Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Oletko runkannut tänään?

PreviousPage 17 of 46Next

Ei ole ollut mahdollisuutta kahteen päivään mutta nyt on! Kerään vielä hetken kiimaa nettiä selaillen ja sitten suoritan.

Äsken kahdesti peräkkäin. Rentoutunut ja hyvä olo!

Quote from KoiraKaveri on 15.6.2023, 17:18

Äsken kahdesti peräkkäin. Rentoutunut ja hyvä olo!

👍

Kahdesti. Onpa kuuma…

Quote from KoiraKaveri on 16.6.2023, 16:57

Kahdesti. Onpa kuuma…

👍👍

Tekisi mieli runkata ulkona. En vaan tiedä missä uskaltais.

En oo koskaan ulkona runkannu mut oon lukenu, et aurinko lämmitää mukavasti ja lisää nautintoo. Sukulaisen mökille ku pääsee ni vois ulkona runkata mutta maalla on sitten hyttysiä.

Quote from Ulfberht on 18.6.2023, 11:21

Tekisi mieli runkata ulkona. En vaan tiedä missä uskaltais.

En oo koskaan ulkona runkannu mut oon lukenu, et aurinko lämmitää mukavasti ja lisää nautintoo. Sukulaisen mökille ku pääsee ni vois ulkona runkata mutta maalla on sitten hyttysiä.

Toivottavasti pääset uloskin nautiskelemaan. Olen joskus tarjonnut Kyrpääni hyttysille ja aika kivaa kutinaa ne saavatkin kalustoon. 

Nyt on kyllä niin kuuma, että jouduin menemään suihkuun sisällä harrastettuani.

Pitää tänä kesänä koettaa itsekin ulkona runkkaamista. Kerron sitten miltä tuntui. Nyt en vielä pysty helteen vuoksi vaan saisi olla hieman viileämpää. Asun maalla ja täällä hyttysiä on nyt aivan valtavasti! Auringonpaisteessa ei ole hyttysiä mutta nyt en pysty runkaamaan paisteessa tällä kelillä.

Quote from KoiraKaveri on 18.6.2023, 18:17

Nyt on kyllä niin kuuma, että jouduin menemään suihkuun sisällä harrastettuani.

Pitää tänä kesänä koettaa itsekin ulkona runkkaamista. Kerron sitten miltä tuntui. Nyt en vielä pysty helteen vuoksi vaan saisi olla hieman viileämpää. Asun maalla ja täällä hyttysiä on nyt aivan valtavasti! Auringonpaisteessa ei ole hyttysiä mutta nyt en pysty runkaamaan paisteessa tällä kelillä.

Entäs auringon ottaminen penikselle ja ruskistaminen.

Quote from Innokas on 18.6.2023, 22:28
Entäs auringon ottaminen penikselle ja ruskistaminen.

En koe tarvetta ottaa aurinkoa itselleni sinne. Olen jonkin verran ollut ulkona ilman paitaa mutta nykyään kun puhutaan, että ihosyöpä tulee auringosta, niin en yritä ruskettua kuin hieman.

Minulla on muuten yksi ystävä joka on vaaleaverikkö. Vaikka millainen helle niin pitkähihainen päällä. Hän palaa auringossa helposti eikä rusketu.

Tehtävä suoritettu! Otin palasen kelmua ja menin ulos. Autoni eteen paistoi aurinko niin päätin runkata auton edessä ja vedin paidan ylös ja housut alas. Tarkistin myös ettei naapuritalosta varmasti näy siihen kohtaan pihaa jossa olen. Oli hieman suorituspainetta ja muutama paarma häiritsi hetkellisesti, mutta loppupuolella menin polvilleni maahan, koska minun pitää jännittää jalkojani jotta laukean, ja lopulta tulin! Tuntui kyllä mukavalta olla auringonpaisteessa lämpimässä samalla. Kuuma tietysti tuli.

Olen ennenkin runkannut milloin missäkin mutta en auringonpaisteesta nauttien.

Quote from KoiraKaveri on 19.6.2023, 15:45
Quote from Innokas on 18.6.2023, 22:28
Entäs auringon ottaminen penikselle ja ruskistaminen.

En koe tarvetta ottaa aurinkoa itselleni sinne. Olen jonkin verran ollut ulkona ilman paitaa mutta nykyään kun puhutaan, että ihosyöpä tulee auringosta, niin en yritä ruskettua kuin hieman.

Minulla on muuten yksi ystävä joka on vaaleaverikkö. Vaikka millainen helle niin pitkähihainen päällä. Hän palaa auringossa helposti eikä rusketu.

Totta auringonotto on vaarallista. Nuoruudessani siitä ei niin kirjoitettu joten silloin täsmärusketin Kyrpääni parhaimmillaan minulla oli 5 peiliä tehostamassa vaikutusta. Ei tarvinnut pitkään käristää Kyrpää joka olikin sitten tumma kuin neekerillä. Olin kuitenkin tarkka että ei koskaan Kyrpä ns. palanut. 

Quote from KoiraKaveri on 19.6.2023, 16:45

Tehtävä suoritettu! Otin palasen kelmua ja menin ulos. Autoni eteen paistoi aurinko niin päätin runkata auton edessä ja vedin paidan ylös ja housut alas. Tarkistin myös ettei naapuritalosta varmasti näy siihen kohtaan pihaa jossa olen. Oli hieman suorituspainetta ja muutama paarma häiritsi hetkellisesti, mutta loppupuolella menin polvilleni maahan, koska minun pitää jännittää jalkojani jotta laukean, ja lopulta tulin! Tuntui kyllä mukavalta olla auringonpaisteessa lämpimässä samalla. Kuuma tietysti tuli.

Olen ennenkin runkannut milloin missäkin mutta en auringonpaisteesta nauttien.

👍

Pitkästä aikaa aloitin aamun taas runkkauksella.

Quote from Innokas on 20.6.2023, 07:41

Pitkästä aikaa aloitin aamun taas runkkauksella.

Onneksi olkoon! Taidan itsekin ennen kauppaan lähtöä vähän rentoutua.

Quote from KoiraKaveri on 20.6.2023, 15:55
Quote from Innokas on 20.6.2023, 07:41

Pitkästä aikaa aloitin aamun taas runkkauksella.

Onneksi olkoon! Taidan itsekin ennen kauppaan lähtöä vähän rentoutua.

Kiitos. Ilman muuta, mutta miksi vain vähän? Anna kalustollesi kunnon käsittelyn niin se palkitsee sinut kunnon orkulla. 

Quote from Innokas on 20.6.2023, 16:09
Quote from KoiraKaveri on 20.6.2023, 15:55
Quote from Innokas on 20.6.2023, 07:41

Pitkästä aikaa aloitin aamun taas runkkauksella.

Onneksi olkoon! Taidan itsekin ennen kauppaan lähtöä vähän rentoutua.

Kiitos. Ilman muuta, mutta miksi vain vähän? Anna kalustollesi kunnon käsittelyn niin se palkitsee sinut kunnon orkulla. 

Seisooko jo? 

No nyt voisi suorittaa! Sitten kauppaan kun on mahlat vuodatettu.

PreviousPage 17 of 46Next


Seksifoorumi-Keskustelu.fi