Uudet yksityisviestit-Forum breadcrumbs – You are here:Seksi𝓯𝓸𝓸𝓻𝓾𝓶𝓲Vapaa sana:: Vapaa sanaValitusta, ketutusta ja vitutusta …Valitusta, ketutusta ja vitutusta. Kerro mikä vaivaa.
PreviousPage 2 of 2
3 Posts#26 · 08/10/2024, 09:40Quote from Seikkailija91 on 08/10/2024, 09:40Tiettekö sen tunteen kun ootte himassa ja koitatte kertoo puolisolle että “koske mua ja hievele mua” mutta se ei tajua. Ja kumminkin ite oot siinä hipsutellu ja kosletellu sitä siinä puolisen tuntia yksipuolisesti. Vittu että osaa vituttaa tälläne. Saa tuntemaan ittensä arvottomaks ja haluttamattomaksi..
Tiettekö sen tunteen kun ootte himassa ja koitatte kertoo puolisolle että “koske mua ja hievele mua” mutta se ei tajua. Ja kumminkin ite oot siinä hipsutellu ja kosletellu sitä siinä puolisen tuntia yksipuolisesti. Vittu että osaa vituttaa tälläne. Saa tuntemaan ittensä arvottomaks ja haluttamattomaksi..
#27 · 08/10/2024, 13:38Quote from Innokas on 08/10/2024, 13:38
Quote from Seikkailija91 on 08/10/2024, 09:40
Tiettekö sen tunteen kun ootte himassa ja koitatte kertoo puolisolle että “koske mua ja hievele mua” mutta se ei tajua. Ja kumminkin ite oot siinä hipsutellu ja kosletellu sitä siinä puolisen tuntia yksipuolisesti. Vittu että osaa vituttaa tälläne. Saa tuntemaan ittensä arvottomaks ja haluttamattomaksi..
Näin tosiaan joskus käy ja kyllä potuttaa.
Quote from Seikkailija91 on 08/10/2024, 09:40
#28 · 09/10/2024, 17:08Quote from 🍆🍑Dick Balls 💦👀 on 09/10/2024, 17:08Joo, sitten vielä kommenti “menee kaikki halut, jos vain toinen haluaa”, no kyllä ne siihen sitten lopahti.
Joo, sitten vielä kommenti “menee kaikki halut, jos vain toinen haluaa”, no kyllä ne siihen sitten lopahti.
1,111 Posts#29 · 27/10/2024, 16:28Quote from KoiraKaveri on 27/10/2024, 16:28Sisäinen kelloni on taas aivan hämmennyksissä tämän kellojen siirtämisen myötä.
84 prosenttia EU-kansalaisista haluaisi kellojensiirron pois mutta Euroopan parlamentissa aihe ei etene mihinkään, kun jäsenmaat ovat jääneet ihmettelemään.
Sisäinen kelloni on taas aivan hämmennyksissä tämän kellojen siirtämisen myötä.
84 prosenttia EU-kansalaisista haluaisi kellojensiirron pois mutta Euroopan parlamentissa aihe ei etene mihinkään, kun jäsenmaat ovat jääneet ihmettelemään.
Last edited on 27/10/2024, 17:50 by KoiraKaveri
8 Posts#30 · 27/10/2024, 19:30Quote from mysteeriM on 27/10/2024, 19:30
Quote from KoiraKaveri on 27/10/2024, 16:28
EU parlamentti päätti asiasta jo vuosia sitten. Nyt on kyse jäsenmaista eli lopulta Portugalista, joka on ilmottanut, ettei se tule hyväksymään kesäajasta luopumista.
Quote from KoiraKaveri on 27/10/2024, 16:28
EU parlamentti päätti asiasta jo vuosia sitten. Nyt on kyse jäsenmaista eli lopulta Portugalista, joka on ilmottanut, ettei se tule hyväksymään kesäajasta luopumista.
#31 · 27/10/2024, 21:44Quote from 🍆🍑Dick Balls 💦👀 on 27/10/2024, 21:44Tänään Morgan Freemanin juontamassa ohjelmassa kerrottiin, kuinka ihminen tulee rakentamaan 100 miljoonan autoa vastaavasta
määrästä osia synteettisen ihmisen, vähän samaa jargonia kuin, että ihminen tulee asuttamaan muita planeettoja.
Kuinka tuo on mahdollista, kun ihmiskunta on niin lähellä keskiyötä “Tuomiopäivän kello” ja hulluja sotaintoja valloittajia ei saada kuriin.
