Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

"Seksiasut"

Seksikkäät asut ovat saaneet minulta aina kannatusta, korostavat mielestäni hyvin kaunista naisvartaloa. 

Uploaded files:
  • joanna-krupa-13.jpg
  • NK-AV-3.jpg
  • AV-3.jpg
  • AV-8.jpg

Ai kun kiva! Oon täsmälleen samanlainen itsekkin. Naisella kun on vähän jotakin, vaikka rinsikat ja alushousut päällä, niin se näyttää tosi aistilliselta ja kiihottavalta. Kuvat jotka saa innostuun eniten on just semmosia joissa on jotakin yllä.

Itsestä kokonaan alasti paras ja tollaset pitsi seksi asut saattaa jopa pilata oman tunnelman ^^’ mut siis jos tykkää niin ei siinä mitään. itsestä itseasiassa jos pitää vaatteita olla niin “normaalit” alus asut tai ihan normi vaatteet muuten. On tietty vaatteita jotka seksikkäämpiä kun toiset esim. oon ollu tyytyväinen kun legginssit ollut muodissa kun paljastaa mukavasti mutoja ja sitten nyt kun collage housut ja topit ja napapaidat tulleet muotiin. Jotain niin seksikästä minusta kaikissa noissa <3 

Uploaded files:
  • 7c4521fd9bdf3e65ea98a8cedcab9a01.jpg
  • 96959_456445_288694.jpg
  • 1663424885_26-mykaleidoscope-ru-p-teens-in-leggings-interer-vkontakte-44.jpg
Lainaa viestistä Kiimainen 1.12.2022, 11:18

Itsestä kokonaan alasti paras ja tollaset pitsi seksi asut saattaa jopa pilata oman tunnelman ^^’ mut siis jos tykkää niin ei siinä mitään. itsestä itseasiassa jos pitää vaatteita olla niin ”normaalit” alus asut tai ihan normi vaatteet muuten. On tietty vaatteita jotka seksikkäämpiä kun toiset esim. oon ollu tyytyväinen kun legginssit ollut muodissa kun paljastaa mukavasti mutoja ja sitten nyt kun collage housut ja topit ja napapaidat tulleet muotiin. Jotain niin seksikästä minusta kaikissa noissa <3 

Legginssit on kyllä tosi seksikkäitä!

Kuuma vaatetus pitää olla oikein toteutettu. (Mut oon bdms ihminen. Kokovartaloasut, latex tai nahka ja muu härpäke yms. innostaa mua!)

Seksiasuina ”seksikkäinä” aivan julkisesti käytettävät ja ihailun sallivat ja rohkeat. Kantajalla on aina merkitys.

Uploaded files:

Muutama makupala lisää:

Uploaded files:
  • 001.jpg
  • 11.jpg
  • 10.jpg
  • 394BARBARA04.jpg
  • dew.jpg

no on nää iha kivoja<3

.

Uploaded files:
  • Body-en-Latex-et-cuir-Sexy-pour-femmes-Lingerie-Costume-barboteuse-soutien-gorge-sous-v-tements.jpg
  • H97f76b77882941fab3368e6016c6aa7f3.jpg

Kattelin yhtä verkkokauppaa, et on hienoja alusvaatteita. Mutta sieltä ei kuulemma kannata ostaa mitään. Kuvat ei vastaa vastaa tuotetta ja kootkin vääriä. https://www.lightinthebox.com Mut kiva kattella.

Uploaded files:
  • 1357.jpg
  • 24635.jpg
  • 357456.jpg
Quote from Ulfberht on 18.6.2023, 11:11

Kattelin yhtä verkkokauppaa, et on hienoja alusvaatteita. Mutta sieltä ei kuulemma kannata ostaa mitään. Kuvat ei vastaa vastaa tuotetta ja kootkin vääriä. https://www.lightinthebox.com Mut kiva kattella.

Nuorempana hankin vaimolleni erilasia SEKSIASUJA ja joita hän sitten sessiossamme käytti, aiettä kivasti aiheutti kutinaa kalustossani. 

Quote from Innokas on 18.6.2023, 16:13
Quote from Ulfberht on 18.6.2023, 11:11

Kattelin yhtä verkkokauppaa, et on hienoja alusvaatteita. Mutta sieltä ei kuulemma kannata ostaa mitään. Kuvat ei vastaa vastaa tuotetta ja kootkin vääriä. https://www.lightinthebox.com Mut kiva kattella.

Nuorempana hankin vaimolleni erilasia SEKSIASUJA ja joita hän sitten sessiossamme käytti, aiettä kivasti aiheutti kutinaa kalustossani. 

Mimmosia seksiasuja suurinpiirtein käytitte ja minkälaisiin sessioihin?

Muutama seksiasu😅

Uploaded files:
  • IMG_2239.jpeg
  • IMG_9126.jpeg
  • Facetune_30-10-2023-20-00-17.jpeg
  • IMG_2237_Original.jpeg
  • IMG_2256_Original.jpeg
  • IMG_6428.jpeg

Mmm… oikeinkin kivan näköistä kaikin puolin 😉

Quote from Girl on 4.4.2024, 13:09

Muutama seksiasu😅

Saisikos kurkata mekon sisään. 😛

Quote from Girl on 4.4.2024, 13:09

Muutama seksiasu😅

Kyllä noita katselee. 


Seksifoorumi-Keskustelu.fi