Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Erikoisimmat runkku / naintipaikkasi

Page 1 of 2Next

Halujen noustessa kestämättömään tilaan niin joutuu joskus oudoissakin tilanteissa ryhtymään toimeen.

Kovin usein en ole joutunut pulaan tarpeiden tyydyttämiseksi, mutta aloitataan vaikka sillä että linja-autossa olen vetänyt käteen.

Entä sinä? kerro

Runkkasin työpaikan asiakasvessassa.

Meillä oli kerran töissä sen verran sexy työntekijä että piti muutaman kerran mennä vessaan runkkaamaan ja helpottamaan paineita.

No näitä löytyy mut asiaa auttaa se et on julkisil paikoil harrastelu fetissi… Että joo bussissa ties kuinkamontakertaa, höyrysaunassa ja suihkussa uimahallissa esim. Töitten taukotilassa kans. Mm mitähän muita. No tuun lisäilemää tai kertomaa tarkempia tarinoita joskus.

Autossa niin, että vanhempani istuivat etupenkillä ja minä yksin takana.

Oli pimeää ja olin heittänyt takin sylini peitoksi. Jalat koukkuun penkille ja hitaasti housujen päältä nypeltelin, jännitin ja puristelin laukeamiseen asti. Pelkäsin varsinkin lauetessani, ettei äiti huomaa. Silloin olin niin nuori, että spermaa tuli vasta muutama pisara, niin ei housutkaan kastuneet. En edes tiennyt niihin aikoihin spermasta ja luulin pissaa pääsevän muutama pisara ”hyvän olon” yhteydessä. Tein sen toisenkin kerran mutta sitten lopetin kiinnijäämisen pelossa.

Nuorempina asuttiin rivitalossa ja ympärillä oli tietty puistoa ja muita rivareita. Noh lähdettiin naimaan illalla sinne nurmi/puistoalueelle.. Se oli hiton hienoa. Ei edes ajateltu, että joku vois nähdä. 🤭

Lainaa viestistä KoiraKaveri 15.11.2022, 15:06

Autossa niin, että vanhempani istuivat etupenkillä ja minä yksin takana.

Oli pimeää ja olin heittänyt takin sylini peitoksi. Jalat koukkuun penkille ja hitaasti housujen päältä nypeltelin, jännitin ja puristelin laukeamiseen asti. Pelkäsin varsinkin lauetessani, ettei äiti huomaa. Silloin olin niin nuori, että spermaa tuli vasta muutama pisara, niin ei housutkaan kastuneet. En edes tiennyt niihin aikoihin spermasta ja luulin pissaa pääsevän muutama pisara ”hyvän olon” yhteydessä. Tein sen toisenkin kerran mutta sitten lopetin kiinnijäämisen pelossa.

Ite kans joskus kosketellu auton takapenkillä joskus pikku teininä. En laukeemisee asti muistaakseni sentään. Mut just housujen läpi kosketellu.

Lainaa viestistä Kiimainen 16.11.2022, 10:34

Ite kans joskus kosketellu auton takapenkillä joskus pikku teininä. En laukeemisee asti muistaakseni sentään. Mut just housujen läpi kosketellu.

Autoon liittyen, minähän tein kerran niin, että minulla oli vaippa ja ajelin autolla syrjäisempää tietä jossa ei juurikaan liikennettä. Painelin vaippaa housujen läpi kunnes lopulta sain itseni laukeamaan. Ongelmana oli, varsinkin laukeamista lähestyessä, että ajonopeus alkoi vaihdella. Toki vakionopeudensäätimellä olisi saanut vauhdin tasaiseksi.

Mietinkin ettei auton ratissa runkkaaminen ole turvallista. En kokeile sitä toiste.

