Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Nopea orgasmi?

Kuinka saatte nopean orgasmin aikaiseksi?
Itse saan sen työllä ja kiihokkeilla, mutta se vie aikaa.
Onko sitä nopeaa reseptiä olemassa? 
Joskus olisi kiva vain saada orgasmi, esim. 5 min aikataululla.
Valmis kokeileen!

Itse varsinkin aamulla haluan pikaorgasmin. Samalla tavalla kun pitää vaikka pingispalloa sormiensa päässä, niin otan kiinni peniksen kärjestä niin, että esinahka on terskan päällä, ja alan lutistella pikaiseen tahtiin. Kun lypsää niin orgasmi tulee nopeasti – aamulla on myös usein kiihottunut. Auttaa heräämistä, kun sukeltaa hyvään oloon ja tulee lämmin. Pidättelen pissaa henkeni edestä, kuten elämäni ensimmäisillä itsetyydytys sessioillani.

Itellä auttaa kun virittäytyy ensin. Kattselee kuvia ja videoita ja nostaa kiimaa. Sitten vähän sikiöasentoon ja nopeaa runkkaamista.

Ilman syytä ei vain joskus meinaa tulla. Ajatukset harhailee ja tulemista pitää houkutella.

Lainaa viestistä KoiraKaveri 10.1.2023, 00:44

Itse varsinkin aamulla haluan pikaorgasmin. Samalla tavalla kun pitää vaikka pingispalloa sormiensa päässä, niin otan kiinni peniksen kärjestä niin, että esinahka on terskan päällä, ja alan lutistella pikaiseen tahtiin. Kun lypsää niin orgasmi tulee nopeasti – aamulla on myös usein kiihottunut. Auttaa heräämistä, kun sukeltaa hyvään oloon ja tulee lämmin. Pidättelen pissaa henkeni edestä, kuten elämäni ensimmäisillä itsetyydytys sessioillani.

Hei tuo toimii soveltaen, etsien. Kahdella sormella kiinni, mutta mulla pieni vetelevä lypsävä liike koko terskaa kahdella sormella puristellen, ja vot se tuli.

Jännä että toimii sinullakin. Minusta kalusteiden pää on se kaikkein herkin kohta. Kun laukesin ensimmäisen kerran elämässäni, tapahtui se näpelöidessäni kalusteiden päätä.

Itse tykkään tehdä sen niin, että esinahka on terskan päällä, siitä läpi alkaessaan lutistella tuntuu tosi hyvältä. Koko elämäni olen itsetyydyttänyt enimäkseen näin.

Tuo terskan pääätä hivelevä ja ärsyttävä orgasmi on todella vaarallinen, joskus ei tiedä mitä sieltä tulee spermat vai kuset.
Joskus olen perinteiseen tapaankin runkatessa törmännyt tähän, ehkä joku kosketus, mitä tulee ja se laittaa pidättelemään turhaan.
Joskus asiaa sivunneena, biologiaa opiskellessa, että nisäkkäillä on sisään rakennettu pissarefleksi, jos joku nuolee vain peniksen päätä.
Näin pesue saadaan pissatettua hallitusti, jottei jää hajujälkiä.
Tämä terskan pää orgasmi on varmaan jäänne tältä esihistorialliselta kehitysvaiheelta joka varttuneessa iässä aiheuttaa orgasmin.
Käsittääkseni ainakin jotkin koirarodut tekee vieläkin näin, pissattavat pentunsa pesässä?

Nopeampi orgasmi tulee siitä, jos on epäilys tai mahdollisuus siitä, että joku näkee, kun runkkaat.

Asiata helpottaa, jos videoit runkkaus tapahtumasi ja julkaiset sen jossain 🤫 foorumilla 😇 ja tiedät että jotkut tulee katsomaan sen samoilla fiiliksillä

Mulla tulee yleensä aikalailla heti kun alan runkkaan. Varsinkin silloin kun ensin oon tääl saattanu käydä lueskeleen juttui toisten jätkien runkkailuista. Tai sit Redditist tullut kateltua videoit mis joku tyyppi runkkaa ja se kun näkee kun silt lentää lastit, kiihottaa perkeleesti. Heterona itseeni aina pitäny mut oon huomannu alkaneeni kiihottuun just tälläsist. 🤤

Runkkauksen intesiteettiä vaihtelemalla vaikutan siihen kuinka nopeasti laukean. Joskun haen nopeaa laukeamista joskun taas mennään pitkän nautinnon kautta. Mutta on sellaisiakin tapahtumia tullut eteen että en laukea millään. Siihen vaikuttaa monet asiat joista stressaava tilanne on yleisin syy laukeamattomuuteen. Curiousguy kirjoitti että toisten miesten siemensyöksyt kiihoittaa, niin minuakin vaikka täys hetero olen. Jos laukeaminen tapahtuu naisen kasvoille tai suuhun niin aina helpommin lähtee.


Seksifoorumi-Keskustelu.fi