Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Mitä tiedätte ns. Kuivasta orkusta?

Itse törmäsin vähän sattumalta kuivaan orkkuun, joka sitten muutti koko seksielämäni perusteellisesti. 

Teininä muistan ensimmäiset orgasmit jolloin ei tullut mitään. Sitten hieman vanhempana olin vaatekomerossa runkkaamassa, kun ensi kerran tuli sitä mitä nyt lauetessa tulee! Pelästyin, kun aiemmi ei ollut vielä tullut spermaa.

Joku kertoi kuivan orgasmin saamisesta, että kun painaa kassien takaa voimalla, peräreijän ja kassien välistä, niin ei pitäisi tulla lauetessa mitään. Istua esim. jonkin päällä joka painaa sieltä kohdin. Olen koettanut mutta itsellä tämä ei toiminut. Tykkäisin kyllä laueta ”kuivasti” ilman, että tarvitsee miettiä minne ”oheistuote” menee!

Kovin usein en ole tuota kuivaa laukeamista kokenut mutta muutaman kerran kuitenkin… joskus 30+ vuotiaana ainakin kun olin seksisuhteessa 50+ Naiseen jonka kanssa tapailtiin viikonloppuisin ja ne viikonloput olivatkin todella seksin täytteisiä niin ei sitä sitten vaan enää jossain vaiheessa spermaa tullut mutta laukeamiset olivat enemmän kuin tajunnan räjäyttäviä kuitenkin 😉

Muutenkin tämä kypsä Nainen opetti kaikenlaista kivaa seksin saralla ja hänen kanssaan myös koin sen kun Nainen suorastaan ejekuloi naamankin ihan märäksi kun pillua nuolee… 😉

Voi niitä aikoja…

Lainaa viestistä Pervo-mies 26.9.2022, 10:02

joskus 30+ vuotiaana ainakin kun olin seksisuhteessa 50+ Naiseen jonka kanssa tapailtiin viikonloppuisin ja ne viikonloput olivatkin todella seksin täytteisiä niin ei sitä sitten vaan enää jossain vaiheessa spermaa tullut mutta laukeamiset olivat enemmän kuin tajunnan räjäyttäviä kuitenkin 😉

Kuulostaa siltä, että oot ollu onnekas! Ittellä välillä ajatuksentasolla kiinostaa seksi itseä vanhemman naisen kanssa. Saisi rakastella jotakuta kypsää ja elämänkokemusta kartuttanutta. Työntää nuorempi ja kokematon munansa sisään johonkuhun vanhempaan. (Huh, kun alkoi panettaa.)

Muistui mieleen kuivasta orkusta. En ollu juonu mitään pitkään aikaan ja runkkasin niin ei tullut kuin pisara. Nesteenpuute vaikuttavaa koko kehossa selvästi! Joinkin vettä ton jälkeen. Itellä unohtuu helposti juoda enkä osaa erottaa janon tunnetta nälästä.

Lainaa viestistä Ulfberht 30.9.2022, 16:02
Lainaa viestistä Pervo-mies 26.9.2022, 10:02

joskus 30+ vuotiaana ainakin kun olin seksisuhteessa 50+ Naiseen jonka kanssa tapailtiin viikonloppuisin ja ne viikonloput olivatkin todella seksin täytteisiä niin ei sitä sitten vaan enää jossain vaiheessa spermaa tullut mutta laukeamiset olivat enemmän kuin tajunnan räjäyttäviä kuitenkin 😉

Kuulostaa siltä, että oot ollu onnekas! Ittellä välillä ajatuksentasolla kiinostaa seksi itseä vanhemman naisen kanssa. Saisi rakastella jotakuta kypsää ja elämänkokemusta kartuttanutta. Työntää nuorempi ja kokematon munansa sisään johonkuhun vanhempaan. (Huh, kun alkoi panettaa.)

