Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Seksuaalinen suuntautuminen?

Page 1 of 2Next

Eli oletko hetero, homo vai kenties bi?

Itse taidan mennä sinne BI puolelle, koska miehetkin sytyttää omalla tavallaan ja varsinkin nätit transut. 

Olen parisuhteessa naisen kanssa, mutta koen vetoa miehiä ja transuja kohtaan.

Oon hetero. Tykkään rajusta BDSM tyylistä.

Tyttöystävä jonka kanssa seurusteltu jo muutama vuosi. Sen kanssa ei näitä rajumpia paljoo harrasteta vaan silleen et molemmat tulee vastaan tasapuolisesti toistensa tarpeissa.

En ole homo mutta joskus tulee kuviteltua samaa sukupuolta olevan kanssa, irl en kuiteskaan ole innostunut koittaan.

Lainaa viestistä Anuubi86 27.11.2022, 16:42

Eli oletko hetero, homo vai kenties bi?

Itse taidan mennä sinne BI puolelle, koska miehetkin sytyttää omalla tavallaan ja varsinkin nätit transut. 

Olen parisuhteessa naisen kanssa, mutta koen vetoa miehiä ja transuja kohtaan.

Sama, parisuhteessa naisen kanssa mutta nätit Transut kiehtoo kovasti ja ei niin maskuliiniset miehet. Olen jo vuosia ajatellut, että jos mahdollisuus joskus tulee, kokeilen varmana miltä tuntuu molemmin puolin seksi.

Kai olen zoofiili ja mekafiili. 

Itsellä tuntuu kiinnostavan kaikki muu paitsi ihmiset. Yhtenä syynä tähän varmasti asberger. Muistan hyvin miten lapsena mietin, että eläimet olivat niin kauniita. Ihmiset kiinnostavat kyllä aivan pikkuisen mutta olemattoman vähän. Tasan vuosi sitten, rakastelin elämäni ensimmäisen kerran ihmisen kanssa. Kyseessä kaverini joka mies. Hän veteli minua peräkonttiin ja ratsastin hänen peniksellään maatessamme vuoteessa. Tähän mennessä minulle on ehdotettu neljä kertaa seksiä ja vasta tällä neljännellä kerralla päätin suostua ja kokeilla, että mitä tapahtuu. Kokemus oli minulle negatiivinen. Se myös vahvisti, että zoofiili olen ja sillä siisti. Emme ole enää tekemisissä sillä hän petkutti minua törkeästi.

Homo. Piirretyissä kuvissa naiset menee, kun homo rule34 matskua on tietyissä aiheissa harmillisen vähän.

Kai se bi puolelle kääntyy. Sinäänsä seksi miehenkanssa ei sytytyä mutta ajatus että saisin vetää rahasta käteen ikämieheltä kiinostaa/kiihottaa.

Kyllä se bi puolella vähän kääntyy. Joskus fantasioinut että joku mies pakottaisi pukemaan naisten vaatteita ja alistaisi.

Hetero. Se kaikista vaiken suuntautuminen miehelle 🙂

Gay olen.

Heteroksi olen aina itseni mieltänyt ja ajatellut mutta varmaan vähintään bi-utelias on todenmukaisempi kuvaus. Olen siis naisen kanssa naimisissa oleva mies, mutta olen muutaman kerran imettänyt itseäni toisella miehellä eikä se ole tuntunut ongelmalliselta. Miehen paneminen olisi sekin ehkä mahdollista, mutta se on jo korkeamman kynnyksen takana. En koe kuitenkaan mitenkään houkuttelevaksi ajatusta suudella, hyväillä tai muutoin “hempeillä” toisen miehen kanssa.

Itsekin oon aina ihan täysin hetero olevani,mutta jokin aika sitten jostain syystä päähän tuli ajatus toisen jätkän kanssa olemisesta,koitin sivuttaakin sen kokonaan,mutta sitten kerran kun aloinkin miettimään sitä enemmän niin huomasinki et mä kiihotuin samalla.

Pian suihkus sit olles kun eksy tuo ajatus mieleen niin alkoki runkates samal sormii tunkee anukseen ja kuvitteleen milt se tuntuskaa…Sen jälkeen on vaan enemmän ja enemmän heränny kiinnostus kokeilla juttui toisen jätkän kans.

