Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Palaute ja uudistukset

PreviousPage 2 of 3Next
Quote from mysteeriM on 03/11/2024, 17:57
Quote from KoiraKaveri on 01/11/2024, 12:21

Muutin viestimäärän 25.een viestiin per sivu.

Aiemmin sivu on vaihtunut kun viestejä on 18. Onko tämä muutos teidän mielestänne parempi? Ajatuksena, että parempi kokemus, kun juttu ei katkea niin helposti sivun vaihtumisen yhteydessä.

Se on ihan hyvä. Mitä enemmän viestejä per sivu, sen parempi lukukokemus, kun nykyään tietokoneen resurssit ja nettiyhteyden nopeus eivät enää ole rajottavia tekijöitä.

No joo paitsi että kyllä nuo ketjut joissa paljon kuvia lataa välillä melko pitkään ehkä tua 25 ihan hyvä raja. Puhelimella käyttäessä etenkin voi hidastella. Munkin mielestä hyvä muutos mutta rajansa kaikella.

Kiva sivuston ominaisuus, heitti pihalle kirjautuessa, kertoi että on liian monta kertaa yritetty kirjautua. Valmistauduin jo että “se oli tässä”. Nyt kävin sivustolla, ei tarvinnut edes kirjautua, meni suoraan sisään.

Sivusto oikuttelee, se osoittaa mieltään minulle.

Sisäänkirjautumista suojaa erikseen kaksi ohjelmistoa samaan aikaan. Molemmat laajalti käytettyjä palveluja. Nämä suojausohjelmat yrittävät erotella botteja ja turvallisuuden kannalta mahdollisia riskitilanteita, välillä tunnistautumisessa on häikkää. Jos ohjelma blokkaa IP-osoitteesi, voi minulle laittaa viestiä ja saan 4 päivän lockdownin tai bannin pois.

koirakaveri@meiliboxi.fi

Jatkossa Private messages käyttäjät voivat merkitä itselleen viesteistä suosikkeja. Yksityisviestin vieressä on klikattava tähti ikoni Mark as Favorited. Tähdellä merkityt ovat tallennettuina käyttäjien messages etusivulla, kun klikkaa oikealta yläkulmasta tähteä.

Privana lähetetyt kuvaliitteet ovat kadonneet automaattisesti puolen vuoden kuluttua. Poistin tämän käytöstä, sillä ominaisuus lopulta on aivan turha.

_______

Uploaded files:
  • Yksityisviestit-kuva-1.jpg
  • Yksityisviestit-kuva-2.jpg

Miksi muuten google haku ei näytä tätä foorumia jos kirjoittaa hakuun seksifoorumi-keskustelu?

Tor selaimella sivu on kärjessä joka maassa. Kun aiemmin blokkasin lähes kaikki ulkomaat, katosi sivu Google listoilta. Googlen algoritmit kait muistavat ettei kukaan käy täällä – muutaman kerran se näkynyt alempana. Hakusanalla “seksifoorumi” tulee kärkeen Suomi24 ketju josta linkki tänne, joten sinänsä vahinkoa ei ole tapahtunut. Mutta koitan palauttaa joitakin asetuksia ennalleen.

Mikäs ohjelmaan on tullut. Kun kirjautuu sisään niin näyttää hetken että olis tullut yksityisviestejä, kohta ilmoitus häviää. 

Quote from Innokas on 08/12/2024, 06:13

Mikäs ohjelmaan on tullut. Kun kirjautuu sisään niin näyttää hetken että olis tullut yksityisviestejä, kohta ilmoitus häviää. 

Tuleeko Uudet yksityisviestit- osioon numero? Joskus itsellänikin on vilahtanut siellä merkki uudesta viestistä, mutta samantien numero on kadonnut. Kurkkasin lyhytkoodia ja siinä oli virhe. Korjasin ja jospa nyt toimisi normaalisti?

