Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Mitä kuuntelet nyt?

Page 1 of 3Next

Millaisesta kappaleesta tällä hetkellä pidät?

Itsellä soi nyt Hans Zimmer:

Drink Up Me Hearties Yo Ho (From ”Pirates of the Caribbean: At World’s End”/Score)

Tätä kuuntelen nyt.

Kaunista! Rakastan tätä!

En itse ole suomen Halloween ihminen ollenkaan. Se on niin amerikkalainen juhla ettei se minun mielestäni istu tänne. Mutta tässä Halloween teemaan sopivaa. Tämä on aivan mainio!

Fursuit Dance – Spooky Scary Skeletons

Scatman (Ski Ba Bop Ba Dop Bop)

Scatman John Larkin kärsi itse änkytyksestä ja oli entinen päihdenarkomaani, minkä takia hän sijoitti hitistä saamansa tulot änkyttäjien ja huume- ja alkoholiongelmasta kärsivien auttamiseen.

Wikipedia: Vuoden 1998 lopussa Larkinilla diagnosoitiin keuhkosyöpä, mutta hän jatkoi työtään musiikin parissa sairauden aiheuttamasta rasituksesta huolimatta. Seuraavan vuoden kesäkuussa ilmestyi hänen viimeinen levynsä, Take Your Time. Pian sen julkaisun jälkeen hän joutui tehohoitoon. Larkin vaikutti pysyvän positiivisena sairaudesta huolimatta ja sanoi elämänsä olleen ”mitä parhain”. Hän kuoli joulukuun alussa 57-vuotiaana kotonaan Los Angelesissa.

Nami Tamakia ja J-poppia 

TheFatRat – Origin (DOTA 2 Music Pack)

Lainaa viestistä Ulfberht 15.1.2023, 22:25

Danheim on aivan mahtavaa. Hyvä biisi kans niiltä

Kissa musaa. 😺 JJD – NyanCat:

Edellisellä foorumilla kerroin Kettuselle ,että minä en meinaa saada otetta klassisen musiikkiin. Kettunen laittoi tämän minulle ja sanoi “kuunteleppas tämä. Tämä on kerrassaan hieno!” Ja linkkasi tämän:

Tämä on yhä soittolistallani, tulee olemaan tulevillakin koko loppuelämäni. Kettunen rakas!

The Beatles – Strawberry Fields Forever

Aivan mahtavaa, kun kesä on tulossa!

Rakastan autolla ajamista ja kesällä on aivan mahtavaa ajella! Joitakin vuosia sitten ajoin työn takia yhteensä 1000 kilometriä lähes samana päivänä. Kävin kahviloissa ja nukuin muutaman tunnin autossa. Se päivä on jäänyt hyvin mieleen ja tahdon tehdä tänä kesänä myös jonkin pitkän reissun. Ei kuitenkaan noin pitkää sillä loppumatkasta toivoin vain pääseväni kotiin.

Auton rattiin, kengät pois, juomaa telineeseen, koira takapenkille ja sitten matkaan!

Minulla on tänään jokin Beatles kärpäsen purema!

Olen katsonut ja kuunnellut tämän Don’t Let Me Down ainakin 20 kertaa tänään, lähetin sen isällenikin. Ja muutakin Beatlessia kuuntelen. 

tää on vaan niiiin hyvä!

Haluan painottaa, että en fanita natseja millään tavalla, mutta tässä alustava infovideo sotalaiva Bismarckista. Aleksi Rantamaa:

Ja tässä itse kappale. sabaton – bismarck:

Page 1 of 3Next


Seksifoorumi-Keskustelu.fi