Uudet yksityisviestit-Forum breadcrumbs – You are here:Seksi𝓯𝓸𝓸𝓻𝓾𝓶𝓲seksifoorumi-keskustelu.fi Aihealueet:: FetissitPikkari runkkailuPikkari runkkailu
Deleted user#1 · 6.10.2022, 19:19Quote from Deleted user on 6.10.2022, 19:19Onko kukaan nuuhkinu jonkun tutun stringejä yms?Tarkoitan siis esim pyykkikopasta löydetyt kiiman tuoksuiset pikkari😊
Onko kukaan nuuhkinu jonkun tutun stringejä yms?Tarkoitan siis esim pyykkikopasta löydetyt kiiman tuoksuiset pikkari😊
7 Posts#2 · 31.10.2022, 20:38Quote from nikop on 31.10.2022, 20:38Pikkupoikana menin nuuhkimaan uteliaisuuttani äitin pikkuhousuja ja sen jälkeen se oli menoa. Enää ei tulisi mieleen äitin pikkuhousuja nuuskia mutta muiden tilaisuudentullen kyllä.
Pikkupoikana menin nuuhkimaan uteliaisuuttani äitin pikkuhousuja ja sen jälkeen se oli menoa. Enää ei tulisi mieleen äitin pikkuhousuja nuuskia mutta muiden tilaisuudentullen kyllä.
Last edited on 31.10.2022, 21:53 by nikop
594 Posts#3 · 8.11.2022, 20:59Quote from X on 8.11.2022, 20:59Ihanku tästä olis tehty jo topikki? Mut joo serkkujen, parin kaverin ja kaverin pikkusiskon muunmuossa. Oliskohan alkanu itelläki äitin pikkaresita nyt ku sanoit.
Ihanku tästä olis tehty jo topikki? Mut joo serkkujen, parin kaverin ja kaverin pikkusiskon muunmuossa. Oliskohan alkanu itelläki äitin pikkaresita nyt ku sanoit.
2 Posts
174 Posts#5 · 3.12.2022, 12:49Quote from Ulfberht on 3.12.2022, 12:49Tää ei liity pikkareihin mutta ehkä kuitenki sopii aiheeseen.
Koulussa yhdellä tytöllä oli samanlaiset kengät kun mullakin. Yhtenä päivänä sitten kävi niin, et se oli lähteny vahingossa mun kengillä. Pakko sitten ottaa sen kengät ja mennä niillä. Kotona otin toisen noista kengistä ja tungin sen naamalleni. Haistelin sitä runkkasin samalla.
Tää ei liity pikkareihin mutta ehkä kuitenki sopii aiheeseen.
Koulussa yhdellä tytöllä oli samanlaiset kengät kun mullakin. Yhtenä päivänä sitten kävi niin, et se oli lähteny vahingossa mun kengillä. Pakko sitten ottaa sen kengät ja mennä niillä. Kotona otin toisen noista kengistä ja tungin sen naamalleni. Haistelin sitä runkkasin samalla.
Last edited on 3.12.2022, 12:50 by Ulfberht
2 Posts
5 Posts#7 · 4.1.2023, 20:09Quote from maggis on 4.1.2023, 20:09Itse olen useasti käynyt kihlattuni pikkusiskojen alusvaatelaatikolla. Parasta on jos pyykkikorista joskus sattuu löytymään heidän likaisia stringejä. Niitä nuuhkimalla kyllä irtoaa lasti nopeasti!
Itse olen useasti käynyt kihlattuni pikkusiskojen alusvaatelaatikolla. Parasta on jos pyykkikorista joskus sattuu löytymään heidän likaisia stringejä. Niitä nuuhkimalla kyllä irtoaa lasti nopeasti!
