Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Rinnat vai peppu

Kumpi kiihoittaa enemmän rinnat vai peppu. Itse olen ehdottomasti kauniisti roikkuvien isojen rintojen ystävä. Kaunis peppu, ei kuitenkaan iso , täydentää kokonaisuutta.

Jaa-a, vaikea sanoa… taitaa olla se kuuluisa fifty/sixty suhdeluku näissä 😉 Mutta esimerkiksi nahkaan puettu peppu, oli se sitten nahkahousut taikka -hame, saa kyllä pään kääntymään… Kuin toki myös oikein sopivasti “antava” kaula-(kuola-)aukko 😉

Ehdottomasti peppu!

Sekin kun ei ole rintoja juuri ollenkaan on söpön näköstä. Mun nykyisellä seurustelukumppanillakaan ei rintoja lainkaan, mä tykkään siitä.

Perse ehdottomasti ja kesämekot/hameet kotona tuli kesällä nähtyä vähä liikaakin hameen alle 🤣

Perse, ehdottomasti

Siis molemmat on niin ihania että tää on todella vaikea ja vähän saattaa vaihdella millon kysyy.. ja sitten yksittäisten tapauksen kohdalla jne.. mut peppu varmaan enemmän kuitenkin. 

HelmiinaSex peppua

Uploaded files:
  • IMG_20200828_002336.jpg
Lainaa viestistä parihml 24.11.2022, 19:52

HelmiinaSex peppua

Upea peppu ja pimppa. 😉

Vaikea valinta, ja riippuu vähän tilanteestakin. Kun naisen kanssa puuhaa sängyssä niin kyllähän ne kädet tahtoo koko ajan tisseille hakeutua. Sitten taas esim. liikenteessä on välillä vaikeuksia keskittyä autolla ajamiseen kun tien laidassa menee hyväpeppuinen nainen tiukoissa juoksutrikoissa, tuntuu että järki pakenee päästä ihan kokonaan kun näky lumoaa.

Oisinko siis sekä tissi- että peppumies 😀

Tissit vai peppu, siinä kysymysten kysymys.

Kauniit peput ovat niin kauniita vaatteissa ja ilman, katsella ja koskettaa, seksissä todella panettavaa visuaalisesti.

Mutta sitten sisäinen vauva kiipeää ulos kauniiden rintojen edessä, pakko koskettaa huulin, kohotella ja tunnustella käsin ja painautua vasten.

Niinpä minussakin on kaksi eri ikäistä puolta ja ne ovat tietenkin asiasta vähän eri mieltä.

Realisti minä sanoo, että taas se naisen luonne ja persoona voittaa, kaikki muu on bonusta.

Itseä enemmän rinnat kiinnostaa,sellaset kivat pienet.

Quote from Ulfberht on 28.9.2022, 17:09

Ehdottomasti peppu!

Sekin kun ei ole rintoja juuri ollenkaan on söpön näköstä. Mun nykyisellä seurustelukumppanillakaan ei rintoja lainkaan, mä tykkään siitä.

Samoin, mutta nännit!


Seksifoorumi-Keskustelu.fi