Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Eläimet

PreviousPage 10 of 11Next

Kai noita takiaiskasveja on suomessakin useampia.

Ja niin joo. Vanhalla kanavallahan oli ihan kiva liuta vastaavia videoita, mutta vihamasinoijat puuhaili sen alas sen vaikkei varsinaista googlen käyttöehtojen vastaista syytä ollut.

Karvaton simpanssi näyttää melkoisen lihaksikkaalta…ja mitkä pallit.

Hän näköjään julkaisee aiempia videoita uudelleen.

_______

Zoofilia onkin sellainen aihe, että “minusta tuntuu inhottavalta” on riittävä peruste syrjimiseen, vaikka mitään ralistista syytä ei keksitä. Suomi24.ssä oli ketju jossa keskustelimme edellisen foorumin jäsenten kanssa eläimistä hyvin asiallisesti. Ketju poistettiin ja laitoin ylläpidolle viestiä, että paikalla ei rikottu sääntöjä millään tavalla. He pahoittelivat ja ketju palautettiin. Aloimme kuitenkin jutella sähköpostitse sen jälkeen ja jätimme ketjun. Ei kulunut pitkään, kun se oli taas kadonnut. (tämä oli ennen kriminalisointia.)

Samoin jossakin kun haukuttiin zoofiileja niin ketju oli saanut olla vuosia. Kun sitten jonkun randomin kanssa aloimmekin puolustautua ja kumota vääriä väitteitä, niin että pääsimme voitolle väittelyssä, niin silloin ketju vasta lähti.

Mitä voi ymmärtää mistään, jos heti kättelyssä vastataan “en haluakaan tietää.”

Quote from Orhi on 26/09/2024, 18:56

Karvaton simpanssi näyttää melkoisen lihaksikkaalta…ja mitkä pallit.

Apinoita kohtaan en tunne lainkaan vetoa, kuten en lehmiinkään. Minusta kaikki apinat ovat vastenmielisiä, kun niillä ei ole sellaista veistoksellista kauneutta, kuten taas vaikka hevosilla, koirilla, ketuilla, panttereilla tms. Mutta makuasioita.

Näyttää samalta mun silmiin kun ihmiset nuo – Alastonapinoita kaikki.

Seuraavassa videossa näytetään kun simpanssi käyttää sosiaalista mediaa päivittäin ja on omaksunut peukuttamisen rutiinit.

Koirien märkiä unia.

Mistäs se heppa näkee unta.

Uroskoirallahan on aina semierektio kiihtymisen yhteydessä – esim, emännän tai isännän kotiintulo aiheuttaa knotin kovettumisen kukkaron sisällä joka kerta.

Quote from Orhi on 26/09/2024, 22:24

Koirien märkiä unia.

Onpa mukavia videoita. Haaveilen siitä, että pääsisin livenä todistamaan miten uroskoiralla tulee unimehut sohvalle tai sängylle. Itse kun on saanut muutaman märän unen, niin tuntui se todella hyvältä, vaikka siihen onkin herännyt.

Quote from zndxxx on 27/09/2024, 17:46

Uroskoirallahan on aina semierektio kiihtymisen yhteydessä – esim, emännän tai isännän kotiintulo aiheuttaa knotin kovettumisen kukkaron sisällä joka kerta.

Ja koiranpennulla tulee ilopissat (tai paniikkipissat). Muutama vuosi sitten olin lenkillä ja vastaan tuli kultaisennoutajan pentu. Sain rapsutella ja moikata sitä, mutta tyttöni ei siitä välittänyt. Kun sitten törmäsin toisen kerran siihen pentuun, niin se totesi “olen tavannut sinut vain kerran, mutta rakastan sinua!” Se päästi jalkojeni juureen isot ilopissat ja pissaisilla tassuilla koetti kovasti kiivetä minua pitkin. Jouduin kotona laittamaan vaatteet pesuun.

Myös se kissani päästi kerran päälleni. Olin siirtänyt hiekkalaatikkoa, ja se ei pitänyt siitä. Kun se yöllä tuli jalkojeni päälle sänkyyn, tunsin kuinka alkaa kastua. Kissa pois sängystä ja peitto vaihtoon. Tämä loppui, kun siirsin hiekkalaatikon lähemmäksi itseäni. Kuitenkin muistelen tuota kokemusta nykyään positiivisesti. Oli mukava saada lämpimät kissan pissat päälleen.

Ilopissat on kyllä tuttuja sekä uroksilta että naarailta, mutta en kyllä kostu noista pissaus tai kissanpissajutuista.

Jos menee vierailulle ja kämpässä haisee pissa niin homma on melko nopeasti MEH kategoriaa.

Kyllä nää isojen kaupunkien isot eläintarvikekaupat on vaan niin MURR.

Tänään oli labbista, huskyä ja rotikkaa rapsuteltavaksi kun hain sapuskaa. Mitähän sanoisivat jos norkoilisi sielä päivät pitkät rapsuttelemassa koiruleita.