Last edited on 4.1.2023, 20:09 by maggis
69 Posts#8 · 5.1.2023, 01:39Quote from nomoro on 5.1.2023, 01:39Kerran olin ihastunut yhteen tyttöön ja siitä nyt ei tullut mitään ja matkaa jatkettiin kavereina. Hyvät välit ja kerran olin karkeloissa hänen kotona ja toiset teki matkaa baariin, itse olin hieman liikaa ottanut ja jäin makoilemaan sohvalle. Jossakin välin kävin kusella ja uteliaisuuttaan vilkaisin ja oli niin ihanan punaiset stringit ja välittömästi tippui housut ja alkoi kovenemaan. Se oli niin ikimuistoinen kokemus, miten voi kännissä olla niin kovana ja laukesin stringeille. Joskus olen kokeillut mutta ei ole minun juttu, varmaan se tunnelataus kun oli ihastunut tyttöön teki sen 😅
Kerran olin ihastunut yhteen tyttöön ja siitä nyt ei tullut mitään ja matkaa jatkettiin kavereina. Hyvät välit ja kerran olin karkeloissa hänen kotona ja toiset teki matkaa baariin, itse olin hieman liikaa ottanut ja jäin makoilemaan sohvalle. Jossakin välin kävin kusella ja uteliaisuuttaan vilkaisin ja oli niin ihanan punaiset stringit ja välittömästi tippui housut ja alkoi kovenemaan. Se oli niin ikimuistoinen kokemus, miten voi kännissä olla niin kovana ja laukesin stringeille. Joskus olen kokeillut mutta ei ole minun juttu, varmaan se tunnelataus kun oli ihastunut tyttöön teki sen 😅
7 Posts#9 · 6.1.2023, 08:43Quote from nikop on 6.1.2023, 08:43Eilen posti toi kaverin ex tyttöystävän pikkuhousut. Ihanat oli tuoksut jälleen.
Pikkusiskon pikkuhousuja olisi tarkoitus nuuhkaista kun tilaisuus tulee ja näillä näkymin tilaisuus on pian käsillä.
Eilen posti toi kaverin ex tyttöystävän pikkuhousut. Ihanat oli tuoksut jälleen.
Pikkusiskon pikkuhousuja olisi tarkoitus nuuhkaista kun tilaisuus tulee ja näillä näkymin tilaisuus on pian käsillä.
Last edited on 6.1.2023, 09:16 by nikop
5 Posts#10 · 10.1.2023, 06:26Quote from maggis on 10.1.2023, 06:26
Lainaa viestistä nikop 6.1.2023, 08:43
Eilen posti toi kaverin ex tyttöystävän pikkuhousut. Ihanat oli tuoksut jälleen.
Ai että. Kiihottais nähdä millaisia pikkareita sieltä löytyy!
Lainaa viestistä nikop 6.1.2023, 08:43
34 Posts#11 · 14.3.2023, 02:11Quote from Curiousguy on 14.3.2023, 02:11Monesti oon isosiskon pikkareit nuuhkinu samal ku runkannu.Tehny mieli lauetaki niille mut en oo viittiny.
Monesti oon isosiskon pikkareit nuuhkinu samal ku runkannu.Tehny mieli lauetaki niille mut en oo viittiny.
5 Posts#12 · 27.5.2023, 12:51Quote from maggis on 27.5.2023, 12:51Eilen oli kyllä loistava ilta. Avopuoliso ja hänen siskonsa meillä saunomassa. Tilaisuuden tullen kodinhoitohuoneeseen ja siellä ne olivat. Kahdet juuri riisutut stringit odottamassa ottajaansa! Ei varmaan tarvitse edes kertoa kuinka kanki jäykistyi hetkessä🔥
Eilen oli kyllä loistava ilta. Avopuoliso ja hänen siskonsa meillä saunomassa. Tilaisuuden tullen kodinhoitohuoneeseen ja siellä ne olivat. Kahdet juuri riisutut stringit odottamassa ottajaansa! Ei varmaan tarvitse edes kertoa kuinka kanki jäykistyi hetkessä🔥
11 Posts#13 · 13.7.2023, 03:09Quote from Hornymiksa69 on 13.7.2023, 03:09Muutaman vuosi sitten iski itsellä pikkari innostus ja sen jälkeen on tullut kaivettua pyykkikorista niin kavereiden, kaverin pikku siskojen ja kavereiden tyttöystävien pikkuhousuja omaan kokoelmaan runkkuhetkiä varten 😄 😉 kiinnostaisko jotakin mahdollisesti nähdä minkälainen pikkari arsenaali multa löytyy🤔😄
Muutaman vuosi sitten iski itsellä pikkari innostus ja sen jälkeen on tullut kaivettua pyykkikorista niin kavereiden, kaverin pikku siskojen ja kavereiden tyttöystävien pikkuhousuja omaan kokoelmaan runkkuhetkiä varten 😄 😉 kiinnostaisko jotakin mahdollisesti nähdä minkälainen pikkari arsenaali multa löytyy🤔😄
174 Posts#14 · 13.7.2023, 03:40Quote from Ulfberht on 13.7.2023, 03:40
Quote from Hornymiksa69 on 13.7.2023, 03:09
Muutaman vuosi sitten iski itsellä pikkari innostus ja sen jälkeen on tullut kaivettua pyykkikorista niin kavereiden, kaverin pikku siskojen ja kavereiden tyttöystävien pikkuhousuja omaan kokoelmaan runkkuhetkiä varten 😄 😉 kiinnostaisko jotakin mahdollisesti nähdä minkälainen pikkari arsenaali multa löytyy🤔😄
Pikkuhousut on kyllä aika uskomattomia! Vai mitä?
