Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Itsetyydytysvälineet miehet

PreviousPage 2 of 2

Multitoolin työkaluun tein rinkulan johon voi sujauttaa mulkun. Hyvin tärisee

Quote from vehe on 18.5.2023, 17:21

Multitoolin työkaluun tein rinkulan johon voi sujauttaa mulkun. Hyvin tärisee

Kerro tarkemmin, kuva, kiinnostaa. 

Tollanen

Uploaded files:
  • o.jpg
Quote from vehe on 18.5.2023, 18:42

Tollanen

Kiitos, täytyypä alkaa väsäämään. 

Quote from vehe on 18.5.2023, 18:42

Tollanen

Oletko kokeillut että rinkula johon mulkun sujautat olis käännettynä 90 astetta? Kumpi parempi?

Quote from vehe on 18.5.2023, 17:21

Multitoolin työkaluun tein rinkulan johon voi sujauttaa mulkun. Hyvin tärisee

Nerokasta! Itse tehdyt lelut ja oivallukset ovat jännittäviä.

Olen työkaluosastoilla käydessäni katsellut puukkosahoja ja tarkoitus rakentaa nylkytykone siitä (josta muistaakseni mainitsin jossakin ketjussa aiemmin). Tarkoitusta varten aion rakentaa huolellisesti mitoitetun panopukin itselleni. Tänä kesänä aion toteuttaa tämän projektin ja laitan kuvan ja arvioinnin viritelmästä tänne. Jos se ei toimi halutulla tavalla, voi puukkosahaa käyttää muissa askareissa. Pepun kautta olen saanut joitakin kertoja orgasmin ja ajatus, että saisi vain olla pukilla nelinkontin ja ottaa vastaan, olisi varmasti ihanaa!

Quote from KoiraKaveri on 18.5.2023, 22:55
Quote from vehe on 18.5.2023, 17:21

Multitoolin työkaluun tein rinkulan johon voi sujauttaa mulkun. Hyvin tärisee

Nerokasta! Itse tehdyt lelut ovat ja oivallukset ovat jännittäviä.

Olen työkaluosastoilla käydessäni katsellut puukkosahoja ja tarkoitus rakentaa nylkytykone siitä (josta muistaakseni mainitsin jossakin ketjussa aiemmin). Tarkoitusta varten aion rakentaa huolellisesti mitoitetun panopukin itselleni. Tänä kesänä aion toteuttaa tämän projektin ja laitan kuvan ja arvioinnin viritelmästä tänne. Jos se ei toimi halutulla tavalla, voi puukkosahaa käyttää muissa askareissa. Pepun kautta olen saanut joitakin kertoja orgasmin ja ajatus, että saisi vain olla pukilla nelinkontin ja ottaa vastaan, olisi varmasti ihanaa!

Hmm… mielenkiintoinen sana tuo “panopukki” 😉 Toivottavasti projektisi etenee hyvin ja saamme seurata sen hedelmiä 😉

Quote from KoiraKaveri on 18.5.2023, 22:55
Olen työkaluosastoilla käydessäni katsellut puukkosahoja ja tarkoitus rakentaa nylkytykone siitä.
 
Ostin muutama päivä sitten ihan Tokmannilta Brücke-puukkosahan ,tiettyä tarkoitusta varten, hintaan 47.95e. Tänään rakentelin siitä nylkyttimen testatakseni sitä, ja kokemus oli aika upea! Sahaterän ympärille kiedoin ilmastointiteippiä, sitten tiukasti pihdeillä rautalankaa sahaterien lomitse joka ankkuroi rakennelman tiukasti kiinni terään, ja taas lisää teippiä. Kaksi puutikkua toimivat vartena. Sen päälle rakensin panolelun vaahtomuovista ja styroksipalloista kietoen sen ilmastointiteipillä puikoksi. Tarkoituksena, että sen päälle voi laittaa pienen muovipussin joka toimii suojana.
 
Otin autonrenkaan jonka vanteeseen sidoin puukkosahan tiukasti kiinni kahdella vyöllä ja eteeni jatkojohdon, jossa virtakatkaisin. Puukkosahan virtakytkimen kytkin pohjaan rautalangalla. Lelun sisään tulevan osan suojasin muovipussilla ja liukastin sen voilla. Työnsin lelua muutamia kertoja sisääni ja lopulta koetin painaa nappia. Ensin tuntui todella omituiselta mutta myös hyvältä. Pidin pienen tauon, koska kyyti oli turhan rajua. Taas välillä laitoin virran päälle ja sain rajua naintia uudelta lelultani. Hetken otettuani nainteja vastaan siltä, sammutin sen alkaen itsetyydyttää ja sain voimakkaan orgasmin, mahlaa tuli jostakin syystä runsaasti ja orgasmi kesti ihanan pitkään.
 
