Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Oletko runkannut tänään?

PreviousPage 50 of 61Next

Loppuun saakka äsken.

Tuossa päivällä askareiden lomassa purin paineita ja itsetyydytin kolme orgasmia peräkkäin.

Huh. Kuuma! Luonto on todella kaunista ja kaikki viheriöi, mutta kyllä meinaa taju mennä, kun ulkona vähän pidempään jotakin hommaa puuhailee.

Runkkaan ja katselen videoita.😊

En ole vielä mutta ihanasti seisoo penis housuissa kun lukee foorumia, pitää jossain välissä tyydyttää kun touhutipat kostuttaa etumuksen.🤤

Quote from Matikka on 30.5.2024, 06:46

En ole vielä mutta ihanasti seisoo penis housuissa kun lukee foorumia, pitää jossain välissä tyydyttää kun touhutipat kostuttaa etumuksen.”🤤”

Mulla on kyllä housut yleensä nilkoissa kun täällä surffailen ja arvatenkin runkkaan samalla. Tälläkin kertaa loppuun saakka.

Quote from Innokas on 30.5.2024, 09:23
Quote from Matikka on 30.5.2024, 06:46

En ole vielä mutta ihanasti seisoo penis housuissa kun lukee foorumia, pitää jossain välissä tyydyttää kun touhutipat kostuttaa etumuksen.”🤤”

Mulla on kyllä housut yleensä nilkoissa kun täällä surffailen ja arvatenkin runkkaan samalla. Tälläkin kertaa loppuun saakka.

Kuulostaa ihanalta. 🙂

Tälle lensi aamulla.

Uploaded files:
  • 69864660_015_1b97.jpg

Penis oli jo sen verran kovana ja valutti kiimalimaa niin riisuin vaatteet pois ja otan mukavan asennon nojatuolissa, sitten alan katsomaan video tarjontaa, toivottavasti laukean ja saan ihanaa spermaa ulos.😊

En oo vielä laittannut tänään vaatteita päälle kun kotona ollut ja aika kuuma. Runkkaillut aika paljon äsken edgetin oikeen ison orgasmin ovella.. niin voimakas että oli vaikea kyllä estää! tuntui ihanalta. Vois ainakin jonkinlaista taukoa pitää vaikka tekee kyllä mieli jatkaakin

Quote from Matikka on 31.5.2024, 11:52

Penis oli jo sen verran kovana ja valutti kiimalimaa niin riisuin vaatteet pois ja otan mukavan asennon nojatuolissa, sitten alan katsomaan video tarjontaa, toivottavasti laukean ja saan ihanaa spermaa ulos.😊

Toivottavasti löysit hyvän runkattavan videon ja nautit kovasta peniksestä pitkään ennekuin laukaisit spermalastisi.👍

Quote from X on 31.5.2024, 12:38

En oo vielä lauttannut tänään vaatteita päälle kun kotona ollut ja aika kuuma. Runkkaillut aika paljon äsken edgetin oikeen ison orgasmin ovella.. niin voimakas että oli vaikea kyllä estää! tuntui ihanalta. Vois ainakin jonkinlaista taukoa pitää vaikka tekee kyllä mieli jatkaakin

Toissapäivänä tulin rakastelemalla kerran ja itsetyydytin neljä orgasmia.

Eilen rakastelin kerran, itsetyydytin kolmesti ja täytyy myöntää, että liiallinen orgasmien saanti on laskenut huipun nautintoa lopussa. Tosin kuumuuskin voi vaikuttaa, mutta koetan nyt itsekin hieman vähentää. On kesä ja mukavaa, niin tekee kokoajan mieli.

Koetan nyt vain nauttia kiihotuksen tunteesta. Yksikin päivä pienemmällä orgasmimäärällä tekee välittömästi todella hyvää laadulle, mitä olen havainnut. Voisin siivota tänään. Sekin kun saa lattian imuroitua ja pöydät pyyhittyä, niin nautinnollinen orgasmi se siivottu kotikin on. Sitten rauhalliselle lenkille ilman koiraa, ja katselen vain luontoa.

