Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Eläimet

PreviousPage 8 of 11Next

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5043971a-1157-41e1-bc0e-c3b3efb3fb47

Yllätys TAAS ettei ole kommentointimahdollisuutta uutisen seksuaalivähemmistöä kohtaan kohdistuvien ennakkoluulojen ja valheellisen uutisoinnin oikaisemiseksi. Ei suomen ministeröissä olevat lainvalmistelijat tai lainpäättäjät näistä välitä, vaan leimaavat ainoastaan euroopasta tullutta alunperin valheellisin ja masinoiduin tutkimuksin leimattua lakia.

Minä en edes kovin mielelläni tahdo lukea mitään kriminalisointia koskevaa, kun ottaa niin päähän. Otin itsekin yhteyttä artikkelin kirjoittajaan s-postilla ja kyseenalaistin väitettyjä asioita – sen mukaan kuin osasin. (Itse olen vielä oppipojan roolissa zoofiilina ja yritän opetella asioista paremmin perillä olevilta.)

Tuntuu kuin palattaisiin kehityksessä taaksepäin, kun homoutta pidettiin sairautena. Lemmikkejään rakastavien ihmisten sakottaminen ei auta ketään. Lisäksi muilla on asenne “en halua tietää”. Olen muutaman ystäväni kanssa väitellyt zoofiliasta ja on aivan sama mitä heille sanoo. Jos sanot “tuo ei ole totta”, niin vastakkainen osapuoli sanoo “ei käy, minä olen tätä mieltä”.

Puhuin aiemmin kuinka pääsin tapaamaan hevosia ystäväni luokse. En pääse enää, sillä meillä meni välit poikki. Tätä ennen puhuimme tästä kriminalisoinnista ja hän olikin sen kannalla, väittäen sen olevan hyvä asia. perusteenaan, että eläimelle voi ehkä sattua jotakin. Lenkillä tai agilityssä voi sattua jotakin, silti niitä ei ole kielletty. Myöhemmin hän syytti minua, että en ymmärrä eläimiä ja koirani on vain minun mielistelijäni. Tässä kohtaa katkaisin välit häneen. Koiran tarpeista huolehtiminen ja syvempi hellyys eivät ole mitään alistamista tai mielistelyä. Päinvastoin, koska rakastan tyttöäni niin pyrin tekemään sen elämästä mahdollisimman hyvää. Ihminen tajuaa kyllä milloin koira jostaki tykkää ja milloin on eri mieltä.

Enää ei pääse hevosia tervehtimään, mutta jos en kelpaa omana itsenäni niin riittää. Varsinkin jos demonisoidaan perusteettomasti ja kyseessä on rasismi ja ennakkoluulot.

Todennäköisesti kaikki täällä vierailevat ovat sitä aikakautta,  että kaikki eläimien kanssa touhuilu on ollut kaikissa järjellisissä tapauksissa ok vaikka onkin ollut tabu.

Nyt yhteiskunta aikoo kriminalisoinnilla sallia sen, että aletaan pelaamaan taas peliä jossa otetaan asiasta mitään tietämätön virkavalta ja oikeusistuimet mukaan vakiona kriminalisoimaan JA HILJENTÄMÄÄN marginaalinen seksuaalivähemmistö.

Onnea vaan yksilön ja aitojen eläinten oikeuksien toteutumiselle siis nyt ja jatkossa. Ketään ei näytä kiinnostavan missään, että zoofiilejä verrataan iltalehden artikkelissa suoraan pedofiileihin.

Niin ja siis muistutettakoon, että eläimelle haitallinen tai vahingollinen zoofiliahan on ollut koko ajan kielletty lain osalta.

Quote from KoiraKaveri on 19.8.2023, 20:24

Minä en edes kovin mielelläni tahdo lukea mitään kriminalisointia koskevaa, kun ottaa niin päähän. Otin itsekin yhteyttä artikkelin kirjoittajaan s-postilla ja kyseenalaistin väitettyjä asioita – sen mukaan kuin osasin. (Itse olen vielä oppipojan roolissa zoofiilina ja yritän opetella asioista paremmin perillä olevilta.)

Tuntuu kuin palattaisiin kehityksessä taaksepäin, kun homoutta pidettiin sairautena. Lemmikkejään rakastavien ihmisten sakottaminen ei auta ketään. Lisäksi muilla on asenne “en halua tietää”. Olen muutaman ystäväni kanssa väitellyt zoofiliasta ja on aivan sama mitä heille sanoo. Jos sanot “tuo ei ole totta”, niin vastakkainen osapuoli sanoo “ei käy, minä olen tätä mieltä”.

