Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Syväkurkku, deeptroath

Page 1 of 2Next

En koskaan ole valitettavasti saanut syväkurkkunaintia. Mitä mieltä olette asiasta. Kysyisin foorumilaisilta myös oletteko koskaan saanet painaan juurtamyöten suuhun?

Kuka laittaa ekat kuvat/ videot tähän ketjuun?  

Monta kertaa olen saanut. Ex oli mieletön siinä hommassa, ja tykkäsi ottaa suihin, oli fetissi hänellä siihen. Ihan kivaa hommaa kun on laukeamisen partaalla ja nappaa tukasta kiinni ja juuriaan myöten kurkkuun, ja vielä jos nainen osaa oikeanlaisen imun. Mieletöntä laskea spermat syväkurkkuun 😍 Ex oli kyllä oikea mälliämpäri, melkein aina naamalle ym suuhun tuli laskettua, monesti runkkaamisen lopuksi kun tykkäsi vain katsella myös 😅 Mistähän sellaisen vielä löytäisi 😂

En oo kokenut sellasta syvälel kurkkuun panemista. Mut on multa aika syvälle otettu suihin ja on ollu muutamia todella hyviä imijöitä/suihinottajia. Vähän näyttää hazardilta sellanen raivolla kurkkuun paneminen mut tavallaan tekis mieli kokeilla. 

Syväkurkku on kokematta ja vakiintuneelle se on vain kangastus, kostea päiväuni.
Otin muutaman kangastuksen tähän 😉 silmien iloksi.

Tekivät vaikutuksen

Uploaded files:
Lainaa viestistä Dick Balls 19.1.2023, 22:13

Syväkurkku on kokematta ja vakiintuneelle se on vain kangastus, kostea päiväuni.
Otin muutaman kangastuksen tähän 😉 silmien iloksi.

Tekivät vaikutuksen

Kyllä kateeksi käy.

Mun pitää myöntää, et multa ei ole ikinä otettu suihin. En edes tiedä miltä se tuntuu. Oonko sitten väärässä vai onko suihin ottamisesta pitäviä naisia vähemmän. Itse vaan kuullu, et ei tahdo tehdä sitä, jos on tullut epäsuorasti puheeksi.

Quote from Ulfberht on 25.4.2023, 23:35

Mun pitää myöntää, et multa ei ole ikinä otettu suihin. En edes tiedä miltä se tuntuu. Oonko sitten väärässä vai onko suihin ottamisesta pitäviä naisia vähemmän. Itse vaan kuullu, et ei tahdo tehdä sitä, jos on tullut epäsuorasti puheeksi.

Hmm.. varmaan vaihtelee aika paljon. Suunniilee puolet naisista jonka kans oon ollu on ottanu multa suihin. Ja se miten hyvltä se tuntuu vaihtelee kans tosi paljon… suurin osa niistä jotka on ottanu suihin ei ehkä oikee oo osannu sitä.. Ajatuksena toki kiihottavaa, mutta harvemmat todella osaa sen ja siis onhan se ymmärrettävää.. varmaan miehissäkin on eroa et mikä tuntuu kivalta ja mikä ei. Jotai puoli syvä kurkku juttuja mut en tollasta kurkkuun panemista oo päässu kokkeilemaan,, vaikuttaa nii epämukvalta sen näkökulmasta jota pannaan kurrkuun, mut kuulema jotku tykkää.. Mut siitä varmaa hyvä keskustella etukätee… . 

Tai noh kerran oon pannu kurkkuun.. se oli tosin miehen kanssa ja oltii molemmat hyvin päissämme. Ja tuntuhan se hyvältä.. onneks sitte jälkikätee juteltii asiasta ja se tykkäs kans siitä. Tuli vähä huono omatunto aluks ku en ollu ihan varma. Ehkä otetaa joskus uusiks 😉 ollaa vähä juteltu. Mut kumpiki ehk tarttee vähä rohkasua, tai ainaki ite tuntuu et tarttee.. Mut toivottavasti viel joskus^^ Tiiä vaikka kyseinen henkilö lukis tän:P

Quote from 😉 Dick Balls & Toys 😋 on 19.1.2023, 22:13

Syväkurkku on kokematta ja vakiintuneelle se on vain kangastus, kostea päiväuni.
Otin muutaman kangastuksen tähän 😉 silmien iloksi.

Tekivät vaikutuksen

Noi pätkät jaksaa yhäuudelleen katsoa ja haaveilla että jos joskus sais tollasen käsittelyn.

Quote from Ulfberht on 25.4.2023, 23:35

Mun pitää myöntää, et multa ei ole ikinä otettu suihin. En edes tiedä miltä se tuntuu. Oonko sitten väärässä vai onko suihin ottamisesta pitäviä naisia vähemmän. Itse vaan kuullu, et ei tahdo tehdä sitä, jos on tullut epäsuorasti puheeksi.

Ehkä noin puolet partnereistani on ottanut minulta suihin, toki kaikkien kanssa siitä ei edes keskusteltu. Keskustelu ja molemminpuolinen toisen toiveiden huomioiminen ja täyttäminen mahdollistaa toiveiden toteutumisen.  Vanhempana olen alkanut nauttia suihinotosta yhä enemmän usein se tuntuu jopa paremalta kuin naiminen. Varsinkin silloin kun suihinottaja haluaa tuotaa minulle nautintoa ja osaa sen.

Kun saisin vielä joskus työntää Kyrpäni juurta myöten suuhun.

Jos kumppani ei innostu niin pitää kai totutella ajatukseen, et jään tuota ilman! Ainakin nyt näyttää tosi epätodennäköseltä. Ellei sitten käy maksullisella tms. mutta gf toivoo uskollisuutta. Oon kyl saanu toteuttaa aika paljon kaikkee muuta mist tykkään.

