Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Tuttujen kuville runkkaus

Moro oon 19v kundi.. onko kukaan runkkaillu tuttujen kuville ?esim siskojen ite rupesin kesällä vetelee siskoille mökillä huomasin että ei hemmetti minkä perseet niillä on ja muutenki oli kova panetus päällä😅

Parin serkun kuville tulee vedeltyä aika usein.

Siskot otti aurinkoa kesällä laiturilla alasti oli aika kiva näky naapurin ukko kans näytti tykkäävän🤣🤣

Lainaa viestistä santtu 27.9.2022, 22:06

Siskot otti aurinkoa kesällä laiturilla alasti oli aika kiva näky naapurin ukko kans näytti tykkäävän🤣🤣

Tästä on muuten saletisti muutama kuva kännykässä…

Laitas jakoon!

Oon serkkujen kuville kans ja joittenki kavereitten, siskoo ei oo ni sellaselle valitettavasti ei oo voinnu 😀 mut joo on kuumia serkkuja. Oon haistellu pikkareita kans joskus sekä kavereitten että serkkujen.

Itse olen runkannut siskon kuville, myös monen tutun. Muutamat nais-puoliset ystävät antavat/ myyvät kuvia jaloista ja likaisiata pikkuhousuista.

Todellakin tulee runkattua. Eilen viimeksi tyttöystäväni kaverille laukesin ja aion tänäänkin hänelle runkata. 
Odottavan aika on pitkä ja aion häntä kyllä panna, kunhan sopiva aika koittaa. 

Lainaus kallekilta 18.7.2023, 22:24

Todellakin tulee runkattua. Eilen viimeksi tyttöystäväni kaverille laukesin ja aion tänään hänelle runkata. 
Odottavan aika on pitkä ja aion häntä kyllä ​​panna, kunhan sopiva aika koittaa. 

Onhan rukattava jos tuntuu. Ja tervetuloa tänne runkkareiden joukkoon. 

Kuka ei runkkaisi tutuille? Aina kun mahdollisuus on…


Seksifoorumi-Keskustelu.fi