Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Oletko runkannut tänään?

PreviousPage 18 of 49Next
Quote from KoiraKaveri on 20.6.2023, 16:26

No nyt voisi suorittaa! Sitten kauppaan kun on mahlat vuodatettu.

Hyvä, ollaan hengessä mukana.

Olen kerran, vasta.

Quote from Ulfberht on 18.6.2023, 11:21

Tekisi mieli runkata ulkona. En vaan tiedä missä uskaltais.

En oo koskaan ulkona runkannu mut oon lukenu, et aurinko lämmitää mukavasti ja lisää nautintoo. Sukulaisen mökille ku pääsee ni vois ulkona runkata mutta maalla on sitten hyttysiä.

Nyt vois juhannuksen päivinä ittekkin ulkona aurinkoa ottaessa runkata, jos siihen tarjoutuu mahdollisuus.

Kerran tänään. Ehtii vie toisenki.

Quote from Ulfberht on 22.6.2023, 00:13
Quote from Ulfberht on 18.6.2023, 11:21

Tekisi mieli runkata ulkona. En vaan tiedä missä uskaltais.

En oo koskaan ulkona runkannu mut oon lukenu, et aurinko lämmitää mukavasti ja lisää nautintoo. Sukulaisen mökille ku pääsee ni vois ulkona runkata mutta maalla on sitten hyttysiä.

Nyt vois juhannuksen päivinä ittekkin ulkona aurinkoa ottaessa runkata, jos siihen tarjoutuu mahdollisuus.

Kerran tänään. Ehtii vie toisenki.

👍Hyvin ehtii. 

Tulin juuri sisään, minusta ulkona runkkaaminen tuo valtavan lisänautinnon jo ajatuksesta, että joku sattuisi näkemään. On myös kiva kun pippeli vähän saa rusketusta.

Quote from Cullius on 23.6.2023, 16:22

Tulin juuri sisään, minusta ulkona runkkaaminen tuo valtavan lisänautinnon jo ajatuksesta, että joku sattuisi näkemään. On myös kiva kun pippeli vähän saa rusketusta.

👍👍Runkkaamista kannattaa tosiaan harrastaa eri tilanteissa se saa korostaa runkkaamisen nautinnollisuutta ja sopivuutta erilaisiin tilanteisiin. 

Quote from Cullius on 23.6.2023, 16:22

Tulin juuri sisään, minusta ulkona runkkaaminen tuo valtavan lisänautinnon jo ajatuksesta, että joku sattuisi näkemään. On myös kiva kun pippeli vähän saa rusketusta.

Minä kyllä runkkaan aina  Kyrpääni, mutta rakkaalla kaverilla on monta yhtä hyvää nimitystä. Minunkin pitää auringonotosta. 

Todella ihana Juhannus on vietetty ja nyt sitten omissa oloissa taas. Kahdesti peräkkäin, kun panetti sen verran.

Senverran kiireinen Juhannusviikko sukulaisten kanssa että en ole ehtinyt pitkään aikaan runkkaamaan, ehkä tällä viikolla pääsee taas tositoimiin. No Pillua kyllä sain ja suihinkin on otettu.

Kerran tänään runkannu ja kerran otettu suihin. Molemmilla kerroilla kalu nuoltiin myös puhtaaksi 😉🤗

Quote from muutti on 26.6.2023, 22:54

Kerran tänään runkannu ja kerran otettu suihin. Molemmilla kerroilla kalu nuoltiin myös puhtaaksi 😉🤗

Säästyt siivoamiselta. 

Olen, kerran.

Quote from Innokas on 27.6.2023, 10:28

Olen, kerran.

Ja toisen.

Quote from muutti on 26.6.2023, 22:54

Kerran tänään runkannu ja kerran otettu suihin. Molemmilla kerroilla kalu nuoltiin myös puhtaaksi 😉🤗

Tämä tieto sai minut kiihottumaan!

Olin Juhannuksen mökillä. En päässyt runkkaamaan ulkona auringossa niinku alunperin piti, kun oli muitakin paikalla ja sääskiä. Mutta seksiä sain!

Quote from Innokas on 27.6.2023, 03:50
Quote from muutti on 26.6.2023, 22:54

Kerran tänään runkannu ja kerran otettu suihin. Molemmilla kerroilla kalu nuoltiin myös puhtaaksi 😉🤗

Säästyt siivoamiselta. 

Kyllä. Tyttö siivosi oikein huolella😉

Quote from muutti on 28.6.2023, 10:21
Quote from Innokas on 27.6.2023, 03:50
Quote from muutti on 26.6.2023, 22:54

Kerran tänään runkannu ja kerran otettu suihin. Molemmilla kerroilla kalu nuoltiin myös puhtaaksi 😉😉🤗🤗

Säästyt siivoamiselta. 

Kyllä. Tyttö siivosi oikein huolella😉

Etkä varmaan pistänyt yhtään vastaan.

Quote from Innokas on 28.6.2023, 11:06
Quote from muutti on 28.6.2023, 10:21
Quote from Innokas on 27.6.2023, 03:50
Quote from muutti on 26.6.2023, 22:54

Kerran tänään runkannu ja kerran otettu suihin. Molemmilla kerroilla kalu nuoltiin myös puhtaaksi 😉😉🤗🤗

Säästyt siivoamiselta. 

Kyllä. Tyttö siivosi oikein huolella😉😉

Etkä varmaan pistänyt yhtään vastaan.

Ei tullu mieleenkään😊  nautiskelin kun kieli lipoi kalun ja kassit puhtaaksi😊😊

PreviousPage 18 of 49Next


Seksifoorumi-Keskustelu.fi