Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Eläimet

PreviousPage 7 of 11Next
Quote from zndxxx on 29.7.2023, 18:41
Quote from KoiraKaveri on 28.7.2023, 17:45
Quote from zndxxx on 21.7.2023, 21:30

Mitäs sitejä zoofiileille netissä on nykyään?

Avasin tämän sivuston oikeastaan ensisijaisesti tämän Eläimet ketjun takia, että saa puhua.

Näistä asioista pitääkin saada puhua muutenkin kun runkuttelu “moi haluan katsoa kun nainen astuu koiraa” mielessä. Olen kokenut hieman ahdistusta viimevuosina, kun alusta toisensa jälkeen kadonnut netistä postaushistorioineen. Jäljellä on erittäin ikävä pinnallinen “zoosome” ilmapiiri jossa ei tunnisteta tai tunnusteta aitoja zoofilistejä. Nykyinen valtavirtafoorumi ei juurikaan eroa taannoisesta.

Ainakin 8chan on bäk 8chan.moe/zoo. Siellä näyttää olevan moderointikin jotakuinkin ok, vaikka onhan tuon tyyppiset täysin villi länsi.

SEF “häntäheikit” foorumikin olisi palautettavissa jos innostusta riittää. Mulla on tuossa levyn kulmalla backuppi ehkä noin 1kk foorumin sulkemisesta.

 

 

 

Niimpä… mutta onneksi on nyt sentään tämä foorumi jossa saa (ja pitääkin) keskustella näistäkin asioista ihan oikeilla nimityksillä ja termeillä… jatketaanhan samaan malliin 😉

Quote from Pervo-mies on 31.7.2023, 09:51
Quote from zndxxx on 8.7.2023, 20:05

Parempi vaan nauttia livenä kuten aina – Saa oikean nautinnon, eikä tarvitse selitellä wall of textiä asiasta tai sen mielenkiintoisuudesta “yleisölle”.

Meikäläiselle voi laitella viestiä jos on oikeita harrastajia – ihmisten kanssa touhuilu ei kiinnosta.

Niimpä… kumpa sitä pääsisikin ihan oikeasti livenä nauttimaan mutta vielä se ei vain valitettavasti ole ollut mahdollista tai onnistunut… mutta kiinnostusta kyllä olisi 😉

Niimpä… mutta eihän livenauttimispyyntöjä kukaan toteuta. Se on vaan jonkunlainen internetsin uskomus että niin voisi pyynnöstä tapahtua.

Meillä on kyllä monella omat koirat, hevoset jne… Ihan turha luulla että niitä internetin välityksellä vipattaisiin kellekkään tuntemattomalle.

Nämä on pitkäjänteisiä hommia. Monet eivät eivät halua tavata ikinä, toiset vuosikymmenen jälkeen ehkä. Paras vaan hankkia omat eläimet ja harrastella itse.

Quote from zndxxx on 31.7.2023, 22:15
Quote from Pervo-mies on 31.7.2023, 09:51
Quote from zndxxx on 8.7.2023, 20:05

Parempi vaan nauttia livenä kuten aina – Saa oikean nautinnon, eikä tarvitse selitellä wall of textiä asiasta tai sen mielenkiintoisuudesta “yleisölle”.

Meikäläiselle voi laitella viestiä jos on oikeita harrastajia – ihmisten kanssa touhuilu ei kiinnosta.

Niimpä… kumpa sitä pääsisikin ihan oikeasti livenä nauttimaan mutta vielä se ei vain valitettavasti ole ollut mahdollista tai onnistunut… mutta kiinnostusta kyllä olisi 😉

Niimpä… mutta eihän livenauttimispyyntöjä kukaan toteuta. Se on vaan jonkunlainen internetsin uskomus että niin voisi pyynnöstä tapahtua.

Meillä on kyllä monella omat koirat, hevoset jne… Ihan turha luulla että niitä internetin välityksellä vipattaisiin kellekkään tuntemattomalle.

Nämä on pitkäjänteisiä hommia. Monet eivät eivät halua tavata ikinä, toiset vuosikymmenen jälkeen ehkä. Paras vaan hankkia omat eläimet ja harrastella itse.

Näinhän se asianlaita on 🙁 mutta ainahan sitä voi ainakin haaveilla 😉

Quote from Pervo-mies on 1.8.2023, 07:45
Näinhän se asianlaita on 🙁 mutta ainahan sitä voi ainakin haaveilla 😉

Perehdy kommenttiini Eläimet-2518 sillä jos et tahdo jäädä vain haaveilu tasolle ja tahdot kokemusta. Olen kyseisen tavan itse käytössä toimivaksi todennut, kun ei omaa lemmikkiä ollut. “Hanki ihmissuhteita” on tietenkin helpommin sanottu kuin tehty, mutta mielestäni ainoa realistinen keino päästä koiran kanssa, jos ei itselle hanki.

