Uudet yksityisviestit-Forum breadcrumbs – You are here:Seksi𝓯𝓸𝓸𝓻𝓾𝓶𝓲seksifoorumi-keskustelu.fi Aihealueet:: SeksiRinnat vai peppuRinnat vai peppu
#1 · 28.9.2022, 07:22Quote from Innokas on 28.9.2022, 07:22Kumpi kiihoittaa enemmän rinnat vai peppu. Itse olen ehdottomasti kauniisti roikkuvien isojen rintojen ystävä. Kaunis peppu, ei kuitenkaan iso , täydentää kokonaisuutta.
Kumpi kiihoittaa enemmän rinnat vai peppu. Itse olen ehdottomasti kauniisti roikkuvien isojen rintojen ystävä. Kaunis peppu, ei kuitenkaan iso , täydentää kokonaisuutta.
252 Posts#2 · 28.9.2022, 12:07Quote from Pervo-mies on 28.9.2022, 12:07Jaa-a, vaikea sanoa… taitaa olla se kuuluisa fifty/sixty suhdeluku näissä 😉 Mutta esimerkiksi nahkaan puettu peppu, oli se sitten nahkahousut taikka -hame, saa kyllä pään kääntymään… Kuin toki myös oikein sopivasti “antava” kaula-(kuola-)aukko 😉
Jaa-a, vaikea sanoa… taitaa olla se kuuluisa fifty/sixty suhdeluku näissä 😉 Mutta esimerkiksi nahkaan puettu peppu, oli se sitten nahkahousut taikka -hame, saa kyllä pään kääntymään… Kuin toki myös oikein sopivasti “antava” kaula-(kuola-)aukko 😉
174 Posts#3 · 28.9.2022, 17:09Quote from Ulfberht on 28.9.2022, 17:09Ehdottomasti peppu!
Sekin kun ei ole rintoja juuri ollenkaan on söpön näköstä. Mun nykyisellä seurustelukumppanillakaan ei rintoja lainkaan, mä tykkään siitä.
Ehdottomasti peppu!
Sekin kun ei ole rintoja juuri ollenkaan on söpön näköstä. Mun nykyisellä seurustelukumppanillakaan ei rintoja lainkaan, mä tykkään siitä.
Deleted user#4 · 28.9.2022, 19:55Quote from Deleted user on 28.9.2022, 19:55Perse ehdottomasti ja kesämekot/hameet kotona tuli kesällä nähtyä vähä liikaakin hameen alle 🤣
Perse ehdottomasti ja kesämekot/hameet kotona tuli kesällä nähtyä vähä liikaakin hameen alle 🤣
19 Posts
594 Posts#6 · 20.10.2022, 12:03Quote from X on 20.10.2022, 12:03Siis molemmat on niin ihania että tää on todella vaikea ja vähän saattaa vaihdella millon kysyy.. ja sitten yksittäisten tapauksen kohdalla jne.. mut peppu varmaan enemmän kuitenkin.
Siis molemmat on niin ihania että tää on todella vaikea ja vähän saattaa vaihdella millon kysyy.. ja sitten yksittäisten tapauksen kohdalla jne.. mut peppu varmaan enemmän kuitenkin.
10 Posts
6 Posts#9 · 13.3.2023, 09:35Quote from Kilttimies on 13.3.2023, 09:35Vaikea valinta, ja riippuu vähän tilanteestakin. Kun naisen kanssa puuhaa sängyssä niin kyllähän ne kädet tahtoo koko ajan tisseille hakeutua. Sitten taas esim. liikenteessä on välillä vaikeuksia keskittyä autolla ajamiseen kun tien laidassa menee hyväpeppuinen nainen tiukoissa juoksutrikoissa, tuntuu että järki pakenee päästä ihan kokonaan kun näky lumoaa.
Oisinko siis sekä tissi- että peppumies 😀
Vaikea valinta, ja riippuu vähän tilanteestakin. Kun naisen kanssa puuhaa sängyssä niin kyllähän ne kädet tahtoo koko ajan tisseille hakeutua. Sitten taas esim. liikenteessä on välillä vaikeuksia keskittyä autolla ajamiseen kun tien laidassa menee hyväpeppuinen nainen tiukoissa juoksutrikoissa, tuntuu että järki pakenee päästä ihan kokonaan kun näky lumoaa.
#10 · 13.3.2023, 21:59Quote from 😉 Dick & Balls 🤫 💦 on 13.3.2023, 21:59Tissit vai peppu, siinä kysymysten kysymys.
Kauniit peput ovat niin kauniita vaatteissa ja ilman, katsella ja koskettaa, seksissä todella panettavaa visuaalisesti.
Mutta sitten sisäinen vauva kiipeää ulos kauniiden rintojen edessä, pakko koskettaa huulin, kohotella ja tunnustella käsin ja painautua vasten.
Niinpä minussakin on kaksi eri ikäistä puolta ja ne ovat tietenkin asiasta vähän eri mieltä.
Realisti minä sanoo, että taas se naisen luonne ja persoona voittaa, kaikki muu on bonusta.
Tissit vai peppu, siinä kysymysten kysymys.
Kauniit peput ovat niin kauniita vaatteissa ja ilman, katsella ja koskettaa, seksissä todella panettavaa visuaalisesti.
Mutta sitten sisäinen vauva kiipeää ulos kauniiden rintojen edessä, pakko koskettaa huulin, kohotella ja tunnustella käsin ja painautua vasten.
Niinpä minussakin on kaksi eri ikäistä puolta ja ne ovat tietenkin asiasta vähän eri mieltä.
Realisti minä sanoo, että taas se naisen luonne ja persoona voittaa, kaikki muu on bonusta.
34 Posts#11 · 27.4.2023, 01:04Quote from Curiousguy on 27.4.2023, 01:04Itseä enemmän rinnat kiinnostaa,sellaset kivat pienet.
Itseä enemmän rinnat kiinnostaa,sellaset kivat pienet.
8 Posts#12 · 13.6.2023, 16:27Quote from Cullius on 13.6.2023, 16:27
Quote from Ulfberht on 28.9.2022, 17:09
Ehdottomasti peppu!
Samoin, mutta nännit!
Quote from Ulfberht on 28.9.2022, 17:09
Ehdottomasti peppu!
Samoin, mutta nännit!
Rinnat vai peppu
Quote from Innokas on 28.9.2022, 07:22Kumpi kiihoittaa enemmän rinnat vai peppu. Itse olen ehdottomasti kauniisti roikkuvien isojen rintojen ystävä. Kaunis peppu, ei kuitenkaan iso , täydentää kokonaisuutta.
Kumpi kiihoittaa enemmän rinnat vai peppu. Itse olen ehdottomasti kauniisti roikkuvien isojen rintojen ystävä. Kaunis peppu, ei kuitenkaan iso , täydentää kokonaisuutta.
Quote from Pervo-mies on 28.9.2022, 12:07Jaa-a, vaikea sanoa… taitaa olla se kuuluisa fifty/sixty suhdeluku näissä 😉 Mutta esimerkiksi nahkaan puettu peppu, oli se sitten nahkahousut taikka -hame, saa kyllä pään kääntymään… Kuin toki myös oikein sopivasti “antava” kaula-(kuola-)aukko 😉
Jaa-a, vaikea sanoa… taitaa olla se kuuluisa fifty/sixty suhdeluku näissä 😉 Mutta esimerkiksi nahkaan puettu peppu, oli se sitten nahkahousut taikka -hame, saa kyllä pään kääntymään… Kuin toki myös oikein sopivasti “antava” kaula-(kuola-)aukko 😉

