Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Eläimet

PreviousPage 4 of 11Next

Moikka vaan!

Ai kun kuulostaa hienolta! Mahtavaa että sinulla on tuollainen kaveri jota välillä tavata, alaskanmalamuutti on todella nätti! Miten yhteinen harrastus alkoi ja millaiset fiilikset olivat ensimmäisellä kerralla, kun uskaltauduit herkästi sen tytön kanssa hieman leikkimään?

Itsellänikin on sellainen kippurahäntäinen, sen häntä osittain kiepillä selän päällä.

Moi! Juu mukava harrastus kyllä😊 olen aina tykännyt koirista ja hevosista ja myös ns seksi on aina kiinnostsnut. No tämän tytön kanssa se lähti ihan vahingossa näihin kuvioihin mitä nyt on. Oltiin ihan vaan lenkillä ja kesken matkan tuli sellainen olo itsellä että nyt pakko saada purettua paineita. Eli keskellä metsää maalla jossa kukaan ei kulje. Muuts kuin housut alas ja aloin kovaa vartta runkkaamaan. Ennen kuin tajusinkaan niin tyttö oli tullut eteeni ja lipoi kielellä kulliani. Lasti lähti melkein samantien😉😁  

Siitä tuli ajatus että mahtaisko tytyö myös ottaa. Kullin ja lastit myös suuhun. No nyt tiedän että kyllä tykkää ottaa ja nuolee vielä kalun puhtaaksi 😊  

Kyllä muutti on hieno koira ja väkisin en mitään sille ole yrittänyt että ihan vapaasta tahdostaan se kaikki on tehnyt. 

Nykyisin kun käydään lenkillä niin tietyn kallin reunalle kun istahdan niin tulee eteeni istumaan ja tökkii kuonolla housujen etumusta että kalu esille kiitos!😃😃

Eläimmet, kuten koirat, ilmoittavat selvästi jos he haluavat seksuaalista tyydytystä/yhdyntää ja tarjoavat tätä avoimmesti tilaisuuden tullen.

Ihmisten lait ovat tosin tehty vain ihmisille; vaikka eläimmet osaisivat puhua ja kirjoittaa, olisi tämä silti laitonta.

Tämä tosin omilta kohdiltani ei vaikuta mihinkään.

Olen elänyt pitkään koirien kanssa, ja he ovat iloisesti nuolleet penistäni aina siihen asti kun olen lauennut, ja tämän jälkeen he lipittävät koko lastin suuhun, nuoleminen loppuu vasta kun penis on täysin puhdas.

Koko elämän olen haaveillut harrastaa seksiä nartun kanssa, mutta tätä mahdollisuutta ei ole koskaan saapunut.

Olen kuitenkin nuollut, sormettanut, ja hieronut usean nartun emätintä, ja voin sanoa että maku ja tuoksu ovat erittäin kiihottavia.

Myöskin narttujen reaktio sormettamiseen on kiihottavaa, useampi nimittäin alkaa nylkyttämään sormiasi vasten.

Katson myös useasti kotitekoisia videoita ja kuvia omistajien ja heidän narttujen yhdynnästä, tai pelkästään narttukoirien emättimistä joko “luonnossa”, tai omistajan “auttavana”.

Tervetuloa myös Koirankeksi tälle asialliselle ja suvaitsevaiselle foorumille 😉

Taidan sittenkin olla hieman harvinaisempi tapaus, kun itseäni kiinnostaa uroskoirat vaikka mies olenkin… ei siis nartut kuten kait useammalla miehellä jotka tällä foorumilla ovat ja eläimet myös tässä mielessä kiinnostavat…

Lainaa viestistä muutti 12.11.2022, 17:49

Moi! Juu mukava harrastus kyllä😊 olen aina tykännyt koirista ja hevosista ja myös ns seksi on aina kiinnostsnut. No tämän tytön kanssa se lähti ihan vahingossa näihin kuvioihin mitä nyt on. Oltiin ihan vaan lenkillä ja kesken matkan tuli sellainen olo itsellä että nyt pakko saada purettua paineita. Eli keskellä metsää maalla jossa kukaan ei kulje. Muuts kuin housut alas ja aloin kovaa vartta runkkaamaan. Ennen kuin tajusinkaan niin tyttö oli tullut eteeni ja lipoi kielellä kulliani. Lasti lähti melkein samantien😉😁  