Kyllä siinä tämän kypsän Naisen käsittelyssä kaikenlaista tuli opittua, miten Naista tyydytetään 😉 Kaiholla muistelen niitä hetkiä hänen kanssaan, tapailtiin kuitenkin parin vuoden verran…

Ejakuloinnin eli siemensyöksyn jälkeen tuntuu että herään kiimaisesta kiihoituneesta sumeasta tilasta taas todellisuuteen ja terskani on hyvin kosketusarka eikä tee yhtään mieli jatkaa runkaamista tai naimista pitkään aikaan.

Kun sitä vastoin silloin kun pidätän ejakulointia ja nautin ns. kuivasta orgasmista niin pystyn vaikka heti jatkaa runkkaamista tai naintia ja saada uuden orgasmin, kuivan tai siemensyöksyllisen heti perään.

Siemensyöksyllisiä orgasmia olen päivän aikan saanut maksimissaan muistaakseni vain kaksi kappaletta vuorokaudessa. ”Ennätys” kuivien orgasmien määrä päivässä taitaa olla seitsämän ja silloinkin muut rajoittavat tekijät estivät lisänautinnot.

Kuivien orgasmien hallinta vaatii kuitenkin pitkäaikaisen harjoittelun.

Lainaa viestistä Innokas 3.10.2022, 14:58

Kuivien orgasmien hallinta vaatii kuitenkin pitkäaikaisen harjoittelun.

Tämä on todella mielenkiintoista!

Pitää itsekin koettaa tuota mainitsemaasi orgasmin rajapinnan koskettamista, osaan ehkä kutakuinkin hahmottaa millaisia tuntemuksia tarkoitat. Joskus itselläkin orgasmi on jäänyt ikäänkuin kesken, hyvää oloa tuntee mutta kiihottuneisuus palaa välittömästi hieman alemmalta tasolta.

Ejakuloinnin eli siemensyöksyn jälkeen tuntuu että herään kiimaisesta kiihoituneesta sumeasta tilasta taas todellisuuteen ja terskani on hyvin kosketusarka eikä tee yhtään mieli jatkaa runkaamista tai naimista pitkään aikaan.

Tuo unesta havahtumisen tunne kuvastaa hyvin sitä olotilaa joka seuraa orgasmista. Nautinto menee rajan ylitse niin rajusti, että euforia humalluttaa ja psyykkisesti on hetken todella herkässä tilassa.

KoiraKaveri kirjoittaa että häneltäkin on joskus orkku jäänyt ikäänkuin kesken.

Tähän totean että kuivassa orgasmissa orkku ei jää kesken  siinä “vaan” estetään ejakulointi eikä menetetä kiimaa ja spermaa.

Lainaa viestistä Innokas 3.10.2022, 22:04

KoiraKaveri kirjoittaa että häneltäkin on joskus orkku jäänyt ikäänkuin kesken.

Tähän totean että kuivassa orgasmissa orkku ei jää kesken  siinä ”vaan” estetään ejakulointi eikä menetetä kiimaa ja spermaa.

Ahaa, okei. Tällöin itselläni ei ole kokemusta tästä.

Tämä kuiva orgasmi vaati siis syvempää perehtymistä ja harjoittelua, kuten edellä mainitsitkin.

Olen muutamia kertoja yrittänyt estää, mutta sperma valuu sitten omia aikojaan ulos.
Kesken jäänyt kiihotus, juuri ennen orgasmia tauko ja sitten jatkaminen on oma keino ja
se voi jatkua useamman päivän, no sitten ei tule kuivaa orgasmia.

Spoiler
Tuo sotku on kyllä joskus harmi, ainoastaan nuorena sen pystyi ohittamaan.
Notkeasti kierrättämällä, kaiholla muistelen tuota aikaa, siinä oli taikaa, se tuntui oudon vieraalta ja tajunnan räjäyttävältä.
Jos kiinnostaa, voin kertoa tarkemmin, mutta mikä olisi oikea osoite? Kokemusta kesti melkein 5 vuotta, kunnes..

Lapsena sai kuivia orkkuja, kun ei vielä tullut nestettä.


Seksifoorumi-Keskustelu.fi