Puhuin aiemmin kuinka pääsin tapaamaan hevosia ystäväni luokse. En pääse enää, sillä meillä meni välit poikki. Tätä ennen puhuimme tästä kriminalisoinnista ja hän olikin sen kannalla, väittäen sen olevan hyvä asia. perusteenaan, että eläimelle voi ehkä sattua jotakin. Lenkillä tai agilityssä voi sattua jotakin, silti niitä ei ole kielletty. Myöhemmin hän syytti minua, että en ymmärrä eläimiä ja koirani on vain minun mielistelijäni. Tässä kohtaa katkaisin välit häneen. Koiran tarpeista huolehtiminen ja syvempi hellyys eivät ole mitään alistamista tai mielistelyä. Päinvastoin, koska rakastan tyttöäni niin pyrin tekemään sen elämästä mahdollisimman hyvää. Ihminen tajuaa kyllä milloin koira jostaki tykkää ja milloin on eri mieltä.

Enää ei pääse hevosia tervehtimään, mutta jos en kelpaa omana itsenäni niin riittää. Varsinkin jos demonisoidaan perusteettomasti ja kyseessä on rasismi ja ennakkoluulot.

No höh 🙁 Todella harmillista, että ystävyytenne tuollaiseen typeryyteen sitten loppui… mutta eipä sille mitään vaan valitettavasti mahda ja voi…

Quote from zndxxx on 19.8.2023, 21:15

Todennäköisesti kaikki täällä vierailevat ovat sitä aikakautta,  että kaikki eläimien kanssa touhuilu on ollut kaikissa järjellisissä tapauksissa ok vaikka onkin ollut tabu.

Nyt yhteiskunta aikoo kriminalisoinnilla sallia sen, että aletaan pelaamaan taas peliä jossa otetaan asiasta mitään tietämätön virkavalta ja oikeusistuimet mukaan vakiona kriminalisoimaan JA HILJENTÄMÄÄN marginaalinen seksuaalivähemmistö.

Onnea vaan yksilön ja aitojen eläinten oikeuksien toteutumiselle siis nyt ja jatkossa. Ketään ei näytä kiinnostavan missään, että zoofiilejä verrataan iltalehden artikkelissa suoraan pedofiileihin.

Niin ja siis muistutettakoon, että eläimelle haitallinen tai vahingollinen zoofiliahan on ollut koko ajan kielletty lain osalta.

Niimpä…

Kävin tytön kanssa lenkillä, ja kävelymatkan päässä on hevosia. En tunne hevostilan pitäjää enkä ole koskaan käynyt siellä ratsastamassa, vain lenkkeillyt koiran kanssa siellä päin. Laitumelta tuli hevosia tien viereen meitä katsomaan ja joukossa nuori komea varsa jolla erektio! Upea vaaleanpunainen parru mustilla täplillä. Ei erektio ollut kovinkaan pitkäaikainen ja parru alkoi vetäytyä melko nopeasti piiloon, mutta kaunis näky. 

_______

Family Guy huumori ampuu monesti yli mutta välillä taas aivan mainioita. Meg suutelee perheen koiraa Briania. Meg ei saa kavaljeeria tansseihin niin Brian menee seuraksi. Rakastan muuten tuota Briania.

Family Guy – Meg Falls In Love With Brian 4:30

Quote from KoiraKaveri on 25.8.2023, 15:12

Kävin tytön kanssa lenkillä, ja kävelymatkan päässä on hevosia. En tunne hevostilan pitäjää enkä ole koskaan käynyt siellä ratsastamassa, vain lenkkeillyt koiran kanssa siellä päin. Laitumelta tuli hevosia tien viereen meitä katsomaan ja joukossa nuori komea varsa jolla erektio! Upea vaaleanpunainen parru mustilla täplillä. Ei erektio ollut kovinkaan pitkäaikainen ja parru alkoi vetäytyä melko nopeasti piiloon, mutta kaunis näky.

Muistan joskus takavuosina kun lenkillä ollut koirani näki metsäisellä laitumella ensi kertaa elämässään hevosia. Ilmeisen mielenkiintoisia otuksia siihen saakka kunnes meinasi mennä tekemään lähempää tuttavuutta.

Olisi voinut päättyä huonosti koiran osalta kun pari suomenhevosta tulee kohti aikeissa tallata tunkeilija. Onneksi hoksasi tulla pois vielä kutsusta.

