Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Oletko runkannut tänään?

PreviousPage 10 of 49Next
Lainaa viestistä Innokas 30.3.2023, 07:41
Lainaa viestistä Kiimainen 30.3.2023, 01:39

jep runkkasin just ja laukesin aika paljon.. vähä pää pyörällä.. olipa kova laukeeminen.. vois koittaa pitää taukoa välillä tästäki.. vaa nii pirun vaikeeta.

Miksi pitäis pitää taukoa? 

Liikaa mitä tahansa on liikaa. Tiiän kokemuksella millon runkkaan liikaa. Ja seksi addiktion sivutuotteena tulee laukeemisen jälkee huono ja syylinen olo.. kirjotin ton viestin just ku olin lauennu. 

Ja tuntuu se itsetyydytyskin paremmalta jos sitä ei tee ihan kokoajan.. tauot siihenki hyviä.. en tosin addiktina tiiä pystynkö pitää taukoo.. äskenki runkkasin hetken ennenku keskeytin itteni.

Olen RUNKANNUT. 

No runkkailukshan se meni.. monta kertaa käyny vessassa työpäivän aikana vatkaamassa ja hyvältähän se aina tuntuu

Minulla on viimepäivinä ollut nyt runkkaaminen aika vähäistä, niin tänään kolmesti.

Lainaa viestistä Innokas 30.3.2023, 07:41
Miksi pitäis pitää taukoa? 

Itse muistan miten teininä välillä runkkasin kalusteet kipeäksi, niin ettei se onnistunut hetkeen. Runkkaustapa oli minulla sellainen, että tyydytin alushousujen läpi pitkiä aikoja vuoteessa, joka ilta. En myöskään pitänyt kynsiäni lyhyinä ja ne hankasivat sitten kalusteiden kärjen herkäksi. Spermaa ei tullut tuolloin kuin pisara.

huh runkkasin oikeen pitkän kaavankautta.. piti mennä nukkumaan jo aikaa sitten mutta panetti liikaa. No nyt suihkun kautta nukkumaan.. Toivoisin kyllä välillä et laukeisin pieniä lasteja niinkun esim KoiraKaveri koska lasti oli taas niin valtava ja tuli sellasella paineella että siivoomista oli ja vieläki varmaa pisaroita jossain.. laitoin paperin eteen mutta ei se mitään auttanu:D nooh oli kyl nautintoa kerrakseen taas

 

Kyllä.

jep heti aamulla

Lainaa viestistä Mikael_27 1.4.2023, 09:31

Tällä hetkellä masturboin, aamulla ajelin häpykarvat niin nyt on lähes posliinipenis

Aloin itsekin miettiä, että miltä se tuntuikaan, kun kalusteet karvattomina. Kyllä sitä voisi lähipäivinä ajella kalusteet itsekin muutaman kerran.

_______

Tänään en ole vielä runkannut.

Runkkasin eilen melkee koko päivän.. laukesin .. en oikee muista ees kuinka monta kertaa. Mut runkkasin monta monta tuntia, en ees tehny paljoo muuta. Ja nyt taas panettais mut tänää kyl vois tehä muutaki xD

Tein mä muutaki mutta runkkasin kyl taas monta kertaa ja iltaakin on vielä jäljellä ja panettaa niin perkeleesti! runkkaaminen nytki meneillään siis

 

Lainaa viestistä Kiimainen 1.4.2023, 12:33

Runkkasin eilen melkee koko päivän.. laukesin .. en oikee muista ees kuinka monta kertaa. Mut runkkasin monta monta tuntia, en ees tehny paljoo muuta. Ja nyt taas panettais mut tänää kyl vois tehä muutaki xD

👍✔

Lainaa viestistä Kiimainen 1.4.2023, 22:34

Tein mä muutaki mutta runkkasin kyl taas monta kertaa ja iltaakin on vielä jäljellä ja panettaa niin perkeleesti! runkkaaminen nytki meneillään siis

 

Jatka vaan.

Tänään taas ja eilenkin.

heti aamusta ja tuli eilenki vedeltyä.

Taas on Kalu kädessä.

Lainaa viestistä Mikael_27 3.4.2023, 17:45

Hitto kun penis elää täysin omaa maailmaansa yhtenään kiimassa, nytkin meinaa housujen etumus kostua kun tulee kiimatippoja. 😀

Anna sille kunnon runkkauksen niin eiköhän se muutamaksi tunniksi rauhoitu.

Viikonloppuna minulla ei ollut mahdollisuutta, ja nyt tuntuukin hyvältä, kun saa hyvää oloa. Seuraavaksi itsetyydytän.

PreviousPage 10 of 49Next


Seksifoorumi-Keskustelu.fi