Uudet yksityisviestit-Forum breadcrumbs – You are here:Seksi𝓯𝓸𝓸𝓻𝓾𝓶𝓲seksifoorumi-keskustelu.fi Aihealueet:: Seksuaalinen hyvinvointi ja terveysPeniksen pituusPeniksen pituus
Page 1 of 2Next
Deleted user#1 · 6.2.2023, 09:36Quote from Deleted user on 6.2.2023, 09:36Minkä pituinen penis muilla on
itselläni on vain 13cm erektiossa paksulla terskalla, kyllä siittäkin tuntuu olevan moni kiinnostunut. 😉
Minkä pituinen penis muilla on
itselläni on vain 13cm erektiossa paksulla terskalla, kyllä siittäkin tuntuu olevan moni kiinnostunut. 😉
Last edited on 14.2.2023, 07:48 by Deleted user
#2 · 7.2.2023, 01:01Quote from 😉 Dick & Balls 🤫 💦 on 7.2.2023, 01:01No avaudutaan.
Riippuu säistä ja käyttöasteesta.
Itselläni on ns. veripenis se antaa tosiaan löysästä alle 5 cm (joskus pyrkii kokonaan piiloon) mitasta portaattomasti yli 19 cm pituuteen.
Riippuu ja roikkuu paineista, kiihotuksen asteesta, mielialasta, aktien määrästä ja tietenkin yleisestä viretilasta.
Lämpöisillä seksihelteillä ja riettaan kuumissa olosuhteissa ylittynee täyskovana 19 cm (täys akti, olisikohan haamuraja ollut lähellä).
Normi rutiini, mutta talvinen jähmeä mittakättely tuottaa noin 18 cm vakion, 17 cm löytyy lämmittelemättä, puolivaloilla.
Vanhaa mittatietoa, paksuutta tulee iän ”kokemuksen” myötä lisää, pikkuhiljaa.
No avaudutaan.
Itselläni on ns. veripenis se antaa tosiaan löysästä alle 5 cm (joskus pyrkii kokonaan piiloon) mitasta portaattomasti yli 19 cm pituuteen.
Riippuu ja roikkuu paineista, kiihotuksen asteesta, mielialasta, aktien määrästä ja tietenkin yleisestä viretilasta.
Lämpöisillä seksihelteillä ja riettaan kuumissa olosuhteissa ylittynee täyskovana 19 cm (täys akti, olisikohan haamuraja ollut lähellä).
Normi rutiini, mutta talvinen jähmeä mittakättely tuottaa noin 18 cm vakion, 17 cm löytyy lämmittelemättä, puolivaloilla.
Last edited on 16.2.2023, 19:43 by 😉 Dick & Balls 🤫 💦
547 Posts#3 · 12.2.2023, 17:42Quote from KoiraKaveri on 12.2.2023, 17:42Itselläni on erektiossa 14cm. (Ja on aito mitta ilman kaluvaletta, mittasin kalusteiden tyvestä realistisesti.)
Itselläni on erektiossa 14cm. (Ja on aito mitta ilman kaluvaletta, mittasin kalusteiden tyvestä realistisesti.)
Last edited on 12.2.2023, 20:10 by KoiraKaveri
#4 · 13.2.2023, 09:55Quote from Innokas on 13.2.2023, 09:55
Lainaa viestistä Ulfberht 12.2.2023, 20:18
Lainaa viestistä KoiraKaveri 12.2.2023, 17:42
(Ja on aito mitta ilman kaluvaletta, mittasin kalusteiden tyvestä realistisesti.)
Ainoa realistinen tapahan mitata pallit on käyttää mittanauhaa. Sen kun voi vahingossa kiepautta edes kerran sormen ympäri mittauksen yhteydessä.
????
Lainaa viestistä Ulfberht 12.2.2023, 20:18
Lainaa viestistä KoiraKaveri 12.2.2023, 17:42
(Ja on aito mitta ilman kaluvaletta, mittasin kalusteiden tyvestä realistisesti.)
Ainoa realistinen tapahan mitata pallit on käyttää mittanauhaa. Sen kun voi vahingossa kiepautta edes kerran sormen ympäri mittauksen yhteydessä.
????
174 Posts#5 · 15.2.2023, 13:05Quote from Ulfberht on 15.2.2023, 13:05Okei toi mun viesti, sotkin vaan keskustelun. Ei ollut tarkoitus.
Oon ollut tosi kiireinen ja väsynyt kokoajan. Sit väsyneenä toi oli olevinaan multa hyvinkin hauska läppä… Sori oikeesti! Voi poistaa ton mun viestin.
Okei toi mun viesti, sotkin vaan keskustelun. Ei ollut tarkoitus.
Oon ollut tosi kiireinen ja väsynyt kokoajan. Sit väsyneenä toi oli olevinaan multa hyvinkin hauska läppä… Sori oikeesti! Voi poistaa ton mun viestin.
547 Posts#6 · 15.2.2023, 18:41Quote from KoiraKaveri on 15.2.2023, 18:41
Lainaa viestistä Ulfberht 15.2.2023, 13:05
Kyllä minunkin tulee joskus kirjoitettua jotakin joka harmittaa jälkikäteen. Varsinkin lukiessani myöhemmin, huomaan aina kirjoitusvirheitä tai että en ole saanut kerrottua jotakin asiaa tarkoittamallani tavalla. Mutta viestiä voi muokata tai selittää jälkikäteen.
(Ulfberht poisti itse viestin.)
Lainaa viestistä Ulfberht 15.2.2023, 13:05
Kyllä minunkin tulee joskus kirjoitettua jotakin joka harmittaa jälkikäteen. Varsinkin lukiessani myöhemmin, huomaan aina kirjoitusvirheitä tai että en ole saanut kerrottua jotakin asiaa tarkoittamallani tavalla. Mutta viestiä voi muokata tai selittää jälkikäteen.
Last edited on 15.2.2023, 18:45 by KoiraKaveri
547 Posts#7 · 15.2.2023, 21:25Quote from KoiraKaveri on 15.2.2023, 21:25Tässä ketjussa näyttää olevan nyt liuta väärinkäsityksiä. Ulfberht oletettavasti luuli loukanneensa jotakuta kommentillaan, mutta näin ei ole käsittääkseni käynyt? Vitsi oli minullekin vaikeaselkoinen, mutta ei se loukkaava ollut.
Ja Mikael_27 ilmeisesti käsitti Ulfberhtin viestiä koskevien ihmettelyiden kohdistuvan hänen avauskommenttiinsa, mutta kyseessä Ulfberhtin viesti?
Olen epävarma, mitä kukin tällä hetkellä ajattelee, mutta en usko kenenkään halunneen olla epäasiallinen kenellekään!
Voisiko joku vääntää rautalangasta, mitä tässä tapahtui? Olen hämilläni.
