Uudet yksityisviestit-Forum breadcrumbs – You are here:Seksi𝓯𝓸𝓸𝓻𝓾𝓶𝓲seksifoorumi-keskustelu.fi Aihealueet:: [ Runkkumatsku K18 ]"Seksiasut""Seksiasut"

174 Posts#2 · 23.11.2022, 23:46Quote from Ulfberht on 23.11.2022, 23:46Ai kun kiva! Oon täsmälleen samanlainen itsekkin. Naisella kun on vähän jotakin, vaikka rinsikat ja alushousut päällä, niin se näyttää tosi aistilliselta ja kiihottavalta. Kuvat jotka saa innostuun eniten on just semmosia joissa on jotakin yllä.

Ai kun kiva! Oon täsmälleen samanlainen itsekkin. Naisella kun on vähän jotakin, vaikka rinsikat ja alushousut päällä, niin se näyttää tosi aistilliselta ja kiihottavalta. Kuvat jotka saa innostuun eniten on just semmosia joissa on jotakin yllä.

594 Posts#3 · 1.12.2022, 11:18Quote from X on 1.12.2022, 11:18Itsestä kokonaan alasti paras ja tollaset pitsi seksi asut saattaa jopa pilata oman tunnelman ^^’ mut siis jos tykkää niin ei siinä mitään. itsestä itseasiassa jos pitää vaatteita olla niin “normaalit” alus asut tai ihan normi vaatteet muuten. On tietty vaatteita jotka seksikkäämpiä kun toiset esim. oon ollu tyytyväinen kun legginssit ollut muodissa kun paljastaa mukavasti mutoja ja sitten nyt kun collage housut ja topit ja napapaidat tulleet muotiin. Jotain niin seksikästä minusta kaikissa noissa <3
Itsestä kokonaan alasti paras ja tollaset pitsi seksi asut saattaa jopa pilata oman tunnelman ^^’ mut siis jos tykkää niin ei siinä mitään. itsestä itseasiassa jos pitää vaatteita olla niin “normaalit” alus asut tai ihan normi vaatteet muuten. On tietty vaatteita jotka seksikkäämpiä kun toiset esim. oon ollu tyytyväinen kun legginssit ollut muodissa kun paljastaa mukavasti mutoja ja sitten nyt kun collage housut ja topit ja napapaidat tulleet muotiin. Jotain niin seksikästä minusta kaikissa noissa <3
Uploaded files:
174 Posts#4 · 3.12.2022, 13:45Quote from Ulfberht on 3.12.2022, 13:45
Lainaa viestistä Kiimainen 1.12.2022, 11:18
Itsestä kokonaan alasti paras ja tollaset pitsi seksi asut saattaa jopa pilata oman tunnelman ^^’ mut siis jos tykkää niin ei siinä mitään. itsestä itseasiassa jos pitää vaatteita olla niin ”normaalit” alus asut tai ihan normi vaatteet muuten. On tietty vaatteita jotka seksikkäämpiä kun toiset esim. oon ollu tyytyväinen kun legginssit ollut muodissa kun paljastaa mukavasti mutoja ja sitten nyt kun collage housut ja topit ja napapaidat tulleet muotiin. Jotain niin seksikästä minusta kaikissa noissa <3
Legginssit on kyllä tosi seksikkäitä!
Kuuma vaatetus pitää olla oikein toteutettu. (Mut oon bdms ihminen. Kokovartaloasut, latex tai nahka ja muu härpäke yms. innostaa mua!)

