Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Mikä ilahduttaa?

PreviousPage 2 of 2

AGuyAndAGolden tekee kultaisesta noutajastaan sketsejä. Tässä Teddy kokeilee löytää netistä seuralaista.

Mikä ilahduttaa? No tietenkin se että tää foorumi on taas auki.

Quote from Innokas on 23.7.2024, 19:01

Mikä ilahduttaa? No tietenkin se että tää foorumi on taas auki.

Minua ilahduttaa tietysti kuulla tämä.

Yhdyn tähän ajatukseen “Foorumi aukesi” ja julkaisija minussa alkoi jo heräilemään. Ajatuksia on paljon ja siksi video- ja kuvamateriaalia voisi olla tulossa myös reilusti, se on se mitä haluan tehdä loppuvuonna ja jakaa täällä kiinnostuneille.

Foorumi on ilahduttanut minua usein. Odotan oikein innolla, sitä mitä vuosi vielä tuo tullessaan, toivottavasti paljon. Samalla kun saan itse jotain foorumilla, toivon että voin antaa myös jotain, mikä ilahduttaa muitakin.

Mukaan vaan.

Quote from 🍆💦Dick&Balls+Toys💦🍑 on 24.7.2024, 16:56

Yhdyn tähän ajatukseen “Foorumi aukesi” ja julkaisija minussa alkoi jo heräilemään. Ajatuksia on paljon ja siksi video- ja kuvamateriaalia voisi olla tulossa myös reilusti, se on se mitä haluan tehdä loppuvuonna ja jakaa täällä kiinnostuneille.

Foorumi on ilahduttanut minua usein. Odotan oikein innolla, sitä mitä vuosi vielä tuo tullessaan, toivottavasti paljon. Samalla kun saan itse jotain foorumilla, toivon että voin antaa myös jotain, mikä ilahduttaa muitakin.

Mukaan vaan. 

Yllä oleva ilahduttaa kovasti. 

Joo ilahduttaa minuakin kun foorumi taas auki ^^

Toisaalta ulkona on liian kuuma, mutta iloitsen kovasti tästä helteestä. 25 – 27 °C. Mukava saada vielä kesän tunnelmaa alkavan syksyn alla.

Päikkärit ja se kun saa liikkua luonnossa. Myös pelaaminen

Sairastamisen jälkeen toipuminen ilahduttaa. Pieni tauko antaa paljon inspiraatiota vähän kaikkeen. Kuin olisi ollut lomalla, vaikka nautiskelun sijaan kärsitään. Silti olo on toisenlainen ja innostunut, kun pystyy taas tekemään asioita.

Se kun uimahalli on tossa ihan lähellä. Ei ollut uimahalli kelpoisia uikkareita tossa hetkeen mut tänään ostin ja e-passilla töitten puolesta pääs ilmaseka uimaan ^^ rakastan uimista ja samalla saa bongailla vähäpukeisia ihmisiä❤️🥵 ja suihku/saunatoloissa alastomia kullejakin. 

Oli ihanan rentouttavaa ja lihakset nyt vähän kipeinä 😀 kun uin pitkän altaan moneen kertaan!

Olen ollut muutamia päiviä todella stressaantunut, pitänyt käydä eri paikoissa ja hoitaa asioita. Nyt kaikki on hoidettu ja saan vetää henkeä. Voisin keittää myöhäiset iltakahvit.

Monta asiaa rinnakkain ja pitkään, kohta pääsen niistä pikkuhiljaa “selvemmille vesille”.

Kohta on viikonloppu, silloin saan vielä muutaman akuutin asian pakettiin, kun jo talvi lähestyy.

Terveysprojekti on avannut elämää ja eikä enää ahdista niin, matka kulkee kohti antoisampia hetkiä.

Ystävät ja pikkuprojektit takaavat henkireikää harrastusrintamalla. Saa unohtamaan päivien kiireet.

Vieläpä löysin toimintakuntoisen pienen videokameran, voisiko sillä saada dokumentointiin potkua.

Hyvä fiilis noista nousi pintaan.

Joulun tulo. Olen jouluihmisiä ja yritän laittaa kotiin joulun tunnelmaa valoilla ja koristeilla. Olen katsonut kahdesti Viiru  ja Pesonen joulupuuhissa. Yksin kotona ykkönen tai kakkonen pitää vielä katsoa. Ryhmä Hau kalenterin ostin tuossa aiemmin, mutta on vain kovin pienet suklaat niissä nykyään. Ei ole muutenkaan raaskinut ostaa joulusuklaata, kun niin kallista.

Quote from KoiraKaveri on 12/12/2024, 17:26

Joulun tulo. Olen jouluihmisiä ja yritän laittaa kotiin joulun tunnelmaa valoilla ja koristeilla. Olen katsonut kahdesti Viiru  ja Pesonen joulupuuhissa. Yksin kotona ykkönen tai kakkonen pitää vielä katsoa. Ryhmä Hau kalenterin ostin tuossa aiemmin, mutta on vain kovin pienet suklaat niissä nykyään. Ei ole muutenkaan raaskinut ostaa joulusuklaata, kun niin kallista.

Joo mäki oon joulu ihmisiä ja joulu kyllä ilahduttaa 🎄🎁✨ uuuu Viiru ja Pesonen on ihana! Oon kattonnu ton kans mutta en vielä tänä vuonna! Voispa ehkä kattoa ☺️

Ilahduttaa myös kun on lunta! Ihanaa kun tulee melko varmasti valkea joulu ja tykkään kun on kunnon talvi. On niin tunnelmallista🌨️☃️🌨️

Nämä eivät ole oikeita, vaan pikkuautoja.

Se kun pääsi tänään kävelemään metsään. Lumi sulanut metsästä aika hyvin pois, vaikka helmikuu.

Se ilahduttaa että sivusto on taas auki ja pääsee sivuston innoittamana taas RUNKKAAMAAN.

On Maaliskuu.

Maaliskuu on yksi parhaista kuukausista. Silloin valon määrä lisääntyy niin paljon, että sen aikana tapahtuu käännekohta talven ja kesän välillä. Tuntuu kuin kevät ja kesä alkaisi nimenomaan maaliskuussa.

Olin iltalenkillä 20.3, ja kuulin ensikertaa tänä vuonna mustarastaan laulua. Kyllähän se laulaa kauniisti.

Tosi pitkiä ja kylmiä talvia takana, niin aikainen kevät! 😀

Ostoskeskuksen parkkipaikalla söin ostamaani välipalaa autossa. Siinä oli sitten kaksi jäbää ja toisella jotkin käärepaperiroskat. Hän lähti yllättäen kiertämään pensasaitaa ja joutui ylittämään tienkin, vain saadakseen roskan kaukana olevaan roskikseen. Kunnioitan moista käytöstä valtavasti! Ensin mietin, että mitä huligaaneja tuossakin machoilee, mutta kunnioitus kevarikuskeja kohtaan näiden herrasmiesten vuoksi nousi 5/5.

PreviousPage 2 of 2

< Foorumin etusivulle