Eikös tuosta Family guystä ole se Brian lipstick hommakin olemassa 🙂

Quote from Pervo-mies on 29.8.2022, 10:24

Tuskimpa sitä yksikään koira ihmisen kanssa seksiä harrastaisi muuten kuin omasta halustaan… Asia erikseen olisi toki sellaiset miehet jotka narttuaan naisivat, ottamatta yhtään huomioon koiran kokoa, mutta sellaisilla miehillä olisi sitten kyllä muitakin ongelmia…

 Oletko ikinä koittanut puuhailla nartun tai tamman kanssa joka ei halua seksuaalista kanssakäymistä ? Joo eli et ole – 100% varmuudella kommentista päätellen.

 

Tämä ei sinänsä kuulu aiheeseen mutta näin viime yönä unta, jossa esiintyi Hopeanuoli – piirroshahmo. Unessa se oli mukana tekemisissä, kuin mikä tahansa kotikoira.

Kyseinen mangaelokuva, katsoin sen vuosi sitten. Kokonaisuudessaan sen nähtyäni, teki se minuun vaikutuksen mm sen vuoksi, että olen joskus lapsena nähnyt pätkiä siitä. Nostalgia oli suurta, kun pääsin sen viimein kokonaan katsomaan.

_______

Tuossa aiemmin kun oli puhetta mieluisasta materiaalista, niin yksi josta pidän paljon ovat piirroskuvat. Ehkä yksi syy on mm se, että teininä piirsin itselleni lohikäärmeenkuvia joita sitten katselin. En ollu taiteellisesti niin lahjakas, että olisin osannut piirtää vakuuttavia eläimiä, mutta fantasiaolento antoi paljon mittasuhde virheitä anteeksi.

Lähde: https://e621.net/posts/4238549?q=werewolfdegenerate

_______

Quote from zndxxx on 26.8.2023, 16:43

Eikös tuosta Family guystä ole se Brian lipstick hommakin olemassaa 🙂

Mikä klippi se mahtaa olla? Koetin mielenkiinnosta katsoa, mutta ei osunut silmään.

Quote from zndxxx on 31.8.2023, 21:57
Quote from Pervo-mies on 29.8.2022, 10:24

Tuskimpa sitä yksikään koira ihmisen kanssa seksiä harrastaisi muuten kuin omasta halustaan… Asia erikseen olisi toki sellaiset miehet jotka narttuaan naisivat, ottamatta yhtään huomioon koiran kokoa, mutta sellaisilla miehillä olisi sitten kyllä muitakin ongelmia…

 Oletko ikinä koittanut puuhailla nartun tai tamman kanssa joka ei halua seksuaalista kanssakäymistä ? Joo eli et ole – 100% varmuudella kommentista päätellen.

 

Jaa-a, mitenkähän tähän nyt pitäisi suhtautua ja/tai vastailla…

Ensinnäkin, itse olen kiinnostunut vain uroskoirista mutta kokemusta ei siis ole… en nartuista enkä tammoista… en siis halua puuhailla yhtään mitään naaraspuolisen eläimen kanssa.  Ja tarkoitin sitä että eiköhän se uroskoira ihan omasta halusta ihmistä astu, ei pakotettuna…

Tuolla toisella osalla tarkoitin sitä, että jos mies nussii esimerkiksi Chihuahuaa (käsittääkseni pienin koira rotu?) niin se nyt vaan ei ole oikein…

No, eipä mulla tässä nyt sit muuta…

Quote from Pervo-mies on 1.9.2023, 07:23
Quote from zndxxx on 31.8.2023, 21:57
Quote from Pervo-mies on 29.8.2022, 10:24

Tuskimpa sitä yksikään koira ihmisen kanssa seksiä harrastaisi muuten kuin omasta halustaan… Asia erikseen olisi toki sellaiset miehet jotka narttuaan naisivat, ottamatta yhtään huomioon koiran kokoa, mutta sellaisilla miehillä olisi sitten kyllä muitakin ongelmia…

 Oletko ikinä koittanut puuhailla nartun tai tamman kanssa joka ei halua seksuaalista kanssakäymistä ? Joo eli et ole – 100% varmuudella kommentista päätellen.

 

Jaa-a, mitenkähän tähän nyt pitäisi suhtautua ja/tai vastailla…

Tuolla toisella osalla tarkoitin sitä, että jos mies nussii esimerkiksi Chihuahuaa (käsittääkseni pienin koira rotu?) niin se nyt vaan ei ole oikein…

No suhtautua sillä tavalla kuten normaalielämässä. Eli ei ole oletus, että siinä vaiheessa kun olet pimpsan äärellä niin toinen osapuoli yhtälöä olisi mitenkään välttämättä kiinnostunut alastoman apinan tuppikullista tai innostunut seksuaaliseen kanssakäymiseen.