Tässä ketjussa näyttää olevan nyt liuta väärinkäsityksiä. Ulfberht oletettavasti luuli loukanneensa jotakuta kommentillaan, mutta näin ei ole käsittääkseni käynyt? Vitsi oli minullekin vaikeaselkoinen, mutta ei se loukkaava ollut.
Ja Mikael_27 ilmeisesti käsitti Ulfberhtin viestiä koskevien ihmettelyiden kohdistuvan hänen avauskommenttiinsa, mutta kyseessä Ulfberhtin viesti?
Olen epävarma, mitä kukin tällä hetkellä ajattelee, mutta en usko kenenkään halunneen olla epäasiallinen kenellekään!
#8 · 15.2.2023, 22:36Quote from Innokas on 15.2.2023, 22:36Minusta ei ole mitään ongelmia vaikka kaikea ei aina ymmärräkkään enkä ole mistään loukkaantunut. Peniksen pituus siitähän oli tämän ketjun tarkoitus, no omani kaverin pituuden julkaisen joskus kun olen siihen valmis.
Minusta ei ole mitään ongelmia vaikka kaikea ei aina ymmärräkkään enkä ole mistään loukkaantunut. Peniksen pituus siitähän oli tämän ketjun tarkoitus, no omani kaverin pituuden julkaisen joskus kun olen siihen valmis.
252 Posts#9 · 16.2.2023, 07:48Quote from Pervo-mies on 16.2.2023, 07:48Hmm… oma veitikkani taitaa olla aikas perusmittainen eli sen n. 16-17 cm erektiossa… ns. tyvestä kärkeen viivottimella mitattuna 😉 Levossa sitten taas muutaman hassun sentin…
No niin taikka näin niin itse olen ihan sen kokoon tyytyväinen 😉
Hmm… oma veitikkani taitaa olla aikas perusmittainen eli sen n. 16-17 cm erektiossa… ns. tyvestä kärkeen viivottimella mitattuna 😉 Levossa sitten taas muutaman hassun sentin…
9 Posts
547 Posts#11 · 21.2.2023, 19:06Quote from KoiraKaveri on 21.2.2023, 19:06Monnilla on ainakin Upsalan mittavin.
Pakko laittaa tämä tänne.
https://www.youtube.com/watch?v=J4ADodd5DvY
Monnilla on ainakin Upsalan mittavin.
174 Posts#12 · 24.2.2023, 12:23Quote from Ulfberht on 24.2.2023, 12:23
Lainaa viestistä KoiraKaveri 15.2.2023, 21:25
Tässä ketjussa näyttää olevan nyt liuta väärinkäsityksiä. Ulfberht oletettavasti luuli loukanneensa jotakuta kommentillaan, mutta näin ei ole käsittääkseni käynyt? Vitsi oli minullekin vaikeaselkoinen, mutta ei se loukkaava ollut.
Joo ei siis täällä mitään. Et vaan muista aiempia viestejä, häpesin vaa omaa kommenttia jälkeenpäin.
Dick Balls, ei se tosiaankaan ollut murresana, se pallit. En ole ajatellutkaan, että mitä se tarkasti osottaa, penistä vai koko laitosta?
Lainaa viestistä KoiraKaveri 15.2.2023, 21:25
Joo ei siis täällä mitään. Et vaan muista aiempia viestejä, häpesin vaa omaa kommenttia jälkeenpäin.
Dick Balls, ei se tosiaankaan ollut murresana, se pallit. En ole ajatellutkaan, että mitä se tarkasti osottaa, penistä vai koko laitosta?
547 Posts#13 · 27.2.2023, 22:45Quote from KoiraKaveri on 27.2.2023, 22:45Hyvä juttu. Luulin täällä olevan tappelu. Osa viesteistä oli jo poistettu niin en päässyt selvyyteen.
Hyvä juttu. Luulin täällä olevan tappelu. Osa viesteistä oli jo poistettu niin en päässyt selvyyteen.
#14 · 28.2.2023, 00:20Quote from 😉 Dick & Balls 🤫 💦 on 28.2.2023, 00:20Täällä tuntuu olevan todella hyvä henki, kaikki on valmiita ottamaan nöyrästi askeleen taaksepäin, jos tulee väärinymmärrystä. Kenelläkään ei ollut haluakaan tapella, tai sinne päinkään. Poikkeuksellisen hienoa porukkaa täällä, ei edes agitaattoreita, mieluummin empatiaan taipuvaisia kunnon runkkareita. Täällä on kiva kirjoitella, toivottavasti kaikki toipui ymmärtäen tapahtuneen harmittoman tarkoituksettoman kömmähdyksen ja jatkaa vielä avoimemmin mielin. Itseäni ainakin rohkaisi. 10+
Täällä tuntuu olevan todella hyvä henki, kaikki on valmiita ottamaan nöyrästi askeleen taaksepäin, jos tulee väärinymmärrystä. Kenelläkään ei ollut haluakaan tapella, tai sinne päinkään. Poikkeuksellisen hienoa porukkaa täällä, ei edes agitaattoreita, mieluummin empatiaan taipuvaisia kunnon runkkareita. Täällä on kiva kirjoitella, toivottavasti kaikki toipui ymmärtäen tapahtuneen harmittoman tarkoituksettoman kömmähdyksen ja jatkaa vielä avoimemmin mielin. Itseäni ainakin rohkaisi. 10+
1 Post
174 Posts#16 · 18.4.2023, 16:24Quote from Ulfberht on 18.4.2023, 16:24
Quote from Lettukeisari on 16.4.2023, 23:10
Semmonen 17cm
Ei paha!
Quote from Lettukeisari on 16.4.2023, 23:10
Semmonen 17cm
Ei paha!
3 Posts#17 · 15.5.2023, 22:59Quote from koirankeksi on 15.5.2023, 22:5917.5 – 21cm erektiossa, riippuen lähtökohtaisesti siitä kuinka eroottiseksi itse kokee tilanteen.
Paksuutta en nyt muista ulkoa.
17.5 – 21cm erektiossa, riippuen lähtökohtaisesti siitä kuinka eroottiseksi itse kokee tilanteen.
#18 · 16.5.2023, 05:23Quote from Innokas on 16.5.2023, 05:23
Quote from koirankeksi on 15.5.2023, 22:59
17.5 – 21cm erektiossa, riippuen lähtökohtaisesti siitä kuinka eroottiseksi itse kokee tilanteen.
On ihan kunnon kokoinen kun muistaa että suomalaisten miesten penisten keskipituus on alle 14 cm.
Quote from koirankeksi on 15.5.2023, 22:59
On ihan kunnon kokoinen kun muistaa että suomalaisten miesten penisten keskipituus on alle 14 cm.
Page 1 of 2Next
Peniksen pituus
Quote from Deleted user on 6.2.2023, 09:36Minkä pituinen penis muilla on
Minkä pituinen penis muilla on

