Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Oletko runkannut tänään?

PreviousPage 45 of 47Next
Quote from X on 23.4.2024, 14:32

juu onhan se kyrpä ollut taas kädessä aika paljon tänään ja viel tekee mieli

Jos mieli tekee ja kyrpä kestää, ja sehän kestää, niin ei muutakun runkkaamaan. 👍👌

Quote from Innokas on 23.4.2024, 14:43
Quote from X on 23.4.2024, 14:32

juu onhan se kyrpä ollut taas kädessä aika paljon tänään ja viel tekee mieli

Jos mieli tekee ja kyrpä kestää, ja sehän kestää, niin ei muutakun runkkaamaan. 👍👌

juu täällä runkkaillu ja välillä pientä taukoa ja sit taas lisää

Kerran, mutta tällä kertaa pidempään ennen orkun tulemista. Yleensä liian malttamaton.

Quote from Ulfberht on 23.4.2024, 20:55

Kerran, mutta tällä kertaa pidempään ennen orkun tulemista. Yleensä liian malttamaton.

Maltti on valttia.

Aloittelemassa.🙂

Quote from Matikka on 24.4.2024, 06:54

Aloittelemassa.🙂

Hyvä, toivottavasti pääsit alkua pitemmälle, loppuun saakka kuten minä.

Quote from Innokas on 24.4.2024, 08:51
Quote from Matikka on 24.4.2024, 06:54

Aloittelemassa.🙂

Hyvä, toivottavasti pääsit alkua pitemmälle, loppuun saakka kuten minä.

Äsken sain homman päätökseen ja spermaa tuli kiitettävästi, nyt jo penis nostaa päätään ja tahtoisi uudestaan käsittelyyn.

Quote from Matikka on 24.4.2024, 08:58
Quote from Innokas on 24.4.2024, 08:51
Quote from Matikka on 24.4.2024, 06:54

Aloittelemassa.🙂

Hyvä, toivottavasti pääsit alkua pitemmälle, loppuun saakka kuten minä.

Äsken sain homman päätökseen ja spermaa tuli kiitettävästi, nyt jo penis nostaa päätään ja tahtoisi uudestaan käsittelyyn.

Se tahtoo selvästikin lisää, ehkä se löysi vielä jonkun spermavaraston jonka haluais vaihtaa uudempaan 

Katsellut pimpan ja kullin kuvia täällä foorumissa, niin eihän se ole kumma jos penis nousee, no se on terveen peniksen merkki.🙂

Just on kyrpä kovana ja runkkailut menossa, vois jättää kesken ja mennä nukkuu koht jos näkis vaikka super kiimaisia unia<3

Quote from X on 25.4.2024, 01:19

Just on kyrpä kovana ja runkkailut menossa, vois jättää kesken ja mennä nukkuu koht jos näkis vaikka super kiimaisia unia<3

Sitä olen minäkin usein toivonut, mutta todella harvoin olen “seksiunia” nähnyt.

Aamu alkoi taas sivustoa selaillen ja samalla Runkaten.

Pikainen hyvä olo aamuun hetki sitten.

Tänään minun pitääkin käydä useassa paikassa asioilla, niin rentoutti mukavasti.

Toisen kerran Kyrpä kädessä ja runkkaus menossa.

Quote from Innokas on 25.4.2024, 06:50
Quote from X on 25.4.2024, 01:19

Just on kyrpä kovana ja runkkailut menossa, vois jättää kesken ja mennä nukkuu koht jos näkis vaikka super kiimaisia unia<3

Sitä olen minäkin usein toivonut, mutta todella harvoin olen “seksiunia” nähnyt.

Joo itelläkin valitettavan harvinaisia ainakin mitä muistan. Jos selko uni tullut niin välillä järjestänyt sellaisen itselleni 😀 ei tainut nyt viine yönäkään tulla seksiunta, jotain unta näin mutta en muista enään mitä. 

Runkannut en ole tänään vielä

Alotin tuossa ehkä tunti sitten!

Quote from hoosaurus on 25.4.2024, 12:55

Alotin tuossa ehkä tunti sitten!

Ilmoita sitten kuinka kauan kesti sessio!?

Tuossa päivällä kävin kotona ja itsetyydytin toisetkin pikaiset. Sitten taas auton rattiin. Nyt väsyttää, kun tavannut niin paljon ihmisiä ja jutellut paljon. Sosiaalisuus akut latautumaan.

PreviousPage 45 of 47Next


Seksifoorumi-Keskustelu.fi