Syynä jo useaan kertaan nähdyt ihmiskunnan katstrofin poikaset, kukaan ei opi historiasta.
Eikä kukaan oikeasti tee mitään, tai ne jotka haluaisivat eivät kykene.
Diktaattorit tai muut ihmiskunnan keksimät hulluuden voimat, ne nousevat aina vain pintaan, uudestaan ja uudestaan.
Ajatus hetkestä.
Tänään Morgan Freemanin juontamassa ohjelmassa kerrottiin, kuinka ihminen tulee rakentamaan 100 miljoonan autoa vastaavasta
määrästä osia synteettisen ihmisen, vähän samaa jargonia kuin, että ihminen tulee asuttamaan muita planeettoja.
Kuinka tuo on mahdollista, kun ihmiskunta on niin lähellä keskiyötä “Tuomiopäivän kello” ja hulluja sotaintoja valloittajia ei saada kuriin.
Syynä jo useaan kertaan nähdyt ihmiskunnan katstrofin poikaset, kukaan ei opi historiasta.
Diktaattorit tai muut ihmiskunnan keksimät hulluuden voimat, ne nousevat aina vain pintaan, uudestaan ja uudestaan.
Ajatus hetkestä.
1,111 Posts#32 · 20/11/2024, 16:18Quote from KoiraKaveri on 20/11/2024, 16:18Minulle kävi vanhanaikainen mutta vaarallinen vahinko. Unohdin ruoan uuniin. Tarkoitus oli lämmittää sapuskaa ja syödä ennen nukkumaan menoa. Menin katsomaan televisiota ja unohdin sapuskan kokonaan. Kun alkoi ramaista, menin tyytyväisenä nukkumaan ja vasta aamulla tajusin, että uuni on yhä päällä. Yli 9 tuntia! Meni herkkuruoka vessanpönttöön.
Onneksi mitään ei tapahtunut. Yleensä minulla on puhelimessa hälytys, että “uuni” mutta tuolloin en sitä laittanut.
Minulle kävi vanhanaikainen mutta vaarallinen vahinko. Unohdin ruoan uuniin. Tarkoitus oli lämmittää sapuskaa ja syödä ennen nukkumaan menoa. Menin katsomaan televisiota ja unohdin sapuskan kokonaan. Kun alkoi ramaista, menin tyytyväisenä nukkumaan ja vasta aamulla tajusin, että uuni on yhä päällä. Yli 9 tuntia! Meni herkkuruoka vessanpönttöön.
Onneksi mitään ei tapahtunut. Yleensä minulla on puhelimessa hälytys, että “uuni” mutta tuolloin en sitä laittanut.
Last edited on 20/11/2024, 22:04 by KoiraKaveri
1,111 Posts#33 · 08/02/2025, 17:37Quote from KoiraKaveri on 08/02/2025, 17:37Kyllähän näin eilen yöllä kovaa painasta. Minulla on korkeanpaikankammo ja jouduin oikein kunnolla sen kanssa tekemisiin. Lopulta hätkähdin hereille. En yleensä näe painajaisia ja se on harvinaista, koen ne jopa terapeuttisina mutta eilen en. En ole vieläkään täysin toipunut. Kuitenkin unet auttavat käsittelemään paineita mahdollisissa tilanteissa, joita saattaisi joskus tulla elämässä eteen.
Kyllähän näin eilen yöllä kovaa painasta. Minulla on korkeanpaikankammo ja jouduin oikein kunnolla sen kanssa tekemisiin. Lopulta hätkähdin hereille. En yleensä näe painajaisia ja se on harvinaista, koen ne jopa terapeuttisina mutta eilen en. En ole vieläkään täysin toipunut. Kuitenkin unet auttavat käsittelemään paineita mahdollisissa tilanteissa, joita saattaisi joskus tulla elämässä eteen.
Last edited on 08/02/2025, 17:55 by KoiraKaveri
PreviousPage 2 of 2
Valitusta, ketutusta ja vitutusta. Kerro mikä vaivaa.
Quote from Seikkailija91 on 08/10/2024, 09:40Tiettekö sen tunteen kun ootte himassa ja koitatte kertoo puolisolle että “koske mua ja hievele mua” mutta se ei tajua. Ja kumminkin ite oot siinä hipsutellu ja kosletellu sitä siinä puolisen tuntia yksipuolisesti. Vittu että osaa vituttaa tälläne. Saa tuntemaan ittensä arvottomaks ja haluttamattomaksi..

