Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Oletko runkannut tänään?

PreviousPage 43 of 46Next
Quote from hoosaurus on 10.4.2024, 10:31

Just alotin taas tän päivän hommat, ois taas koko päivä ja iltakin aikaa niin eiköhän tässä mene kivasti taas tunnit!

Kunpa minullakin olis aikaa ja mahdollisuutta tollaseen nautintoon! 

Äsken vähä runkkasin

Olen, runkkasin aamuisella. 🙂

Aamulla heti noustuani.

Yleensä tänne kommentoituani päivän kerrat, itsetyydytän vielä ennen nukkumaan menoa kerran. Kyllä se on yleensä vähintään kahdesti päivässä. Rakastan sitä ihanaa oloa joka orgasmista tulee.

Quote from Innokas on 10.4.2024, 09:10

Joku kirjoitti taannoin tällä että pystyy saamaan orgasmin koskematta kalustoon. Kuka se oli? Haluaisin myös että hän “opettaisi” taidon meille muillekin. Kysyisin myös pystyykö siihen joku muukin?

Itse saan kyllä kalun nousemaan ajatuksen voimalla ja silloin pitää olla pohjavire siihen suuntaan muutenkin.

Tässä uskoakseni tarkoittamasi kohta: topic/oletko-runkannut-tanaan-4125 Viimeksi laukesin auton takapenkillä autotallissa etupenkit syliini käännettynä ja kehoani hyväillen.

Töissä vähän vessassa, mutta en loppuun asti. Nykyään hankin orkkuja aika harvoin oikeastaan tai jopa harvemmin kuik ennen ja en oikee koskaa oo ollu kovin orgasmi keskeinen. 

En ole vielä, panettaa niin hirveästi, kuinka vaikea on löytää seksiseuraa. 🫤

Quote from Matikka on 12.4.2024, 16:45

En ole vielä, panettaa niin hirveästi, kuinka vaikea on löytää seksiseuraa.

Itellä on tyttöystävä mutta ei paljon lämmitä, kun ei päästä oleen yhdessä kauhean usein. Se asuu kaukana ja edelleen seurustellaan. Seurustellaan pitkään, koska halutaan oikeesti nähdä mitä molemmat on ja mitä halutaan. Jos ei pelitä niin ei sitten erota myöhemmin. En haluu että lapset sitten joutuu siihen vuoropeliin.

Kahesti.

Saunassa tuli nautiskeltua, taas.

Vain kerran tänään ja koetan hieman ottaa taukoa. Orgasmit ovat voimakkaampia ja tyydyttävämpiä pienen tauon jälkeen. Itsellä tosin on aika voimakas seksuaalisuus, mm sen takia, ettei mikään pitele. Muutenkin seksuaalisuus on mielestäni elämän ihanimpia ja kauneimpia asioita. Kiihotun todella monesta asiasta.

Taas saunassa tein hyvää Kyrvälle ja siten myös itselle. 

Tänään aamulla Kyrpäni mainosti itseään ja palveluitaan niin kovasti että tartuin tarjoukseen ja niin vietimme yhdessä nautinnollisen hetken ennenkuin minä nousin ylös ja hän laskeutui.

Neljästi tänään tähän mennessä. Kahdesti peräkkäin aamulla herättyäni harrastellen leikkejäni. Päivällä puuhailin ulkona laittamassa pihaa kuntoon talven jäljiltä. Myöhemmin illalla tulin sisälle ja kuvia tietokoneelta katsellen kolmannen kerran. Odotin hetken laukeamisen jälkeen ja tyydytin ja tulin neljännen.

Quote from KoiraKaveri on 14.4.2024, 19:31

Neljästi tänään tähän mennessä. Kahdesti peräkkäin aamulla herättyäni harrastellen leikkejäni. Päivällä puuhailin ulkona laittamassa pihaa kuntoon talven jäljiltä. Myöhemmin illalla tulin sisälle ja kuvia tietokoneelta katsellen kolmannen kerran. Odotin hetken laukeamisen jälkeen ja tyydytin ja tulin neljännen.

👍👍👍👍

Juu olen mut tekee mieli lisää

Quote from X on 15.4.2024, 10:47

Juu olen mut tekee mieli lisää

Olen minäkin ja minunkin tekee mieli lisää.

En vielä mutta alkoi niin panettamaan kun katsoin uusia foorumiin lisättyjä kuvia, täytyy ottaa hyvä asento ja alkaa runkkaamaan. 🙂

Huomenta, taas penis sykkii ja kovenee housuissa, runkkaan iltapäivällä kun tulen koulusta, olisi ihana herätä siihen kun joku riisuu minun alkkarit ja laittaa käden tai suun penikselle ja vapauttaa spermat, kumpa löytäisin jonkun jonka kanssa saisi runkata

PreviousPage 43 of 46Next


Seksifoorumi-Keskustelu.fi