Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Oletko runkannut tänään?

PreviousPage 39 of 54Next
Quote from setsuus on 19.6.2024, 07:36

Heti aamusta taas oli pakko ennen töihin lähtöä ja nyt 3 tuntia myöhemmin istun kuorma-autossa kyrpä pystyssä.

pakko käydä jollain huoltoasemalla tauolla pikarunkut hoitamassa

Niin hyvältä se tuntuukaan ja kuinka paljon sitä itsekin harrastan niin en voi olla varoittamatta Runkkauksen vaaroista autoa ajaessa. 

Quote from Innokas on 18.6.2024, 10:17
Quote from Ulfberht on 17.6.2024, 22:26
Quote from Innokas on 17.6.2024, 18:09
Quote from Ulfberht on 17.6.2024, 18:01

Kohta kotona yksin ja sitten runkkaan oikeen nautinnolla.

Kannatetaan, runkkaa oikeen kunnolla ja nautiskele pitkään ennekuin laukeat ja lennätät spermasi.

Kyllä! Suoritus takana päin.

Suoritus on minusta vähän vähättelevä ilmaus niin ihanalle tapahtumalle kuin Runkkaus Itsetyydytys ym. 

Sanotaan kuin urheilussa. Hyvä suoritus tehty!?

Quote from Innokas on 19.6.2024, 13:04
Quote from setsuus on 19.6.2024, 07:36

Heti aamusta taas oli pakko ennen töihin lähtöä ja nyt 3 tuntia myöhemmin istun kuorma-autossa kyrpä pystyssä.

pakko käydä jollain huoltoasemalla tauolla pikarunkut hoitamassa

Niin hyvältä se tuntuukaan ja kuinka paljon sitä itsekin harrastan niin en voi olla varoittamatta Runkkauksen vaaroista autoa ajaessa. 

Joo ei ajaessa viitti kivempi on rauhassa runkata

Olen Runkannut tänään.

Taas kerran illalla, aamutöstä ja aamulla vielä. Ihanaa touhua ^^

Mukavan orgasmin voisi tähän väliin nauttia.

PS: Ja mukavalta se tuntuikin!

Olen kerran runkannut ja juuri on toisen vuoro.

liikaa kiihottaa vanhat parit joiden leikkeihin tahtoisin mukaan.

Nyt alkaa olla Juhannuksen viettelyt takana päin. Istuin paljon autonratissa ja oli mahtavaa painaa baanalla, kun moottoritiet ihan tyhjinä, 99% vähemmän autoja kuin normaalisti. Sai napsia sipsejä ja upota kuskin penkkiin.

Kohta harrastelen jotakin pervoleikkejä, mutta en ole vielä päättänyt mitä?

Yksi siemensyöksy on tänään ruiskautettu pippelistä ulos…..useamman päivän tauko, niin spermaakin tulee taas aika paljon. Ehkä kohta vielä vähän lisää…..

Kyrpä kovana ja Esinahka liikkuu vinhasti Terskan päällä.

Myös itse melko pian aamusta itsetyydytys.

Tänään tulossa stressaava päivä. Orgasmista tulee mukavan turvallinen olo ja saa itsevarmuutta.

On niin kuuma, että ei kyllä pysty. Eilen yöllä itsetyydytin toisen kerran, että saa paineet purettua, ja tänäänkin todennäköisesti vasta loppupäivästä harrastan jos siltä tuntuu.

Voisi ittekkin illalla viileämmällä runkata.

Heti aamulla sängyssä kun heräsin kiimaiseen oloon ja aika pitkään runkkasin, pieni tauko oli ja nyt taas kyrpä kovama. Panettaa aivan hirveästi

Quote from X on 28.6.2024, 13:11

Heti aamulla sängyssä kun heräsin kiimaiseen oloon ja aika pitkään runkkasin, pieni tauko oli ja nyt taas kyrpä kovama. Panettaa aivan hirveästi

Mulla hetkeksi runkkaaminen auttaa mutta ei se kunnon naintia kuitenkaan korvaa. 

Quote from Innokas on 28.6.2024, 13:52

Mulla hetkeksi runkkaaminen auttaa mutta ei se kunnon naintia kuitenkaan korvaa. 

No ei korvaa, kyllä oikea läheisyys on parempaa. Tai kai se tavallaan “korvaa” just, mutta on se eria asia. Tänään itseasiassa myöhemmin luultavasti naisen kanssa kivaa tiedossa ^^

Quote from X on 28.6.2024, 15:58
Quote from Innokas on 28.6.2024, 13:52

No ei korvaa, kyllä oikea läheisyys on parempaa. Tai kai se tavallaan “korvaa” just, mutta on se eria asia. Tänään itseasiassa myöhemmin luultavasti naisen kanssa kivaa tiedossa ^^

Näin muuten on meilläkin suunnitelmissa, siis naintia iltasella.

Kyllä olen runkannut tänäänkin.

Quote from Innokas on 29.6.2024, 11:37

Kyllä olen rankannut tänäänkin.

Samoin

Toisen kerran pikaisesti. 

En kertaakaan tänään, eikä minulla ole loppupäivänäkään mahdollisuutta. Kovasti itseasiassa panettaa…

Olen itsetyydyttänyt itseäni ja leuennut tänään.

Quote from KoiraKaveri on 29.6.2024, 21:35

En kertaakaan tänään, eikä minulla ole loppupäivänäkään mahdollisuutta. Kovasti itseasiassa panettaa…

Mutta niinkuin itsekin oot aina sanonut, sitten tuntuu sitäkin paremmalta!

Kohta voisi.

Oli melkeen kahden päivän tauko mut tänä aamuna taas tuli runkattua, tuntuu se hyvältä ^^

Itsekin eilen kahdesti ja tänään aamulla. Aah!

PreviousPage 39 of 54Next

< Foorumin etusivulle