Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Valitusta, ketutusta ja vitutusta. Kerro mikä vaivaa.

Siis tämä alkutalvi! Olen kokoajan aivan älyttömän väsynyt ja päivä on niin lyhyt, että ei ehdi tehdä yhtään mitään. Kaikki on muutenkin kokoajan hoitamatta ja ottaa päähän.

Kaverisuhteet kuihtuu, kun tuntuu ettei koskaan ole sopivaa aikaa tavata enää ketään! Sitten jos haluaa tavata jonkun niin hän on niin väsynyt ja kiireinen, että sitten ei sovi niinkään päin.

Annoin koiralle ruoan ja menin hakemaan puita niin se oksensi syömänsä sapuskan matolle sillä välin. Miksi? Sain siivottua sen, mutta noin muuten koti siivoamatta ja se vaivaa.

Se on tämä syyskaamos ja suomalainen luonteenpiirre joka tämän varmaankin aiheuttaa… toisille nämä alati pimenevät päivät, kun luntakaan ei vielä sen kummemmin ole, ottaa enemmän ns. luonteen päälle, väsyttää, vituttaa, ketuttaa eikä oikeastaan mitään jaksaisi tehdä… toisille toki sitten vähemmän mutta eiköhän sitä jokaisella suomalaisella ole ainakin jonkin asteisia “ongelmia” näin marraskuun pimeinä aamuina ja iltoina… mutta kunhan lunta tulee silleen justiinsa sopivasti, on pikku pakkasta niin myös suomalainen luonne hieman mielestäni piristyy…

Ei muuta kuin tsemppiä ja koitetaan nyt kuitenkin ottaa kaikki mahdollisimman positiivisesti, eihän se tämäkään vuoden aika älyttömiä kestä 🙂

Lainaa viestistä Pervo-mies 22.11.2022, 07:51

Se on tämä syyskaamos ja suomalainen luonteenpiirre joka tämän varmaankin aiheuttaa… toisille nämä alati pimenevät päivät, kun luntakaan ei vielä sen kummemmin ole, ottaa enemmän ns. luonteen päälle, väsyttää, vituttaa, ketuttaa eikä oikeastaan mitään jaksaisi tehdä… toisille toki sitten vähemmän mutta eiköhän sitä jokaisella suomalaisella ole ainakin jonkin asteisia ”ongelmia” näin marraskuun pimeinä aamuina ja iltoina… mutta kunhan lunta tulee silleen justiinsa sopivasti, on pikku pakkasta niin myös suomalainen luonne hieman mielestäni piristyy…

Ei muuta kuin tsemppiä ja koitetaan nyt kuitenkin ottaa kaikki mahdollisimman positiivisesti, eihän se tämäkään vuoden aika älyttömiä kestä 🙂

Kiitos paljon sinulle piristävästä kommentista!

Valittaminen auttoi myös, ja tänään on onneksi ollut taas puolestaan todella hyvä päivä!

Lainaa viestistä KoiraKaveri 22.11.2022, 19:01
Lainaa viestistä Pervo-mies 22.11.2022, 07:51

Se on tämä syyskaamos ja suomalainen luonteenpiirre joka tämän varmaankin aiheuttaa… toisille nämä alati pimenevät päivät, kun luntakaan ei vielä sen kummemmin ole, ottaa enemmän ns. luonteen päälle, väsyttää, vituttaa, ketuttaa eikä oikeastaan mitään jaksaisi tehdä… toisille toki sitten vähemmän mutta eiköhän sitä jokaisella suomalaisella ole ainakin jonkin asteisia ”ongelmia” näin marraskuun pimeinä aamuina ja iltoina… mutta kunhan lunta tulee silleen justiinsa sopivasti, on pikku pakkasta niin myös suomalainen luonne hieman mielestäni piristyy…

Ei muuta kuin tsemppiä ja koitetaan nyt kuitenkin ottaa kaikki mahdollisimman positiivisesti, eihän se tämäkään vuoden aika älyttömiä kestä 🙂

Kiitos paljon sinulle piristävästä kommentista!

Valittaminen auttoi myös, ja tänään on onneksi ollut taas puolestaan todella hyvä päivä!

Kiitoksia itsellesi tämän foorumin perustamisesta ja ylläpitämisestä 🙂 Tuohan se tämäkin piristystä päivään… 😉

Tää kauppojen kusettaminen, et safkan hinta korkee ja miks S ja K ketjut tekee huipputulosta? Hyvä sauma kiskoo fyrkat, kun onhan Ukrainassa sota!

