Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Yksityisviestit

Onkohan noissa yksityisviesteissä nyt jotain omituista, häikkää tai ainakin hitautta, koska itsellä kestää tosi pitkään, että se sivu edes latautuu jos latautuu lainkaan?

Quote from Pervo-mies on 4.4.2024, 11:32

Onkohan noissa yksityisviesteissä nyt jotain omituista, häikkää tai ainakin hitautta, koska itsellä kestää tosi pitkään, että se sivu edes latautuu jos latautuu lainkaan?

Mulla toimii ihan moitteettomasti. 

Mulla toimii ihan normaalisti

Quote from Pervo-mies on 4.4.2024, 11:32

Onkohan noissa yksityisviesteissä nyt jotain omituista, häikkää tai ainakin hitautta, koska itsellä kestää tosi pitkään, että se sivu edes latautuu jos latautuu lainkaan?

Onko sinulle lähetetty GIF-animaatioita? Ne saattavaisivat kuormittaa jos niitä on useampia.

Tarkoitin siis sitä, että mulla tämä selain (Firefox) ei lataa laisinkaan sitä Messages/Yksityisviestit-sivua.

Se vaan pyörii ja pyörii ja lataa mutta mitään ei tule näkyviin…

Muutoin kyllä tällä selaimella tämä foorumi toimii ihan hyvinkin.

Uploaded files:
  • Messages.JPG

No jopas… nythän se sitten sen sivun sitten saman tein latasikin kun sain tuon viestin kirjoiteltua.

Mitähän lienee ollut ongelmaa mutta hyvä että näyttäisi toimivan taas…

En tiedä miten sivusto pyörii Firefoxilla, mutta minulla nimet ryhmitelty vasemmalle ja keskusteluikkuna oikealla.

En osaa sanoa mikä on ollut vialla. Kerran epäonnistunut päivityksen lataus kaatoi koko ohjelman, nyt viimeisin päivitys on kolmen päivän takaa. Muutoksissa mainitaan mm suoritusparannuksesta ja sivustolta poistettujen käyttäjien yksityisviestien viestien katoaminen. Sovelluksesi saattoi ehkä erilaisen selaimen vuoksi ladata mutkan kautta toiminnanmuutoksia?

Laitoin muuten automaattiset päivitykset pois päältä. En edes tiennyt tuosta viestien katoamis ominaisuudesta, minulta sovellus ei kysynyt mitään, vaan ominaisuus oli automaattisesti päällä.

Aivan samoin on noi ryhmittelyt, nimet vasemmalla ja keskustelu oikealla myös tässä firessä…

En tiedä että mikä mätti mutta alkoi toimii ja toivottavasti toimii jatkossakin 😉


Seksifoorumi-Keskustelu.fi