Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Oletko runkannut tänään?

PreviousPage 46 of 54Next

Kahdesti tänään.

Juu tänäänkin jo

Siis tänään oon runakannut pariin kertaan ja edgettänyt, usean tunnin verran putkeen. Tuntunnu vaan niin hyvältä että en oo halunnu lopettaa

Kyllähän se oli taas Runkattava.

Heti aamulla jäätävä panetus ja oli pakko runkata.

Dildotin persettä ku pääsin töistä kotiin. Oli pikku tauko pylly leikeissä ni niihin oli himot. Tuntuu kyllä niin hyvältä!❤️ Löyty myös eri teho vaihtoehdot dildosta! En tienny et siin on monta eri tärinä tehoa ja moodia! 

Kyllähän käsi kävi taas.

Teki mieli toisenkin kerran Runkata tänään.

Töissä vähän, en laukeemiseen asti. Töitten jälkeen pääsen luultavasti naisen kanssa touhuilee niin koitan säästellä sinne 😊

Quote from X on 16/10/2024, 17:34

Töissä vähän, en laukeemiseen asti. Töitten jälkeen pääsen luultavasti naisen kanssa touhuilee niin koitan säästellä sinne 😊

Onnea vaan! Saitko ja mitäs puuhailitte?

Ihan Orgasmiin saakka tuli äsken Runkattua.

Quote from Ulfberht on 17/10/2024, 20:23

Joo sain, sormetin yhtä tinder matchiä ja se squirttaili monta kertaa. About 2h kiihkeetä seksiä. Lopetettiin vasta kun se lopulta sano että ei enää pysty, kuulema eka kerta kun pillu liian herkkänä et pysty jatkaa. Oltiin molemmat hyvin tyytyväisiä 😉 

Ja tänään oon runkannu ja edgettänny parisen tuntia! Nyt tauko 😀

Quote from X on 18/10/2024, 14:02

Joo sain, sormetin yhtä tinder matchiä ja se squirttaili monta kertaa. About 2h kiihkeetä seksiä. Lopetettiin vasta kun se lopulta sano että ei enää pysty, kuulema eka kerta kun pillu liian herkkänä et pysty jatkaa. Oltiin molemmat hyvin tyytyväisiä 😉 

Nice! Aika seksipeto!

Quote from Ulfberht on 18/10/2024, 15:29

Nice! Aika seksipeto!

no joo 😀 

Äsken runkkasin loppuun asti ja laukesin oikein runsaasti

Joo sain, sormetin yhtä tinder matchiä ja se squirttaili monta kertaa. About 2h kiihkeetä seksiä. Lopetettiin vasta kun se lopulta sano että ei enää pysty, kuulema eka kerta kun pillu liian herkkänä et pysty jatkaa. Oltiin molemmat hyvin tyytyväisi
Onnittelut! Mukavaa että molemmilla on hauskaa, eikä hellyys ole yksipuolista. Sitähän jotkut naiset valittavat, kun mies ei ota huomioon vaan jyystää vain omat halunsa pois.
_______
Kolmesti olen tänään tullut.
Quote from KoiraKaveri on 18/10/2024, 20:35
Joo sain, sormetin yhtä tinder matchiä ja se squirttaili monta kertaa. About 2h kiihkeetä seksiä. Lopetettiin vasta kun se lopulta sano että ei enää pysty, kuulema eka kerta kun pillu liian herkkänä et pysty jatkaa. Oltiin molemmat hyvin tyytyväisi
Onnittelut! Mukavaa että molemmilla on hauskaa, eikä hellyys ole yksipuolista. Sitähän jotkut naiset valittavat, kun mies ei ota huomioon vaan jyystää vain omat halunsa pois.
_______
Kolmesti olen tänään tullut.

joo tää meni oikeestaan päinvastoin 😀 mä en lauennut ollenkaan, eikä mun kulliin kiinnitetty oikeestaan hirveesti huomiota. Kyseinen nainen pahoitteli sitä jälkikäteen, mutta muo ei haitannut. Itse nautin näin päin paljon enemmän 😀 Ei siinä ei on mustakin kivaa kun mun kulliin kiinnitettään huomiota tai jos on yhdyntää jne, mutta jos vain toinen “saa” niin mielummin näinpäin ^^ mä saan kun mä annan.

Heti aamulla kaksi kertaa. Ensimmäinen laukeaminen tuntui todella hyvältä ja halusin lisää. Toinenkin orgasmi oli hyvin tyydyttävä.

Äsken kävin saunassa ja kohta ruokaostoksille. Jotain hyvää viikonlopuksi. Teen koti hampurilaisia.

Quote from KoiraKaveri on 19/10/2024, 17:35

Heti aamulla kaksi kertaa. Ensimmäinen laukeaminen tuntui todella hyvältä ja halusin lisää. Toinenkin orgasmi oli hyvin tyydyttävä.

Äsken kävin saunassa ja kohta ruokaostoksille. Jotain hyvää viikonlopuksi. Teen koti hampurilaisia.

kuulostaa mukavalta ^^ itse olen runkannut kerran laukeamiseen asti ja suunnittelen ilta uintia 🙂

Taitaa olla terveellisempi valinta, kuin hampurilaiset.

Minä olen kasvanut keskellä metsää maaseudulla enkä osaa edes uida. Taito pitäisi kyllä opetella, ettei tarvitsisi pelätä vettä. <-(Ei se sitä ikinä opettele.)

Quote from KoiraKaveri on 19/10/2024, 17:50

Taitaa olla terveellisempi valinta, kuin hampurilaiset.

Minä olen kasvanut keskellä metsää maaseudulla enkä osaa edes uida. Taito pitäisi kyllä opetella, ettei tarvitsisi pelätä vettä. <-(Ei se sitä ikinä opettele.)

Kyllä mullekin ne burgerit maistuu 😀 mutta joo, itsekin suht myöhään opin uimaan mutta olen siitä asti uimista rakastanut. Se on ihanaa ja hyvä liikunnan muoto. Suosittelen kyllä opettelemaan 🙂

Tänään kerran. Ei tee mieli harrastella mitään ihmeempiä, vaan ihan vain itsetyydyttää. Väsyttää tänään fyysisesti todella paljon.

Jännä, että koiranikin on aivan väsynyt. Sitä ei meinannut saada innostumaan edes lenkille.

Äsken ja sain todella nautinnollisen ja pitkän orgasmin. Joskus tulee useita ihania kouristuksia.

Pari kertaa tänään niin sanotusti vedetty käteen.

Töissä pariin kertaan jaa aamulla sängyssä. Olis tarkotus mennä viel leikkimään seksi kamun pillulla 🙂

Kaksi kertaa nautiskeltu!

PreviousPage 46 of 54Next

< Foorumin etusivulle