Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Eläimet

PreviousPage 11 of 11

Kun ei muuten keskustelu kauheesti oo luistanut niin avataas turhaa chitchattia. Mitäs näitä tarukoiria, susia ja muita tarueläimiä on ? Kuviakin saa laittaa <3

Lupa (susi joka hoiti ja imetti hylätyt ihmisvauvat). Lupa olisi todella hyvä narttukoiran nimi. “Mulla on Lupa”

Fenrir (Skandinaavinen legendaarinen iso susi). Jos koiran nimi niin ehkä Fefe, Feri, Ferre tai Fefi.

Cerberus (Kolmipäinen vartiokoira jonka päät eivät tarun mukaan edes pystyneet keskusteluun keskenään?). Koiran nimeksi Cebe, Sere, Sepe tai joku vastaava.

Mitähän ne taideteokset on jossa nainen on hommissa joutsenen tai ankan kanssa ? Leda And The Swan on ainakin yksi.

Eikös Rooman perustajat, Romulus ja Remus, olleet susiemon kasvattamia?

Romulus ja Remus tarinan olen lukenut ja kuullut monia kertoja mutta en muista tai tiedä yhtään miten se tarkalleen menee.

Wikipedia kertoo, että heidän äitinsä Rhea Silvia, oli kuningas Numitorin tytär (Numitor oli Alba Longan kuningas). Numitorin veli Amulius syrjäytti Numitorin vallasta ja halusi estää, että perijää valtaistuimelle ei syntyisi. Siksi hän määräsi Numitorin tyttären Rhea Silvian Vestan papittareksi, joiden oli pakko pysyä neitsyenä. Sodan jumala Mars ihastui Rheaan mutta Rhea oli vastahakoinen. Mars raiskasi hänet ja silloin hän tuli raskaaksi. Amulius määräsi lapset heitettäväksi Tiberjokeen mutta palvelijatar laittoi heidät sinne korissa. Myös Rhea itse heitettiin jokeen mutta joenjumala pelasti hänet ja heistä tuli puolisot. Lapset Romulus ja Remus ajautuivat joen rantaan josta naarassusi heidät sitten adoptoi ja ruokki luolassaan. (Siinä oli hyvä susi.) Myöhemmin paimen Faustulus löysi heidät. Hän ja hänen vaimonsa Acca adoptoi pojat.

Ihan jännä lukea tuostakin.

_______

kerberos koira. Itse olen tuntenut sen aina pelkästään kolmipäisenä koirana, mutta olen aina pitänyt sitä hyvin jännittävänä. (Minulla on muuten aivan surkea muisti. Mitään ei jää kaaliin.) Jostain syystä olen miettinyt sitä koiraa usein, ja pohtinut että jos se oikeasti olisi olemassa, haluaisin nähdä minkä näköinen se on. Saati millaista olisi olla tuollainen koira, jolla vain yksi keho ja kolme mieltä?  Tuli myös välittömästi mieleen tämä Feral Frenzyn animaatio jota olen palannut katsomaan monta kertaa. Tosin uskon, että tuo koira olisi varmasti melkoisen paljon suurempi, kun kerran manalaa pitää vartioida.

Minkä näköiseksi muuten muut sen osapuilleen kuvittelevat?

Sanoisin että ajatukset on olleet jossain täysin muussa kun kolmipäisen koiran suujutuissa…

Ei ole viimeiseen kymmeneen vuoteen ollut kauheasti mitään fantasioita ilmassa hyvän eläintilanteen vuoksi, mutta viimeaikoina unissa on tullut yksi on sellainen fantasia jossa onnistuisin täysin tyydyttämään kiimaisen oman narttudoggin, rotikan tai vastaavan eläinten lyhytkarvaisen rodun nartun. Puhutaan siis kiimaisesta narttukoirasta ja seksin harrastamisesta siihen saakka että kiima luovuttaa ennen yrittänyttä.

Itselläni puolestaan on fantasioita uroskoiran kanssa peuhaamisesta. (Fantasioita kyllä riittää itsellä moneen.) Narttukoira on minulle jo hyvin tuttu ja omankin tytön kanssa saa harrastaa lemmenleikkejä melkein koska tahansa, mutta silti katselen välillä myös muiden narttukoirien kuvia ja fantasioin niiden kanssa hellimisestä. Seuraava koira olisikin uros, mutta en ole varma. Toisaalta narttukoirassa on jotakin lempeän äitimäistä, herkkää ja turvallista.

_______

Tämä ei ole fantasiateemaan, mutta alla mukava kuva naisesta Intialaisesta kirjasta ”Naisten miellyttäminen” Lazzat Un Nisa.

Vanhoja kuvia löytyy myös tuolta ZooVille foorumi, jossa jännittävä selostus zoofilian historiasta ympäri maailmaa. Lueskelin sitä jo Google kääntäjän avustamana ja käyn oikein ajatuksen kanssa myöhemmin läpi yrittäen sivistyä aiheesta hieman.