Lisäksi vaikka oma koira onkin niin nautin siitäkin, kun saa olla koirien kanssa tekemisissä. Viimeksi ystäväni luona kyläillessä jäin sisälle kahden hänen nuoren sileäkarvaisencolliensa kanssa ja rapsuttelin pitkään sen alaselkää ja hyväilin lantiota. Poika nautti rapsuttelusta kovasti ja tunki peppua syliin. Minulla on myös ystävä jolla on hevosia ja koiria. Hän tietää minun olevan zoofiili. Saan iloa jo siitäkin, kun harjaa ja silittelee hevosta – se on kaunis! Olen minä kerran sen kiveksiä koskettanut.

Quote from zndxxx on 29.7.2023, 18:41
SEF “häntäheikit” foorumikin olisi palautettavissa jos innostusta riittää. Mulla on tuossa levyn kulmalla backuppi ehkä noin 1kk foorumin sulkemisesta.

En itse ehtinyt tätä foorumia nähdä, mutta jos SEF foorumikin saataisiin toimintaan niin se olisi mahtavaa! Mutta kuka sitä ylläpitäisi? 

Kokemusta minulla on noin neljä vuotta, jolloin rohkenin saada elämäni ensimmäisen orgasmin koiran kanssa. Tuolloin myös aloin vasta perehtyä aiheeseen.

Jäljellä on erittäin ikävä pinnallinen “zoosome”  Edellinen foorumi ja eläinkeskustelu oli minulle tärkeä sen löydettyäni. Itselleni oma seksuaalisuus on ollut aiemmin ongelmallinen ja olen kokenut siitä syyllisyyttä. Uskoin minusta tulevan jokin itseään hallitsematon eläinten persraiskaaja, mikäli anna sille liika tilaa. Löydettyäni asiallista keskustelua aiheen ympäriltä, ihmisiltä jotka kunnioittavat eläimiä, ja suhtautuivat aiheeseen kauniina asiana, aloin lukea. Helpotus oli suunnaton! Silloin uskaltauduin rikkomaan jään minun ja koirani väliltä ja nautimme toisistamme. Olen aina pitänyt tyttöäni kauniina ja seksikkäänä. Nykyään tiedän oikein hyvin mistä se pitää, ja nautin kun koira nauttii.

Tuon SEF foorumin palauttaminen julkisesti saatavaksi ei oikein kuulosta realistiselta toimenpiteeltä juuri nyt.

Asiaan liittyy kyllä tietty tunnettu yhteisö, mutta useimmat heistä ovat ottaneet yksityisyyttä(tai siis etäisyyttä) asioihin ehdotettujen lainkiristysten tai muiden syiden myötä. MMM:lle lähetetyt (julkisesti myös saatavissa olevat) kannanotot ja tutkielmat ovat tulleet sivuutetuiksi lähes täysin. Syyt eivät ole täysin selvillä, mutta epäilys on kyllä vahva. Eli suomeksi: Näitä lakeja säädetään tai siis vain leimataan meillä, koska niin on muuallakin Euroopassa tehty.

Quote from KoiraKaveri on 1.8.2023, 16:05
Quote from Pervo-mies on 1.8.2023, 07:45
Näinhän se asianlaita on 🙁 mutta ainahan sitä voi ainakin haaveilla 😉

Perehdy kommenttiini Eläimet-2518 sillä jos et tahdo jäädä vain haaveilu tasolle ja tahdot kokemusta. Olen kyseisen tavan itse käytössä toimivaksi todennut, kun ei omaa lemmikkiä ollut. “Hanki ihmissuhteita” on tietenkin helpommin sanottu kuin tehty, mutta mielestäni ainoa realistinen keino päästä koiran kanssa, jos ei itselle hanki.

Kiitoksia asiallisista vinkeistä, näinhän se tietenkin asianlaita on… mutta mitenkään “helppoa” se ei ole näinkään, enkä nyt tietenkään tarkoitakaan, että sen pitäisi olla helppoa, pala kakkua tai helppo nakki 🙂

Joka tapauksessa, tämä foorumi nyt kuitenkin tuo jonkinlaista “helpotusta” tähän asiaan, en sitten tiedä voinko edes näin sanoa, mutta sanon kuitenkin 🙂

Mitä tuohon oman koiran hankkimiseen tulee niin sitä sen kummemmin erittelemättä, se ei vain ole mahdollista 🙁

Eikä siinä sitten mitään, jos tämä omalta osaltani jää “vain” haaveilun asteelle niin sittenhän sille ei mitään voi mutta onneksi sitä voi (ja pitääkin) aina haaveilla 😉

Vastauksia kaivataan kovasti, mutta älkää mulle vastatko.