Lainaa viestistä Kiimainen 1.12.2022, 11:18
Itsestä kokonaan alasti paras ja tollaset pitsi seksi asut saattaa jopa pilata oman tunnelman ^^’ mut siis jos tykkää niin ei siinä mitään. itsestä itseasiassa jos pitää vaatteita olla niin ”normaalit” alus asut tai ihan normi vaatteet muuten. On tietty vaatteita jotka seksikkäämpiä kun toiset esim. oon ollu tyytyväinen kun legginssit ollut muodissa kun paljastaa mukavasti mutoja ja sitten nyt kun collage housut ja topit ja napapaidat tulleet muotiin. Jotain niin seksikästä minusta kaikissa noissa <3
Kuuma vaatetus pitää olla oikein toteutettu. (Mut oon bdms ihminen. Kokovartaloasut, latex tai nahka ja muu härpäke yms. innostaa mua!)

#5 · 2.1.2023, 21:32Quote from 😉 Dick & Balls 🤫 💦 on 2.1.2023, 21:32Seksiasuina ”seksikkäinä” aivan julkisesti käytettävät ja ihailun sallivat ja rohkeat. Kantajalla on aina merkitys.
Seksiasuina ”seksikkäinä” aivan julkisesti käytettävät ja ihailun sallivat ja rohkeat. Kantajalla on aina merkitys.
Uploaded files:Last edited on 2.1.2023, 21:33 by 😉 Dick & Balls 🤫 💦
594 Posts
174 Posts
174 Posts
174 Posts#11 · 18.6.2023, 11:11Quote from Ulfberht on 18.6.2023, 11:11Kattelin yhtä verkkokauppaa, et on hienoja alusvaatteita. Mutta sieltä ei kuulemma kannata ostaa mitään. Kuvat ei vastaa vastaa tuotetta ja kootkin vääriä. https://www.lightinthebox.com Mut kiva kattella.
Kattelin yhtä verkkokauppaa, et on hienoja alusvaatteita. Mutta sieltä ei kuulemma kannata ostaa mitään. Kuvat ei vastaa vastaa tuotetta ja kootkin vääriä. https://www.lightinthebox.com Mut kiva kattella.
Uploaded files:
#12 · 18.6.2023, 16:13Quote from Innokas on 18.6.2023, 16:13
Quote from Ulfberht on 18.6.2023, 11:11
Kattelin yhtä verkkokauppaa, et on hienoja alusvaatteita. Mutta sieltä ei kuulemma kannata ostaa mitään. Kuvat ei vastaa vastaa tuotetta ja kootkin vääriä. https://www.lightinthebox.com Mut kiva kattella.
Nuorempana hankin vaimolleni erilasia SEKSIASUJA ja joita hän sitten sessiossamme käytti, aiettä kivasti aiheutti kutinaa kalustossani.
Quote from Ulfberht on 18.6.2023, 11:11
Nuorempana hankin vaimolleni erilasia SEKSIASUJA ja joita hän sitten sessiossamme käytti, aiettä kivasti aiheutti kutinaa kalustossani.
"Seksiasut"

Quote from Ulfberht on 23.11.2022, 23:46Ai kun kiva! Oon täsmälleen samanlainen itsekkin. Naisella kun on vähän jotakin, vaikka rinsikat ja alushousut päällä, niin se näyttää tosi aistilliselta ja kiihottavalta. Kuvat jotka saa innostuun eniten on just semmosia joissa on jotakin yllä.
Ai kun kiva! Oon täsmälleen samanlainen itsekkin. Naisella kun on vähän jotakin, vaikka rinsikat ja alushousut päällä, niin se näyttää tosi aistilliselta ja kiihottavalta. Kuvat jotka saa innostuun eniten on just semmosia joissa on jotakin yllä.

