Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Erikoisimmat runkku / naintipaikkasi

PreviousPage 2 of 2
Quote from Matikka on 30.5.2024, 06:42
Quote from X on 29.5.2024, 19:19
Quote from Orhi on 29.5.2024, 11:23

Taisin olla ysiluokalla ja bussikyyti kotiin, eli runkkasin bussissa istuin keskivaiheilla ja takanani ei istunut ketään.

Ruiskasin siemenet irrotettavaan roskikseen ja pyyhin kaluni verhoon, se oli sellainen vanha verho ei rullaverho.

Itse olisin varmaan lauennut käteen ja syönyt spermat näin ole joitain kertoja tehnytkin nuorempana vastaavissa tilanteissa 😀

Itsekkin olen joskus spermani syönyt, rupee penis kovettuun kun tälläsiä lukee.😅

Sama täällä.

Kaverin kanssa vedessä laiturin alla, ekaksi hän kellui siinä että pystyin imemään hänen munaansa ja nielaista spermat jonka jälkeen jäin odottelemaan että hän vielä kusisi naamalleni ja suuhuni jonka jälkeen itse laukesin

Quote from setsuus on 18.6.2024, 19:43

Kaverin kanssa vedessä laiturin alla, ekaksi hän kellui siinä että pystyin imemään hänen munaansa ja nielaista spermat jonka jälkeen jäin odottelemaan että hän vielä kusisi naamalleni ja suuhuni jonka jälkeen itse laukesin

En kauheasti perusta kusemisesta, mutta tästä oon kyllä kateellinen!

Quote from Ulfberht on 19.6.2024, 13:44
Quote from setsuus on 18.6.2024, 19:43

En kauheasti perusta kusemisesta, mutta tästä oon kyllä kateellinen!

Kunpa pystyis uusimaan tämän tilanteen

Talon katolla kuukausi sitten.

Minulla on sopiva korkeanpaikankammo. Ajattelin, että lisääkö jännitys kokemukseen jotakin, ja itsetyydytin housujen läpi istuen turvallisesti lapetikkailla. Edessä ei ollut asutusta tai teitä, eli kukaan ei nähnyt minua. Hetken koitettuani tulin kuitenkin siihen lopputulokseen, että ei toimi minulla, ei panettanut lainkaan vaan teki mieli vain alas.

En kokeile toiste. Ajattelin etten kerro, ettei joku halua koittaa tuota itsekin. Kyseinen paikka on rakennettu niin, että tikapuiden kahvat nousevat räystään yli reilusti, ja turvallista kokeilla. Lisäksi olin käynyt kyseisillä lapetikkailla aiemminkin savupiipun tukkivien naakan pesien vuoksi.

Eilen huoltoaseman vessassa Shellin helmisimpukassa.

Olin todella kiihottunut ja pakko ajaa autolla paikasta toiseen. Haukattuani jotakin pientä syötävää, kävin vessassa helpottamassa oloa. En kuitenkaan laukeamiseen asti, vaikka kävin lähellä rajaa. En voinut tulla yleisessä käymälässä.

Uimarannan sellases pukukopissa joskus touhuilin, välil kulki porukkaa ohi (kuuli äänistä) oli tosi jännää. Myös kaupan sovitus kopissa oon runkannu, en laukeemiseen asti uskaltannu kyl 😀 ja metsässä, mut rauhallisessa paikassa mis tyylii tienny et ketää ei tuu.