Mutta ehkä vielä joskus.

Quote from Ulfberht on 29.4.2023, 11:45

Jos kumppani ei innostu niin pitää kai totutella ajatukseen, et jään tuota ilman! Ainakin nyt näyttää tosi epätodennäköseltä. Ellei sitten käy maksullisella tms. mutta gf toivoo uskollisuutta. Oon kyl saanu toteuttaa aika paljon kaikkee muuta mist tykkään.

Mutta ehkä vielä joskus.

Harmi jos et ole kokenut suihinoton ihanuutta mutta kirjoitat että olet saanut toteuttaa monenlaista muuta kivaa. Mielelläni kuulisin niistä lisää jos vaikka olis itselle uusia ideoita harrastukseen. 

Unelmat ja realismi ei aina kohtaa. Itse en ole kokenut moista, mutta voin kuvitella sen todella elävästi. Kuinka työntyä tai siis haluaisin työntyä kiveksistä tukevasti vedettynä syvälle suuhun ja lopulta laskea kaiken syvälle, syvälle silmiin katsoen. Todella orgastinen päiväuni.

Uploaded files:
  • 26005746.gif
  • 10843095.gif
  • 27599109.gif
  • 26220598.gif
  • 22783808.gif
  • 29591705.gif

Hmm… varsinaista syväkurkkua en ole minäkään kokenut mutta suuhun naimisen kylläkin 😉

Sen ihan perinteisen suihinoton lisäksi siis… kumpikin näistä on yhtä hyviä ja kiimaisia juttuja…

Omaan tahtiin suun naiminen ja rauhallinen suihinotto jossa nainen katsoo aina välistä suoraan silmiin…

Quote from 😉 Dick & Balls & Toys 😜 on 28.8.2023, 22:09

Unelmat ja realismi ei aina kohtaa. Itse en ole kokenut moista, mutta voin kuvitella sen todella elävästi. Kuinka työntyä tai siis haluaisin työntyä kiveksistä tukevasti vedettynä syvälle suuhun ja lopulta laskea kaiken syvälle, syvälle silmiin katsoen. Todella orgastinen päiväuni.

Huomatkaa että keskimmäisissä pätkissä on kiveksetkin suussa yhtä aikaa kyrvän kanssa. Sellaista en ole päässyt kokemaan, harmi. 

Quote from Innokas on 28.8.2023, 10:06

Harmi jos et ole kokenut suihinoton ihanuutta mutta kirjoitat että olet saanut toteuttaa monenlaista muuta kivaa. Mielelläni kuulisin niistä lisää jos vaikka olis itselle uusia ideoita harrastukseen. 

Seksuaaliterapeutti neuvoi hyvään BDSM seksiin. Jos välineitä on liikaa niin se stressaa ja tuottaa painetta seksiin. Tarpeeks yksinkertaista niin seksikin on rentoa ja antavaa.

Me nussitaan yleensä joko lähetyssaarnaaja tai sitten lehmityttö asennossa. Parasta jos tyttöystävä on sitonut mut sänkyyn mutta yks asia pitää sanoa. Jos sidot toisen sänkyyn niin älkää lähtekö kesken kaiken duunaan jotakin! Itelle iski paniikki, kun kumppani meni tekeen asioita ja jätti mut turhan liiak aikaa yksin. Aattelin, jos se unohtaa mut tänne?! Irti en itte päässyt! Tästä tulikin trauma, pitää nykyään olla sidottu sen verran löyhästi, että pääsee itte irti.

Tyttöystävän käskyttäminen on kans kivaa. Otan ohjat omiin käsiin ja kumppani on mun himojen tyydytyskohde. Raiskaan sen! Mutta silleen että kaikki tapahtuu sovitusti! Tämmönen ohjien antaminen toiselle on rentouttavaa!

Quote from Ulfberht on 1.9.2023, 00:05
Quote from Innokas on 28.8.2023, 10:06

Harmi jos et ole kokenut suihinoton ihanuutta mutta kirjoitat että olet saanut toteuttaa monenlaista muuta kivaa. Mielelläni kuulisin niistä lisää jos vaikka olis itselle uusia ideoita harrastukseen. 

Seksuaaliterapeutti neuvoi hyvään BDSM seksiin. Jos välineitä on liikaa niin se stressaa ja tuottaa painetta seksiin. Tarpeeks yksinkertaista niin seksikin on rentoa ja antavaa.

Me nussitaan yleensä joko lähetyssaarnaaja tai sitten lehmityttö asennossa. Parasta jos tyttöystävä on sitonut mut sänkyyn mutta yks asia pitää sanoa. Jos sidot toisen sänkyyn niin älkää lähtekö kesken kaiken duunaan jotakin! Itelle iski paniikki, kun kumppani meni tekeen asioita ja jätti mut turhan liiak aikaa yksin. Aattelin, jos se unohtaa mut tänne?! Irti en itte päässyt! Tästä tulikin trauma, pitää nykyään olla sidottu sen verran löyhästi, että pääsee itte irti.

Tyttöystävän käskyttäminen on kans kivaa. Otan ohjat omiin käsiin ja kumppani on mun himojen tyydytyskohde. Raiskaan sen! Mutta silleen että kaikki tapahtuu sovitusti! Tämmönen ohjien antaminen toiselle on rentouttavaa!

Kiitos yllä olevasta kirjoituksesta. Tällaisia kun saisi foorumille lisää niin uskon että aktiivisuus ja jäsenmäärä foorumilla lisääntyisi.

 

Quote from Pervo-mies on 11.9.2023, 07:54

 

Ihailtavaa palvelualttiutta ja kurkkuhallintaa. 

Page 1 of 2Next


Seksifoorumi-Keskustelu.fi