Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Sheivaaminen

Page 1 of 2Next

Kokeilin pienen hetken ajella kaikki karvat pois.

Ensimmäinen kerta, kun kokeilin, oli katastrofi! Partavaahtoa vain ja peffanposket, kalusteet yms. paikat kovakouraisesti vetelin partahöylällä. En tiennyt ihon olevan niin herkkä. Tämän jälkeen en antanut sen rauhoittua – puin vaatteet liian pian.

Myöhemmin sain neuvoja, miten tulee toimia ja osasinkin sitten, olin jonkin aikaa sileä. Olen lopettanut, sillä jos lenkkeilet ja tykkäät käyttää välillä vaippaa, ei se oikein sovi.

Sheivaako muut?

Ihan on au naturel 😉

Vähän lyhyempänä pidän karvoitusta ja osan alueesta pidän täysin karvattomana nyppimällä karvat yksitellen pois pinsetillä.

Yksitellen pinsetillä kokonaan karvat poisvetämisestä on se hyöty että vaikka vähän karvat kasvaisivatkin niin ne ei eivät ole teräviä / pistäviä jollaisia ne ovat jos ne leikkaa poikki.

Yksitellen nyppiminen on toki hidasta mutta hyödyt on kiistattomat, eikä partnerikaan ei valita pistävästä sängestä.

En jaksa sheivata.

Joskus ehkä voisi testata.

Minulle se on jo kuin tapa. Miksi ajaa parta, jos jättää muutoin vehkeet ajamatta. No se on minulle piintynyt oudohko tapa, se tuo vähän sileää jännitystä elämään. Ja kosketus on kuin olisi iholla. Kun tuota muutakin outoa ja kivaa on kuvioissa, missä siitä on etua ja tuo helppoutta. Kiksit^⁹ mukaanlukien, mutta ei kuitenkaan aivan kaikkea pois. Mitähän naapuritkaan siihen sanoisi, ”ei saa ajaa aivan sileäksi, noty boy”. Heh.

Syitä syvempiä tulee esille ja eteen jäsenalueella Dick & Friends & Toys.

Oneblade on kyl kätsy. Iho ei ärry ja pystyy käyttää suihkus. Mun mielestä paras karvojen poistoon, kannattaa kokeilla

Välillä olen sheivannut mutta pidän enemmän kun antaa häpykarvojen kasvaa niin ei pistele

Lainaa viestistä Mikael_27 6.2.2023, 09:50

Välillä olen sheivannut mutta pidän enemmän kun on häpykarvat niin ei pistele

Mietiskelin juuri, että kesällä voisin ajella itseni taas täysin sileäksi muutaman kerran, en oikein tiedä miksi. On siinä jotakin eroottistakin, kun on ajellut itsensä – reidet kainalot kaikki. Olo oli jotenkin mukavan pervo täysin sileänä.

Tuo että ajelis ihan kaikki karvat kalustolta on aivan tajuton ajatus, vielä kun olisi kultainen penisrengas.
Jo tuo osittain ajeltu, siis vain kyrpä ja pallit ajeltuna kääntää jo päät, siis yleisissä saunoissa ja suihkuosastoilla.
Kun ajaisi vielä tuon yläkarvoituksen pois ja kaikki muukin samalla, olisi tosi raju ja kuuma tempaus.

Lainaa viestistä Dick Balls 6.2.2023, 23:13

Tuo että ajelis ihan kaikki karvat kalustolta on aivan tajuton ajatus, vielä kun olisi kultainen penisrengas.
Jo tuo osittain ajeltu, siis vain kyrpä ja pallit ajeltuna kääntää jo päät, siis yleisissä saunoissa ja suihkuosastoilla.
Kun ajaisi vielä tuon yläkarvoituksen pois ja kaikki muukin samalla, olisi tosi raju ja kuuma tempaus.

Ainakin itse, kun ajelin koko kehon partahöylää käyttäen, niin peppu ja reisien takaa oli hankala saada. Jouduinkin menemään välillä pois kylppäristä peilin eteen, ettei jää jotakin paikkaa ajamatta. Varsinkin tuona ensimmäisenä kertanani huomasin, että puuha vei paljon aikaa, ainakin minulla.