Siitä tuli ajatus että mahtaisko tytyö myös ottaa. Kullin ja lastit myös suuhun. No nyt tiedän että kyllä tykkää ottaa ja nuolee vielä kalun puhtaaksi 😊  

Kyllä muutti on hieno koira ja väkisin en mitään sille ole yrittänyt että ihan vapaasta tahdostaan se kaikki on tehnyt. 

Nykyisin kun käydään lenkillä niin tietyn kallin reunalle kun istahdan niin tulee eteeni istumaan ja tökkii kuonolla housujen etumusta että kalu esille kiitos!😃😃

Voi että, olen ihan kateellinen. Hyvin oppinut koira ja eikö sanota että koira on ihmisen paras ystävä.

Lainaa viestistä Innokas 14.11.2022, 16:40
Lainaa viestistä muutti 12.11.2022, 17:49

Nykyisin kun käydään lenkillä niin tietyn kallin reunalle kun istahdan niin tulee eteeni istumaan ja tökkii kuonolla housujen etumusta että kalu esille kiitos!😃😃

Voi että, olen ihan kateellinen. Hyvin oppinut koira ja eikö sanota että koira on ihmisen paras ystävä.

Juuri näinhän sitä tosiaankin sanotaan, että koira on ihmisen paras ystävä 🙂

Kumpa sitä jostain löytäisinkin sopivan tuttavuuden jolla olisi hyvin oppinut uroskoira joka kuonollaan tökkisi kättäni että peppu esiin, pyllistähän eteeni narttu 🙂

Näin hän se on 😊 tämä tyttö ottaa kiltisti kalun suuhun ja kieli käy mukavasti terskanpäässä😉  ei siinä kauaa kestä kun lasti lähtee. Nielee kaiken ja nuolee vielä puhtaaksi😊 että ei voi valittaa😊😊

Lainaa viestistä muutti 12.11.2022, 17:49

Nykyisin kun käydään lenkillä niin tietyn kallin reunalle kun istahdan niin tulee eteeni istumaan ja tökkii kuonolla housujen etumusta että kalu esille kiitos!😃😃

Kun seuraavan kerran taas olet tuon upean malamuutti ystäväsi kanssa ja harrastatte salaista yhteisleikkiänne niin kerrothan ihmeessä tänne! Oman tyttöni kanssa ei paljoa nuolentaleikkejä harrasteta. Ensinnäkin, alkaessamme kokeilla sitä oli tyttö turhan ronski, se ei varonut hampaitaan. Innostus loppui, kun se ei välittänyt mahlan mausta, mikä on kumma. Yksi tärkein tekijä siinä olisi ollut juuri se, että saa antautua tytölle luovuttamalla oman siemenensä sen nautittavaksi. Itse nauttia orgasmista ja tyttökoira siemenestä herkkuna. Mutta jokainen koira on yksilö. Meillä on sitten taas fyysistä läheisyyttä, suutelemista ja pimpin nuolentaa.

Lainaa viestistä koirankeksi 14.11.2022, 03:59

Myöskin narttujen reaktio sormettamiseen on kiihottavaa, useampi nimittäin alkaa nylkyttämään sormiasi vasten.

Se tyttökoiran pimpissä onkin niin viehättävää, kun se on niin herkkä. Kun tyttöni pimppiin koskee niin se alkaa heti sykkiä ja supistella. Sinne saa työntää hieman sormea sisään mutta ei pitkään, sillä tyttö punnertaa melko pian nuolemaan sitä. Joskus se antoi sormettaa ja hyväillä todella pitkään kunnes pimppi alkoi väristä, se punnersi nuolemaan ja lötkähti aivan velttona kyljelleen. Tyttökoiran orgasmi on hieman mysteeri, kukaan ei oikein tiedä miten se sen saa. Mutta hyvin nopeasti ja pienellä, ainakin tällaisia havaintoja tyttökoiran omistajat kertoneet.

