Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Oletko runkannut tänään?

PreviousPage 45 of 54Next
Quote from Innokas on 20/09/2024, 07:51

Aamulla taas Runkkailin foorumia selaillessani.

Quote from Innokas on 20/09/2024, 08:33

Ei jäänyt yhteen kertaan piti toisenkin kerran laukaista.

Onneksi olkoon! Taitaa olla rentoutunut olo nyt?

Itse en vielä tänään, mutta koen hiljalleen kasvavaa kiihotusta.

Quote from KoiraKaveri on 20/09/2024, 14:47
Quote from Innokas on 20/09/2024, 07:51

Aamulla taas Runkkailin foorumia selaillessani.

Quote from Innokas on 20/09/2024, 08:33

Ei jäänyt yhteen kertaan piti toisenkin kerran laukaista.

Onneksi olkoon! Taitaa olla rentoutunut olo nyt?

Itse en vielä tänään, mutta koen hiljalleen kasvavaa kiihotusta.

Kiitos, hyvältä on tuntunut kun pussit on tyhjät. Mutta oikein tuntuu kun täyttyvät pikkuhiljaa ja halut kasvaa samaan tahtia. 

Kans kahdesti peräkkäin.

Oon viikonlopun yksin, saa runkata. Siis “saa runkata”! Runkkaaminen on oma juttunsa, kun saa hidastaa ja kiihdyttää just niinkuin tuntuu hyvältä.

Arvaatte varmaan että osio naamalle laukeaminen sai käden käymään Kyrvälläni.

September Carrino ja hänen suuret Rintansa saivat huomioni ja sai Kyrpäni seisokkiin ne myös saivat kunnian tuottaa minulle päivän ensimmäisen orgasmin.

Uploaded files:
  • 19330422_013_ceea.jpg
  • 36248150_013_32a0.jpg
  • 39539907_013_2108.jpg

Kahdesti olen tänään. Olen ollut kiihottunut ja orgasmin laadussa sen huomaa.

Quote from Innokas on 25/09/2024, 08:12

September Carrino ja hänen suuret Rintansa saivat huomioni ja sai Kyrpäni seisokkiin ne myös saivat kunnian tuottaa minulle päivän ensimmäisen orgasmin.

Legendan paluu, seisokki tulee takuuvarmasti ja sitten runkkaamaan🤤

Quote from 🍆🍑Dick Balls & Toys 💦👀 on 28/09/2024, 11:16
Quote from Innokas on 25/09/2024, 08:12

Legendan paluu, seisokki tulee takuuvarmasti ja sitten runkkaamaan🤤

Hyvä että sain seisokki aikaiseksi, nauti!

Aamulla ja eilen illalla kullia hyväilin

Joo on kyllä tullu runkattua, tuntuu niin helkkarin hyvältä!

Taas käsi käy viikon syysvaelluksen jälkeen.

siis runkkaaminen toi tappi perseessä tuntuu ihan mielettömän hyvältä! anaali supistelee mut ei pääse supistumaa kunnolla aaah<3 

Kerran olen tänään. Nyt on pakko itsetyydyttää toisenkin kerran.

Tänään on tullut itsetyydytettyä paljon! kun hankin ne kaksi lelua niin on niitten kanssa olut hauskaa. Tappi ollut kiimaa nostattamassa melkein kokopäivän ja sauvaakin kokeillut pariin vai kolme kertaa(?) ja tosiaan kun se tappi on pepussa ollut niin on panettanut melkein kokoajan, eihän sitä voi olla huomaamatta. Videoita katsellut paljon ja runkkaillut ja fwbkin laittanut kuvaa kullista ja yhdelle kamulle kerroin leluistakin. 
Ihanaahan seksi on itsekseenkin varsinkin kun saa uusista leluista lisä maustetta! varmaan isompaa dildoa hankin jossain kohtaa myös

Piti viel didottaa persettä taikasauvalla, ihan saamarin koukuttavaa puuhaa! Mietin et pitäskö pikasee viel kokeilla!(?) Oli aika lähellä et oia tullu petse orkku. Se oliski uus kokemus

Quote from Innokas on 02/10/2024, 12:10

Alkoi tehdä mieli itsekin vaeltamaan. Reppu ja teltta mukaan tyylillä, painaa luonnossa pimeän tuloon asti. Ei ole kokemusta, niin pitäisi perehtyä hieman aiheeseen ja katsoa jokin vaellusreitti valmiiksi. Ensi keväälle alan kyllä suunnitella vaellusta.

_______

Ollut aika vilkasta mutta silti itsetyydytin eilen neljästi. Tänään en ole vielä.

Quote from KoiraKaveri on 06/10/2024, 11:41
Quote from Innokas on 02/10/2024, 12:10

Alkoi tehdä mieli itsekin vaeltamaan. Reppu ja teltta mukaan tyylillä, painaa luonnossa pimeän tuloon asti. Ei ole kokemusta, niin pitäisi perehtyä hieman aiheeseen ja katsoa jokin vaellusreitti valmiiksi. Ensi keväälle alan kyllä suunnitella vaellusta.

_______

Ollut aika vilkasta mutta silti itsetyydytin eilen neljästi. Tänään en ole vielä.

joo vaellukset on kyllä ihania, itse olen tehnyt vain päivä vaelluksia mutta pitempikin kyllä kiinnostaisi. 
Eilen pari kertaa ja yölläkin heräsin runkkaamaan, nyt vähän kyrvälle lepoa

Sopiva aiheeseen.

Kerran tänään vedetty käteen.

Pikaisesti aamulla.

Töissä vessassa, hirvee panetus päällä

Tänään en kertaakaan. En ole ollut lainkaan kiihotunut, mutta mahdollisesti vielä tänään leikin kylppärissä pappuleluni kanssa ennen suihkuun menoa.

Taas teki mieli RUNKATA.

Vähän joo

Eilen tulin yhteensä neljästi, sillä illalla innostuin tyydyttämään ja harrastelemaan.

Tänään olen tullut vain kerran mutta kiihottaa sen verran, että pakko varmaan tehdä tänään vielä jotakin. Nyt on ihanaa, kun saa olla vain kotona eikä tarvitse lähteä minnekään.

PreviousPage 45 of 54Next

< Foorumin etusivulle