Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Sheivaaminen

PreviousPage 2 of 2

Itse olen välillä ajellut mutta nyt en ole ajellut varmaan 1-2 vuoteen, voisi ottaa ja ajella jokupäivä kun inhottavasti jää esinahan väliin karvat väillä

Käyn tänään suihkussa, niin otan partahöylän ja ajelen huolellisesti kehoni karvattomaksi, kainalot, peppu, käsivarret ja jalat. Mutta kuitenkin niin, että jätän kalusteisiin jonkin verran karvoitusta – siistin reunoilta ja peniksen juuresta. Näin sen vuoksi, että ihoni ei ole tottunut olemaan sheivattu alapäästä, ja lenkillä alkaa tuntea nopeasti ärsytystä vaatteiden hankauksesta.

Quote from KoiraKaveri on 16.4.2024, 13:38

Käyn tänään suihkussa, niin otan partahöylän ja ajelen huolellisesti kehoni karvattomaksi, kainalot, peppu, käsivarret ja jalat. Mutta kuitenkin niin, että jätän kalusteisiin jonkin verran karvoitusta – siistin reunoilta ja peniksen juuresta. Näin sen vuoksi, että ihoni ei ole tottunut olemaan sheivattu alapäästä, ja lenkillä alkaa tuntea nopeasti ärsytystä vaatteiden hankauksesta.

Olisi kiihottava nähdä millaista jälkeä tuli. 😊

Olen pahoillani mutta en minä tahdo jakaa kuvaa.

Eilen ajelin itseni kokonaan, ja yllätyin miten paljon aikaa siinä meni. En ole kovin karvainen, mutta ajeltavaa pinta-alaa on kehossa paljon. Kalusteet sain siistiksi ja juureen jätin pehkoa vain hieman, se olikin ainoa kohta johon jätin karvoitusta, ja tämä ratkaisu toimi minulla hyvin. On mukavan puhdas ja sileä olotila – kehon karvat ovat mielestäni ällöttäviä. Voisin kyllä ajella tällä tavalla itseni uudelleenkin.

Quote from Girl on 3.4.2024, 17:17

Posliini näyttää parhaimmalta ja tuntuisi jos sheivaaminen ei rikkois ihoa niin pahasti😬 sokerointi menossa testaukseen just lähipäivinä kun sillä saa pitkään pidettyä sileenä ja just samat hyödyt mitä pinseteillä nyppiessä saa

No olitko? Kokemukset kiinnostaa. 

Runkkauksen lisäksi ehdin nyppiä alapään karvoitusta, laajensin vähän karvatonta aluetta. Kaikki tapahtui ulkona auringon paisteessa, meinaa että karvoitus näkyy hyvin kirkkaassa valossa

Viikon reissun aikana karvoituksen siistiminen jäi tekemättä, nyt taas on aikaa panna paikat siistiin kuntoon. 

Ajattelin että olisi ihana ajella penis karvattomaksi, kiihottava nähdä välillä posliinipenistä tai tuulettaa

Quote from Matikka on 30.5.2024, 06:50

Ajattelin että olisi ihana ajella penis karvattomaksi, kiihottava nähdä välillä posliinipenistä tai tuulettaa

Mikä estää?

Quote from Innokas on 30.5.2024, 09:21
Quote from Matikka on 30.5.2024, 06:50

Mikä estää?

Ei mikään, en vain ole vielä tehnyt, pidän myös luonnontilassa olevasta karvoituksesta. 🙂

Miksiköhän mieleni tekee jatkuvasti laajentaa karvatonta aluettani?

Sheivaamisesta olen suosiolla luopunut, sillä ihoni on aivan liian herkkä. Vaikka sheivaa alapään ja sen jälkeen tilanne olisi hyvä, viimeistään kolmen vilkkaan koiranulkoilutuksen jälkeen saan kutiavia täpliä housujen hankauksesta ja hikoamisesta. Käyn suihkussa päivittäin, mutta ei siitä ole apua.

Ihokarvat ovat minusta kuitenkin ällöttäviä ja haluaisin saada ne pois. Koetin tänään tuota Innokkaan nyppimistä. Pinseteillä suihkunjälkeen sain nypittyä vain kahdeksan karvaa kalusteiden ympäriltä pois, mutta se tuntui niin ikävältä, että en saanut aikaan enempää. Yksi nainen joka nyppi kulmakarvoja, sanoi, että siihen tottuu eikä se enää satu. Jos siis kalusteistakin karvat nyppii, tottuuko iho siihen? Nyt se ainakin tuntui todella ikävältä.

