Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

peppu orgasmi

ootko lauennu pepun kautta tyydyttämällä/ peppuseksistä?

ite oon yrittäny monta kertaa saada prostate orgasmii mut ei vaa onnistu. aluks ku työnnän leluni sisääni tulee jonki verra precumii. sen jälkee tuntuu hyvält ja tuntuu et laukeis mut tulee vaa pissaa tai jotai. jos jatkan vielä ni vähän ajan päästä tulee vaa mautonta (oon maistanu) ja väritöntä nestettä pari desiä aina vähän ajan kuluttua. välillä tulee jotai sattumia mut tuntuu et en varsinaista prostate orgasmii saa ja pakko runkata lopuks joka tuntuu kyl hyvält mut haluaisin saada peppu orgasmin ilman käsiä niin että tulee spermaa niinku oon nähny joissai videoissa

Olen vain muutamia kertoja saanut peppuorgasmin, kovin helppoa se ei ainakaan minulle ole.

Tykkään harrastaa sellaista, että peppulelu on tarpeeksi iso ja sitä edestakaisin sisässään liikutellessa tulee kouristus. Samanlainen, kuin pököä pöntöllä vääntäessä, ja tämä tuntuu todella autuaalliselta. Ylipäätään peffassa on paljon hermoja ja runsaalla liukasteella käsitellyllä lelulla itsensä pumppailu antaa kyllä nautintoa! Peppuorgasmit kuitenkin ovat onnistuneet pienemmillä leluilla.


Seksifoorumi-Keskustelu.fi