Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Mitä kuuntelet nyt?

PreviousPage 2 of 3Next

Tuo Haggard – Awaking the Centuries oli kyllä erilaista ja jännää.

Rubik – Sun’s eyes 

TheFatRat – Windfall

A trubute called quest – Can I kick it?

Kun olin teini-ikäinen, pyöri tämä radiossa. Ella ja Aleksi – Mc koppakuoriainen. Silloin teininä en pitänyt kappaleesta vaan pidin sitä todella ärsyttävänä. Nyt en enää pidä. Siitä tulee mieleen kesä vuosien takaa ja muistoja.

Tätähän sitä nyt pitää kuunnella. Käärijä – Cha Cha Cha (LIVE) | Finland 🇫🇮 | Grand Final | Eurovision 2023

Quote from KoiraKaveri on 17.5.2023, 15:01

Tätähän sitä nyt pitää kuunnella. Käärijä – Cha Cha Cha (LIVE) | Finland 🇫🇮 | Grand Final | Eurovision 2023

no joo todellaki! mul kans ollu kovassa kuuntelussa viimeeks tänää! nyt tosin tällänen

Gorillaz – Clint Eastwood

Hans Zimmer & Alan Walker – Time (Official Remix)

Quote from Ulfberht on 9.3.2024, 22:02

Hans Zimmer & Alan Walker – Time (Official Remix)

Alan Walkerilla on kyllä upeaa musiikkia. Hänellä on myös upea tyyli noin muutenkin.

_______

Olin ilta ajelulla ja kotipihaan päästessäni radiosta soi Fool’s Garden – Lemon Tree.

OOooo lemon tree niin hyvä! ja joo Alan Walker ja Hans Zimmer  molemmat kyl hyvii kans

Windows95man – No Rules! (Live) // UMK24

Mitä arvelette euroviisuedustajastamme? Minun on pakko myöntää, että vaikka edustuskappale on persoonallinen, ei se ole erityisen hätkähdyttävä. Epäilen, että Euroviisuissa menestyminen jää aika vaatimattomaksi.

Quote from KoiraKaveri on 16.3.2024, 19:27

Windows95man – No Rules! (Live) // UMK24

Mitä arvelette euroviisuedustajastamme? Minun on pakko myöntää, että vaikka edustuskappale on persoonallinen, ei se ole erityisen hätkähdyttävä. Epäilen, että Euroviisuissa menestyminen jää aika vaatimattomaksi.

Mun mielestä se on tosi hyvä! ja itseasiassa odotan hyvää sijoitustakin 😀 erottuu joukosta ja ainaki musta hyvä biisi. Laulaa myös käytännössä siitä että kaikki saa olla just sitä mitä on eikä tarvii hävetä itteään, eli myös hyvä sanoma. 

PreviousPage 2 of 3Next


< Foorumin etusivulle