Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Erikoisimmat runkku / naintipaikkasi

PreviousPage 2 of 2

Autonromun takapenkillä.

Lumien sulaessa täällä tuli näkyviin hylätty autonraato joka lojuu nokka rutulla pellon takanurkassa, melko hyvin syrjässä. Kävin kokeilemassa ja sen ovet olivat auki. Kotona laitoin muovikelmua kuminauhalla kalusteideni suojaksi, menin tämän auton luo ja hyppäsin sen takapenkille. Lattialla oli ruosteista vettä ja muovipulloja. Siellä oli kuuma, sillä aurinko paistoi autoon suoraan. Keskellä takapenkkiä istuen itsetyydytin collegehousujen läpi ja tulin aika nopeasti. (Laukesin siis muovikelmuun housut jalassa enkä sotkenut mitään.)

Kotona menin suoraan suihkuun. Mietin myös ettei tuollaisen harrasteleminen ollut oikein, kyseessä on toisen omaisuus, vaikka romuttamolle auto varmasti menossa. Jos itselläsi olisi romuauto pellolla, tuskin haluaisit minua sinne runkkaamaan takapenkillesi.

mikäs sen  parempaa kuin metsän siimeksessä.

Taisin olla ysiluokalla ja bussikyyti kotiin, eli runkkasin bussissa istuin keskivaiheilla ja takanani ei istunut ketään.

Ruiskasin siemenet irrotettavaan roskikseen ja pyyhin kaluni verhoon, se oli sellainen vanha verho ei rullaverho.

Quote from Orhi on 29.5.2024, 11:23

Taisin olla ysiluokalla ja bussikyyti kotiin, eli runkkasin bussissa istuin keskivaiheilla ja takanani ei istunut ketään.

Ruiskasin siemenet irrotettavaan roskikseen ja pyyhin kaluni verhoon, se oli sellainen vanha verho ei rullaverho.

Kun on hätä niin pitäähän sitä…. Onni että oli irroitettava roskis ja vanhanmallinen verho.

Quote from Innokas on 29.5.2024, 18:22
Quote from Orhi on 29.5.2024, 11:23

Taisin olla ysiluokalla ja bussikyyti kotiin, eli runkkasin bussissa istuin keskivaiheilla ja takanani ei istunut ketään.

Ruiskasin siemenet irrotettavaan roskikseen ja pyyhin kaluni verhoon, se oli sellainen vanha verho ei rullaverho.

Kun on hätä niin pitäähän sitä…. Onni että oli irroitettava roskis ja vanhanmallinen verho.

Kun laittaa tuorekelmua kalusteiden suojaksi ja kalusteiden varteen kuminauhan ympärille (ei liian kireästi), voi laueta missä tahansa. Myös jos laittaa vaipan niin spermat imeytyvät sinne. Vaippailusta tosin en ole ollut enää pitkään aikaan innostunut, vaikka niitä muutama tuolla kaapissa olisikin.

Quote from Orhi on 29.5.2024, 11:23

Taisin olla ysiluokalla ja bussikyyti kotiin, eli runkkasin bussissa istuin keskivaiheilla ja takanani ei istunut ketään.

Ruiskasin siemenet irrotettavaan roskikseen ja pyyhin kaluni verhoon, se oli sellainen vanha verho ei rullaverho.

Itse olisin varmaan lauennut käteen ja syönyt spermat näin ole joitain kertoja tehnytkin nuorempana vastaavissa tilanteissa 😀

Quote from X on 29.5.2024, 19:19
Quote from Orhi on 29.5.2024, 11:23

Taisin olla ysiluokalla ja bussikyyti kotiin, eli runkkasin bussissa istuin keskivaiheilla ja takanani ei istunut ketään.

Ruiskasin siemenet irrotettavaan roskikseen ja pyyhin kaluni verhoon, se oli sellainen vanha verho ei rullaverho.

Itse olisin varmaan lauennut käteen ja syönyt spermat näin ole joitain kertoja tehnytkin nuorempana vastaavissa tilanteissa 😀

Itsekkin olen joskus spermani syönyt, rupee penis kovettuun kun tälläsiä lukee.😅

Quote from Matikka on 30.5.2024, 06:42
Quote from X on 29.5.2024, 19:19
Quote from Orhi on 29.5.2024, 11:23

Taisin olla ysiluokalla ja bussikyyti kotiin, eli runkkasin bussissa istuin keskivaiheilla ja takanani ei istunut ketään.

Ruiskasin siemenet irrotettavaan roskikseen ja pyyhin kaluni verhoon, se oli sellainen vanha verho ei rullaverho.

Itse olisin varmaan lauennut käteen ja syönyt spermat näin ole joitain kertoja tehnytkin nuorempana vastaavissa tilanteissa 😀

Itsekkin olen joskus spermani syönyt, rupee penis kovettuun kun tälläsiä lukee.😅

Sama täällä.

Kaverin kanssa vedessä laiturin alla, ekaksi hän kellui siinä että pystyin imemään hänen munaansa ja nielaista spermat jonka jälkeen jäin odottelemaan että hän vielä kusisi naamalleni ja suuhuni jonka jälkeen itse laukesin

Quote from setsuus on 18.6.2024, 19:43

Kaverin kanssa vedessä laiturin alla, ekaksi hän kellui siinä että pystyin imemään hänen munaansa ja nielaista spermat jonka jälkeen jäin odottelemaan että hän vielä kusisi naamalleni ja suuhuni jonka jälkeen itse laukesin

En kauheasti perusta kusemisesta, mutta tästä oon kyllä kateellinen!

Quote from Ulfberht on 19.6.2024, 13:44
Quote from setsuus on 18.6.2024, 19:43

Kaverin kanssa vedessä laiturin alla, ekaksi hän kellui siinä että pystyin imemään hänen munaansa ja nielaista spermat jonka jälkeen jäin odottelemaan että hän vielä kusisi naamalleni ja suuhuni jonka jälkeen itse laukesin

En kauheasti perusta kusemisesta, mutta tästä oon kyllä kateellinen!

Kunpa pystyis uusimaan tämän tilanteen

Talon katolla kuukausi sitten.

Minulla on sopiva korkeanpaikankammo. Ajattelin, että lisääkö jännitys kokemukseen jotakin, ja itsetyydytin housujen läpi istuen turvallisesti lapetikkailla. Edessä ei ollut asutusta tai teitä, eli kukaan ei nähnyt minua. Hetken koitettuani tulin kuitenkin siihen lopputulokseen, että ei toimi minulla, ei panettanut lainkaan vaan teki mieli vain alas.

En kokeile toiste. Ajattelin etten kerro, ettei joku halua koittaa tuota itsekin. Kyseinen paikka on rakennettu niin, että tikapuiden kahvat nousevat räystään yli reilusti, ja turvallista kokeilla. Lisäksi olin käynyt kyseisillä lapetikkailla aiemminkin savupiipun tukkivien naakan pesien vuoksi.

PreviousPage 2 of 2


< Foorumin etusivulle