Armeijassa kamiinan vieressä muiden nukkuessa piti painetta purkaa, kipinävuoro. Autolla ajaen runkaten, sekä eksiä ottanut suihin. Perus luonnossa runkkailu, usein tulee tehtyä siinä on sitä jotain. Ehkä jälkikäteen hävettävin hanskailu oli hautajaisten muistotilaisuudessa vessassa 😂 Auton konepeltiä vasten suoritettu monesti yhdyntöjä, välillä ollut ohikulkijoita kun kohtuu julkisesti tullut tehtyä. Yleensäkin olen aina pitänyt sopivasta kärähtämisen vaarasta, millon kylässä milloin ulkona 😁

Meidän oli tarkoitus panna metsässä keväällä. Mun idea, kun aattelin että romanttista. Sitten ku oltiin siellä niin ei tyttöystävän tehny yhtään mieli, kun tuuli eikä löytyny paikkaa. Mentiin kotio.

Lainaa viestistä Ulfberht 25.12.2022, 15:29

Meidän oli tarkoitus panna metsässä keväällä. Mun idea, kun aattelin että romanttista. Sitten ku oltiin siellä niin ei tyttöystävän tehny yhtään mieli, kun tuuli eikä löytyny paikkaa. Mentiin kotio.

Olisitte tarvinneet lämpimät villasukat: https://seksifoorumi-keskustelu.fi/forum/topic/sukkien-jalassa-pitamisen-vaikutus-naisten-orgasmeihin/

Oudointa minulle, mutta pakon sanelemaa, nuo pitkät tauot armeijan aikoihin.
Armeijassa ollessani tuli usein niin kovat paineet, että suihkussa tuli laskettua useat lastit.
Tilanne äityi niin pahaksi, ettei ympäristöllä ollut enää merkitystä.
Vaikka oli keskilattian avosuihkut ja väkeä aina ympärillä.
Enkä huomannut kenenkään muun runkkaavan suihkussa, tai kenenkään kiinnittävän huomiota.
Kun tyhjennyksen teki suihkussa kerran tai pari, niin alkoi aina suihkussa seisomaan.
Vessakin oli avomallia, siellä harvemmin tuli runkattua, joskus yöaikaan.
Puhuivat jarrusta, mutta ei ainakaan tehonnut.

 Kerran tullut runkattua abc aseman vessassa 😃

Vaikka usein pitkillä automatkoilla seisottelen niin kuitenkin vain kerran olen runkkanut loppuun saakka auton liikkuessa.

Kerrostalon kuivaushuoneessa, useamman kerran. Kiihotti ajatus jättää isot lastit kuivumaan takaseinään

Itelläniki oudoin paikka on ollu auton takapenkil äidin ja isosiskon istues edessä.Ihan loppuun astiki tuli vedeltyä sillon.

Minulla muistui mieleen tapaus viimekesältä.

Menin hoitamaan ystäväni kissaa hänen kotiinsa, kun hänen itse oli mentävä reissuun. Hän oli jättänyt minulle syötävää ja hänen kissaansa olen hoitanut useampia kertoja, niin tuttua puuha. Otin myös minun ilmatäytteisen miekkavalaani jonka tyhjensin ja pakkasin ihan pieneksi.

Kun olin muutaman päivän kisua hoitanut ja se meni ulos, ajattelin että on sopiva hetki. Hain autosta miekkavalaani ja puhaltelin sen hissuksiin täyteen. Pistin oven lukkoon, kannoin miekkavalaan parvelle ja laitoin kuminauhalla pienen muovipussin kalusteideni suojaksi, etten sotke mitään. Se että harrastin siellä ystäväni asunnossa pehmeän rantaleluni kanssa, tuntui todella kiihottavalta! Rakastelin tämän miekkavalaan kanssa muistaakseni jopa kolmesti tuona kissavahti aikana.

Ja se kissa on muuten aivan ihana.

Kesällä ulkona aina kun mahdollista. Erikoisin paikka on ehkä ollut Helsingin uimastadion kauan sitten, kun se oli remontissa.

Page 1 of 2Next


Seksifoorumi-Keskustelu.fi