Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Oletko runkannut tänään?

PreviousPage 44 of 54Next

Parhaillaan, ja voin vakuuttaa että päättyy tällä kertaa ORGASMIIN.

Joo yöllä panetti monee kertaa ni sillon ja äsken kans

Toisen kerran tänään laukesin.

Kohta kun syys masennus alkaa käydä päälle, silloin saa hyvää masennuslääkettä runkkaamisesta.

Runkkaisin jos jaksaisin. Oon kipeenä, niin ei vaan pysty.

Quote from Ulfberht on 3.9.2024, 22:12

Kohta kun syys masennus alkaa käydä päälle, silloin saa hyvää masennuslääkettä runkkaamisesta.

Runkkaisin jos jaksaisin. Oon kipeenä, niin ei vaan pysty.

Toivotaan pikaista paranemista, että pääset Runkkaamaan👍

Aamulla sängyssä vähän mut koitannyt pitää taukoo jos pystyn et penis ehtis paranee ja palautuu!! >.<

Quote from X on 4.9.2024, 11:52

Aamulla sängyssä vähän mut koitannyt pitää taukoo jos pystyn et penis ehtis paranee ja palautuu!! >.<

Mistä Peniksesi pitäis palautua ja millaista kipeetä siinä on?  Ja onko se tullut runkkaamisesta? 

Quote from Innokas on 4.9.2024, 12:35

Mistä Peniksesi pitäis palautua ja millaista kipeetä siinä on?  Ja onko se tullut runkkaamisesta? 

Runkkaamisesta joo.. on pari pikku haavaa esinahassa ja vartta on välillä särkenyt ihan lepotilassakin..

Quote from X on 4.9.2024, 12:52

Runkkaamisesta joo.. on pari pikku haavaa esinahassa ja vartta on välillä särkenyt ihan lepotilassakin..

Mulle ei oo koskaan tullut runkkaamisesta vaurioita Esinahkaan vaikka joskus sateisina syysviikonloppuina on tullut runkattua melkein koko hereillä olo ajan. Kyrvän runko/ varsi sensijaan pakottaa usein pitkien runkkaussessioiden jälkeen, mutta se lähtee sillä millä se tullutkin! Onks sulla muuten ahdas esinahka, johtuisko siitä? 

Entä muut runkkarit, tuleeko teille “vaurioita” runkkaamusesta? 

Quote from Innokas on 4.9.2024, 15:12
Quote from X on 4.9.2024, 12:52

Mulle ei oo koskaan tullut runkkaamisesta vaurioita Esinahkaan vaikka joskus sateisina syysviikonloppuina on tullut runkattua melkein koko hereillä olo ajan. Kyrvän runko/ varsi sensijaan pakottaa usein pitkien runkkaussessioiden jälkeen, mutta se lähtee sillä millä se tullutkin! Onks sulla muuten ahdas esinahka, johtuisko siitä? 

Nuorempana ei tullut kuin joskus ihottumaa. Jostain syystä vanhemmiten alkanut tulemaan haavoja.. taipumusta kuivaan ihoon, ehkä se vaikuttaa. Esinahka ei normaalisti ahdas mutta haavojen myötä tulevat arvet aiheuttaa ahtautta välillä. Pitäis saada kierre loppumaan. Kosteutan kyllä säännöllisesti ja syön esim sinkkiä jonka pitäisi auttaa ihon kuntoon

Quote from Innokas on 4.9.2024, 15:12

Itse harvemmin itsetyydytän pitkiä aikoja. Nautin kyllä välillä pidempään, mutta tällä hetkellä harrastan keskimäärin ehkä 5 – 15 minuuttia ja saan orgasmin. Siksi ei ehdi tulla vaurioita.

Tänään tyydyttänyt kahdesti.

vaikee olla runkkaamatta.. oon koittannu olla varovainen mut pitäs vaa pitää taukoo.. tuntuu vaa niiiiin hyvältä

Olen! Ja yhä panettaa! Eilen suihkussa työnsin myös lastan vartta perseeseen ja tuntu niiiin hyvältä!

Hetki sitten, ja se virkisti oloa mukavasti.

Vähän joo varovasti. Peniskin jo parempaan päin

Quote from X on 10/09/2024, 10:06

Vähän joo varovasti. Peniskin jo parempaan päin

Hyvä, toivottavasti paranee nopeasti että ei tartte runkkailla varovasti.

Täällä porukka valitellut syysväsymystä, niin itelläkin. Helpottaa kun syksy on pidemmällä.

Vois vähän nostaa omaa tunnelmaa runkulla.

Quote from Ulfberht on 11/09/2024, 16:20

Täällä porukka valitellut syysväsymystä, niin itelläkin. Helpottaa kun syksy on pidemmällä.

Vois vähän nostaa omaa tunnelmaa runkulla.

joo no itellä tainnu olla jotai työ väsymystä ku jatkunnu jo pitempääkin mutta joo. Itekki tänää runkkaillu menemään. 

Mulla on taas ollut matkaväsymystä pitkän ulkomaanmatkan aikana ja Runkkaus on jäänyt vähemmälle, nyt kuitenkin palaillaan taas normaaliin rutiiniin ja niin Peniksenikin saa ansaitsemaansa huomiota. 

Karvoituskin on päässyt epäsiistiksi ja sen siistiminen on nyt työn alla Runkkauksen ja Orkkujen välissä. 

Alla muutamia kuvia jotka seisotti runkkaussessioni aikana.

Uploaded files:
  • 56336239_083_0834.jpg
  • 96662326_140_86bf.jpg
  • 94660898_144_828d.jpg
  • 92336031_104_a7b4.jpg

Aamulla ennen muita askareita tuli vetäistyä.

Aamuyöllä taas vuotessa. 

Olen kärsinyt flunssasta. Itsetyydytystahtia se ei kuitenkaan erikoisemmin ole haitannut, vaan noin kahdesti päivässä on tullut helpotettua oloa. Nyt jo lähes toipunut.

Aamulla taas Runkkailin foorumia selaillessani.

Ei jäänyt yhteen kertaan piti toisenkin kerran laukaista.

PreviousPage 44 of 54Next

< Foorumin etusivulle