Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Oletko runkannut tänään?

PreviousPage 11 of 49Next

Just nyt kalu kovana

Lainaa viestistä Kiimainen 5.4.2023, 11:05

Just nyt kalu kovana

👍👍

Kerran tullut orcaa rakastellen ja kolmesti runkannut. Olen ollut todella kiihottunut tänään.

Itekin nyt kun tänne sivulle eksyin ja lueskellu näitä niin alkaa kiihottaan.Välillä kun oon huomannu liikaakin ehkä kiihottuvani jostain aiheesta tai jotain niin jälestä iskeny jonkinlainen “katumus” minkä jälestä yrittänyt jättää tälläkin sivulla vierailun kokonaan,mutta silti tänne aina uudelleen eksyy.Ja taas kun selailee täällä ja alkaa kiihottuun ties mistä niin pian sitä taas varmaa laukee taas housuihin. ;P

Minullakin oli joskus tämä jälkimorkkis mutta nykyään en enää koe sitä, vaan nautin laukeamisen jälkeisestä olosta hyvin paljon. Joskus silti laukeamisen jälkeen tulee lyhyt tila, että ”taju tuli takaisin, nyt haluan seksuaaliset jutut pois” – olotila. Nykyään kuitenkin nautin laukeamisen jälkeisestä tilasta ja tiedostan, että orgasmia seuraa joskus äärimmäinen herkkyys. Onhan laukeaminen tosi voimakas tunne, ja kun tyydytys saatu, ei tee mieli. Kun on esimerkiksi nälkä ja saa mahantäydeltä herkkuja niin ei tee yhtään mieli lisää hetkeen. Herkut tuntuvat jopa luotaan työntäviltä.

En ole todellakaan mikään asiantuntija. Mutta toki tässä on varmasti yksilöllisiä eroja, kun ravisteleehan orgasmi koko keskushermostoa ja luin jonkun saavan lyhyen masennuksen laukeamisesta, vaikka siitä nautti. Linkki: Sexpo masturboinnin jälkeen ahdistusta

Olen keskustellut joskus yhden kaverini kanssa ja hänkin puhui tuosta jälkimorkkiksesta. Semmoinen olo joskus, että ”mitä minä teen?” Laukeamisen tai runkkaamisen jälkeisestä olosta saa nauttia ja seksuaalisuus on hyvin kaunis ja ihana asia. Ei muulla väliä, kunhan ketään ei vahingoiteta. Sinäkin saat nauttia siitä mikä on oma juttusi.

Paraikaa Kalu kädessä, seisookin jo ihan hyvin.

Tänään en vielä oo,mut mieli kyllä alkaa tekemään.Jos nyt yksinään täällä oisin nii laskisin vaan nytkin housui ja alkaisin runkkaa.Ei pitäs käydä vierailee näil sivuil sillon kun ei yksinään ole.

Runkkasin kahdesti peräkkäin. Laukeamisen jälkeen olin paikoillani vähän aikaa, sitten aloitin alusta ja tulin aika helposti uudelleen.

Eilen teki kovasti mieli mutta ramaisi niin mahdottomasti, että oli pakko mennä nukkumaan.

Pyhien jälkeen pääsi palaamaan taas perusasioihin eli RUNKKAAN.

Aamulla runkkasin. 

Lounastunnilla ehtii myös RUNKKAAMAAN.

Just kalu kädessä

Nyt pitää runkata. Tyttöystävä reissussa niin paljon aikaa. Seksi ja runkkaus, niitä ei voi verrata. Molemmat tarpeen.

Ennen töitä ehdin pikaisesti Runkata.

Olen tänään todella kiihottunut. Äsken meinasin tulla housuihini rakkaani maatessa päälläni ja toisiamme helliessä.

En halua kuitenkaan tulla vielä, vaan nautin tästä kutkuttavasta olotilasta. Joskus on sellainen kiima, että tekisi mieli panna vaikka ovenpieltä.

Äsken tulin peppulelu peffassa ja suukapula suussa. Pervoilin. Aivan ihana orgasmi!

Runkkausvelkaa kerääntyy kokoajan koska kova flunssa iski eikä jaksakunnolla Runkata.

Sen verran flunssa helpottanut että nyt Kalu puolikovana kädessä, saa nähdä jaksanko loppuun saakka.

PreviousPage 11 of 49Next


Seksifoorumi-Keskustelu.fi