Quote from KoiraKaveri on 12/09/2024, 17:25

Sheivaamisesta olen suosiolla luopunut, sillä ihoni on aivan liian herkkä. Vaikka sheivaa alapään ja sen jälkeen tilanne olisi hyvä, viimeistään kolmen vilkkaan koiranulkoilutuksen jälkeen saan kutiavia täpliä housujen hankauksesta ja hikoamisesta. Käyn suihkussa päivittäin, mutta ei siitä ole apua.

Ihokarvat ovat minusta kuitenkin ällöttäviä ja haluaisin saada ne pois. Koetin tänään tuota Innokkaan nyppimistä. Pinseteillä suihkunjälkeen sain nypittyä vain kahdeksan karvaa kalusteiden ympäriltä pois, mutta se tuntui niin ikävältä, että en saanut aikaan enempää. Yksi nainen joka nyppi kulmakarvoja, sanoi, että siihen tottuu eikä se enää satu. Jos siis kalusteistakin karvat nyppii, tottuuko iho siihen? Nyt se ainakin tuntui todella ikävältä.

Tottuu, ei mitään ongelmia minulla. On vaan hidasta hommaa. Hyvänä puolena nyppimisessä on se että karvat ei kasvaessakaan ei  pisteleviä “sänkiä”. 

Sain nyt nypittyä paljon isomman alueen. Huomasin että oikea tekniikka on tärkeä. Vetää kohtisuoraan pois karvan myötäisesti ja nypätä nopealla liikkeellä.

Jatkan harjoittelua ja kasvatan karvatonta aluetta joka päivä.

Quote from KoiraKaveri on 13/09/2024, 16:33

Sain nyt nypittyä paljon isomman alueen. Huomasin että oikea tekniikka on tärkeä. Vetää kohtisuoraan pois karvan myötäisesti ja nypätä nopealla liikkeellä.

Jatkan harjoittelua ja kasvatan karvatonta aluetta joka päivä.

👍

Nyppiminen on alkanut sujua ja karvaton alue erottuu selkeästi. En ole saanut mitään kutinoita eikä tosiaankaan minulle pahinta piikkistä sänkeä ole ilmaantunut lainkaan. Homma on myös nopeutunut. Tämä taitaa todellakin olla minulle sopiva tyyli.

Ranteissa minulla on vain lähes läpinäkyvää höytyvää, rintakarvoja ei lainkaan. Kainaloissa, säärissä ja reisissä karvoitusta on, mutta täytyy miettiä miten niistä pääsee eroon. Naisväki käyttää vahaliuskoja. Mutta nyt ensi alkuun toistaiseksi vain sheivaan ne.

Quote from KoiraKaveri on 17/09/2024, 16:41

Nyppiminen on alkanut sujua ja karvaton alue erottuu selkeästi. En ole saanut mitään kutinoita eikä tosiaankaan minulle pahinta piikkistä sänkeä ole ilmaantunut lainkaan. Homma on myös nopeutunut. Tämä taitaa todellakin olla minulle sopiva tyyli.

Ranteissa minulla on vain lähes läpinäkyvää höytyvää, rintakarvoja ei lainkaan. Kainaloissa, säärissä ja reisissä karvoitusta on, mutta täytyy miettiä miten niistä pääsee eroon. Naisväki käyttää vahaliuskoja. Mutta nyt ensi alkuun toistaiseksi vain sheivaan ne.

Hyvä että alkaa sujua ja kalusto saa ansaitsemansa siistin ympäristön. 

Olen joutunut lopettamaan nyppimisen, sillä minulla ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi kärsivällisyyttä. En myöskään tiedä, onko itselläni juuri alapäässä vahva karva, koska nyppiminen teki aina vain kipeää ja välillä tuli jopa verta. Kun katsoo Innokkaan karvoitusta, on se erinäköistä verrattuna omaan joka on paksua ja mustaa alapäässä. Ranteissa taas minulla on aivan ohutta höytyvää. Tykkäisin olla välillä täysin karvaton silloin kun innostun sheivaamaan, mutta kalusteisiin minun on pakko jättää.

_______

Olen pohtinut, että Amerikan intiaaneilla ei ollut partaa, kuten ei Mayoilla tai Inkoilla. Ennenkin on haluttu kehon karvoitusta pois.

Ainakin kerran viikossa ajan Kyrvän ja Kivespussit karvattomiksi ja rajaan siitä noin 2-3 cm vatsaa kohti.
Käytän normaalia 3 teräistä partahöylää ja homma hoituu todella hyvin ja kivutta, aina saunan jälkeen suihkussa.
Ajelun jälkeen levitän Tummelia koko ajatulle alueelle, vielä kostealle iholle hierovin liikkein.
Ei ole tullut ärsytystä, kannattaa kokeilla.

PreviousPage 2 of 2

< Foorumin etusivulle