Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Oletko runkannut tänään?

PreviousPage 9 of 49Next
Lainaa viestistä Kiimainen 20.3.2023, 18:54

 kolme kertaa ja vielki tekis mieli

Minäkin olen runkannut kolmesti tänään.

Lainaa viestistä Kiimainen 20.3.2023, 18:54

 kolme kertaa ja vielki tekis mieli

👍

Parhaillaan hommissa. 🙂

En, yli viikoon en ole runkannut. Alkaa olla varmaan “ennätys”??!! 

Ahh. Juuri äsken!

Ei ole ollut tarvetta kahteen päivään mutta sitten alkoi tuntua siltä. Nyt kun tulin niin laukeaminen oli täydellinen.

yllättävän pitkä tauko tullu kun viimeks runkannu,mutta tänne foorumille tuli lueskelee nii samantien taas tekis mieli mennä runkkaamaan.

Melkein kaksiviikkoa olen joutunut olosuhteiden takia pidättäytymään runkkauksesta. Nyt on taas mahdollisuus purkaa omia ja Penikseni patoutuneita tarpeita. Kohta nähdään kuinka pitkään nautiskelen laukeamisen rajoilla vai lentääkö nopeastikin.

26 minuuttia sitten lensi.

Joku juttelemaan?

heitä privaviestiä jos kiinnostaa.

täällä 24v jäbä💪🏾😎

Lainaa viestistä Mikael_27 28.3.2023, 18:17
Lainaa viestistä KoiraKaveri 27.3.2023, 21:11

Ahh. Juuri äsken!

Ei ole ollut tarvetta kahteen päivään mutta sitten alkoi tuntua siltä. Nyt kun tulin niin laukeaminen oli täydellinen.

Tuntui varmasti ihanalta kun laukesi ja lensi spermat, itsellä alkoi penis sykkimään siihen malliin että pitäisiköhän riisua vaatteet pois ja masturboida. ”🙂”

Kyllä tuntui! Minulla on nyt ollut semmoinen jakso, että olen runkannut vähemmän eikä ole kiihottanut niin paljoa. Ihan rentouttavaa välillä näinkin. Tänään tosin kiihottaa niin kyllä runkattuakin tulee.

Minuakin panettaa.

Lainaa viestistä Mikael_27 29.3.2023, 19:09

Mietin pitäisikö masturboida tänään kun kovasti penis pullistelee alkkareissa ja kiimatippaa tulee ja kovasti panettaisi.?

Nopeasti hommiin, palkitse peniksesi ja itsesi.

Mulla oli vähän pidempi tauko ku runkannu niin sit viime yönä juttelin “pervoi” jonku jätkän kaa niin aloin oleen jo sit niin kiihottunu siin et tulin housuihi.Aamulla sit suihkussa käydessä piti runkata ihan oikein.

Lainaa viestistä Curiousguy 29.3.2023, 21:12

Mulla oli vähän pidempi tauko ku runkannu niin sit viime yönä juttelin ”pervoi” jonku jätkän kaa niin aloin oleen jo sit niin kiihottunu siin et tulin housuihi.Aamulla sit suihkussa käydessä piti runkata ihan oikein.

Tuo housuihin laukeaminen. Itsekin joskus, kun on todella kiihottunut niin pystyy tulemaan ihan penkillä istuen, kun kiemurtelee ja kiihottuu aina vain lisää.

Äsken halasin miekkavalasrantaleluani, makasin sen päällä ja vain hyväilin sitä. En koskenut kalusteisiin vaan tulin vain fyysisestä kosketuksesta. Tulen aina sen kanssa niin. Katson läppäriltä jotakin kivaa ja kiihotus vain kasvaa ja ylittää lopulta rajan.

_______

Nyt seuraavaksi runkkaan vielä.

Pitkinpäivää töissä vessassa,mut en loppuu asti. Ehkä kotona viel runkkaan mut oon aika väsy ni saas nähä jaksaako

jep runkkasin just ja laukesin aika paljon.. vähä pää pyörällä.. olipa kova laukeeminen.. vois koittaa pitää taukoa välillä tästäki.. vaa nii pirun vaikeeta.

Lainaa viestistä Kiimainen 30.3.2023, 01:39

jep runkkasin just ja laukesin aika paljon.. vähä pää pyörällä.. olipa kova laukeeminen.. vois koittaa pitää taukoa välillä tästäki.. vaa nii pirun vaikeeta.

Miksi pitäis pitää taukoa? 

Lainaa viestistä Kiimainen 30.3.2023, 00:44

Pitkinpäivää töissä vessassa,mut en loppuu asti. Ehkä kotona viel runkkaan mut oon aika väsy ni saas nähä jaksaako

Työnteko haittaa runkkausta, runkkaamalla välillä jaksaa taas tehdä töitä. Ja illalla kunnon runkku autaa jaksamaan taas seuraavan päivän.

PreviousPage 9 of 49Next


Seksifoorumi-Keskustelu.fi