Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Oletko runkannut tänään?

PreviousPage 12 of 47Next
Quote from Innokas on 16.4.2023, 11:15

Sen verran flunssa helpottanut että nyt Kalu puolikovana kädessä, saa nähdä jaksanko loppuun saakka.

En jaksanut, vielä, ehkä vähän myöhemmin.

Quote from Innokas on 16.4.2023, 11:55
Quote from Innokas on 16.4.2023, 11:15

Sen verran flunssa helpottanut että nyt Kalu puolikovana kädessä, saa nähdä jaksanko loppuun saakka.

En jaksanut, vielä, ehkä vähän myöhemmin.

Jaksoin iltapäivällä.

Quote from Innokas on 16.4.2023, 15:28
Quote from Innokas on 16.4.2023, 11:55
Quote from Innokas on 16.4.2023, 11:15

Sen verran flunssa helpottanut että nyt Kalu puolikovana kädessä, saa nähdä jaksanko loppuun saakka.

En jaksanut, vielä, ehkä vähän myöhemmin.

Jaksoin iltapäivällä.

Hieno homma! Helpottaa varmasti oloa mukavasti!

Kahdesti on tullut tänään sitä harrastettua. Nyt seuraavaksi haluan tulla vielä kolmannen kerran.

Aamulla joo. 

Neljästi tänään – joka on minulle aika paljon. Äsken kävin suihkussa ja nyt rauhoitun iltaan.

Quote from KoiraKaveri on 18.4.2023, 21:19

Neljästi tänään – joka on minulle aika paljon. Äsken kävin suihkussa ja nyt rauhoitun iltaan.

👍✌️👍

Juuri äsken.

Pikaisesti.

Aamulla masturboin pitkästä aikaa tuntuipas hyvältä. 🙂

Jahka olen saanut pullotettua itse tekemäni oluen niin sitten palkitsen itseni runkkauksella! Olut saa jäädä pulloihin jälkikäymään. Toivottavasti tulee herkullista kesäolutta!

Aamulla kyllä. 

Parhaillaan.

Quote from Mikael_27 on 21.4.2023, 12:59

Aamulla masturboin pitkästä aikaa tuntuipas hyvältä. ”🙂”

Hyvältä tuntuu aina, joskus vielä paremmalta.👌

Quote from KoiraKaveri on 21.4.2023, 18:24

Jahka olen saanut pullotettua itse tekemäni oluen niin sitten palkitsen itseni runkkauksella! Olut saa jäädä pulloihin jälkikäymään. Toivottavasti tulee herkullista kesäolutta!

Voi sitä noinkin ajatella mutta mielestäni voi Runkata koska vaan ilman että että se olisi palkkio jostakin. No hyvästä Runkkaussessiosta vois tietenkin itsensä palkita.

Ilmeisestikin Runkkaat useamman kerran ennekuin olut on valmista?!

Toisen kerran tänään.

Kolmannen kerran tänään.

Quote from Innokas on 24.4.2023, 10:47

Voi sitä noinkin ajatella mutta mielestäni voi Runkata koska vaan ilman että että se olisi palkkio jostakin. No hyvästä Runkkaussessiosta vois tietenkin itsensä palkita.

Ilmeisestikin Runkkaat useamman kerran ennekuin olut on valmista?!

Silloin kun pullotetaan niin ei runkata, silloin mietitään kesäolutta. Työmies on palkkansa ansainnut ja maksan itselleni reilun palkkion lopuksi. Runkkaus on palkkio, lohdutus, piriste, motivaatiobuusti, valmistautuminen, rauhoittuminen, rentoutuminen ja aina kyllä paikallaan, kun siihen vain jaksaa ryhtyä!:D

_______

Olen ollut vanhemmillani yökylässä, niin ei ole päässyt runkkaamaan kahteen päivään. Tänään pääsee taas antamaan itselleen kivaa oloa.

PreviousPage 12 of 47Next


Seksifoorumi-Keskustelu.fi