Sinullahan kävi todella hyvä mäihä. Pitäisi itsekin käydä piakkoin eläintarvikeliikkeessä, toivottavasti pääsisi myös cudlaamaan toisten koiria.

_______

Sulhanen. Huomatkaa sormus etutassussa.

Lähde: https://e621.net/posts?tags=truegrave9

koirapuistohan on se kolmas vaihtoehto heti koiranaäyttelyiden ja eläintarvikekauppojen jälkeen – olettaen siis että oma koira on kelpoinen johonkin niistä

hyvä kun olin taannoin eläinlääkärillä niin sanottiin että kannattaa teettää pentuja asap – itse vähän niinkun eiiV

Jos ryhdyt pennunteko hommiin, niin varmasti kannattaa kuvata kameralla itselleen muistovideo astumisesta.

Minulla on pöljä fantasia, että kun saisi uroskoiran spermaa jollain tavalla omiin kiveksiinsä. Sitten astuisi suuren nartun ja laukeaisi sen sisään, niin että oman mehun mukana tulisi myös uroskoiran siittiöitä. Silloin saattaisi narttukoiran raskaaksi ja tulisi melkein kuin omia pentuja.

_______

Mitä mieltä olette muuten karvattomista koirista?

Näin joskus pienessä koiranäyttelyssä karvattoman koiran, oletan että perunkarvatonkoira. Itselleni en haluaisi karvatonta rotua, vaan vähän pitää turkkia olla. Esim dalmatilainen, doberman, sileäkarvainencollie ja muut lyhytkarvaiset ovat hyvin upeita, mutta ilman turkkia koira on alasti.

Uploaded files:
  • PeruvianHairlessDogInGrass.jpg
  • perunkarvaton_keskikokoinen_30.jpg
Quote from KoiraKaveri on 10/10/2024, 21:40

Jos ryhdyt pennunteko hommiin, niin varmasti kannattaa kuvata kameralla itselleen muistovideo astumisesta.

Minulla on pöljä fantasia, että kun saisi uroskoiran spermaa jollain tavalla omiin kiveksiinsä. Sitten astuisi suuren nartun ja laukeaisi sen sisään, niin että oman mehun mukana tulisi myös uroskoiran siittiöitä. Silloin saattaisi narttukoiran raskaaksi ja tulisi melkein kuin omia pentuja.

Ei nyt ole mitään suunnitteilla, mutta dokumentoidahan saa aina mitä mielii.

Näistä spermasekoituksistahan on kokemuksia ollut aiemmin “isoilla” esim *BF* foorumeilla – Narttu jää usein tyhjäksi kun keho hylkii vierasta DNA:ta. Jos haluaa tehdä omia pentuja, niin uroksen toimituksen jälkeen erkkaa lapaan ja kuvittelee asian.

Xolokoira on hieno, mutta aivan liian pieni kainalokaveriksi. Eikä tänne pohjolaan kannata tuollaisia hankkia palelemaan. Joku lyhytkarvainen seefferi tai menestyy vielä ihan hyvin ilman jokapäiväistä pukemista.

Todella kiihottavan näköistä homoleijonien peuhaamista. Ne ovat todella helliä toisiaan kohtaan. Kuten joskus ollut puhetta, uros ja naarasleijona hoitavat homman pikaisesti ja aggressiivisesti. Urosleijonat hellivät jopa minuutin.

Quote from Orhi on 21/09/2024, 11:04

Uusimmassa tiedelehdessä  11/2024 oli juttu eläinten homoseksuaalisuudesta, mielenkiintoinen juttu oli. kannattaa lukea jos kiinnostaa.

Kiitos vinkistä. Ostin tuon lehden ja lueskelin artikkelin joitakin päiviä sitten. Koitan jossakin välissä hieman tiivistää, mitä artikkelissa suurin piirtein käsiteltiin. Voin lähettää skannattuna privana niille jotka tahtovat lukea sen. En voi julkaista täällä, koska se ei ole ilmaiseksi jaossa netissä.

Koirilla ei ole hikirauhasia.” Siitä olen kyllä välillä hyvin kateellinen. Juuri äsken hikoilin ja halusin heti mennä sen jälkeen suihkuun, oli pakko. Ihminen on ällöttävä, kun se alkaa puskea heti hikeä suorittaessaan jotakin raskaampaa. Mutta toisaalta, hikoilee hevosetkin, mutta ei sitten hevonen ole minusta yhtään ällöttävä.

Kun olin aivan lapsi, niin minulla meni ruokahalu jos televisiossa oli joku ilman paitaa, tai jos joku oli ruokapöydässä T-paidassa paljain käsivarsin. Ei minulla enää noin isoa ongelmaa, mutta iho on minusta edelleen inhottavaa.