Laukeamisen jälkeen lepäilin hetken ja otin uuden kierroksen pidemmillä nylkytyksillä. Pystyessäni ottamaan hieman pidempään vastaan, tuntui se yhä paremmalta ja uskalsin nauttia kunnolla ja nyt samalla tyydytin, laukesin toisenkin kerran. Peppu on hellänä mutta ainakin ensikokeilun perusteella, tuo on todella mahtava lelu!
 
Sen kanssa on vain syytä olla varovainen, että ei satu haavereita.
Uploaded files:
  • 20230922_155913.jpg
  • 20230922_160826.jpg
  • 20230922_162226.jpg
  • 20230922_163013.jpg
Quote from KoiraKaveri on 22.9.2023, 20:43
Quote from KoiraKaveri on 18.5.2023, 22:55
Olen työkaluosastoilla käydessäni katsellut puukkosahoja ja tarkoitus rakentaa nylkytykone siitä.
 
Ostin muutama päivä sitten ihan Tokmannilta Brücke-puukkosahan ,tiettyä tarkoitusta varten, hintaan 47.95e. Tänään rakentelin siitä nylkyttimen testatakseni sitä, ja kokemus oli aika upea! Sahaterän ympärille kiedoin ilmastointiteippiä, sitten tiukasti pihdeillä rautalankaa sahaterien lomitse joka ankkuroi rakennelman tiukasti kiinni terään, ja taas lisää teippiä. Kaksi puutikkua toimivat vartena. Sen päälle rakensin panolelun vaahtomuovista ja styroksipalloista kietoen sen ilmastointiteipillä puikoksi. Tarkoituksena, että sen päälle voi laittaa pienen muovipussin joka toimii suojana.
 
Otin autonrenkaan jonka vanteeseen sidoin puukkosahan tiukasti kiinni kahdella vyöllä ja eteeni jatkojohdon, jossa virtakatkaisin. Puukkosahan virtakytkimen kytkin pohjaan rautalangalla. Lelun sisään tulevan osan suojasin muovipussilla ja liukastin sen voilla. Työnsin lelua muutamia kertoja sisääni ja lopulta koetin painaa nappia. Ensin tuntui todella omituiselta mutta myös hyvältä. Pidin pienen tauon, koska kyyti oli turhan rajua. Taas välillä laitoin virran päälle ja sain rajua naintia uudelta lelultani. Hetken otettuani nainteja vastaan siltä, sammutin sen alkaen itsetyydyttää ja sain voimakkaan orgasmin, mahlaa tuli jostakin syystä runsaasti ja orgasmi kesti ihanan pitkään.
 
Laukeamisen jälkeen lepäilin hetken ja otin uuden kierroksen pidemmillä nylkytyksillä. Pystyessäni ottamaan hieman pidempään vastaan, tuntui se yhä paremmalta ja uskalsin nauttia kunnolla ja nyt samalla tyydytin, laukesin toisenkin kerran. Peppu on hellänä mutta ainakin ensikokeilun perusteella, tuo on todella mahtava lelu!
 
Sen kanssa on vain syytä olla varovainen, että ei satu haavereita.

Mielenkiintoinen viritys vaikka ei ole minuun makuuni noi hommat. Mutta ehkä jotain tollaista vois kehitellä omiin hetkiin ja tarpeisiin.

Quote from 😉 Dick & Balls 🤫 💦 on 10.12.2022, 20:42

1 ja 2 on pakolliset

  1. Penisrengas ja sen erilaiset versiot on käytetyimmät leluni, yhdessä ja yksin. (Alias kuvassa)
  2. Penispumppu, yhdessä ja yksin
  3. Viprat, yhdessä ja yksin
  4. Klitoriskiihotin, yhdessä

Olis kiva nähdä, jos mahdollista, noita kahta viimeistä sun runkkuvidoissa.