Tämä tyttö on alusta asti ollut tosi varovainen hampaiden kanssa . Ei ole kertaakaan kaluun hampailla osunut. Hyvin oppivainen on muutenkin asian suhteen 😊 selvästi tykkää mahlan mausta kun vielä kunnolla kalun nuolee puhtaaksi.  Nykyisin kun tietää että kerkiää lenkille tytönkanssa niin jo lähtöhetkellä itsellä kalu pullottaa housuissa kun tietää että kohta saa kalun tytön suuhun ja laskea kassit tyhjiksi tytön nieluun 😊😊

  •  
Lainaa viestistä Pervo-mies 14.11.2022, 08:32

Tervetuloa myös Koirankeksi tälle asialliselle ja suvaitsevaiselle foorumille 😉

Taidan sittenkin olla hieman harvinaisempi tapaus, kun itseäni kiinnostaa uroskoirat vaikka mies olenkin… ei siis nartut kuten kait useammalla miehellä jotka tällä foorumilla ovat ja eläimet myös tässä mielessä kiinnostavat…

Pervo-mies kyllä muokin kiinnostaa pelkästään uroskoirat, sellaisen kanssa kun pääsis hommaileen olis unelmien täyttymys ja ori hevoset kiinnostaa sperman määrän vuoksi saispa kunnon lastin naamalle 

Lainaa viestistä kovaluu 16.11.2022, 17:33
  •  
Lainaa viestistä Pervo-mies 14.11.2022, 08:32

Tervetuloa myös Koirankeksi tälle asialliselle ja suvaitsevaiselle foorumille 😉

Taidan sittenkin olla hieman harvinaisempi tapaus, kun itseäni kiinnostaa uroskoirat vaikka mies olenkin… ei siis nartut kuten kait useammalla miehellä jotka tällä foorumilla ovat ja eläimet myös tässä mielessä kiinnostavat…

Pervo-mies kyllä muokin kiinnostaa pelkästään uroskoirat, sellaisen kanssa kun pääsis hommaileen olis unelmien täyttymys ja ori hevoset kiinnostaa sperman määrän vuoksi saispa kunnon lastin naamalle 

Ok, Kovaluu, todella mukava kuulla etten ole tällä foorumilla “ainoa” jota miehenä uroskoirat kiinnostavat… ehkäpä olet tuosta täällä kirjoitellutkin mutta on sitten päässyt livahtamaan ohitse 😉

Tässä vielä kertaalleen tämä… päästäpä tuon mustan koiran tilalle 🙂

Minua myös kiinnostaa orit ja uros koirat. Tekisi todella mieli kokeilla ottaa suihin molemmilta uroksilta. Ja mahtavaa olisi myös päästä mukaan kun nainen touhuaa niiden kanssa😊

Lainaa viestistä muutti 17.11.2022, 18:53

Minua myös kiinnostaa orit ja uros koirat. Tekisi todella mieli kokeilla ottaa suihin molemmilta uroksilta. Ja mahtavaa olisi myös päästä mukaan kun nainen touhuaa niiden kanssa😊

Aivan mahtavaa, että tänne foorumille “ilmestyy” enemmänkin miehiä joita kiinnostaa eritoten uroskoirat 🙂 Itse kun haaveilen siitä, että “joutuisin” uroskoiran astumaksi… Doggy styleä sanan varsinaisessa merkityksessä 😉

Tuo olisi todellakin mahtavaa jos pääsisi seuraamaan ja itsekin osallistumaan, kun nainen touhuaa uroskoiran kanssa… olla siinä naisen vieressä nelinkontin kuten hänkin ja odottaa kummankos selkään uros nousee…

Kaksi vuotta sitten tuttavani urosdreeveri piti tulla minulle hoitoon. Se ja tyttöni pitivät toisistaan kovasti ja intoutuivat leikkimäänkin. Oli talvi ja puhe oli, että kesällä koirien kyläilyt puolin ja toisin toteutettaisiin. Ai kun olin mielissäni!