Nyt näyttää nollaa kun ennen nollan viestin kanssa ei ollut nuneroa lainkaan, mutta se ei haittaa ollenkaan 🙂

Quote from KoiraKaveri on 08/12/2024, 16:19
Quote from Innokas on 08/12/2024, 06:13

Tuleeko Uudet yksityisviestit- osioon numero? Joskus itsellänikin on vilahtanut siellä merkki uudesta viestistä, mutta samantien numero on kadonnut. Kurkkasin lyhytkoodia ja siinä oli virhe. Korjasin ja jospa nyt toimisi normaalisti?

Ensin siinä lukee 2 sitten vähän aikaa ei mitään, kohta tulee 0.

Quote from Innokas on 09/12/2024, 09:36
Ensin siinä lukee 2 sitten vähän aikaa ei mitään, kohta tulee 0.

Lähetin viestiä häiriöstä ohjelmistokehittäjälle ja seuraavassa päivityksessä se on toivon mukaan jo korjattu.

Palautin myös virheeni lyhytkoodiin, eli tyhjän paikan nollan paikan sijaan.

Sivusto menee pauselle 22 päivä, koska minulla ei ole varaa maksaa ylläpitomaksua.

Minulla menee juuri nyt paljon rahaa moniin asioihin samaan aikaan ja lisäksi minulla on saataviakin. Minun on nyt pakko tinkiä jostakin. Avaan sivun heti taas, kun se on mahdollista.

Quote from KoiraKaveri on 19/01/2025, 13:55

Sivusto menee pauselle 22 päivä, koska minulla ei ole varaa maksaa ylläpitomaksua.

Minulla menee juuri nyt paljon rahaa moniin asioihin samaan aikaan ja lisäksi minulla on saataviakin. Minun on nyt pakko tinkiä jostakin. Avaan sivun heti taas, kun se on mahdollista.

Voih! Ompa harmi. Mutta ymmärrän kyllä. Tsemppiä 

Quote from X on 19/01/2025, 23:05
Quote from KoiraKaveri on 19/01/2025, 13:55

Voih! Ompa harmi. Mutta ymmärrän kyllä. Tsemppiä 

Kiitoksia tuestasi harrastusta kohtaan, ymmärrän hyvin tilanteen.
Olet ollut positiivisella “yhteisön” asialla pyyteettömästi ja luonut hyvän ja toivomuksia toteuttaneen sivuston.
Toivottavasti olet saanut ajastasi itsellesi myös jotain virikettä, kuten useat jäsenet on saaneet, itsekin useasti, jopa projektin 2024 ja jatkuu.
Nöyrä Kumarrus ja Kiitos

”Mihin ehtiikään, jos elää saa.” – Johan Ludvig Runeberg

Hyvää Runebergin päivää!

_______

Nyt on maksut taas maksettu moneksi kuukaudeksi eteenpäin! Postailkaa mieluisia kuvia ja kertoilkaa mitä olette tehneet niin voimme inspiroida toisiamme!

Quote from KoiraKaveri on 05/02/2025, 12:25

Hyvää Runebergin päivää!

_______

Nyt on maksut taas maksettu moneksi kuukaudeksi eteenpäin! Postailkaa mieluisia kuvia ja kertoilkaa mitä olette tehneet niin voimme inspiroida toisiamme!

Oho en uskonnu et näin nopeesti! Mahtavaa! ^^ kävin randomilla kattomassa ja yllätyin

Quote from X on 06/02/2025, 21:24
Quote from KoiraKaveri on 05/02/2025, 12:25

Hyvää Runebergin päivää!

_______

Oho en uskonnu et näin nopeesti! Mahtavaa! ^^ kävin randomilla kattomassa ja yllätyin

Kiitos. On ollut yksinäistä, RUNKKAILLA. Elämä taas voittaa ja käsi käy onnesta. Palataan myöhemmin “menneeseen” aikaan.

Ylläpito, missä ongelma, ei päästä kirjautumaan useinkaan vaan tulee kuvan ilmoitukset, sama ongelma puhelimella ja tietokoneella en pääse kirjautumaan ollenkaan, tämä alkaa jo tympimään.?!