Jos koitat pakottaa esim. tammaa niin sanoisin kyllä että vakava loukkaantuminen siinä tulee yrittäjän osalta. Koiran osalta todellinen riski tulla pureskelluksi. Tuohon chihuahuakommenttiin en viitsi edes vastata kun väite on täysin älytön. Vaikka mediassa nykyään huhuja liikuukin, niin miehen kulli ei ole mikään ase jolla tuosta vaan raiskataan ja tuhotaan mikä tahansa sen tielle tullut vulva. Miesten seksuaalisen liberalismin demonisoimisen voi siis lopettaa. Kuitenkin suurin osa ihmisistä eli myös zoofiileistä ovat tervejärkisiä kanssakäymisten osalta.

Quote from KoiraKaveri on 31.8.2023, 22:49
 
Laitetaan yks tommonen. Ei “on the rocks” vaan “on the bed”.

Mitäs planet zoofiliaan kuuluu tänään?

Äkkikatsomalta loistavaa, kun ei ole uusia “moi olen mies xxx ja haluan katsoa kun koira astuu naista” – kommentteja.

 

 

On kyllä ihme aikakausi tämä. Viestinprivassa aktiivista mutta public täysin kuollut.

On ollut kyllä nyt hiljaista täällä. Itsellä kuitenkin juttua ja nyt aikaa kirjoittaa.

Kävin kaupassa ja sieltä ulos tullessani ovella oli valkoharmaa solakka siperianhusky narttu. Omistaja käveli sen kanssa aivan kaupan oven edessä ja jatkoi matkaa. Uskon sen olleen siperianhusky mutta en ole varma, sillä koiralla oli todella pitkät jalat. Nartulla oli varmasti juoksu, sillä pepun turkin seasta pystyi erottamaan peukalonpään kokoisen mustan nappulan. Olen nähnyt huskykoiria ennenkin mutta turkkia on sen verran, ettei pimppiä ole nähnyt. Hidastin vauhtia ja katselinkin ihastuneena keinuvin askelin loittonevaa ihastusta!

Pääsin myös tässä joitakin päiviä sitten tapaamaan taas ystävääni jolla sileäkarvainencollie (toiset kutsuvat sitä lyhytkarvaiseksi collieksi mm. itsekin, mutta sileäkarvainen taitaa olla yleisempi nimitys). Poika oli ihan yhtä villi kuin aiemminkin – mutta reipas. Sain nameja ja komensin istumaan ja maahan. Pojan huomiota piti hieman herätellä, että sai sen koulutukseen mukaan. Kun sitten pääsin lattialle sitä rapsuttelemaan, niin oikein hieroin sen lantiota ja hyväilin sitä, sen mukaan mitä toisten nähden nyt voi. Poika tunki peppuaan aivan täysillä minua vasten ja tykkäsin siitä!

_______

Uros husky peppu pystyssä.

Uploaded files:
  • husky-635x692.png

Et todellakaan ole ainoa joka katselee muiden omistamien koirien “perään”

Tälle vastaukselle voin varmasti sanoa, että on yhteisön voima täällä <3

Quote from zndxxx on 19.10.2023, 20:21

Et todellakaan ole ainoa joka katselee muiden omistamien koirien “perään”

Tälle vastaukselle voin varmasti sanoa, että on yhteisön voima täällä <3

Koiranpeppu on yksi mukavimmista asioista. Zoofiilina olemisen etuja on kyllä se, että koiria harvemmin näkee vaatteet päällä, paitsi jos on tosi runsasturkkinen rotu eikä vartaloa näy yhtään. Koirien näkeminen ihan muutenkin vain ilostuttaa aina päivää!

_______

Katselin leijonia käsittelevän luontodokumentin. Sen jälkeen tuli etsittyä videoita niiden parittelusta.

Katselin leijonia käsittelevän luontodokumentin. Sen jälkeen tuli etsittyä videoita niiden parittelusta.

Eikai siinä 🙂 – Urbaanikissoja löytyy ainakin Messi @iampuma ja Luna Pantera @lunathepantera tubessa sun muissa rahastettavissa.

En rupea tosin kommentoimaan tässä tuollaisten villieläinten pitoa lemmikkinä, ja mitä olen oikeasti mieltä siitä. Eikä tosiaankaan liene kolmannen maailman vakavimpia ongelmia nuo somegruumatut ja tuunatut julkkiskissat.

 

PreviousPage 8 of 11Next


Seksifoorumi-Keskustelu.fi