Laitetaas nämä tänne koska muuallekkin aina laitettu. Sivuhuomiona että Hanna on melkoisen hot. Voi olla että hänet konvertoitiin myös haastattelussa kiinnostumaan asiasta ?

Joku vois kaivella SEF MMM vastineet myös esille tänne.

 

Zoofiilien mahdollisuus postata mitään mihinkään foorumille on radikaalisesti vähentynyt viimeisen 15 vuoden aikana. Kannattaa hyödyntää mahdollisuus kun sellainen on vielä olemassa.

Quote from zndxxx on 5.8.2023, 23:26

Zoofiilien mahdollisuus postata mitään mihinkään foorumille on radikaalisesti vähentynyt viimeisen 15 vuoden aikana. Kannattaa hyödyntää mahdollisuus kun sellainen on vielä olemassa.

Juurikin näin… pidetäänhän tämä foorumi voimissaan ja kirjoitellaan asiallisia juttuja, eikös vain? Myös tältä saralta kuin kaikesta muustakin 😉

Myös kiimainen juttu voi olla asiallinen, eikös vain? 😉

Quote from Pervo-mies on 9.8.2023, 07:17

Myös kiimainen juttu voi olla asiallinen, eikös vain? 😉

Tottakai 🙂 Saattaa olla että optimaalisimmat viestit vastauksien saamiseksi keneltäkään eivät ole :

  • eläimien kyselemistä netin yli tuntemattomilta: “Haluan panna koiraa/hevosta. Löytyykö koiraa/hevosta pantavaksi?”
  • naisten kyselemistä: “Moi haluan nähdä kun koira astuu naista. Löytyisikö naista jota voin tulla katselemaan?”

Laitetaas tänne vähän mukavaa katseltavaa :

@suggestiveanimalpics telegrammissa – katsella voi liittymättä

Tubessahan katsottavaa myös riittää maailman tappiin saakka… esimerkkejä:

h*tps://www.youtube.com/@MaxandKatietheGreatDanes

h*tps://www.youtube.com/@Harv-Kane

h*tps://www.youtube.com/@GirlWithTheDogs

h*tps://www.youtube.com/@MeekaTheHusky

h*tps://www.youtube.com/@THEROTT 

 

 

 

Quote from zndxxx on 10.8.2023, 19:11

Laitetaas tänne vähän mukavaa katseltavaa :

On kyllä mukavia kanavia. Tykkään myös melko yksinkertaisesta materiaalista ja aivan tavallisista koirankuvista. Tuo “GirlWithTheDogs” video, jossa kolmevuotias sekarotuinen koira jolla aivovamma jonka vuoksi se on pennun tasolla, näinkin YouTuben suosittelemana sen ilmestyessä. Se on tosi ystävällinen ja suloinen kuin mikäkin. Videota kun katsoo, niin ole tuollaista nyt rakastamatta! (Sekarotuinen jossa akbashMaremmano-abruzzese. Tällaisista roduista en ole ennen kuulutkaan.)

Huskyt ovat hyvin seksikkäitä ja upeita! Sellaista en ainakaan itse voi koskaan hankkia, kun ne tarvitsevat niin paljon ohjelmaa. Kaverini jolla oli ollut sellainen kertoi, että lopulta hän ei jaksanut tehdä kaikkea sen kanssa kylliksi ja joutui antamaan sen pois, vaikka oli ollut hänellä pennusta asti. Henkeäsalpaavan kauniita ne ovat!

Kyllähän kevytmateriaali on juurikin parasta. Aiempi kokemus täydentää lopun pään sisällä niin voi seurata vaan hymy korvissa näitä.

Akbash on vastaava kun keskiaasiankoira, eli kovetettu laumanvartijakoira. Sellaista ei voisi edes harkita muuksi kuin työkoiraksi.

Aktiivisista koirista saattaa joutua helposti luopumaan jos rodun on valinnut ulkonäön perusteella ja koira ei sovellukkaan siihen että käydään pari pientä ulkoilua päivässä kerrostalosta. Game Of Thrones aiheutti esimerkkinä aikoinaan melkoisen skandaalin ainakin briteissä, kuin kaikki halusivat oman “suden”.

 

 

comic-cartoon-funny-Six-Toons-by-Navied-Mahdavian

Quote from zndxxx on 14.8.2023, 19:55

comic-cartoon-funny-Six-Toons-by-Navied-Mahdaviancomic-cartoon-funny-Six-Toons-by-Navied-Mahdavian

Hmm… onhan se 😉

Quote from Pervo-mies on 15.8.2023, 07:21
Quote from zndxxx on 14.8.2023, 19:55

 

Hmm… onhan se 😉

eikä tarvitte bookkia pidemmälle mennä pimppikuvien perässä

PreviousPage 7 of 11Next


Seksifoorumi-Keskustelu.fi