Tuoksut jäävät mieleen kaikista muistoista parhaiten!
Quote from Hornymiksa69 on 13.7.2023, 03:09
11 Posts#15 · 21.7.2023, 17:04Quote from Hornymiksa69 on 21.7.2023, 17:04Siinä olis omasta pikkari kokoelmasta varmaankin omat suosikit😄 kaikki käytettyinä kaivettu pyykkikorista ja tuoksut ovat jumalaiset🤤
Siinä olis omasta pikkari kokoelmasta varmaankin omat suosikit😄 kaikki käytettyinä kaivettu pyykkikorista ja tuoksut ovat jumalaiset🤤
Uploaded files:
174 Posts#16 · 28.7.2023, 23:12Quote from Ulfberht on 28.7.2023, 23:12
Quote from Hornymiksa69 on 21.7.2023, 17:04
Siinä olis omasta pikkari kokoelmasta varmaankin omat suosikit😄 kaikki käytettyinä kaivettu pyykkikorista ja tuoksut ovat jumalaiset🤤
Aika komea kokoelma sulla!
Quote from Hornymiksa69 on 21.7.2023, 17:04
Pikkari runkkailu
Quote from Deleted user on 6.10.2022, 19:19Onko kukaan nuuhkinu jonkun tutun stringejä yms?Tarkoitan siis esim pyykkikopasta löydetyt kiiman tuoksuiset pikkari😊
Onko kukaan nuuhkinu jonkun tutun stringejä yms?Tarkoitan siis esim pyykkikopasta löydetyt kiiman tuoksuiset pikkari😊
Quote from nikop on 31.10.2022, 20:38Pikkupoikana menin nuuhkimaan uteliaisuuttani äitin pikkuhousuja ja sen jälkeen se oli menoa. Enää ei tulisi mieleen äitin pikkuhousuja nuuskia mutta muiden tilaisuudentullen kyllä.
Pikkupoikana menin nuuhkimaan uteliaisuuttani äitin pikkuhousuja ja sen jälkeen se oli menoa. Enää ei tulisi mieleen äitin pikkuhousuja nuuskia mutta muiden tilaisuudentullen kyllä.

Quote from X on 8.11.2022, 20:59Ihanku tästä olis tehty jo topikki? Mut joo serkkujen, parin kaverin ja kaverin pikkusiskon muunmuossa. Oliskohan alkanu itelläki äitin pikkaresita nyt ku sanoit.
Ihanku tästä olis tehty jo topikki? Mut joo serkkujen, parin kaverin ja kaverin pikkusiskon muunmuossa. Oliskohan alkanu itelläki äitin pikkaresita nyt ku sanoit.

Quote from Ulfberht on 3.12.2022, 12:49Tää ei liity pikkareihin mutta ehkä kuitenki sopii aiheeseen.
Tää ei liity pikkareihin mutta ehkä kuitenki sopii aiheeseen.
Quote from maggis on 4.1.2023, 20:09Itse olen useasti käynyt kihlattuni pikkusiskojen alusvaatelaatikolla. Parasta on jos pyykkikorista joskus sattuu löytymään heidän likaisia stringejä. Niitä nuuhkimalla kyllä irtoaa lasti nopeasti!
Itse olen useasti käynyt kihlattuni pikkusiskojen alusvaatelaatikolla. Parasta on jos pyykkikorista joskus sattuu löytymään heidän likaisia stringejä. Niitä nuuhkimalla kyllä irtoaa lasti nopeasti!
Quote from nomoro on 5.1.2023, 01:39Kerran olin ihastunut yhteen tyttöön ja siitä nyt ei tullut mitään ja matkaa jatkettiin kavereina. Hyvät välit ja kerran olin karkeloissa hänen kotona ja toiset teki matkaa baariin, itse olin hieman liikaa ottanut ja jäin makoilemaan sohvalle. Jossakin välin kävin kusella ja uteliaisuuttaan vilkaisin ja oli niin ihanan punaiset stringit ja välittömästi tippui housut ja alkoi kovenemaan. Se oli niin ikimuistoinen kokemus, miten voi kännissä olla niin kovana ja laukesin stringeille. Joskus olen kokeillut mutta ei ole minun juttu, varmaan se tunnelataus kun oli ihastunut tyttöön teki sen 😅
Kerran olin ihastunut yhteen tyttöön ja siitä nyt ei tullut mitään ja matkaa jatkettiin kavereina. Hyvät välit ja kerran olin karkeloissa hänen kotona ja toiset teki matkaa baariin, itse olin hieman liikaa ottanut ja jäin makoilemaan sohvalle. Jossakin välin kävin kusella ja uteliaisuuttaan vilkaisin ja oli niin ihanan punaiset stringit ja välittömästi tippui housut ja alkoi kovenemaan. Se oli niin ikimuistoinen kokemus, miten voi kännissä olla niin kovana ja laukesin stringeille. Joskus olen kokeillut mutta ei ole minun juttu, varmaan se tunnelataus kun oli ihastunut tyttöön teki sen 😅
Quote from nikop on 6.1.2023, 08:43Eilen posti toi kaverin ex tyttöystävän pikkuhousut. Ihanat oli tuoksut jälleen.
