Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Peniksen pituus

PreviousPage 2 of 2

17cm. Löysä 11cm.

Quote from vehe on 18.5.2023, 17:31

17cm. Löysä 11cm.

Tervetuloa joukkoon eikä sun tarvitse yhtään hävetä kalustoasi kun muistaa että suomalaisten miesten penisten keskipituus erektiossa on jonkun tilaston mukaan alle 14 cm. 

No mulla on alle 14cm. Me pienimunaset ei vaan uskalleta pitää juurikaan melua itsestämme. Kyllä tyttöystävä ainakin on tyytyväinen muhun sängyssä!

Quote from Ulfberht on 18.5.2023, 23:38

No mulla on alle 14cm. Me pienimunaset ei vaan uskalleta pitää juurikaan melua itsestämme. Kyllä tyttöystävä ainakin on tyytyväinen muhun sängyssä!

Kiitos rehellisestä ja totuuden mukaisesta vastauksesta. Sulla on varmaan itsetunto kohdallaan. Aina sanotaan että koolla ei ole väliä ja senhän itsekin toteat. Uskon myös että kaikki miehet voivat halutessaan, kalun koosta riippumatta, nauttia kalunsa itselleen ja partnerille tuottamista nautinnoista.

Quote from Innokas on 19.5.2023, 12:42
Quote from Ulfberht on 18.5.2023, 23:38

No mulla on alle 14cm. Me pienimunaset ei vaan uskalleta pitää juurikaan melua itsestämme. Kyllä tyttöystävä ainakin on tyytyväinen muhun sängyssä!

Kiitos rehellisestä ja totuuden mukaisesta vastauksesta. Sulla on varmaan itsetunto kohdallaan. Aina sanotaan että koolla ei ole väliä ja senhän itsekin toteat. Uskon myös että kaikki miehet voivat halutessaan, kalun koosta riippumatta, nauttia kalunsa itselleen ja partnerille tuottamista nautinnoista.

Kaikista olennaisin asia aina on se, että onko siellä korvien välissä mitään.

Yhdellä miehellä on yli 20 senttinen kyrpä, mutta sillä ei ole niin merkitystä, koska tyyppi on täysi idiootti.

Äly aina ennen kullin kokoa.

 

Quote from GayMan on 21.5.2023, 12:29
Quote from Innokas on 19.5.2023, 12:42
Quote from Ulfberht on 18.5.2023, 23:38

No mulla on alle 14cm. Me pienimunaset ei vaan uskalleta pitää juurikaan melua itsestämme. Kyllä tyttöystävä ainakin on tyytyväinen muhun sängyssä!

Kiitos rehellisestä ja totuuden mukaisesta vastauksesta. Sulla on varmaan itsetunto kohdallaan. Aina sanotaan että koolla ei ole väliä ja senhän itsekin toteat. Uskon myös että kaikki miehet voivat halutessaan, kalun koosta riippumatta, nauttia kalunsa itselleen ja partnerille tuottamista nautinnoista.

Kaikista olennaisin asia aina on se, että onko siellä korvien välissä mitään.

Yhdellä miehellä on yli 20 senttinen kyrpä, mutta sillä ei ole niin merkitystä, koska tyyppi on täysi idiootti.

Äly aina ennen kullin kokoa.

 

👍👌✔

PreviousPage 2 of 2


Seksifoorumi-Keskustelu.fi