Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Oletko runkannut tänään?

PreviousPage 49 of 57Next

On kevät kyllä ollut niin kiireistä aikaa että on vähemmälle jäänyt Runkkaaminen.

Quote from Innokas on 18.5.2024, 17:07

On kevät kyllä ollut niin kiireistä aikaa että on vähemmälle jäänyt Runkkaaminen.

Joskus on tuollaisia kiirekausia, mutta yleensä ne siitä asettuu, kun saa velvoitteet yksitellen pakettiin.

Eilen yhteensä kahdesti mutta ei käsin. Rakastelin salamander-rantaleluani ulkona nurmikolla suihkun jälkeen. Löysin myös autoni ovesta juuri mukavan kokoisen aukon joka tuuletuksen läpivienti. Nappasin kelmun kalusteiden ympärille ja hiukan shamppoota liukasteeksi ja panin sinne. Toinen käsi avonaisen oven yli konepellille ja toisella halasin ulkopeiliä. Mukavalta tuntui. En kuitenkaan lauennut.

aamulla heti oli kiimainen olo niin sängyssä jo runkkasin ja sitten edgettäen välillä lisää aamun ja päivän edetessä ja hetkisitten laukesin oikein kunnolla. 

Kuten edellisestä viestistäni ilmenee, niin kyllä olen RUNKANNUT.

Taas tuli vähän “harrastettua”.

Kyllä!

Aamulla runkkasin kun panetti herätessä valtavasti.🙂

Quote from Matikka on 21.5.2024, 12:10

Aamulla runkkasin kun panetti herätessä valtavasti.🙂

joitain kertoja päivän mittaan 🙂

Nytkin tekisi mieli runkata mutta olen sairaana niin en tee

Pikaisesti tuli vedettyä käteen.

Toisen kerran tuli nautittua, nyt vähän pitempään.

Quote from Matikka on 22.5.2024, 10:01

Nytkin tekisi mieli runkata mutta olen sairaana niin en tee

Tsemppiä sinulle toipumiseen.

_______

Kolmesti.

Tuo kolmas kerta tapahtui autoa ajaessa. Olin äsken matkalla kaupasta kotiin ja matkaa oli jäljellä vartti. Aloin itsetyydyttää ajaessani ja mukavalta tuntui. En laukeamiseen asti. Kotona menin suihkuun.

Parhaillaan.

Eilen runkkasin ja tuntui ihanalta, kokeilin samalla kondomia penikseen ja haaveilin että miltä tuntuisi jos nainen laittaisi kondomin suulla, uuh

Quote from KoiraKaveri on 23.5.2024, 19:36
Quote from Matikka on 22.5.2024, 10:01

Nytkin tekisi mieli runkata mutta olen sairaana niin en tee

Tsemppiä sinulle toipumiseen.

_______

Kolmesti.

Tuo kolmas kerta tapahtui autoa ajaessa. Olin äsken matkalla kaupasta kotiin ja matkaa oli jäljellä vartti. Aloin itsetyydyttää ajaessani ja mukavalta tuntui. En laukeamiseen asti. Kotona menin suihkuun.

Vakio hommaa mulle nimittäin toi autossa runkkaaminen, pitää olla vaan varovainen ettei oikealle pysähdy esim. liikennevaloissa korkeampi auto josta toimitukseen näkee.

Hirveesti panettaa ja tekisi mieli runkata, mut ei vitsi riisua vaatteita. :/

Quote from Matikka on 24.5.2024, 12:51

Hirveesti panettaa ja tekisi mieli runkata, mut ei vitsi riisua vaatteita. :/

No jo on?!

Kyllä multa lähtee housut nopeasti pois jos mieli tekee runkata.

Taas kerran!

PreviousPage 49 of 57Next


< Foorumin etusivulle