Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Itsetyydytysvälineet miehet

Page 1 of 2Next

Minua kiinnostaisi tietää minkälaisia itsetyydytysvälineitä foorumin miehet käyttävät ja mitkä on hyviä/ huonoja

Ite tosiaan pannut nahkasohvantyynyjen väliin.

Pesukoneen päällä tullu muutaman kerran istuttuu sen lingotessa.

Sitten polkupyörän sisärengas peniksen varren ympärille, niin että sisäkumissa on ilmaa vähän. Sen ku puristi ja sitten toisella kädellä runkkasin ni hyvältä tuntu.

Polkupyöränsatula. Minulla oli ala-asteikäisenä pyörä jonka satula oli kiihottava. Mukavan musta ja kimmoisa ja otin sen välillä irti ja tungin peppuuni sitä. Joskus menin metsään pyörän kanssa ja hieroin ja suukottelin sen satulaa. Pyöränsatula on eroottisen näköinen ja tuntuinen.

Viinirypäleitä. Työnsin niitä yksitellen peppuuni joka ei ollut kovin toimivaa. Ne meinasivat hajota ja saatuani niitä jonkin verran sisääni, ne hajosivat lisää. Myöhemmin alushousut kastuivat, kun tuli edelleen rypälemehua peffasta…

Subbari. Minulla on JBL-partybox 1000 ja sen takana on sellainen kaikuaukko. Laitoin kelmua kalusteisiin ja kaadoin subbarin päälleni niin, että kalusteet kaikuaukossa. Sitten subbarista tulemaan matalaa 60Hz ääntä https://www.youtube.com/watch?v=TfygyWcD4OA ja nautin! Olen tehnyt tämän ehkä kolmesti.

Laavalamppu. Minulla oli laavalamppu josta otin sen kärjen metallisen kupolin pois. Sitten sen pullon joka kapeni ylöspäin ja leveni alaspäin, se lattialle ja istuin sen päälle. Tungin sitä peppuuni kymmeniä kertoja.

Kaverin mopo. Menin yöllä kaverini ulkovarastoon rakastelemaan hänen crossimopoaan. Olen siis mekafiili ja koen mm. autot viehättävinä. Siellä kännykänvalossa yöllä sitä hellin. Se oli todella jännittävää.

Imurilla on tullut varovasti hieman leikittyä. En kuitenkaan pidä sitä turvallisena niin vain pieniä kokeiluja.

KoiraKaveri mainitsi itsetyydytysvälineissä pölynimurin.

Joku aika sitten harrastin itsetyydytystä aika paljon pölynimurilla ja täytyy sanoa että se ei ole ollenkaan huono oikein käytettynä.

Imurin normaalit putket vaan ovat ainakin Kyrvälleni liian pieniä joten olen hankkinut sopivan kokoisen kartonkihylsyn itsetyydytystä varten, hylsy teipataan kiinni imurin letkuun. Kun löysin sopivan hylsyn niin täytyy sanoa että nautinto oli melkoinen. Kun vaihtelee imurin tehoa, Kyrvän ja hylsyn välistä kulmaa sekä kuinka syvällä Kyrpä on hylsyssä niin saa säädettyä Kyrvän heilahtelua hylsyssä. Se heilahtelu on parasta koko hommassa. Terska ”hakkaa” hylsyn seinämiä hurjalla vauhdilla ja voimalla. Voin vakuuttaa että kyllä lähtee.

Ainoa negatiivinen asia hommassa on sen äänekkyys.

Lainaa viestistä Innokas 22.11.2022, 12:44

Ainoa negatiivinen asia hommassa on sen äänekkyys.

Se on kyllä totta. Ihan vänkältä se imurilla leikkiminen tuntui mutta hiljainenkin imuri pitää vastenmielistä mekkalaa. Olen muutaman kerran imutellut itselleni orgasmin sopivan paksuisella putkenpätkällä. Toinen pää suuhun ja toinen kalusteisiin niin saa imutella itse itseään. Kovin tyydyttävää kyseinen leikki ei kuitenkaan ollut.

Terve, no lähdetään rohkeasti liikkeele 🙂

Nimeni on Dick ja tykkään rengastella kukkoa, siitä tulee fiilikset kovat

Lelut ja niiden kanssa puuhastellessa tulee kaikkea mieleen 🙂

Lainaa viestistä Dick 9.12.2022, 01:18

Terve, no lähdetään rohkeasti liikkeele 🙂

Nimeni on Dick ja tykkään rengastella kukkoa, siitä tulee fiilikset kovat.

Lelut ja niiden kanssa puhhastellessa tulee kaikkea mieleen 🙂

Ei hullumpi harrastus, samanlaisia taipumuksia minullakin.