Uploaded files:
  • 5665832_orig.jpg
Quote from KoiraKaveri on 23.4.2024, 17:37

Itselläni puolestaan on fantasioita uroskoiran kanssa peuhaamisesta. (Fantasioita kyllä riittää itsellä moneen.) Narttukoira on minulle jo hyvin tuttu ja omankin tytön kanssa saa harrastaa lemmenleikkejä melkein koska tahansa, mutta silti katselen välillä myös muiden narttukoirien kuvia ja fantasioin niiden kanssa hellimisestä. Seuraava koira olisikin uros, mutta en ole varma. Toisaalta narttukoirassa on jotakin lempeän äitimäistä, herkkää ja turvallista.

Uroksessa hyvä puoli on että hän haluaa seksiä usein. Huono puoli taas on että hän haluaa seksiä hyvinkin usein

melkonen peli laitettu joskus ilmoille

Quote from zndxxx on 24.4.2024, 19:12

melkonen peli laitettu joskus ilmoille

Katsoin tuon eilen teetä juodessani ennen nukkumaan menoa. Nauroin aivan katketakseni. Ainakaan vuoteen en ole nauranut näin paljon. Mainio.

Keittelin juuri koiralleni ruokaa. Käytän FrauShaeferin reseptiä, eli keitetään suuressa kattilassa lihaa porkkanan ja riisin kanssa ruskeaksi pöperöksi. Siitä minä sitten laitan myöhemmin osan pakastepusseihin, osan jääkaappiin. (Minulla on täällä apulainen joka vahtii tarkasti prosessia.) Välillä annan koiralleni kuivanappuloita ja muita kaupan sapuskoja, miltä nyt milloinkin tuntuu. Sille on myös Multidog Senior pillereitä joista saa mineraaleja ja vitamiineja.

_______

Tänään tyttöni kutsui minua vaativasti sänkyyn. Menin sitten vaatteet päällä sen kanssa sinne ja ajattelin rapsutella ja hieroa sitä vain hetkisen. Peuhattiin, hellin ja lopulta halailin sitä kokonaisen tunnin. Sitä sai leipoa joka puolelta miten vain ja oli hyvin läheisyydenkipeällä päällä. Tyttö makasi selällään, minä sen vieressä ja tässä asennossa suutelimme niin intensiivisesti, että suuni nahka on aivan rikki. Lopulta olin todella kiihottunut ja kiedoin kädet sen ympärille painaen sen kehoa tiukasti syliini ja tulin housuihini.

Katson aina välillä, onko hahmosta Pepper tullut arttia.

Lähde: https://e621.net/posts/4717295?q=pepper_%28halbean%29

Urosdobermannin peppu. Tosin vihaan typistelyä.

Lyhytkarvaisuus ja rotikka/dobberi/ridgeback/mastiffi/doggi ulkonäkö on kyllä melkoisen MURR <3.

Sen jälkeen kun lyhytkarvaisen kanssa on pari kertaa harrastellut niin ei ole paluuta edelliseen. Siinä koiran lämpimämpi iho vasten omaa ihoa kontaktissa on vaan jotain mahtavaa. Ihan siinä missä sitten itse aktissa.

Toki tasapainottavana ongelmanahan on, että lyhytkarvainen palelee suomen olosuhteissa 6kk vähintään vuodesta. Siinä sitten puetaan takkia VS se, että turkkia trimmataan useita kertoja vuodessa. Itse olen kyllä lyhytkarvaisten rotujen puolesta <3.

https://www.instagram.com/sam_mini.aussie/

On siinä vaan jotain maagista, millä tapaa koira voi kiintyä isäntäänsä tai emäntäänsä jonka näkee mieleisekseen. Hommat hoituu todennäköisesti myös samalla harmonialla sängyssä.

Quote from zndxxx on 27.4.2024, 21:41

Sen jälkeen kun lyhytkarvaisen kanssa on pari kertaa harrastellut niin ei ole paluuta edelliseen. Siinä koiran lämpimämpi iho vasten omaa ihoa kontaktissa on vaan jotain mahtavaa. Ihan siinä missä sitten itse aktissa.

Uskon että ymmärrän mitä tarkoitat. Tuossa muutama vuosi sitten oli se läkähdyttävä hellekesä. Vein tyttöäni vähän väliä järvelle uimaan mutta se läähätti aika paljon. Minulla on trimmeri askarteluideni vuoksi, ja päätin kokeilla ajaa tytön turkin aivan lyhyeksi. (Viilentääkö turkin ajelu koiraa helteellä, tässä se tuntui auttavan.) Turkki oli tosin trimmerillä leikattuna sellaista karheahkoa, mutta harrastellessani tytön kanssa, sen keho tuntui jopa kuumalta. Kuin kuumavesipullon kanssa rakastelisi. Harrastelinkin sen kanssa monta kertaa, hyväillen sen lihaksikasta vartaloa. 

Minä kuitenkin rakastan sitä, että koiralla on sopivasti turkkia. Kuinka pehmeää ja miten silkkiseltä se tuntuu harrastaessa kokovartalohellyyttä. Mutta kuitenkin inspiroiduin ja aion ajella tytön kyllä tänä kesänä.

No ei sitä tiedä ennenkö on kokeillut että mistä tykkää.

PreviousPage 11 of 11


Seksifoorumi-Keskustelu.fi