Lisäisin vielä että alapään ajelun jälkeen suosittelen aina pistelyn välttämiseksi kaluston öljyämistä tai rasvaamista,
se on erittäin suositeltävää. Etenkin kassit ja etenkin esinahka ja kaikki siltä väliltä. Terveydelliset hyödyt on nähtävissä
ja tunnettavissa. Hyötyä on nähtävissä ja koettavissa myös erittäin paljon harrastuksissa ja sosiaalisessa kanssakäymisessä.
Asian terveyshyödyt vahvisti YA:n proviisori, jonka neuvoa kysyin heti alussa ja hän antoi käsitystäni tukevan suosituksen ja
neuvoi vielä tuotteen valinnassa. Tuota tuotetta olen tuosta päivästä asti käyttänyt, ohjeiden mukaan ja säännöllisesti.
Ammattilaisen neuvoa on aina hyvä kysyä, jos asia arveluttaa. Heillä on erittäin hyvä ja ammattimainen osaaminen.

Tiedustelin harrastusvälineiden toimittajalta tuotteen sopivuutta harrastukseeni liittyen harrastusvälineiden yhteensopivuuteen.
Heidän edustajan taholta oltiin kiinnostuneita ja antoivat oman suosituksensa, kun otin asian puheeksi heidän kanssaan.
Keskustelussa heitäkin asia kiinnosti, mutta olivat varovaisia tuotteidensa yhteensopivuuden ja kestävyyden kanssa, mutta asia oli
minulle tärkeä ja päätin kokeilla yhteensopivuutta ja hyvin pian havaitsin, että yhteensopivuus on kiitettävä tai vähintään aina tyydyttävä.
Enkä ole vielä havainnut mitään ongelmia, eikä ole ilmennyt mitään välineiden kestävyyteen tai laatuun liittyviä seikkoja.
Tuosta olen antanut palautetta välineiden toimittajalle tietyin väliajoin ja tuotearvostelujen muodossa. 

Kun sheivaamiseen liittyvät asiat on kokonaisudessaan kunnossa ja asiat varmistettu, on harrastusvälineiden käyttö paljon helpompaa, tyydyttävämpää ja turvallisempaa. 

No nyt suihkussa käydessäni ajelin höylällä kaikki karvat kalustosta ja osasta reisiä pois. Jotakin jota levittää ajetulle iholle minulla ei kaapissa ollut, mutta aiemmista kerroista viisastuneena annoin ihon rauhoittua ja kosteuden haihtua kunnolla ennen vaatteiden pukemista.

Ihan mukavan siisti olo.

Puolentoista viikon reissun aikana ei ollut aikaa karvoituksen siistimiseen ja kyllä onkin kasvanut. Tänään sitten on ollut aikaa nyppiä karvoja yksitellen pois alueilta jotka pidän karvattomina eli käytännössä Kyrpä ja Kivekset kokonaan karvattomaksi. Aikaahan nyppimisessä menee mutta ei rasita ihoa ja kovia katkaistuja karvoja ei jää kuten sheivaamisessa.  Reissussa minulla oli neljä rengasta kiveksissä keskimäärin 14 tuntia vuorokaudessa josta tuli vähän harmitonta ja kivutonta hiertymää Kyrvän juureen.

Yleensä siistin kullin ympäriltä ja joskus kassitkin sileiksi, näyttävämmät niin kai.

Naisilla itse asiassa tykkään että on jonkin verran karvoitusta, mutta ei kynnyskysymys.

Quote from Rusty on 2.9.2023, 14:12

Naisilla itse asiassa tykkään että on jonkin verran karvoitusta, mutta ei kynnyskysymys.

Tykkään kans jossainmäärin karvoituksesta pillun ympärillä. Karvoitusta pidetään ehkä epähygieenisenä, mutta karvaista pillua naisin mielelläni. Se on intensiivisempää.

Quote from KoiraKaveri on 6.7.2023, 18:29

No nyt suihkussa käydessäni ajelin höylällä kaikki karvat kalustosta ja osasta reisiä pois. Jotakin jota levittää ajetulle iholle minulla ei kaapissa ollut, mutta aiemmista kerroista viisastuneena annoin ihon rauhoittua ja kosteuden haihtua kunnolla ennen vaatteiden pukemista.

Ihan mukavan siisti olo. Seuraavaksi voisi ajella muutkin karvat vartalosta pois.