Lähde: https://e621.net/posts/5119469?q=pepper_%28halbean%29

Quote from KoiraKaveri on 23/10/2024, 17:04

Koirilla ei ole hikirauhasia.” Siitä olen kyllä välillä hyvin kateellinen. Juuri äsken hikoilin ja halusin heti mennä sen jälkeen suihkuun, oli pakko. Ihminen on ällöttävä, kun se alkaa puskea heti hikeä suorittaessaan jotakin raskaampaa. Mutta toisaalta, hikoilee hevosetkin, mutta ei sitten hevonen ole minusta yhtään ällöttävä.

Kun olin aivan lapsi, niin minulla meni ruokahalu jos televisiossa oli joku ilman paitaa, tai jos joku oli ruokapöydässä T-paidassa paljain käsivarsin. Ei minulla enää noin isoa ongelmaa, mutta iho on minusta edelleen inhottavaa.

Lähde: https://e621.net/posts/5119469?q=pepper_%28halbean%29

Mä mielummin kyllä hikoilen kun läähätän.. 

Hikoilu on tehokas jäähdytysmenetelmä ja ihmiset tuskin pystyisivät touhuamaan kovin tehokkaasti ilman sitä. Elefantit jäähdyttelevät suurilla korvillaan. Saisi olla itsellä sellaiset Jar Jar Binks korvat joita liehutella, kun painaa menemään. Ei tarvitsisi kastua ja alkaa haista hielle. Koira tuoksuu aina hyvälle, paitsi jos huonosti hoidettu tai kastunut.

_______

Olen katsellut tämän videon todella monta kertaa. Suloinen husky laskee lattialle ison lammikon. Jos oma koira tekisi noin vahingossa, en pistäisi lainkaan pahakseni. Jos taas tuosta tulisi tapa, niin silloin opeteltaisiin mihin saa päästellä. Taas tosin sama kysymys kuin joskus aiemmin, eikö poikaa ole viety pissalle? Oma tyttö herättää vaikka yöllä, jos tuntuu siltä, että nyt täytyy päästä ulos.

melko fake tuo pissavideo

Quote from KoiraKaveri on 23/10/2024, 17:04

Olen nyttemmin vasta tajunnut, että dobermanni melkein eniten fantasioitu rotu piirrosmaailmassa. Onhan tuollainen muiden lyhytkarvaisten koirien ohella melko atleettinen ja muutenkin “kuuma pakkaus”.

Quote from zndxxx on 14/11/2024, 18:28
Olen nyttemmin vasta tajunnut, että dobermanni melkein eniten fantasioitu rotu piirrosmaailmassa. Onhan tuollainen muiden lyhytkarvaisten koirien ohella melko atleettinen ja muutenkin “kuuma pakkaus”.

Doberman on todella seksikäs. Musta kiiltävä turkki ja lisäksi niiden imago vartiokoirana. Koen ihailua niitä kohtaan. Kotikoiranahan ne ovat aivan ihastuttavia mitä tiedän, mutta lenkkeillessä pimeällä sellainen seuranaan, ei varmasti tarvitse epäillä onko turvassa. Saati jos kyseessä on koulutettu vartiokoira, ei sen kanssa ole vähääkään leikkimistä. En usko että itselläni olisi tarpeeksi osaamista, että voisin omistaa dobermannin.

Kuvitteellinen hahmo Pepper josta minä pidän tavattomasti.

Lähde: https://e621.net/posts/3438668?q=pepper_%28halbean%29

Lähde: https://e621.net/posts/4703750?q=pepper_%28halbean%29

Upeita ovat.

Uploaded files:
  • 33bc8f386762e6bbaea19ef4f8294f85.jpg
  • dobermanni.jpg
  • 437d85ffa31c5f7e1536198f8f395345.jpg

Aamulla satuin törmäämään tähän kanavaan. Mukavaa katsottavaa, ilahduttaa! Huskyt viettävät aikaa ensilumessa ja tapaavat kaverin.

Tässä toisessa videossa tulee hyvin selville noiden koirien erilaiset luonteet. Koirat ovat hyvinkin erilaisia. Oman tytön kaltaista koiraa en ole tavannut koskaan, sillä on omat juttunsa ja vankat toimintamallit miten pitää asiat tehdä. Sitten taas kaverillani on saman kokoinen koira jonka persoona on aivan toisenlainen. Yllättyy sen tavasta reagoida eri tilanteissa.

Tullut viime aikoina puheeksi erään naispuolisen ystävän kanssa hevoset ja varsinkin niiden peniksen. Kyseistä naista kiinnostaisi suuresti tutustua lähemmin asiaan ja seuraavaksi pitänee löytää sellainen

Quote from asiaton123 on 24/12/2024, 19:30

Tullut viime aikoina puheeksi erään naispuolisen ystävän kanssa hevoset ja varsinkin niiden peniksen. Kyseistä naista kiinnostaisi suuresti tutustua lähemmin asiaan ja seuraavaksi pitänee löytää sellainen

Ainoa tapa millä homma ratkeaa on se, että ostat oman hevosen ja yksityiset tilukset missä voi rauhassa harrastella.

PreviousPage 10 of 11Next

< Foorumin etusivulle