1 ja 2 on pakolliset

  1. Penisrengas ja sen erilaiset versiot on käytetyimmät leluni, yhdessä ja yksin. (Alias kuvassa)
  2. Penispumppu, yhdessä ja yksin
  3. Viprat, yhdessä ja yksin
  4. Klitoriskiihotin, yhdessä

Hei Dick

Nuo listatut jutut, mistä sä olet noihin saanut kipinän. 

Onko niiden käyttö helppoa ja turvallista?

Voisitko laittaa kuvia niiden käytöstä ja kertoa enemmän, please.

Jos ei onnistu täällä niin laitatko privana kuvia, tietoa hinnoista ja mistä näitä sais.

Kiitos mielenkiinnosta Smith.
Kipinä on tullut vuosien saatossa, paljon on tullut tehtyä itse ja ostanut jotain viime aikoina.
Turvallisuus tulee kokemuksesta ja varovaisuudesta, hitaasti hyvä tulee.
Kuvia käytöstä, täällä ei ole vielä pahemmin omia kuvia julkaistu ja taitaa sivusto olla aika avoin kirjautumattakin?
Jos tulee pyyntöjä ja saan vihreää valoa voisin anonyymia kuvaa laittaa sivustolle.
Katsotaan onko sivusto otollinen kuvajulkaisuun, minä saattaisin siihen taipua. 

Lainaa viestistä Dick 11.12.2022, 00:02

Kiitos mielenkiinnosta Smith.
Kipinä on tullut vuosien saatossa, paljon on tullut tehtyä itse ja ostanut jotain viime aikoina.
Turvallisuus tulee kokemuksesta ja varovaisuudesta, hitaasti hyvä tulee.
Kuvia käytöstä, täällä ei ole vielä pahemmin omia kuvia julkaistu ja taitaa sivusto olla aika avoin kirjautumattakin?
Jos tulee pyyntöjä ja saan vihreää valoa voisin anonyymia kuvaa laittaa sivustolle.
Katsotaan onko sivusto otollinen kuvajulkaisuun, minä saattaisin siihen taipua. 

Olen pohtinut jonkin aikaa, josko loisi aihealueen joka ei näkyisi vierailijoille, ainoastaan sisään kijautuneille jäsenille. Siellä voisi esim. kertoa aavistuksen verran avoimemmin itsestään ja laittaa kommenttia jonka ei halua olevan kaikkien näkyvillä.

Voisin koettaa luoda sen ja kokeillaan, olisiko sille käyttöä?

Aihealue luotu. 🔵 Vain jäsenten aiheet

Tämä aihealue on tosiaankin vain sisään kirjautuneille jäsenille eikä se näy vierailijoille lainkaan. Kokeillaan onko sille käyttöä.

Selailin jouluisia sivuja ja eräät kuvat pysäyttivät.
Maahantuontikulut varmaan rajoittaa, mutta tässä kuvia.
Onko kellään kokemusta?

Lainaa viestistä Dick Balls 26.12.2022, 23:57

Selailin jouluisia sivuja ja eräät kuvat pysäyttivät.
Maahantuontikulut varmaan rajoittaa, mutta tässä kuvia.
Onko kellään kokemusta?

 

Jos se ei tunnu hyvältä oston jälkeen niin rahaa on mennyt uskomattomasti! Hieman ongelmaa voi muodostua sen kanssa, missä säilyttää sitä?

Olis kyllä joskus mielenkiintosta koittaa mennä sänkyyn tuollaisen kanssa! Sais seksiä koska tahansa.

Itsellä on Satisfyer Men Heat Vibration

Hyvää

– voimakas värinä

– erilaisia väröitä

– lämpeävä

– hyvä imu

Huonoa

– pitkä latausaika

– huono latausliitin, irtoaa helposti magneetista

– huono akun kesto

– hinta

Tuolla pitää videon mukaisesti manuaalisesti runkata, ei tee kaikkea tarvittavaa pitämällä paikallaan?
Tuo löytämäni video oli ainut OK laatuinen, mutta jäi kysymykset ilmaan, käyttöä avaava tarina “video” rajoitteinen. 
https://cdn77-vid-mp4.xvideos-cdn.com/Ue4c1CUTmC-pDYVYmlkxaQ==,1677366528/videos/mp4/1/7/d/xvideos.com_17d655e1c36bee0491840bdeb8d86bef-1.mp4

Uploaded files:

https://www.xvideos.com/video49001771/satisfyer_men_cum

Näytti todella pieneltä.

Page 1 of 2Next


Seksifoorumi-Keskustelu.fi