Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Oletko runkannut tänään?

PreviousPage 44 of 46Next
Quote from Matikka on 16.4.2024, 05:41

Huomenta, taas penis sykkii ja kovenee housuissa, runkkaan iltapäivällä kun tulen koulusta, olisi ihana herätä siihen kun joku riisuu minun alkkarit ja laittaa käden tai suun penikselle ja vapauttaa spermat. ””😊””

Joskus haaveet toteutuvat ja runkatessa voi aina haaveilla.

Pitkän kaavan kautta laukesin.

Quote from Matikka on 15.4.2024, 17:12

En vielä mutta alkoi niin panettamaan kun katsoin uusia foorumiin lisättyjä kuvia, täytyy ottaa hyvä asento ja alkaa runkkaamaan. 🙂

Tuo on mahtavaa! Yhdessä me tämän foorumin sisällön luomme ja on loistavaa, kun joku saa paikasta piristystä arkeen. Seksuaalisuus on minusta yksi elämän jännittävimmistä asioista.

Aamulla sängyssä aamu erektiota runkkailin

Quote from KoiraKaveri on 16.4.2024, 13:47
Quote from Matikka on 15.4.2024, 17:12

En vielä mutta alkoi niin panettamaan kun katsoin uusia foorumiin lisättyjä kuvia, täytyy ottaa hyvä asento ja alkaa runkkaamaan. ”🙂”

Tuo on mahtavaa! Yhdessä me tämän foorumin sisällön luomme ja on loistavaa, kun joku saa paikasta piristystä arkeen. Seksuaalisuus on minusta yksi elämän jännittävimmistä asioista.

 Totta yhdessä luomme sisällön ja yhdessä Runkkaamme ja annamme toisillemme virikkeitä Runkkaamiseen.

Eli taas tuli Runkattua.

No nyt on ainaskin ittellä tarpeeksi virikkeitä. Parhaillaan runkkaus vihdoin menossa.

Tulin, näin, voitin.

Sattuipa näin käymään.

Aamulla sängyssä oli taas niin hyvä aamu stondis että sitä hyväilin ja runkkailin. Yöllä heräsin myös ihan hurjaan panetukseen ja vähän silloinkin runkkasin.

Quote from Matikka on 17.4.2024, 15:56

Voi että on seissyt penis tänään, aamulla seiso kun olin bussissa, varmaan tarkoittaa että pitäisi spermat päästää vaikka eilen runkkasin, hävettää jos tytöt huomaa että penis seisoo. 😛

Siinähän heille miettimistä. 

Eilen ennen nukkumaanmenoa ja oon mä aamullakin ehtinyt tänään vedellä

Olen tietysti.

Justiinsa aloitin. Olisi kiva päästellä paineitakin.
Laitoin oikein vkl. kunniaksi mustan kumilelun, joka puristaa parhaasta paikasta.

Mainostoimisto
Siitä se lähti, kun tuli Mieleen.
Kelpais varmaan sullekin.
Lihaa säästämättä, laadusta tinkimättä
Puoli kiloa päivässä.
Miten sinä haluat munasi..?
Munalla töihin.
Tulta munille.
Miten sinä kypsennät munasi.
Millaisena mieluiten syöt sen, mitä lisukkeeksi?
Montako munaa uskallat syödä viikossa
Ei taida tyttö tietää, että olis patukkaa tarjolla seinän takana.
myöhemmin
Taitaa tyttö tietää, että olis seinän takana patukkaa tarjolla…

Tänään olen tullut neljästi itsetyydyttämällä. Nyt kun taas sataa lunta, niin olen pitänyt sisäpäivää, kun koirakaan ei tykkää säästä.

Onneksi en vaihtanut talvirenkaita. Meinasin näet vaihtaa joitakin päiviä sitten, mutta homma jäi onneksi tekemättä. Sitten luinkin säästä ja päätin jättää ne vielä.

En oo vielä mut varmaan pian, kun tänne sivulle eksyi. 🤭👍

Sivuston postausten tarkastus aamulla ja samalla kevyt runkkaus.

 

Vähäsen

juu onhan se kyrpä ollut taas kädessä aika paljon tänään ja viel tekee mieli

PreviousPage 44 of 46Next


Seksifoorumi-Keskustelu.fi