Quote from Ulfberht on 28.9.2022, 17:09Ehdottomasti peppu!
Ehdottomasti peppu!
Quote from Deleted user on 28.9.2022, 19:55Perse ehdottomasti ja kesämekot/hameet kotona tuli kesällä nähtyä vähä liikaakin hameen alle 🤣
Perse ehdottomasti ja kesämekot/hameet kotona tuli kesällä nähtyä vähä liikaakin hameen alle 🤣

Quote from X on 20.10.2022, 12:03Siis molemmat on niin ihania että tää on todella vaikea ja vähän saattaa vaihdella millon kysyy.. ja sitten yksittäisten tapauksen kohdalla jne.. mut peppu varmaan enemmän kuitenkin.
Siis molemmat on niin ihania että tää on todella vaikea ja vähän saattaa vaihdella millon kysyy.. ja sitten yksittäisten tapauksen kohdalla jne.. mut peppu varmaan enemmän kuitenkin.

Quote from Kilttimies on 13.3.2023, 09:35Vaikea valinta, ja riippuu vähän tilanteestakin. Kun naisen kanssa puuhaa sängyssä niin kyllähän ne kädet tahtoo koko ajan tisseille hakeutua. Sitten taas esim. liikenteessä on välillä vaikeuksia keskittyä autolla ajamiseen kun tien laidassa menee hyväpeppuinen nainen tiukoissa juoksutrikoissa, tuntuu että järki pakenee päästä ihan kokonaan kun näky lumoaa.
Vaikea valinta, ja riippuu vähän tilanteestakin. Kun naisen kanssa puuhaa sängyssä niin kyllähän ne kädet tahtoo koko ajan tisseille hakeutua. Sitten taas esim. liikenteessä on välillä vaikeuksia keskittyä autolla ajamiseen kun tien laidassa menee hyväpeppuinen nainen tiukoissa juoksutrikoissa, tuntuu että järki pakenee päästä ihan kokonaan kun näky lumoaa.

Quote from 😉 Dick & Balls 🤫 💦 on 13.3.2023, 21:59Tissit vai peppu, siinä kysymysten kysymys.
Tissit vai peppu, siinä kysymysten kysymys.

Quote from Curiousguy on 27.4.2023, 01:04Itseä enemmän rinnat kiinnostaa,sellaset kivat pienet.
Itseä enemmän rinnat kiinnostaa,sellaset kivat pienet.

Quote from Cullius on 13.6.2023, 16:27Quote from Ulfberht on 28.9.2022, 17:09Ehdottomasti peppu!
Samoin, mutta nännit!
Quote from Ulfberht on 28.9.2022, 17:09Ehdottomasti peppu!
Samoin, mutta nännit!
Seksifoorumi-Keskustelu.fi