Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Oletko runkannut tänään?

PreviousPage 23 of 48Next
Quote from 😉 Dick & Balls & Toys 😜 on 20.8.2023, 12:26

Juu, nyt oli sopiva hetki 🤫

Hups, saakos tällä puolella näyttää🍆 “julkisesti”? Saako vilauttaa 🍌🍄🍑 ja vatkata🥚.

Vai pelkästään jäsenalueella🦧

Hyvältähän tuo tuntuu. Kannustaa muitakin yksinkertaisiin ja hyviin, rentouttaviin taukoihin.

Kahdesti tänään kyllä!

Kiitos, me pidetään taukoja, miksi tehtaat pitää seisokkeja.
Mäkin haluan pitää kunnon seisokkeja, en taukoja 😉

Melkein viikko on mennyt ilman orkkua vaikka kaikenlaista kivaa olen kalustoni kanssa harrastanut, ei jostain syystä ole ollut tarvetta purkautua. Nyt kuitenkin on kova Kyrpäni kädessäni ja kohta tulee…

Vauhti on kova ja kohta tulee.

Kyllä kerran. Nyt voisi pikaisesti toisen, ennenkuin pitää lähteä käymään asioilla.

Quote from KoiraKaveri on 23.8.2023, 14:25

Kyllä kerran. Nyt voisi pikaisesti toisen, ennenkuin pitää lähteä käymään asioilla.

Tärkeimmät ensin. 

Taas haen nautintoa rakkaan Kyrpäni kautta.

Jos runkkauksen ilman orgasmia lasketaan, niin olen toisen kerran runkannut. Mitä mieltä olette, lasketaanko?

Quote from Innokas on 24.8.2023, 16:08

Jos runkkauksen ilman orgasmia lasketaan, niin olen toisen kerran runkannut. Mitä mieltä olette, lasketaanko?

Oletko runkannut, niin sen määrittäminen on aika yksilön omasta arvioinnista riippuvaa. Tarvitaanko orgasmiin asti viety suoritus vai onko kaikki runkkaaminen sitä miksi sitä kutsutaan? Vaikka ei olisikaan lauennut niin mielestäni voi laskea. Runkkaamistahan se runkkaaminen on, kun sen aloittaa.

Suomen luonnon päivän aloitin luonnossa luonnollisesti runkkaamalla joka on tosi luonnollista.

Quote from Innokas on 26.8.2023, 11:43

Suomen luonnon päivän aloitin luonnossa luonnollisesti runkkaamalla joka on tosi luonnollista.

Sehän on hienoa! Itsellä päivä hujahti niin nopeasti, että en ehtinyt tehdä mitään poikkeavaa luontopäivän kunniaksi.

Kolmesti kuitenkin runkannut tänään. Muutenkin olen ollut tosi kiihottunut koko päivän.

Quote from KoiraKaveri on 27.8.2023, 00:17
Quote from Innokas on 26.8.2023, 11:43

Suomen luonnon päivän aloitin luonnossa luonnollisesti runkkaamalla joka on tosi luonnollista.

Sehän on hienoa! Itsellä päivä hujahti niin nopeasti, että en ehtinyt tehdä mitään poikkeavaa luontopäivän kunniaksi.

Kolmesti kuitenkin runkannut tänään. Muutenkin olen ollut tosi kiihottunut koko päivän.

Ei ollenkaan huonompi suoritus. 

Quote from KoiraKaveri on 27.8.2023, 00:17
Quote from Innokas on 26.8.2023, 11:43

Suomen luonnon päivän aloitin luonnossa luonnollisesti runkkaamalla joka on tosi luonnollista.

Sehän on hienoa! Itsellä päivä hujahti niin nopeasti, että en ehtinyt tehdä mitään poikkeavaa luontopäivän kunniaksi.

Kolmesti kuitenkin runkannut tänään. Muutenkin olen ollut tosi kiihottunut koko päivän.

On se hienoa että kolmesti runkkaaminen päivässä ei ole mitään poikkeavaa. Siihen kun pääsis!

Kahdesti tänään. Pääsin juuri kotiin, niin ehkä kolmannen. Kyllähän sataa aivan mahdottomasti!

Artisti: Jacato

Quote from Innokas on 27.8.2023, 13:19

On se hienoa että kolmesti runkkaaminen päivässä ei ole mitään poikkeavaa. Siihen kun pääsis!

Itsellä tapoihin kuuluu aamu ja iltatyydytys. Herättyäni päivä lähtee käyntiin pikaisella, ja ennen nukkumaan menoa nukkuu paremmin. Orgasmihan auttaa nukahtamaan. Tällöin kertoja tulee helposti ainakin kaksi, mutta välillä kausia ettei ehdi tai koe edes tarvetta runkata.

Karvoituksen siistimisen yhteydessä tuli tietenkin myös runkattua.

Kahdesti, työmatkalla autossa erään asiakkaan luokse mennen tullen. Ei kuitenkaan loppuun saakka, seisottelin vain Kyrpääni. Automaattivahteisto on ihana voi keskittyä vain omaan vaihdetankoon. 

Kolmannen kerran kotona ja nyt ihan orkkuun saakka.

Quote from Innokas on 30.8.2023, 16:43

Kolmannen kerran kotona ja nyt ihan orkkuun saakka.

Oho. Sinulla on ollut rentouttava päivä!

Itse vain kerran tänään.

PreviousPage 23 of 48Next


Seksifoorumi-Keskustelu.fi