Quote from 😉 Dick & Balls 🤫 💦 on 7.2.2023, 01:01No avaudutaan.
Itselläni on ns. veripenis se antaa tosiaan löysästä alle 5 cm (joskus pyrkii kokonaan piiloon) mitasta portaattomasti yli 19 cm pituuteen.Riippuu ja roikkuu paineista, kiihotuksen asteesta, mielialasta, aktien määrästä ja tietenkin yleisestä viretilasta.
No avaudutaan.

Quote from KoiraKaveri on 12.2.2023, 17:42Itselläni on erektiossa 14cm. (Ja on aito mitta ilman kaluvaletta, mittasin kalusteiden tyvestä realistisesti.)
Itselläni on erektiossa 14cm. (Ja on aito mitta ilman kaluvaletta, mittasin kalusteiden tyvestä realistisesti.)
Quote from Innokas on 13.2.2023, 09:55Lainaa viestistä Ulfberht 12.2.2023, 20:18Lainaa viestistä KoiraKaveri 12.2.2023, 17:42(Ja on aito mitta ilman kaluvaletta, mittasin kalusteiden tyvestä realistisesti.)
????
Lainaa viestistä Ulfberht 12.2.2023, 20:18Lainaa viestistä KoiraKaveri 12.2.2023, 17:42(Ja on aito mitta ilman kaluvaletta, mittasin kalusteiden tyvestä realistisesti.)
????