Quote from KoiraKaveri on 31.5.2024, 13:38
Quote from X on 31.5.2024, 12:38

En oo vielä lauttannut tänään vaatteita päälle kun kotona ollut ja aika kuuma. Runkkaillut aika paljon äsken edgetin oikeen ison orgasmin ovella.. niin voimakas että oli vaikea kyllä estää! tuntui ihanalta. Vois ainakin jonkinlaista taukoa pitää vaikka tekee kyllä mieli jatkaakin

Toissapäivänä tulin rakastelemalla kerran ja itsetyydytin neljä orgasmia.

Eilen rakastelin kerran, itsetyydytin kolmesti ja täytyy myöntää, että liiallinen orgasmien saanti on laskenut huipun nautintoa lopussa. Tosin kuumuuskin voi vaikuttaa, mutta koetan nyt itsekin hieman vähentää. On kesä ja mukavaa, niin tekee kokoajan mieli.

Koetan nyt vain nauttia kiihotuksen tunteesta. Yksikin päivä pienemmällä orgasmimäärällä tekee välittömästi todella hyvää laadulle, mitä olen havainnut. Voisin siivota tänään. Sekin kun saa lattian imuroitua ja pöydät pyyhittyä, niin nautinnollinen orgasmi se siivottu kotikin on. Sitten rauhalliselle lenkille ilman koiraa, ja katselen vain luontoa.

Ei oo sulla vehkeet turhaan, senverran ahkerassa käytössä näkyy olevan.

Quote from Innokas on 31.5.2024, 12:40
Quote from Matikka on 31.5.2024, 11:52

Penis oli jo sen verran kovana ja valutti kiimalimaa niin riisuin vaatteet pois ja otan mukavan asennon nojatuolissa, sitten alan katsomaan video tarjontaa, toivottavasti laukean ja saan ihanaa spermaa ulos.😊

Toivottavasti löysit hyvän runkattavan videon ja nautit kovasta peniksestä pitkään ennekuin laukaisit spermalastisi.👍

Löysin hyvän videon ja oli ihana runkata kunnes spermat lensi mahalle.🤤

Quote from Innokas on 31.5.2024, 14:22
Quote from KoiraKaveri on 31.5.2024, 13:38
Quote from X on 31.5.2024, 12:38

En oo vielä lauttannut tänään vaatteita päälle kun kotona ollut ja aika kuuma. Runkkaillut aika paljon äsken edgetin oikeen ison orgasmin ovella.. niin voimakas että oli vaikea kyllä estää! tuntui ihanalta. Vois ainakin jonkinlaista taukoa pitää vaikka tekee kyllä mieli jatkaakin

Toissapäivänä tulin rakastelemalla kerran ja itsetyydytin neljä orgasmia.

Eilen rakastelin kerran, itsetyydytin kolmesti ja täytyy myöntää, että liiallinen orgasmien saanti on laskenut huipun nautintoa lopussa. Tosin kuumuuskin voi vaikuttaa, mutta koetan nyt itsekin hieman vähentää. On kesä ja mukavaa, niin tekee kokoajan mieli.

Koetan nyt vain nauttia kiihotuksen tunteesta. Yksikin päivä pienemmällä orgasmimäärällä tekee välittömästi todella hyvää laadulle, mitä olen havainnut. Voisin siivota tänään. Sekin kun saa lattian imuroitua ja pöydät pyyhittyä, niin nautinnollinen orgasmi se siivottu kotikin on. Sitten rauhalliselle lenkille ilman koiraa, ja katselen vain luontoa.

Ei oo sulla vehkeet turhaan, senverran ahkerassa käytössä näkyy olevan.

En minä noin aktiivinen aina ole. Nyt vain on ollut hyvin aikaa ja inspiraatiota. Joskus on päiviä, että ei ole tarvetta lainkaan.

Eilen susidildon kanssa leikin vessassa ennen nukkumaan menoa.

En ole runkannut tänään, annan ehtyä spermavaraston, luultavasti huomenna tai maanantaina.😊

Ihan vähän runkkaillut joo. En laukeamiseen asti enkä mitenkään pitkästi muutenkaan mutta vähän nautiskellut silti 🙂

Onko vuoden ajalla merkitystä runkkaus haluihinne/ tarpeisiinne? Tuntuu että minulle ei ole. Aika ja mahdollisuudet on vaan erilaiset eri vuoden aikoina. 

Minulle ei ole merkitystä vuoden ajalla, teen silloin kun olen tarpeessa kuten nyt olen nojatuolissa ja käsi peniksellä selaan videoita

PreviousPage 50 of 61Next


< Foorumin etusivulle