Quote from maggis on 10.1.2023, 06:26Lainaa viestistä nikop 6.1.2023, 08:43Eilen posti toi kaverin ex tyttöystävän pikkuhousut. Ihanat oli tuoksut jälleen.
Lainaa viestistä nikop 6.1.2023, 08:43Eilen posti toi kaverin ex tyttöystävän pikkuhousut. Ihanat oli tuoksut jälleen.

Quote from Curiousguy on 14.3.2023, 02:11Monesti oon isosiskon pikkareit nuuhkinu samal ku runkannu.Tehny mieli lauetaki niille mut en oo viittiny.
Monesti oon isosiskon pikkareit nuuhkinu samal ku runkannu.Tehny mieli lauetaki niille mut en oo viittiny.
Quote from maggis on 27.5.2023, 12:51Eilen oli kyllä loistava ilta. Avopuoliso ja hänen siskonsa meillä saunomassa. Tilaisuuden tullen kodinhoitohuoneeseen ja siellä ne olivat. Kahdet juuri riisutut stringit odottamassa ottajaansa! Ei varmaan tarvitse edes kertoa kuinka kanki jäykistyi hetkessä🔥
Eilen oli kyllä loistava ilta. Avopuoliso ja hänen siskonsa meillä saunomassa. Tilaisuuden tullen kodinhoitohuoneeseen ja siellä ne olivat. Kahdet juuri riisutut stringit odottamassa ottajaansa! Ei varmaan tarvitse edes kertoa kuinka kanki jäykistyi hetkessä🔥
Quote from Hornymiksa69 on 13.7.2023, 03:09Muutaman vuosi sitten iski itsellä pikkari innostus ja sen jälkeen on tullut kaivettua pyykkikorista niin kavereiden, kaverin pikku siskojen ja kavereiden tyttöystävien pikkuhousuja omaan kokoelmaan runkkuhetkiä varten 😄 😉 kiinnostaisko jotakin mahdollisesti nähdä minkälainen pikkari arsenaali multa löytyy🤔😄

Quote from Ulfberht on 13.7.2023, 03:40Quote from Hornymiksa69 on 13.7.2023, 03:09Muutaman vuosi sitten iski itsellä pikkari innostus ja sen jälkeen on tullut kaivettua pyykkikorista niin kavereiden, kaverin pikku siskojen ja kavereiden tyttöystävien pikkuhousuja omaan kokoelmaan runkkuhetkiä varten 😄 😉 kiinnostaisko jotakin mahdollisesti nähdä minkälainen pikkari arsenaali multa löytyy🤔😄
Quote from Hornymiksa69 on 13.7.2023, 03:09Muutaman vuosi sitten iski itsellä pikkari innostus ja sen jälkeen on tullut kaivettua pyykkikorista niin kavereiden, kaverin pikku siskojen ja kavereiden tyttöystävien pikkuhousuja omaan kokoelmaan runkkuhetkiä varten 😄 😉 kiinnostaisko jotakin mahdollisesti nähdä minkälainen pikkari arsenaali multa löytyy🤔😄
Quote from Hornymiksa69 on 21.7.2023, 17:04Siinä olis omasta pikkari kokoelmasta varmaankin omat suosikit😄 kaikki käytettyinä kaivettu pyykkikorista ja tuoksut ovat jumalaiset🤤
Uploaded files:
Quote from Ulfberht on 28.7.2023, 23:12Quote from Hornymiksa69 on 21.7.2023, 17:04Siinä olis omasta pikkari kokoelmasta varmaankin omat suosikit😄 kaikki käytettyinä kaivettu pyykkikorista ja tuoksut ovat jumalaiset🤤
Quote from Hornymiksa69 on 21.7.2023, 17:04Siinä olis omasta pikkari kokoelmasta varmaankin omat suosikit😄 kaikki käytettyinä kaivettu pyykkikorista ja tuoksut ovat jumalaiset🤤
Seksifoorumi-Keskustelu.fi