Quote from Ulfberht on 15.2.2023, 13:05Okei toi mun viesti, sotkin vaan keskustelun. Ei ollut tarkoitus.

Quote from KoiraKaveri on 15.2.2023, 18:41Lainaa viestistä Ulfberht 15.2.2023, 13:05Okei toi mun viesti, sotkin vaan keskustelun. Ei ollut tarkoitus.
Lainaa viestistä Ulfberht 15.2.2023, 13:05Okei toi mun viesti, sotkin vaan keskustelun. Ei ollut tarkoitus.

Quote from KoiraKaveri on 15.2.2023, 21:25Tässä ketjussa näyttää olevan nyt liuta väärinkäsityksiä. Ulfberht oletettavasti luuli loukanneensa jotakuta kommentillaan, mutta näin ei ole käsittääkseni käynyt? Vitsi oli minullekin vaikeaselkoinen, mutta ei se loukkaava ollut.
Quote from Innokas on 15.2.2023, 22:36Minusta ei ole mitään ongelmia vaikka kaikea ei aina ymmärräkkään enkä ole mistään loukkaantunut. Peniksen pituus siitähän oli tämän ketjun tarkoitus, no omani kaverin pituuden julkaisen joskus kun olen siihen valmis.
Minusta ei ole mitään ongelmia vaikka kaikea ei aina ymmärräkkään enkä ole mistään loukkaantunut. Peniksen pituus siitähän oli tämän ketjun tarkoitus, no omani kaverin pituuden julkaisen joskus kun olen siihen valmis.
Quote from Pervo-mies on 16.2.2023, 07:48Hmm… oma veitikkani taitaa olla aikas perusmittainen eli sen n. 16-17 cm erektiossa… ns. tyvestä kärkeen viivottimella mitattuna 😉 Levossa sitten taas muutaman hassun sentin…
Hmm… oma veitikkani taitaa olla aikas perusmittainen eli sen n. 16-17 cm erektiossa… ns. tyvestä kärkeen viivottimella mitattuna 😉 Levossa sitten taas muutaman hassun sentin…