En ajellut karvoitusta muualta kehosta pois. Minulla tuli samoja ongelmia kuin aiemmin, eli koiraa lenkittäessä tunsin oloni epämukavaksi. Karvoituksen alkaessa jälleen kasvaa, tunsin pistelyä. Voi toki olla, että kun karvoitusta ei aja säännöllisesti, niin iho ei ole juuri koskaan kosketuksessa kankaiden kanssa ja on juuri siksi herkkä.

 

Quote from Innokas on 24.9.2022, 16:59

Vähän lyhyempänä pidän karvoitusta ja osan alueesta pidän täysin karvattomana nyppimällä karvat yksitellen pois pinsetillä.

Yksitellen pinsetillä kokonaan karvat poisvetämisestä on se hyöty että vaikka vähän karvat kasvaisivatkin niin ne ei eivät ole teräviä / pistäviä jollaisia ne ovat jos ne leikkaa poikki.

Yksitellen nyppiminen on toki hidasta mutta hyödyt on kiistattomat, eikä partnerikaan ei valita pistävästä sängestä.

Muistin ajatella myös tätä vaihtoehtoa, mutta pinseteillä nyppiminen kuulostaa taas liian kivuliaalta minulle. Voisin tosin ajella karvoituksen muualta kehosta (minulla ei paljoa karvoitusta olekaan) kuten reisistä ja siistiä kalusteiden ympärystää. Esim. vaikkapa rantalelun hyväily tuntuu intensiivisemmältä, kun iho on suorassa kosketuksessa.

Quote from KoiraKaveri on 6.9.2023, 13:35
Quote from KoiraKaveri on 6.7.2023, 18:29

No nyt suihkussa käydessäni ajelin höylällä kaikki karvat kalustosta ja osasta reisiä pois. Jotakin jota levittää ajetulle iholle minulla ei kaapissa ollut, mutta aiemmista kerroista viisastuneena annoin ihon rauhoittua ja kosteuden haihtua kunnolla ennen vaatteiden pukemista.

Ihan mukavan siisti olo. Seuraavaksi voisi ajella muutkin karvat vartalosta pois.

En ajellut karvoitusta muualta kehosta pois. Minulla tuli samoja ongelmia kuin aiemmin, eli koiraa lenkittäessä tunsin oloni epämukavaksi. Karvoituksen alkaessa jälleen kasvaa, tunsin pistelyä. Voi toki olla, että kun karvoitusta ei aja säännöllisesti, niin iho ei ole juuri koskaan kosketuksessa kankaiden kanssa ja on juuri siksi herkkä.

 

Quote from Innokas on 24.9.2022, 16:59

Vähän lyhyempänä pidän karvoitusta ja osan alueesta pidän täysin karvattomana nyppimällä karvat yksitellen pois pinsetillä.

Yksitellen pinsetillä kokonaan karvat poisvetämisestä on se hyöty että vaikka vähän karvat kasvaisivatkin niin ne ei eivät ole teräviä / pistäviä jollaisia ne ovat jos ne leikkaa poikki.

Yksitellen nyppiminen on toki hidasta mutta hyödyt on kiistattomat, eikä partnerikaan ei valita pistävästä sängestä.

Muistin ajatella myös tätä vaihtoehtoa, mutta pinseteillä nyppiminen kuulostaa taas liian kivuliaalta minulle. Voisin tosin ajella karvoituksen muualta kehosta (minulla ei paljoa karvoitusta olekaan) kuten reisistä ja siistiä kalusteiden ympärystää. Esim. vaikkapa rantalelun hyväily tuntuu intensiivisemmältä, kun iho on suorassa kosketuksessa.

Toisin kuin KoiraKaveri arveleen toteaisin että  nyppiminen on mielestäni täysin kivuton toimenpide mutta hidas. 

Pariinviikkoon ei minulla ole ollut mahdollisuutta siistiä karvoitustani. Se onkin päässyt kasvamaan “epäsiistiksi” tänään alkoi karvoituksen nyppiminen karva kerrallaan irti, uskon että parissa päivässä homma on tehty ja karvoitus haluamani näköinen ja Kivekset kokonaan karvattomia.

Page 1 of 2Next


Seksifoorumi-Keskustelu.fi