Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Kolmen kesken pariskunnan kanssa

Kuinkahan montaa muuta miestä tällä foorumilla kiinnostaisi kolmen kimppa pariskunnan kanssa eli itse olisi se 3.pyörä?

Itseä kiinnostaisi, muutama kokemus lyötyykin mutta miltein n. 20 vuoden takaa jo 🙁

Näin vanhemmalla iällä tähän kiinnostukseen on tullut myös sellainen twisti, että haluaisin olla pariskunnan rouvan kanssa vierekkäin sängyllä kontillani kun isäntä astuisi molempia vuorotellen 😉 Tai nuolla emännän pillua samalla kun isäntä astuu minua…

Ainaki kuulostaa hyvältä joskus oon fantasionu tosta 

Meillä tuo tuollaiset kolmen kimpat onnistuu oikein hyvin ja vielä parempi kun useampi mies mukana

Lainaa viestistä parihml 24.11.2022, 05:54

Meillä tuo tuollaiset kolmen kimpat onnistuu oikein hyvin ja vielä parempi kun useampi mies mukana

Kiinnostaa toki. Kimppa juttuja oon päässy kerran harrastamaan oli useampi mies ja yksi nainen ja kivaa oli. Että jos tällästä aletaan suunnittelemaan niin kiinnostusta löytyy 🙂

Lainaa viestistä parihml 24.11.2022, 18:50

Viesti poistettu.

Tässä kohtaa muistutan foorumin säännöistä. Internetsivuja saa linkata ja kertoa kokeilemistaan tuotteista, myös seuranhaku on sallittu, mutta sivusto ei ole tarkoitettu mainostamiseen tai kaupankäyntiin.

https://seksifoorumi-keskustelu.fi/saannot/

Erkki soitti ystävälleen Turkuun ja pyysi Tampereelle parinvaihtobileisiin.
– Kuulostaa kivalta. Montako meitä on?
– Jos sinä ja vaimosi tulette, niin kolme…

Kyllähän se olisi kiva saada vierasta pimppaa ja miksei penistäkin. 😊

Oma toive olisi jota olen ehdottanutkin naisystävälle että hommaisi naiskaverin mukaan joka katselisi kun runkkaan ja naisystävä fistaa minua sekä kusee päälleni, lopuksi myös naisystävä kusisi suuhuni käskien juoda ja niellä.

Quote from Pervo-mies on 30.9.2022, 09:24

Kuinkahan montaa muuta miestä tällä foorumilla kiinnostaisi kolmen kimppa pariskunnan kanssa eli itse olisi se 3.pyörä?

Itseä kiinnostaisi, muutama kokemus lyötyykin mutta miltein n. 20 vuoden takaa jo 🙁

Näin vanhemmalla iällä tähän kiinnostukseen on tullut myös sellainen twisti, että haluaisin olla pariskunnan rouvan kanssa vierekkäin sängyllä kontillani kun isäntä astuisi molempia vuorotellen 😉 Tai nuolla emännän pillua samalla kun isäntä astuu minua…

Ei ole kokemusta musta kyllähän se kiinostaisi päästä harrastamaan parin kanssa, isäntä saisi astua minua ja nuolisin naisen pimppaa.😅🤤

Quote from Matikka on 9.4.2024, 06:55
Quote from Pervo-mies on 30.9.2022, 09:24

Kuinkahan montaa muuta miestä tällä foorumilla kiinnostaisi kolmen kimppa pariskunnan kanssa eli itse olisi se 3.pyörä?

Itseä kiinnostaisi, muutama kokemus lyötyykin mutta miltein n. 20 vuoden takaa jo 🙁

Näin vanhemmalla iällä tähän kiinnostukseen on tullut myös sellainen twisti, että haluaisin olla pariskunnan rouvan kanssa vierekkäin sängyllä kontillani kun isäntä astuisi molempia vuorotellen 😉 Tai nuolla emännän pillua samalla kun isäntä astuu minua…

Ei ole kokemusta musta kyllähän se kiinostaisi päästä harrastamaan parin kanssa, isäntä saisi astua minua ja nuolisin naisen pimppaa.😅🤤

Juuri näin 🙂


Seksifoorumi-Keskustelu.fi