Quote from Innokas on 08/10/2024, 13:38Quote from Seikkailija91 on 08/10/2024, 09:40Tiettekö sen tunteen kun ootte himassa ja koitatte kertoo puolisolle että “koske mua ja hievele mua” mutta se ei tajua. Ja kumminkin ite oot siinä hipsutellu ja kosletellu sitä siinä puolisen tuntia yksipuolisesti. Vittu että osaa vituttaa tälläne. Saa tuntemaan ittensä arvottomaks ja haluttamattomaksi..
Quote from Seikkailija91 on 08/10/2024, 09:40Tiettekö sen tunteen kun ootte himassa ja koitatte kertoo puolisolle että “koske mua ja hievele mua” mutta se ei tajua. Ja kumminkin ite oot siinä hipsutellu ja kosletellu sitä siinä puolisen tuntia yksipuolisesti. Vittu että osaa vituttaa tälläne. Saa tuntemaan ittensä arvottomaks ja haluttamattomaksi..

Quote from 🍆🍑Dick Balls 💦👀 on 09/10/2024, 17:08Joo, sitten vielä kommenti “menee kaikki halut, jos vain toinen haluaa”, no kyllä ne siihen sitten lopahti.
Joo, sitten vielä kommenti “menee kaikki halut, jos vain toinen haluaa”, no kyllä ne siihen sitten lopahti.

Quote from KoiraKaveri on 27/10/2024, 16:28Sisäinen kelloni on taas aivan hämmennyksissä tämän kellojen siirtämisen myötä.
Quote from mysteeriM on 27/10/2024, 19:30Quote from KoiraKaveri on 27/10/2024, 16:28Sisäinen kelloni on taas aivan hämmennyksissä tämän kellojen siirtämisen myötä.
Quote from KoiraKaveri on 27/10/2024, 16:28Sisäinen kelloni on taas aivan hämmennyksissä tämän kellojen siirtämisen myötä.

Quote from 🍆🍑Dick Balls 💦👀 on 27/10/2024, 21:44Tänään Morgan Freemanin juontamassa ohjelmassa kerrottiin, kuinka ihminen tulee rakentamaan 100 miljoonan autoa vastaavasta
määrästä osia synteettisen ihmisen, vähän samaa jargonia kuin, että ihminen tulee asuttamaan muita planeettoja.Kuinka tuo on mahdollista, kun ihmiskunta on niin lähellä keskiyötä “Tuomiopäivän kello” ja hulluja sotaintoja valloittajia ei saada kuriin.
Diktaattorit tai muut ihmiskunnan keksimät hulluuden voimat, ne nousevat aina vain pintaan, uudestaan ja uudestaan.Ajatus hetkestä.
Tänään Morgan Freemanin juontamassa ohjelmassa kerrottiin, kuinka ihminen tulee rakentamaan 100 miljoonan autoa vastaavasta
Ajatus hetkestä.

Quote from KoiraKaveri on 20/11/2024, 16:18Minulle kävi vanhanaikainen mutta vaarallinen vahinko. Unohdin ruoan uuniin. Tarkoitus oli lämmittää sapuskaa ja syödä ennen nukkumaan menoa. Menin katsomaan televisiota ja unohdin sapuskan kokonaan. Kun alkoi ramaista, menin tyytyväisenä nukkumaan ja vasta aamulla tajusin, että uuni on yhä päällä. Yli 9 tuntia! Meni herkkuruoka vessanpönttöön.
Minulle kävi vanhanaikainen mutta vaarallinen vahinko. Unohdin ruoan uuniin. Tarkoitus oli lämmittää sapuskaa ja syödä ennen nukkumaan menoa. Menin katsomaan televisiota ja unohdin sapuskan kokonaan. Kun alkoi ramaista, menin tyytyväisenä nukkumaan ja vasta aamulla tajusin, että uuni on yhä päällä. Yli 9 tuntia! Meni herkkuruoka vessanpönttöön.

Quote from KoiraKaveri on 08/02/2025, 17:37Kyllähän näin eilen yöllä kovaa painasta. Minulla on korkeanpaikankammo ja jouduin oikein kunnolla sen kanssa tekemisiin. Lopulta hätkähdin hereille. En yleensä näe painajaisia ja se on harvinaista, koen ne jopa terapeuttisina mutta eilen en. En ole vieläkään täysin toipunut. Kuitenkin unet auttavat käsittelemään paineita mahdollisissa tilanteissa, joita saattaisi joskus tulla elämässä eteen.
Kyllähän näin eilen yöllä kovaa painasta. Minulla on korkeanpaikankammo ja jouduin oikein kunnolla sen kanssa tekemisiin. Lopulta hätkähdin hereille. En yleensä näe painajaisia ja se on harvinaista, koen ne jopa terapeuttisina mutta eilen en. En ole vieläkään täysin toipunut. Kuitenkin unet auttavat käsittelemään paineita mahdollisissa tilanteissa, joita saattaisi joskus tulla elämässä eteen.

< Foorumin etusivulle