Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Peniksen pituus

Page 1 of 2Next

Minkä pituinen penis muilla on

itselläni on vain 13cm erektiossa paksulla terskalla, kyllä siittäkin tuntuu olevan moni kiinnostunut. 😉

No avaudutaan.

Riippuu säistä ja käyttöasteesta.
Itselläni on ns. veripenis se antaa tosiaan löysästä alle 5 cm (joskus pyrkii kokonaan piiloon) mitasta portaattomasti yli 19 cm pituuteen.

Riippuu ja roikkuu paineista, kiihotuksen asteesta, mielialasta, aktien määrästä ja tietenkin yleisestä viretilasta. 
Lämpöisillä seksihelteillä ja riettaan kuumissa olosuhteissa ylittynee täyskovana 19 cm (täys akti, olisikohan haamuraja ollut lähellä).
Normi rutiini, mutta talvinen jähmeä mittakättely tuottaa noin 18 cm vakion, 17 cm löytyy lämmittelemättä, puolivaloilla.
Vanhaa mittatietoa, paksuutta tulee iän ”kokemuksen” myötä lisää, pikkuhiljaa.

Itselläni on erektiossa 14cm. (Ja on aito mitta ilman kaluvaletta, mittasin kalusteiden tyvestä realistisesti.)

Lainaa viestistä Ulfberht 12.2.2023, 20:18
Lainaa viestistä KoiraKaveri 12.2.2023, 17:42

(Ja on aito mitta ilman kaluvaletta, mittasin kalusteiden tyvestä realistisesti.)

Ainoa realistinen tapahan mitata pallit on käyttää mittanauhaa. Sen kun voi vahingossa kiepautta edes kerran sormen ympäri mittauksen yhteydessä.

????

Okei toi mun viesti, sotkin vaan keskustelun. Ei ollut tarkoitus.

Oon ollut tosi kiireinen ja väsynyt kokoajan. Sit väsyneenä toi oli olevinaan multa hyvinkin hauska läppä… Sori oikeesti! Voi poistaa ton mun viestin.

Lainaa viestistä Ulfberht 15.2.2023, 13:05

Okei toi mun viesti, sotkin vaan keskustelun. Ei ollut tarkoitus.

Oon ollut tosi kiireinen ja väsynyt kokoajan. Sit väsyneenä toi oli olevinaan multa hyvinkin hauska läppä… Sori oikeesti! Voi poistaa ton mun viestin.

Kyllä minunkin tulee joskus kirjoitettua jotakin joka harmittaa jälkikäteen. Varsinkin lukiessani myöhemmin, huomaan aina kirjoitusvirheitä tai että en ole saanut kerrottua jotakin asiaa tarkoittamallani tavalla. Mutta viestiä voi muokata tai selittää jälkikäteen.

(Ulfberht poisti itse viestin.)

Tässä ketjussa näyttää olevan nyt liuta väärinkäsityksiä. Ulfberht oletettavasti luuli loukanneensa jotakuta kommentillaan, mutta näin ei ole käsittääkseni käynyt? Vitsi oli minullekin vaikeaselkoinen, mutta ei se loukkaava ollut.

Ja Mikael_27 ilmeisesti käsitti Ulfberhtin viestiä koskevien ihmettelyiden kohdistuvan hänen avauskommenttiinsa, mutta kyseessä Ulfberhtin viesti?

Olen epävarma, mitä kukin tällä hetkellä ajattelee, mutta en usko kenenkään halunneen olla epäasiallinen kenellekään!

Voisiko joku vääntää rautalangasta, mitä tässä tapahtui? Olen hämilläni.

Minusta ei ole mitään ongelmia vaikka kaikea ei aina ymmärräkkään enkä ole mistään loukkaantunut. Peniksen pituus siitähän oli tämän ketjun tarkoitus, no omani kaverin pituuden julkaisen joskus kun olen siihen valmis.

Hmm… oma veitikkani taitaa olla aikas perusmittainen eli sen n. 16-17 cm erektiossa… ns. tyvestä kärkeen viivottimella mitattuna 😉 Levossa sitten taas muutaman hassun sentin…

No niin taikka näin niin itse olen ihan sen kokoon tyytyväinen 😉

15cm erektiossa.

Monnilla on ainakin Upsalan mittavin.

Pakko laittaa tämä tänne.

Lainaa viestistä KoiraKaveri 15.2.2023, 21:25

Tässä ketjussa näyttää olevan nyt liuta väärinkäsityksiä. Ulfberht oletettavasti luuli loukanneensa jotakuta kommentillaan, mutta näin ei ole käsittääkseni käynyt? Vitsi oli minullekin vaikeaselkoinen, mutta ei se loukkaava ollut.

Ja Mikael_27 ilmeisesti käsitti Ulfberhtin viestiä koskevien ihmettelyiden kohdistuvan hänen avauskommenttiinsa, mutta kyseessä Ulfberhtin viesti?

Olen epävarma, mitä kukin tällä hetkellä ajattelee, mutta en usko kenenkään halunneen olla epäasiallinen kenellekään!

Voisiko joku vääntää rautalangasta, mitä tässä tapahtui? Olen hämilläni.

Joo ei siis täällä mitään. Et vaan muista aiempia viestejä, häpesin vaa omaa kommenttia jälkeenpäin.

Dick Balls, ei se tosiaankaan ollut murresana, se pallit. En ole ajatellutkaan, että mitä se tarkasti osottaa, penistä vai koko laitosta?

Hyvä juttu. Luulin täällä olevan tappelu. Osa viesteistä oli jo poistettu niin en päässyt selvyyteen.

Täällä tuntuu olevan todella hyvä henki, kaikki on valmiita ottamaan nöyrästi askeleen taaksepäin, jos tulee väärinymmärrystä. Kenelläkään ei ollut haluakaan tapella, tai sinne päinkään. Poikkeuksellisen hienoa porukkaa täällä, ei edes agitaattoreita, mieluummin empatiaan taipuvaisia kunnon runkkareita. Täällä on kiva kirjoitella, toivottavasti kaikki toipui ymmärtäen tapahtuneen harmittoman tarkoituksettoman kömmähdyksen ja jatkaa vielä avoimemmin mielin. Itseäni ainakin rohkaisi. 10+

Semmonen 17cm

Quote from Lettukeisari on 16.4.2023, 23:10

Semmonen 17cm

Ei paha!

17.5 – 21cm erektiossa, riippuen lähtökohtaisesti siitä kuinka eroottiseksi itse kokee tilanteen.

Paksuutta en nyt muista ulkoa.

Quote from koirankeksi on 15.5.2023, 22:59

17.5 – 21cm erektiossa, riippuen lähtökohtaisesti siitä kuinka eroottiseksi itse kokee tilanteen.

Paksuutta en nyt muista ulkoa.

On ihan kunnon kokoinen kun muistaa että suomalaisten miesten penisten keskipituus on alle 14 cm. 

Page 1 of 2Next


Seksifoorumi-Keskustelu.fi