Aika monessakin paikassa on tullut runkattua, joten listataanpa muutamia
– Joitain kertoja ylä-asteella ja lukiossa liikkatunnin jälkeen pukkarin suihkussa, kun muut oli jo käyneet (olivat kyllä edelleen pukkarin puolella).
– Koulun käytävän pöydän ääressä, kun edessä olevan pöydän ääressä istui muhun selin hyvännäköne tyttö
– Useita kertoja bussissa / junassa takin suojissa, kun oli tylsää
– Useammasti uimarannalla järvessä. Kun on leukaa myöten veessä, niin kukaan ei tajua.
– Joskus uimarannalla istuen sanomalehti sylissä peittona.
– Useamman kerran uimarannan pukukopissa, josta näki seinän yli rannalle
– Useamman kerran kuntosalin suihkussa. Perimmäisessä kopissa, niin kukaan ei menny ohi.
– Kahdesti sängyssä naispuolisen kaverin vieressä sen nukkuessa. Kävin laukeemassa vessassa.
– Vaelluksella kodan puuceessä, kun naispuolinen kaveri oli ensin vaihtanut vaatteensa mun edessä
– Kirjaston lukusalissa esiteininä, kun selasin jotain etnografista kirjaa, missä oli paljon alastonkuvia

Aikamoinen lista! Itseä jännittää kiinnijäämisen riski liikaa ettei tuollainen onnistuisi.

Tuli muuten muistin sopukoista mieleen tuosta “Kahdesti sängyssä naispuolisen kaverin vieressä sen nukkuessa.” Itekkin ihan teininä oli mun paras kaveri kylässä. Poika. Kun olin varma että se nukkuu, niin kanssa runkkasin salaa aatellen sitä, kun oli niin kiimainen silloin. Mälläsin vaan alushousuihini. Oon hetero, mutta fantasiantasolla välillä kiihottaa.

PS: Tuntui muuten epämukavalta nukkua sen jälkeen. Aamulla vaan huomaamatta housut jalkaan ja annoin omassa sängyssä olevan tahran kuivua ittekseen.

Quote from Ulfberht on 18/10/2024, 15:59

Aikamoinen lista! Itseä jännittää kiinnijäämisen riski liikaa ettei tuollainen onnistuisi.

En minäkään halua tulla nähdyksi. Pitää vaan olla varovainen ja varmistaa, ettei tule yllätetyksi – mieluiten niin, että itse huomaa lähestyjän ensin. Se kyllä kannattaa!

Quote from mysteeriM on 18/10/2024, 16:10
Quote from Ulfberht on 18/10/2024, 15:59

En minäkään halua tulla nähdyksi. Pitää vaan olla varovainen ja varmistaa, ettei tule yllätetyksi – mieluiten niin, että itse huomaa lähestyjän ensin. Se kyllä kannattaa!

Itse olen tuota julkisilla paikoilla touhuilua vähentänyt huomattavasti, välissä lopetin kokonaan ja nykyään mietin että ei ehkä pitäisi. En halua myöskään jäädä kiinni, paitsi jos voisi varmaksi tietää että se jolle jää kiinni tykkäisi siitä ja haluaisi katsella ja se kiihottuisi siitä. Mutta se on aika epätodennäköistä että näin on.. tietysti on joitain jotka haluaa nähdä randomien touhuiluja julkisilla paikoilla, itseäni se kiihottaisi kovasti esim. Mutta taitaa olla aika häviävän pieni vähemmistö kyseessä. En halua kenellekkään tuottaa epämukavaa oloa kuitenkaan saati sitten esim traumoja tms. Seksi ja itse tyydytys on kauniita asioita, menee ihan jutusta idea jos sillä tuottaa jollekin missään mielessä pahaa oloa.

Nuorena kun olin lastenkodissa niin siellä tuli kerran röökipaikalla runkattua,sieltä “toimistosta” oli suora näky siihen.Olin selin sinnepäin kun jostain syystä kiihotti niin että piti siinä runkata,tulin kyllä niihin aikoihin aina melkein samantien kun edes koskin kaluuni. Vasta sen jälkeen mietin että ei prkl,huomaskohan se ohjaaja mut ja tajusiko se sen.Mua kyllä kiihotti ajatella että se näki mut siellä.🥵

PreviousPage 2 of 2

< Foorumin etusivulle