Koko talven odoteltuani kesää, ja tulevaa pojan vierailua, niin keväällä tuttava perui kaiken, kun hänen koiransa on jo niin vanha. Loukkaanuin ja ärsyynnyin moisesta käytöksestä niin paljon, että emme käyneet tämän jälkeen siellä enää lainkaan! Muutenkin tämä ihminen oli semmoinen ”lämpimikseen puhuja” ja häikäilemätön. Ehdin hehkuttaa sen hetkisessä sähköpostikirjeenvaihtopiirissä kovasti sitä miten kohta pääsen vihdoin maistamaan koiranmehua ja minua neuvottiin miten sen kanssa leikkimiset aloitella.

Aikaisemmin, yhtenä päivänä menimme sitä moikkaamaan ja rapsuttelin sitä aitauksen isosilmäisen verkon läpi. Katsoin ympärilleni, ettei ketään näy ja että selkä on taloon päin. Käteni siirryin hitaasti sen masun alle ja rapsuttelin sen tuppea, poika oli hievahtamatta paikoillaan. Sitten siirryin taas rapsuttamaan selkää. Se on ensimmäinen kerta, kun sain hyväillä vähän poikakoiraa siitä paikasta.

Saman kesän syksynä muutinkin toiselle paikkakunnalle, omakotitaloon, jotta toisenkin koiran hankkiminen olisi mahdollista. Tarkoitus olisi ensi kesänä saada uusi jäsen perheeseemme! On sitä suuniteltukin useampi vuosi.

Kuvan lähde: Koiramme.fi

Uploaded files:
  • pessalompolo07_273.jpg

Näin ihan hauskan unen, ajattelin jakaa sen.

Olin unessa käymässä vanhempieni luona ja sisarenikin oli siellä, koiraani ei unessa ollut. Olimme muka hetken päästä lähdössä kyläilemään vielä toiseen paikkaan, ja valmistelimme porukalla lähtöä. Se mikä teki unesta omituisen, oli se, että vanhempieni asunnossa oli valtava lemmikki käärme! Samanlainen kuin boakäärme mutta aivan valtava! Pelkäsin sitä ja seurasin vähänväliä, missä se menee, samalla keskustellen perheeni kanssa. Hetken päästä boa tuli aivan kasvojeni eteen ja yritti kielellään nuolla. Työnsin sitä varoen pois ja olin hieman nolona, enkä tiennyt miten tulisi reagoida.

Myöhemmin vanhemmat ja sisareni poistuivat tekemään lähtöä ja jäin boakäärmeen kanssa kahdestaan. Se tuli taas eteeni ja alkoi kielellään nuolla kasvoja, nyt annoinkin sen tehdä sitä. Vaikka unessa koiraani ei ollut olemassa, mietin josko suutelisi ja kielittelisi sen kanssa kuten tyttöni kanssa. Sehän onnistui, se työnsi kielen suuhuni ja se painoi kuonon huuliani vasten. Kieliteltiin vain siinä ja se oli mielestäni seksikästä. Tämän jälkeen lopetin pussailun boan kanssa ja pelkäsin silti sitä edelleen! En muista unen jatkuneen sen jälkeen.

_________

On tainnut tulla katseltua liikaa lohikäärmepiirroksia.

Lainaa viestistä KoiraKaveri 25.11.2022, 17:51

Näin ihan hauskan unen, ajattelin jakaa sen.

Olin unessa käymässä vanhempieni luona ja sisarenikin oli siellä, koiraani ei unessa ollut. Olimme muka hetken päästä lähdössä kyläilemään vielä toiseen paikkaan, ja valmistelimme porukalla lähtöä. Se mikä teki unesta omituisen, oli se, että vanhempieni asunnossa oli valtava lemmikki käärme! Samanlainen kuin boakäärme mutta aivan valtava! Pelkäsin sitä ja seurasin vähänväliä, missä se menee, samalla keskustellen perheeni kanssa. Hetken päästä boa tuli aivan kasvojeni eteen ja yritti kielellään nuolla. Työnsin sitä varoen pois ja olin hieman nolona, enkä tiennyt miten tulisi reagoida.

