Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Oletko runkannut tänään?

PreviousPage 51 of 54Next
Quote from KoiraKaveri on 04/03/2025, 20:40

Kaksi kertaa tänään.

Quote from Mikael on 04/03/2025, 15:09

Olisi kiva löytää jostain kaveri jonka kanssa voisi runkata.

Olen noin vuosi sitten kokeillut tuota. Etsimme pitkään molemmille sopivaa materiaalia ja itsetyydytimme. Vaatii heittäytymistä.

Sellanen on kyllä mukavaa puuhaa lisää omalla tavallaan kiihoittumista

Kolme kertaa tänään, hetki sitten peräjälkeen.

On tullut oltua tavallista enemmän ulkona, kun niin ihanan lämmintä ja keväistä! On ollut pitkiä ja kylmiä talvia, joten nämä säät ovat todella tervetulleita.

Kaksi kertaa!

Tyttöystävä on reissussa ja oon yksin noin pari viikkoa. Häntä muistellen.

On sellainen tunne kuin kutittaisi jostakin tuolta mukavasti. Nyt on hyvä hetki itsetyydyttää ja saada orgasmi, joka on kuin rapsuttaisi kutiavaa paikkaa jostakin tuolta sisältä.

Aamulla aamu erektiota oli kiva runkkailla

Kyllähän sitä pitää itseään viihdyttää melkein joka päivä, joskus useastikin.

Quote from Innokas on 12/03/2025, 08:08

Kyllähän sitä pitää itseään viihdyttää melkein joka päivä, joskus useastikin.

Näin on. Auttaa jaksamaan hyvin arjessa. Jos on stressiä niin aina voi runkata.

Nytkin tekisi mieli mutta vähän huono paikka sille, ehkä myöhemmin kun pääsen kotiin

Quote from X on 13/03/2025, 00:03

Nytkin tekisi mieli mutta vähän huono paikka sille, ehkä myöhemmin kun pääsen kotiin

“Kyllä yhteiskunnan pitäisi järjestää siistejä paikkoja joissa voisi yksikseen tai ryhmässä turvallisesti Runkata.” 

Quote from Innokas on 13/03/2025, 08:13
Quote from X on 13/03/2025, 00:03

“Kyllä yhteiskunnan pitäisi järjestää siistejä paikkoja joissa voisi yksikseen tai ryhmässä turvallisesti Runkata.” 

Nojoo.. mistäs tai keneltäs toi oli lainaus?

Runkkasin ja paljon 😁🥵☺️ ja nyt nukkumaan! Huomenna seksiä ihanan naisen kanssa tiedossa ❤️

Quote from Innokas on 14/03/2025, 07:06
Quote from X on 14/03/2025, 04:11

Runkkasin ja paljon 😁🥵☺️ ja nyt nukkumaan! Huomenna seksiä ihanan naisen kanssa tiedossa ❤️

Asiasi ovat tosi hyvin.

Näiltä osin kyllä joo. Kyseessä vakkari jona kanssa nähdään tasaisesti, olen kyllä hyvin iloinen siitä ^^

Eilen ja tänään olen ollut todella kiihoittuneessa tilassa. Kuitenkin olen säästellyt ja tullut eilen vain kerran, tänään kahdesti.

Nyt olen vähentänyt itsetyydytystä ja nauttinut kutkuttavasta olotilasta, jossa on kokoajan valmis. Kaikki näyttää ja tuntuu niin hyvältä!

Tänäänkin sama tilanne. Heräsin todella kiihottuneena ja kahdesti olen tullut. Nyt on aion tulla kolmannen, jotta saan olon tasaantumaan.

Mäki ollu todella kiimaisena ja eilen runkkailin kohtuu paljon siihen nähden että stressasi yksi asia joka onneksi nyt selvinnyt. Tänään aamullakin tuli runkattua mutta ei paljoa ehtinyt kun piti hoitaa asioita.

Minulla on se voimakas kiihotukausi hellittänyt.

Tänään kaksi kertaa. Tosin toinen kerta voidaan kai laskea itsetyydytykseksi, kun nylkytin orgasmin ilmatäytteistä leluani vasten.

Aiemmin tänään rentouduon ja nautiskelin ihan hyvän aikaa nyt mietin touhuilisiko uudestaan

Kaksi kertaa tänään on nautittu itsetyydyttämällä.

Tämä valon määrän lisääntyminen on aivan huikeaa! Alkukesästä minulla iskeekin tosin kevätväsymys, kun valoa on hetken päästä niin paljon ettei aivot meinaa käsittää. Silloin väsyttää muutaman kuukauden. Päiväunia saa ottaa silloin.

Paraikaa aloittelen, alkaa olla jo kova.

Nyt vähäsen mut pitäs varmaa mennä nukkuu

Nyt töissä vessassa runkulla🥵

Olen niin väsynyt, että ei jaksa.

Päivällä kerran, ennen suihkuun menoa kuitenkin.

Neljästi.

Quote from Ulfberht on 28/03/2025, 00:20

Neljästi.

👍👌 Upeaa

Alotin vapaapäivän runkkailulla, tuntuu se vaan hyvältä🥵❤️

PreviousPage 51 of 54Next

< Foorumin etusivulle