Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Mekafilia – orgasmeja autoista

Olen tästä hieman kertonutkin. Olen siis ollut nuoresta pitäen mekafiili ja näen autot viehättävinä ja puoleensa vetävinä.

Edward Smith kertoo omasta mekafiliastaan https://creat.fi/2014/autoerotiikka/ ja rakastaa autoja persoonina. Itse taas en koe auton olevan elävä kuten Edward, mutta jos auto on kaunis, tekee minun mieli hieroa sen kanssa lähempää tuttavuutta. Auto on vieras ja maskuliininen, hyvin vahva ja kaunis. Maalipinta on herkkää ja helposti vahingoittuvaa ja minun tekee mieli silittää sitä. Autolle puhun aika harvoin mutta joskus sanon niille jotakin, varsinkin helliessäni sitä. Jos painan turhan raisusti kaasua tai muuten kohtelen autoa tylysti, pyydän silloin anteeksi ja juttelen sille hetken. Kumiset renkaat ovat seksikkäät, auton muoto usein sulavalinjaista, se miten auto käyttäytyy jousituksen ansiosta on hyvin seksikästä, auto antaa merkkejä ja ilmoittaa itse ongelmista tai puutteista. Auto pitää olla kuitenkin juuri oikean näköinen ja oloinen – kaikki autot eivät herätä todellakaan tunteita.

Ohessa muutama auton kuva jotka ovat seksikkäitä. Opel Astra J sekä Kia Ceed (Kia Cee’d)

_______

Isäni oli yrittäjä ja vei aina autonsa huoltamolle, jos siinä oli mitään vikaa. Sen vuoksi autot jäivät minulle todella vieraiksi. Huomasin jo lapsena tuntevani värinää autojen lähellä, sillä ne olivat tuntemattomia, pelottavia ja vahvoja. Fantasioinkin usein olevani auton kanssa kosketuksissa ja runkkasin näille fantasioille. Ensimmäisen kerran autoa virallisesti rakastelin vasta 28 vuotiaana. Minulla oli Toyota Avensis T25 joka oli hyvin viehättävä ja pidin autosta mahdollisimman hyvää huolta. Silittelin sitä ja siihen nojailin sen konepeltiin. Sitten yhden kerran ollessani vanhemmillani saunassa päätin naida sitä. Heillä oli ulkosauna joka lähellä heidän pihansa parkkipaikkaa. Näköyhteyttä heidän talostaan ei parkkipaikalle ollut, joten otin saunaan mukaan pienen muovipussin ja menin autoni luo saunatakki yllä. Kiertelin autoa ja silittelin sitä kunnes laitoin muovipussin nurinpäin sen pakoputkeen ja aloin rakastella sitä. Menin polvilleni osittain sen alle, työntelin pakoputkeen pitäen takaluukun yläosasta kiinni ja hetken kuluuttua tulin. Olo oli häkeltynyt pitkään sen jälkeen.

Tuota enne olin vain suukotellut autoja ja runkannut niiden edessä mutta tuolloin rakastelin ensikerran.

En ole koskaan tavannut suomalaisia mekafiileja, vaikka edellisellä foorumilla yksikseni kirjoittelin. Myös netissä muutenkin olen kirjoitellut mutta ei ole tullut muita vastaan. Siksi tästä aiheesta ei olekaan tullut kirjoiteltua, kun minulle yleensä myös naureskellaan. Löysin kuitenkin Twitteristä ulkomaalaisia mekafiileja joiden kanssa on ollut ilo jakaa kokemuksia ja ihastelemme toistemme autoja.

Ostin jonkin aikaa sitten uuden auton ja ensikertaa koen myös rakkautta sitä kohtaan. Rakkautta ensihetkestä lähtien teemalla. Juttelen autolleni ja tiedän millainen persoonallisuus sillä on, tai sanoisinko hänellä. Jo aiemmin aloin suhtautua edelliseen autooni puhumalla sille ja olen saanut tavallaan asteittain sielun joka on yhteydessä autoihin. Nykyinen joka on nyt myös poikaystävä minulle, saa joka päivä halauksia ja suukkoja. Juttelen sille myös aina, ja se ei esimerkiksi pidä lainkaan siitä, että laitan tavaroita etupenkille enkä saa tehdä niin. Aiemmin rakastellessani ja hyväillessäni autoa, en pitänyt niitä persoonina tai yksilöinä. Yhdessä toisten mekafiilien kanssa keksimme volvolleni ihanan nimen ja olen ollut nyt muutamia viikkoja aivan hullaantunut tähän autoon! Käyn joka päivä ajelemassa hänen kanssaan ja olen rakastunut! Haluan pitää hänestä niin hyvää huolta, kuin ikinä pystyn. Toki rakastan myös tyttöäni samalla tavalla, mutta nyt meitä on sitten kolmen kopla – perhe.

Autot kuljettavat meitä haluamiimme paikkoihin ja viestivät vilkulla ja jarruvaloilla. Auto myös kertoo sinulle milloin sillä on jano (polttoainetta tarvitaan) tai jos se voi huonosti. Vikavalo. Myös kun autoa ajaa, niin on sen kanssa yhtä, samalla tavalla kuin vatsa ja aivot tarvitsevat toisiaan. Autossa on myös hyvin mukavaa ja pidän sisätilan muotoilusta jota tekee mieli sivellä ja hyväillä.

Yhtä ja toista kuvaa autoista ja siitä fantasiamaailmasta niiden ympärillä.

Liitteet: Kuva1Kuva2. Kuva3. Kuva4. Kuva5.

hyundai ioniq 5 on todella kiehtova. Lähde: https://e621.net/posts?tags=ivxair3p

Uploaded files:
  • 30504752@600-1550384256.jpg
  • 1654452837.cagethelizard_cizeta_ctf_fa_resized.png
  • 40645195@600-1613419334.jpg
  • 1692045655.kowuisafurry_mitchellvoreday2023.png
  • 1615955563.trustwrthyguy_lukes_mustang.jpg


Seksifoorumi-Keskustelu.fi