Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Oletko runkannut tänään?

PreviousPage 2 of 46Next
Lainaa viestistä santtu 15.10.2022, 17:59

Juu 👍

👍

Just nyt töissä vessassa vetelemäs☺️ paril työkaveril ihan liian hyvä perseet. Oli pakko tulla purkamaa paineita

Lainaa viestistä Kiimainen 15.10.2022, 21:44

Just nyt töissä vessassa vetelemäs☺️ paril työkaveril ihan liian hyvä perseet. Oli pakko tulla purkamaa paineita

Pitääkin laittaa ensiviikolla vaippa töihin. Teen sellaista työtä jossa pitää ajella autolla eri pisteisiin, voisi kotimatkalla pysähtyä jonnekkin parkkipaikan kulmaan ja autossa istuessa hieman helliä housujen päältä kunnes laukeaa.

Olen kerran lauennut vaippaan ajaessani autoa noin kolme vuotta sitten! Se tapahtui pikkutiellä jolla ei paljoa liikennettä. En kuitenkaan suosittele moista kenellekään, tulee helposti ojaanajo.

Olen.

En kunnolla.. Jotain pientä näperrystä välillä. Varmaa pitäis. Taas töissä ja työkaverit liian seksikkäitä.

 

Herättyäni pikaiset. Nyt on ilta ja kohta toisen kerran. Etsin rauhassa jonkin miellyttävän kuvan tai animaation e621 sivustolta jonka parissa fantasioida ja nautiskelen.

Kahdesti.

Minulle tuli tänään aivan älyttömän hyvä orgasmi! Joskus ne ovat aivan mahtavia!

Lainaa viestistä KoiraKaveri 25.10.2022, 21:04

Kahdesti.

Minulle tuli tänään aivan älyttömän hyvä orgasmi! Joskus ne ovat aivan mahtavia!

Ei ole ollut tilaisuutta, mutta onneksi toisilla on mahdollisuus.

Just lensi mällit santun siskon kuvia katsellessa👍😍

Tossa just ehdin pikaisesti runkata orkun.

Lainaa viestistä Innokas 25.10.2022, 21:41
Ei ole ollut tilaisuutta, mutta onneksi toisilla on mahdollisuus.

Mutta sitten se tuntuu sitäkin makeammalta. Muistan lukeneeni, että joku kertoi tekevänsä sitä vain 1 – 2 kertaa viikossa. Itse alkaisin kyllä kärsiä puutetta niin vähillä.

___________

Tänään kolmesti.

Kahdesti. Nyt vielä kolmannen kerran ja sitten nukkumaan.

En vielä kertaakaan!

Jouluvaloja laittanut pihalla ja lyhyen työkeissin hoidin jonne otin koirani mukaan. Kun työt oli tehty, lähdimme lenkille. Kohta kyllä voisi.

Eilen kiihotti jostakin syystä paljon ja itsetyydytin kolmesti.

Kolmannella kerralla sain taas sellaisen erittäin voimakkaan ja nautinnollisen orgasmin.

En… Mieli tekis.

Kerran, kohta toisenkin 😍 

Lainaa viestistä nomoro 28.11.2022, 18:49

Kerran, kohta toisenkin 😍 

Hyvin tehty.

Tänään olen ollut koko päivän pienessä kiihottuneisuuden tilassa. Kohta illan “hyvä olo” hetki.

Aamulla oli niin kova tarve, että kahdesti peräkkäin, silloin olo helpotti.

PreviousPage 2 of 46Next


Seksifoorumi-Keskustelu.fi