Quote from X on 1.12.2022, 11:18Itsestä kokonaan alasti paras ja tollaset pitsi seksi asut saattaa jopa pilata oman tunnelman ^^’ mut siis jos tykkää niin ei siinä mitään. itsestä itseasiassa jos pitää vaatteita olla niin “normaalit” alus asut tai ihan normi vaatteet muuten. On tietty vaatteita jotka seksikkäämpiä kun toiset esim. oon ollu tyytyväinen kun legginssit ollut muodissa kun paljastaa mukavasti mutoja ja sitten nyt kun collage housut ja topit ja napapaidat tulleet muotiin. Jotain niin seksikästä minusta kaikissa noissa <3
Itsestä kokonaan alasti paras ja tollaset pitsi seksi asut saattaa jopa pilata oman tunnelman ^^’ mut siis jos tykkää niin ei siinä mitään. itsestä itseasiassa jos pitää vaatteita olla niin “normaalit” alus asut tai ihan normi vaatteet muuten. On tietty vaatteita jotka seksikkäämpiä kun toiset esim. oon ollu tyytyväinen kun legginssit ollut muodissa kun paljastaa mukavasti mutoja ja sitten nyt kun collage housut ja topit ja napapaidat tulleet muotiin. Jotain niin seksikästä minusta kaikissa noissa <3
Uploaded files:
Quote from Ulfberht on 3.12.2022, 13:45Lainaa viestistä Kiimainen 1.12.2022, 11:18Itsestä kokonaan alasti paras ja tollaset pitsi seksi asut saattaa jopa pilata oman tunnelman ^^’ mut siis jos tykkää niin ei siinä mitään. itsestä itseasiassa jos pitää vaatteita olla niin ”normaalit” alus asut tai ihan normi vaatteet muuten. On tietty vaatteita jotka seksikkäämpiä kun toiset esim. oon ollu tyytyväinen kun legginssit ollut muodissa kun paljastaa mukavasti mutoja ja sitten nyt kun collage housut ja topit ja napapaidat tulleet muotiin. Jotain niin seksikästä minusta kaikissa noissa <3
Lainaa viestistä Kiimainen 1.12.2022, 11:18Itsestä kokonaan alasti paras ja tollaset pitsi seksi asut saattaa jopa pilata oman tunnelman ^^’ mut siis jos tykkää niin ei siinä mitään. itsestä itseasiassa jos pitää vaatteita olla niin ”normaalit” alus asut tai ihan normi vaatteet muuten. On tietty vaatteita jotka seksikkäämpiä kun toiset esim. oon ollu tyytyväinen kun legginssit ollut muodissa kun paljastaa mukavasti mutoja ja sitten nyt kun collage housut ja topit ja napapaidat tulleet muotiin. Jotain niin seksikästä minusta kaikissa noissa <3

Quote from 😉 Dick & Balls 🤫 💦 on 2.1.2023, 21:32Seksiasuina ”seksikkäinä” aivan julkisesti käytettävät ja ihailun sallivat ja rohkeat. Kantajalla on aina merkitys.
Seksiasuina ”seksikkäinä” aivan julkisesti käytettävät ja ihailun sallivat ja rohkeat. Kantajalla on aina merkitys.
Uploaded files:

Quote from Ulfberht on 18.6.2023, 11:11Kattelin yhtä verkkokauppaa, et on hienoja alusvaatteita. Mutta sieltä ei kuulemma kannata ostaa mitään. Kuvat ei vastaa vastaa tuotetta ja kootkin vääriä. https://www.lightinthebox.com Mut kiva kattella.
Uploaded files:Quote from Innokas on 18.6.2023, 16:13Quote from Ulfberht on 18.6.2023, 11:11Kattelin yhtä verkkokauppaa, et on hienoja alusvaatteita. Mutta sieltä ei kuulemma kannata ostaa mitään. Kuvat ei vastaa vastaa tuotetta ja kootkin vääriä. https://www.lightinthebox.com Mut kiva kattella.
Quote from Ulfberht on 18.6.2023, 11:11Kattelin yhtä verkkokauppaa, et on hienoja alusvaatteita. Mutta sieltä ei kuulemma kannata ostaa mitään. Kuvat ei vastaa vastaa tuotetta ja kootkin vääriä. https://www.lightinthebox.com Mut kiva kattella.
Seksifoorumi-Keskustelu.fi