Minä meinasin joutua kolariin! Suoralla tiellä josta kolmiollinen sivutie. Minua vastaan ajavan auto oli kääntymässä tuolle tielle, hänen olisi tietenkin pitänyt väistää minua mutta jostakin syystä hän kääntyi autolla aivan suoraan naamalleni. Iskin jarrut pohjaan ja liirtelin hänen takaansa, jos siellä olisi ollut auto, olisimme ajaneet nokkakolarin. En ehtinyt miettiä mitään, vain pikainen ajatus, että millainen ääni mahtaa kuulua, kun osutaan yhteen!

Lainaa viestistä KoiraKaveri 1.1.2023, 01:40

Minä meinasin joutua kolariin! Suoralla tiellä josta kolmiollinen sivutie. Minua vastaan ajavan auto oli kääntymässä tuolle tielle, hänen olisi tietenkin pitänyt väistää minua mutta jostakin syystä hän kääntyi autolla aivan suoraan naamalleni. Iskin jarrut pohjaan ja liirtelin hänen takaansa, jos siellä olisi ollut auto, olisimme ajaneet nokkakolarin. En ehtinyt miettiä mitään, vain pikainen ajatus, että millainen ääni mahtaa kuulua, kun osutaan yhteen!

No huh, huh… johan onkin ollut joku aikas tollo… eihän siinä kerkiä mitään “ajatella” tai miettiä vaan se tulee ihan selkärangasta… mutta onneksi loppu hyvin, kaikki hyvin 😉

Oi voi! Join aivan liikaa kahvia tyhjään vatsaan. En ole juonut nykyään kahvia juuri lainkaan, juon teetä – nyt kuitenkin join kahvia. Tuli tosi huono olo. Kohta on tietysti ripuli, kun vatsaa vääntää.

Minne se kiva kesäkeli on mennyt? Kylmää ja harmaata. Ei tee mieli olla ulkona ollenkaan. Sisälläkin alkaa olla niin kylmä, että palelee kokoajan, vaikka villasukat ja pitkähihainen päällä.

No nyt on ainakin monta päivää selkeää ja lämmintä. Jos sateella masentaa ni panosta valaistukseen. Valaistus on tosi tärkee viihtyvyyden kannalta ja kantsii suunitella. Ledinauhoilla saa tosi upeeta jälkeä!

Quote from Ulfberht on 9.7.2023, 23:56

Valaistus on tosi tärkee viihtyvyyden kannalta ja kantsii suunitella. Ledinauhoilla saa tosi upeeta jälkeä!

Inspiroiduin tuosta itseasiassa aika paljon. Talveksi aion laittaa hieman ledinauhoja sopiviin paikkoihin. En ole koskaan niitä käyttänyt mutta ne todella lisävalaisevat terapeuttisella tavalla, mitä niitä olen nähnyt.

Millaisen sähkölaskun sainkaan!

Sähkön laskutus kyllä ketuttaa, siihen kulutukseen voi vaikuttaa itse, mutta vain rajallisesti. Toiset voi vaikuttaa enemmän, toiset tosi vähän. Sähkön hinta ja sen muodostumista voisi lainata muuallekin, mutta se aiheuttaisi rahavirtoja väärään suuntaan “ei hyödyttäisi kartelleja”. 🤑

Perinteistä liikenteestä valittamista.

Nämä jotka ajavat 80km/h alueella kuuttakymppiä letka autoja perässään. Tie vielä mutkikasta eikä ohitusmahdollisuutta ole. Sitten kun tule pitkä suora ja pääsisi ohi, niin tämä painaa kaasun pohjaan “minuahan ei ohiteta” asenteella. Vihaan tällaista! Jos ajelet hyvin hiljaa ja olet epävarma niin päästä suoralla muut ohi. Ei se ole mikään loukkaus tai keskisormen näyttäminen, kun joku ohittaa – joillakin voi olla ihan aidosti kiire jonnekin. Itse ajan bussipysäkille ja päästän muut ohi, jos minun tekee mieli körötellä ja näkee jollakulla olevan hoppu.

Perinteistä on kans säästä valittaminen!

Oikeesti sais jo tulla kunnolla kevät! Tänäänkin palelin ihan sikana, kun menin laittaa kevättakkia päälle.


Seksifoorumi-Keskustelu.fi