Uploaded files:
  • Screenshot_2025-02-14-08-15-53-96_3aea4af51f236e4932235fdada7d16432.jpg
  • Screenshot_2025-02-14-08-16-04-00_3aea4af51f236e4932235fdada7d16432.jpg
Quote from Mikael on 16/02/2025, 10:30

Ylläpito, missä ongelma, ei päästä kirjautumaan useinkaan vaan tulee kuvan ilmoitukset, sama ongelma puhelimella ja tietokoneella en pääse kirjautumaan ollenkaan, tämä alkaa jo tympimään.?!

Käytätkö Tor selainta? Jotakin välityspalvelimien kautta toimivaa yhteyttä joka kiertää ulkomailta? Euroopan ulkopuoliset maat ovat blokattuja ja sivuston tietoturva on yhteydessä muihinkin sen käyttäjiin, jakaa dataa väärin käyttäytyvistä IP-osoitteista ja ne ovat mustalla listalla.

Jos joutuu syyttä blokatuksi, viestiä voi laittaa koirakaveri@meiliboxi.fi

https://seksifoorumi-keskustelu.fi/forum/topic/palaute-ja-uudistukset/?part=2#postid-6683

Käytän ihan normaalia selainta firefoxia, miksi ihmeessä käyttäisin mitään tor selainta, niin ja ei ole välityspalvelinta vaan ihan vaan normaali netti.

Quote from Mikael on 20/02/2025, 10:45

Käytän ihan normaalia selainta firefoxia, miksi ihmeessä käyttäisin mitään tor selainta, niin ja ei ole välityspalvelinta vaan ihan vaan normaali netti.

Kirjota salasana johonkin kännykän muistilapulle ja copy peistaa kentään. Ei ainakaan kirjotusvirheitä tuu sillon.

Quote from Ulfberht on 20/02/2025, 17:51

Kirjota salasana johonkin kännykän muistilapulle ja copy peistaa kentään. Ei ainakaan kirjotusvirheitä tuu sillon.

Salasana on tallennettu selaimen tiliin, joten ei mene väärin.

En mahda tuolle ongelmalle varmaan mitään. Joskus harvoin tunnistus on epäonnistunut mutta tämä on ainakin itselle harvinaista. Jos tunnistus epäonnistuu neljä kertaa peräkkäin niin pääsy estyy kahdeksi päiväksi. Tällöin suosittelen lähettämään sähköpostin ja mihin kellonaikaan väärä esto tuli. Jos tuosta tulee jatkuva ongelma, lähetän viestiä viasta ohjelmiston kehittäjälle.

Jos kirjautuessa klikkaa ”Remember Me” profiili pysyy sisäänkirjautuneena 30 vuorokautta.

“Remember Me” aiheuttaa useammin ongelman kirjautuessa, tulee virheilmoitus, joskus toisinpäin, tai se on sittenkin sattumanvaraista, kunhan vaihtaa niin onnistuu. Samoin se ei pidä välttämättä kirjautuneena pitkään, ehkä joitain päiviä. Netin ihmeellinen maailma toimii välitilassa “kvanttimaailmassa”, sillä on oma tahto, joskus ei onnistu millään ja joskus onnistuu liiankin helposti. Joten käytän yleensä automaattista kertakirjautumista.

Asioihin tottuu, kunhan ei totu liikaa ja vaihtelu virkistää aina.🤗

Quote from 🍆🍑Dick Balls 💦👀 on 26/02/2025, 21:20

“Remember Me” aiheuttaa useammin ongelman kirjautuessa, tulee virheilmoitus, joskus toisinpäin, tai se on sittenkin sattumanvaraista, kunhan vaihtaa niin onnistuu. Samoin se ei pidä välttämättä kirjautuneena pitkään, ehkä joitain päiviä. Netin ihmeellinen maailma toimii välitilassa “kvanttimaailmassa”, sillä on oma tahto, joskus ei onnistu millään ja joskus onnistuu liiankin helposti. Joten käytän yleensä automaattista kertakirjautumista.

Asioihin tottuu, kunhan ei totu liikaa ja vaihtelu virkistää aina.🤗

Katselin asetuksia ja vaihtoehtoja. Koetan vaihtaa tunnistautumisen toiseen Captcha menetelmään. Ehkäpä se ratkaisisi kirjautumis ongelmat.

PreviousPage 2 of 3Next

< Foorumin etusivulle