Quote from KoiraKaveri on 21.2.2023, 19:06Monnilla on ainakin Upsalan mittavin.
https://www.youtube.com/watch?v=J4ADodd5DvY
Monnilla on ainakin Upsalan mittavin.

Quote from Ulfberht on 24.2.2023, 12:23Lainaa viestistä KoiraKaveri 15.2.2023, 21:25Tässä ketjussa näyttää olevan nyt liuta väärinkäsityksiä. Ulfberht oletettavasti luuli loukanneensa jotakuta kommentillaan, mutta näin ei ole käsittääkseni käynyt? Vitsi oli minullekin vaikeaselkoinen, mutta ei se loukkaava ollut.
Lainaa viestistä KoiraKaveri 15.2.2023, 21:25Tässä ketjussa näyttää olevan nyt liuta väärinkäsityksiä. Ulfberht oletettavasti luuli loukanneensa jotakuta kommentillaan, mutta näin ei ole käsittääkseni käynyt? Vitsi oli minullekin vaikeaselkoinen, mutta ei se loukkaava ollut.

Quote from KoiraKaveri on 27.2.2023, 22:45Hyvä juttu. Luulin täällä olevan tappelu. Osa viesteistä oli jo poistettu niin en päässyt selvyyteen.
Hyvä juttu. Luulin täällä olevan tappelu. Osa viesteistä oli jo poistettu niin en päässyt selvyyteen.

Quote from 😉 Dick & Balls 🤫 💦 on 28.2.2023, 00:20Täällä tuntuu olevan todella hyvä henki, kaikki on valmiita ottamaan nöyrästi askeleen taaksepäin, jos tulee väärinymmärrystä. Kenelläkään ei ollut haluakaan tapella, tai sinne päinkään. Poikkeuksellisen hienoa porukkaa täällä, ei edes agitaattoreita, mieluummin empatiaan taipuvaisia kunnon runkkareita. Täällä on kiva kirjoitella, toivottavasti kaikki toipui ymmärtäen tapahtuneen harmittoman tarkoituksettoman kömmähdyksen ja jatkaa vielä avoimemmin mielin. Itseäni ainakin rohkaisi. 10+
Täällä tuntuu olevan todella hyvä henki, kaikki on valmiita ottamaan nöyrästi askeleen taaksepäin, jos tulee väärinymmärrystä. Kenelläkään ei ollut haluakaan tapella, tai sinne päinkään. Poikkeuksellisen hienoa porukkaa täällä, ei edes agitaattoreita, mieluummin empatiaan taipuvaisia kunnon runkkareita. Täällä on kiva kirjoitella, toivottavasti kaikki toipui ymmärtäen tapahtuneen harmittoman tarkoituksettoman kömmähdyksen ja jatkaa vielä avoimemmin mielin. Itseäni ainakin rohkaisi. 10+

Quote from Ulfberht on 18.4.2023, 16:24Quote from Lettukeisari on 16.4.2023, 23:10Semmonen 17cm
Ei paha!
Quote from Lettukeisari on 16.4.2023, 23:10Semmonen 17cm
Ei paha!
Quote from koirankeksi on 15.5.2023, 22:5917.5 – 21cm erektiossa, riippuen lähtökohtaisesti siitä kuinka eroottiseksi itse kokee tilanteen.
Quote from Innokas on 16.5.2023, 05:23Quote from koirankeksi on 15.5.2023, 22:5917.5 – 21cm erektiossa, riippuen lähtökohtaisesti siitä kuinka eroottiseksi itse kokee tilanteen.
Quote from koirankeksi on 15.5.2023, 22:5917.5 – 21cm erektiossa, riippuen lähtökohtaisesti siitä kuinka eroottiseksi itse kokee tilanteen.
Seksifoorumi-Keskustelu.fi