Myöhemmin vanhemmat ja sisareni poistuivat tekemään lähtöä ja jäin boakäärmeen kanssa kahdestaan. Se tuli taas eteeni ja alkoi kielellään nuolla kasvoja, nyt annoinkin sen tehdä sitä. Vaikka unessa koiraani ei ollut olemassa, mietin josko suutelisi ja kielittelisi sen kanssa kuten tyttöni kanssa. Sehän onnistui, se työnsi kielen suuhuni ja se painoi kuonon huuliani vasten. Kieliteltiin vain siinä ja se oli mielestäni seksikästä. Tämän jälkeen lopetin pussailun boan kanssa ja pelkäsin silti sitä edelleen! En muista unen jatkuneen sen jälkeen.

_________

On tainnut tulla katseltua liikaa lohikäärmepiirroksia.

Sullahan se sitten aikas mielenkiintoinen seksiuni olikin 😉

Hmm… olikos meillä täällä omaa keskustelua seksiunista? Nyt en muista enkä tähän hätään löytänyt joten laitan oman uneni tähän… se ei valitettavasti kyllä liity eläimiin…

Ihan kaikkea en valitettavasti siitä unesta muista, mutta niin toden tuntuinen se oli, että kun siitä havahduin niin kyrpä oli aivan täydellisessä seisokissa joten kyllähän se aikas seksipainotteinen on täytynyt olla…

Joka tapauksessa, näin siis unta, että jollain kummalla tavalla onnistuin panemaan itse itseäni perseeseen… 😉

Siis kun sitä ei onnistu edes suihin itseltään ottamaan niin miten on mahdollista nähdä unta tuosta? 🙂

 

Kyllähän siperianhusky on seksikäs koira! Tänään autolla ajaessani tuli samalla tienpuolella vastaan ulkoiluttaja huskyn kanssa ja kyllähän se oli upea. Lyhyt karva ja upeat takareidet, lihaksikas ja kauniit kasvot. Edessä risteys mutta huomioni oli kyllä täysin muualla. En huomannut, onko se uros vai narttu.

Husky on todella komea ja olisi hienoa omistaa sellainen mutta ne tarvitsevat niin paljon, että ei se yhden ihmisen koira taida olla. Yksi huskyn omistanut kertoi minulle, että se koira ei ole hetkeäkään paikoillaan. Hän kärsi sen kanssa, kun se kaipasi kokoajan ohjelmaa.

Iltalehden artikkeli vuodelta 2020: Siperianhusky rotuna

_________

Tuttavallani on itäsiperianlaika, ja kohtasimme viimetalvena lenkillä. Hetken höpöteltyämme koiristamme, tämä komea poika nuohosi kovasti tyttöni ympärillä ja haisteli hännän alle. Yllättäen se hyppäsi tyttöni pääle ja tarrasi tassuilla lanteista. Alkoi innokas nylkytys, jos vaikka löytäisi tien tytön sisään. Tyttöni oli vain kiltisti paikoillaan. Omistaja kiskoi pojan alas, minä kyllä tykkäsin näkemästäni valtavasti! Rapsuttelinkin sitten tuota pervoa poikaa ja sanoin sille, että “vai halusit sinä keskellä katua harrastaa seksiä.”

Päivä lähti liikkeelle herkällä hellyydellä. Heräsin aamulla ja huomasin tytön nukkumasta vieressäni. Kun se huomasi minun heränneen niin tuli suutelemaan ja kieliteltiin ja rentouduttiin.

Hetken päästä möngin pois peiton alta ja painauduin sitä vasten, hyväilin ja silittelin. Aikamme vain harrastettuamme hellyyttä ja läheisyyttä, menin alemmas ja painauduin sen peppua vasten. Halusin tuntea tytön pehmoisen, vahvan, lämpimän ja turvallisen kehon itseäni vasten. Nylkytin, olin niin kiihottunut, että ei pitkään tarvinnut yrittää saada orgasmia siltä. Laukesin alushousuihini ja ne menivät vaihtoon.

Rakkaudessa saadut orgasmit ovat ihanimpia. Niistä jää niin hyvä olo pitkäksi aikaa.

PreviousPage 4 of 11Next


Seksifoorumi-Keskustelu.fi