Quote from Curiousguy on 6.4.2023, 22:44

Itsekin oon aina ihan täysin hetero olevani,mutta jokin aika sitten jostain syystä päähän tuli ajatus toisen jätkän kanssa olemisesta,koitin sivuttaakin sen kokonaan,mutta sitten kerran kun aloinkin miettimään sitä enemmän niin huomasinki et mä kiihotuin samalla.

Pian suihkus sit olles kun eksy tuo ajatus mieleen niin alkoki runkates samal sormii tunkee anukseen ja kuvitteleen milt se tuntuskaa…Sen jälkeen on vaan enemmän ja enemmän heränny kiinnostus kokeilla juttui toisen jätkän kans.

Se on itselläkin juuri näin… ihan “heterona” sitä itseään pitää mutta ajoittain kuitenkin miettii ja haaveilee siitä, että miltäs se toisen miehen kulli tuolla pepussani tuntuisikaan… Vielä ei pepussani ole muuta käynyt kuin sträppi… mutta ehkäpä olen siis ns. bi-curious kuitenkin 😉

Quote from Pervo-mies on 11.4.2023, 07:53
Quote from Curiousguy on 6.4.2023, 22:44

Itsekin oon aina ihan täysin hetero olevani,mutta jokin aika sitten jostain syystä päähän tuli ajatus toisen jätkän kanssa olemisesta,koitin sivuttaakin sen kokonaan,mutta sitten kerran kun aloinkin miettimään sitä enemmän niin huomasinki et mä kiihotuin samalla.

Pian suihkus sit olles kun eksy tuo ajatus mieleen niin alkoki runkates samal sormii tunkee anukseen ja kuvitteleen milt se tuntuskaa…Sen jälkeen on vaan enemmän ja enemmän heränny kiinnostus kokeilla juttui toisen jätkän kans.

Se on itselläkin juuri näin… ihan “heterona” sitä itseään pitää mutta ajoittain kuitenkin miettii ja haaveilee siitä, että miltäs se toisen miehen kulli tuolla pepussani tuntuisikaan… Vielä ei pepussani ole muuta käynyt kuin sträppi… mutta ehkäpä olen siis ns. bi-curious kuitenkin 😉

Kyl ainaki kiihottuu kun miettii näitä. 😉 

Quote from Curiousguy on 12.4.2023, 22:25
Quote from Pervo-mies on 11.4.2023, 07:53
Quote from Curiousguy on 6.4.2023, 22:44

Itsekin oon aina ihan täysin hetero olevani,mutta jokin aika sitten jostain syystä päähän tuli ajatus toisen jätkän kanssa olemisesta,koitin sivuttaakin sen kokonaan,mutta sitten kerran kun aloinkin miettimään sitä enemmän niin huomasinki et mä kiihotuin samalla.

Pian suihkus sit olles kun eksy tuo ajatus mieleen niin alkoki runkates samal sormii tunkee anukseen ja kuvitteleen milt se tuntuskaa…Sen jälkeen on vaan enemmän ja enemmän heränny kiinnostus kokeilla juttui toisen jätkän kans.

Se on itselläkin juuri näin… ihan “heterona” sitä itseään pitää mutta ajoittain kuitenkin miettii ja haaveilee siitä, että miltäs se toisen miehen kulli tuolla pepussani tuntuisikaan… Vielä ei pepussani ole muuta käynyt kuin sträppi… mutta ehkäpä olen siis ns. bi-curious kuitenkin 😉😉

Kyl ainaki kiihottuu kun miettii näitä. 😉 

Niimpä… aikas kiimaisia ajatuksia tosiaankin 😉 Ei vain ole sellaista sopivaa kaveria “tullut vastaan” jonka kanssa kokeilla… toisaaltas voisi olla mielenkiintoista löytää pariskunta jossa mies olisi bi ja joka naisi samalla kun nuolen naista… tästähän kirjoittelinkin tuolla toisessa osiossa… 🙂

https://seksifoorumi-keskustelu.fi/forum/topic/kolmen-kesken-pariskunnan-kanssa/

Täys hetero. Joskus 10 vuotiaana jouduin ottamaan minua selvästi vanhemman naapurin pojan kullia suuhuni. Se ei ole aiheuttanut minulle onneksi  minkäänlaisia traumoja eikä ole myöskään koskaan tullut mieleeni sellaisen uusiminen.

Mielelläni kuitenkin netistä katselen kuinka miehet runkkaavat.  ym muuta harrastavat kalunsa kanssa, jos vaikka oppisi jotain uutta omiin sessioihin.

Bi

Bi

zoo

Page 1 of 2Next


< Foorumin etusivulle