Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Pikkari runkkailu

Onko kukaan nuuhkinu jonkun tutun stringejä yms?Tarkoitan siis esim pyykkikopasta löydetyt kiiman tuoksuiset pikkari😊

Pikkupoikana menin nuuhkimaan uteliaisuuttani äitin pikkuhousuja ja sen jälkeen se oli menoa. Enää ei tulisi mieleen äitin pikkuhousuja nuuskia mutta muiden tilaisuudentullen kyllä.

 

 

Ihanku tästä olis tehty jo topikki? Mut joo serkkujen, parin kaverin ja kaverin pikkusiskon muunmuossa. Oliskohan alkanu itelläki äitin pikkaresita nyt ku sanoit.

Itse olen nuuhkinut kaikkien tuttujen pikkareita aina kun ollut mahdollisuus esim. Kylässä ollessa

Tää ei liity pikkareihin mutta ehkä kuitenki sopii aiheeseen.

Koulussa yhdellä tytöllä oli samanlaiset kengät kun mullakin. Yhtenä päivänä sitten kävi niin, et se oli lähteny vahingossa mun kengillä. Pakko sitten ottaa sen kengät ja mennä niillä. Kotona otin toisen noista kengistä ja tungin sen naamalleni. Haistelin sitä runkkasin samalla.

Kertokaa ihmiset kenen kaikkien pikkareita olette päässeet nuuhkimaan ja kuinka usein teette näin?

Itse olen useasti käynyt kihlattuni pikkusiskojen alusvaatelaatikolla. Parasta on jos pyykkikorista joskus sattuu löytymään heidän likaisia stringejä. Niitä nuuhkimalla kyllä irtoaa lasti nopeasti!

Kerran olin ihastunut yhteen tyttöön ja siitä nyt ei tullut mitään ja matkaa jatkettiin kavereina. Hyvät välit ja kerran olin karkeloissa hänen kotona ja toiset teki matkaa baariin, itse olin hieman liikaa ottanut ja jäin makoilemaan sohvalle. Jossakin välin kävin kusella ja uteliaisuuttaan vilkaisin ja oli niin ihanan punaiset stringit ja välittömästi tippui housut ja alkoi kovenemaan. Se oli niin ikimuistoinen kokemus, miten voi kännissä olla niin kovana ja laukesin stringeille. Joskus olen kokeillut mutta ei ole minun juttu, varmaan se tunnelataus kun oli ihastunut tyttöön teki sen 😅

Eilen posti toi kaverin ex tyttöystävän pikkuhousut. Ihanat oli tuoksut jälleen.

 

Pikkusiskon pikkuhousuja olisi tarkoitus nuuhkaista kun tilaisuus tulee ja näillä näkymin tilaisuus on pian käsillä.

 

Lainaa viestistä nikop 6.1.2023, 08:43

Eilen posti toi kaverin ex tyttöystävän pikkuhousut. Ihanat oli tuoksut jälleen.

 

Pikkusiskon pikkuhousuja olisi tarkoitus nuuhkaista kun tilaisuus tulee ja näillä näkymin tilaisuus on pian käsillä.

 

Ai että. Kiihottais nähdä millaisia pikkareita sieltä löytyy!

Monesti oon isosiskon pikkareit nuuhkinu samal ku runkannu.Tehny mieli lauetaki niille mut en oo viittiny.

Eilen oli kyllä loistava ilta. Avopuoliso ja hänen siskonsa meillä saunomassa. Tilaisuuden tullen kodinhoitohuoneeseen ja siellä ne olivat. Kahdet juuri riisutut stringit odottamassa ottajaansa! Ei varmaan tarvitse edes kertoa kuinka kanki jäykistyi hetkessä🔥

Muutaman vuosi sitten iski itsellä pikkari innostus ja sen jälkeen on tullut kaivettua pyykkikorista niin kavereiden, kaverin pikku siskojen ja kavereiden tyttöystävien pikkuhousuja omaan kokoelmaan runkkuhetkiä varten 😄 😉 kiinnostaisko jotakin mahdollisesti nähdä minkälainen pikkari arsenaali multa löytyy🤔😄

Quote from Hornymiksa69 on 13.7.2023, 03:09

Muutaman vuosi sitten iski itsellä pikkari innostus ja sen jälkeen on tullut kaivettua pyykkikorista niin kavereiden, kaverin pikku siskojen ja kavereiden tyttöystävien pikkuhousuja omaan kokoelmaan runkkuhetkiä varten 😄 😉 kiinnostaisko jotakin mahdollisesti nähdä minkälainen pikkari arsenaali multa löytyy🤔😄

Pikkuhousut on kyllä aika uskomattomia! Vai mitä?

Tuoksut jäävät mieleen kaikista muistoista parhaiten!

Siinä olis omasta pikkari kokoelmasta varmaankin omat suosikit😄 kaikki käytettyinä kaivettu pyykkikorista ja tuoksut ovat jumalaiset🤤

Uploaded files:
  • F66D2CC3-EAB9-4A9B-A8F0-69E16E4733A9.jpeg
Quote from Hornymiksa69 on 21.7.2023, 17:04

Siinä olis omasta pikkari kokoelmasta varmaankin omat suosikit😄 kaikki käytettyinä kaivettu pyykkikorista ja tuoksut ovat jumalaiset🤤

Aika komea kokoelma sulla!


< Foorumin etusivulle