Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Oletko runkannut tänään?

PreviousPage 13 of 45Next

Yöllä heräsin järjettömään panetukseen ja erektioom enkä pystynyt nukkumaan. Runkkasin momtatuntia ja sitten kun lopulta pääsin siitä ja nukuin tunnin tai pari niin aamulla panetti taas joten runkkasin lisää. Nyt tietysti väsyttää.. niin paljon kun seksiä ja runkkaamista rakastankin niin mun kohalla se on monesti jo riesa. Kun rakas asia muuttuu addiktioksi niin se on aika rankkaa. (Sanon jo etukäteen että jos innokas et sitä ymmärrä niin on turha kommentoida tähän mitään, sori oon tosiaa väsynny kun en nykkunu viime yönä juurikaan)

Itsellänikin on addiktioita mm päihteisiin, joilla pyrin hallitsemaan tunnetilojani. Olen tosi pahoillani, että sinulla on ongelmia tämän asian kanssa, mutta uskon sinun saavan sen hallintaan. Jos ei heti kaikki mene nappiin niin sitten myöhemmin. Mistä tahansa toipuminen on asteittaista ja itsekin opin kokoajan, että miksi toimin tietyillä tavoilla. Paljon tsemppiä sinulle tämän asian kanssa!

Quote from KoiraKaveri on 25.4.2023, 22:52

Itsellänikin on addiktioita mm päihteisiin, joilla pyrin hallitsemaan tunnetilojani. Olen tosi pahoillani, että sinulla on ongelmia tämän asian kanssa, mutta uskon sinun saavan sen hallintaan. Jos ei heti kaikki mene nappiin niin sitten myöhemmin. Mistä tahansa toipuminen on asteittaista ja itsekin opin kokoajan, että miksi toimin tietyillä tavoilla. Paljon tsemppiä sinulle tämän asian kanssa!

Kiitos

Ei ollu muuten tarkotus latistaa kenenkää tunnelmaa! seksi on ihana asia ja siitä on ihanaa nauttia itsetyydyksenkin muodossa! (se voi addiktoida niinkun mikä tahansa muukin, mutta ne joilla addiktiota ei ole ja jopa addiktina voi kyllä nauttia ja on ihana ja luonnollinen asia!) 

Eli siis nauttikaa kaikki seksistä täysin siemauksin!^^

Ei oo pariin päivään tullu runkkailtua kyllä.Nyt kylläkin kun yksinään saa olla niin vois tässä alkaa katteleen juttuja ja ehkäpä sit runkkaanki vois alkaa.

Quote from Curiousguy on 26.4.2023, 21:29

Ei oo pariin päivään tullu runkkailtua kyllä.Nyt kylläkin kun yksinään saa olla niin vois tässä alkaa katteleen juttuja ja ehkäpä sit runkkaanki vois alkaa.

Minä tulin juuri äsken ja todella makeaa teki!

Quote from KoiraKaveri on 26.4.2023, 21:39
Quote from Curiousguy on 26.4.2023, 21:29

Ei oo pariin päivään tullu runkkailtua kyllä.Nyt kylläkin kun yksinään saa olla niin vois tässä alkaa katteleen juttuja ja ehkäpä sit runkkaanki vois alkaa.

Minä tulin juuri äsken ja todella makeaa teki!

Ite en oo vielä päässyt alottaankaa touhua,jospa tässä yön aikana kun ei väsytä yhtään ja yöl pystyy kaikes hiljasuudes kattelee netistä kaikkee kivaa ja kiihottavaa 😛

Olen.

Kahdesti tänään. Kohta vielä kolmannen kerran.

Kahdesti.

Aamulla seisottelin ja laukesin.

Eilen kyllä mut tänään ei loppupäivänä ole varmaankaan mahista.

Kuuluu aamutoimiin.

Herättyäni minua panetti todella paljon ja suunnittelin, että mitä kaikkea pervoa tänään voisi tehdä. Nyt panetus on poissa? Teen sitten ruokaa.

Olen

Kiva viikonloppu takana, nyt olen kotona ja hetki sitten runkkasin. Nelinkontin lattialle ja hitaasti nautiskellen peppulelua sisään. Laukeamisen jälkeen kuumaan suihkuun.

Kerran.

Muutaman päivän tauon jälkeen oli taas pakko purkaa paineita, hyvältä tuntui. 

PreviousPage 13 of 45Next


Seksifoorumi-Keskustelu.fi