Minulla hajosi oikeankäden puuvillasormikas. Ennen pois heittämistä sainkin ajatuksen, että voisin tyydyttää vasemmalla ehjällä sormikkaalla ja kokeilla miltä se tuntuu? Se tuntui yllättävän hyvältä ja laukesin siihen. tämän jälkeen heitin sen hellanpesään. Jos minulla joskus esim. villapaita menossa hajalle, leikkaan siitä palasia ja tyydytän niihin. Lämmin, pehmeä materiaali tuntui hyvältä.

ite käytän välillä lihashuoltovasaraa. oikeesta kohast ku painaa ni tuntuu todella hyvältä ja laukee nopeesti

Oliskohan kotitekoisesta keinovaginasta mihinkään?

https://youtu.be/3JVa5UWRtfY?si=ulRQDczY0xprBhsC

Quote from Ulfberht on 15.3.2024, 18:42

Oliskohan kotitekoisesta keinovaginasta mihinkään?

https://youtu.be/3JVa5UWRtfY?si=ulRQDczY0xprBhsC

Koetin laittaa videosi niin, että siinä näkyisi pikkuikkuna, mutta se ei tosiaan jostain syystä tuossa toimi.

_______

Sain idean, että aion tehdä autolleni pakoputkeen liitettävän version tuosta! Autossani on iso pakoputki, ja askartelemalla tuollaisen jatkeen, olisi sen rakasteleminen varmasti mukavaa. En tiedä toimiiko tuollainen oikeasti mutta video kiinnosti minua sen verran, että otan tähän screenshotin sisällöstä. (Muka kukkaruukku.)

Uploaded files:
  • Kukkaruukku-1.jpg
Quote from 🍆💦Dick Balls Glans & Toys🍑💦 on 26.12.2022, 23:57

Selailin jouluisia sivuja ja eräät kuvat pysäyttivät.
Maahantuontikulut varmaan rajoittaa, mutta tässä kuvia.
Onko kellään kokemusta?

Siis en tiedä miks tähän en ole aiemmin vastannut! Ton kaltaiset nuket kiinnostais todella paljon. En ole päässyt kokeilemaan valitettavasti, mutta tekisi kyllä kovasti mieli! Valitettavasti ne on ihan sairaan kalliita ja kun ei tosiaan niitä ei pahemmin suomesta löydy niin tulli lisää hintaa varmaan aika hyvin vielä :/ välillä on isojakin aleja niissä, mutta silloinkin iso sijoitus. Kaiken lisäksi mitä on arvosteluja kattonnu niistä niin on melkonen työ huoltamisessa ja puhtaana pitämisessä… 

Tässä mun seksilelut. Hyvän tuntuisia kaikki, mutta tulee aika harvoin käytettyä kun jotenkin työläämpää kaivaa aina esille ja sitten putsata jälkikäteen jne. Mut vois olla taas kiva noillakin leikkiä. Jokaisella erilainen tekstuuri sisällä niin on erilainen tuntuma ja toiset tiukempia kuin toiset jne.

Uploaded files:
  • IMG_20240323_152855_HDR.jpg
  • IMG_20240323_152938_HDR.jpg
  • IMG_20240323_152951_HDR.jpg
  • IMG_20240323_153130.jpg
  • IMG_20240323_153209.jpg
  • IMG_20240323_153228.jpg
Quote from X on 23.3.2024, 15:38

Tässä mun seksilelut. Hyvän tuntuisia kaikki, mutta tulee aika harvoin käytettyä kun jotenkin työläämpää kaivaa aina esille ja sitten putsata jälkikäteen jne. Mut vois olla taas kiva noillakin leikkiä. Jokaisella erilainen tekstuuri sisällä niin on erilainen tuntuma ja toiset tiukempia kuin toiset jne.

Ja vaikka sanoin et käytän harvoin ni tuli nyt sitten heti leikittyä 😀 kävin kaikki läpi pitkästä aikaa kun nyt oli tullu otettua esille ja penetti senverran oli kyllä kivaa. Lelujen kattelu ja käsittelu ja jne kiihottaa itsessään vielä kaiken lisäks 😀 Peseminenkin ihan mukavaa puuhaa kun osa sitä prosessiä itsellä on että käytännössä sormetan noita ja leikkejen jäljiltä ihan märkiä ja mahdollisesti jopa hieman lämpimiä tuntuu ku sormettais märkää pillua. 

PreviousPage 2 of 2


Seksifoorumi-Keskustelu.fi