Uudet yksityisviestit-
Please or Register to create posts and topics.

Mikä ilahduttaa?

Page 1 of 2Next

Mikä ilahduttaa?

Itseä tällä hetkellä se, että kävin tyttöni kanssa muutama päivä sitten yhdellä yleisellä matkailukohteella, ihan vain lenkillä. Tapasimme jonkun nuoren miehen joka halusi jutella ja oli todella ystävällinen. Oli poiminut mustikoita, ja vaikka ei edes tunnettu, kertoili mitä kaikkea on tehnyt viime päivinä. Tämä keskustelu antoi tosi paljon hyvää mieltä ja voimaa.

Minulla on vihdoinkin semmoinen virtapäivä kotona! Tiedätte, kun kaikki on tekemättä viikosta toiseen, mutta joskus on todella hyvä päivä ja teet uskomattomia asioita, kaikenlaista mikä on ollut tekemättä pitkään. Aivan mahtavaa!

Hurraa! Sain Pekka Kana 2 version joka toimii Windows 10.llä! https://danilolc.itch.io/pekka-kana-2

Tämä on ihan mahtava peli! En ole pelannut sitä vuosiin! Lähdekoodin parissa työskennellyt Daniloc

Episodi 1 läpi. Vielä on episodi 2 pelattavana.

Pelastin kanat!

Uploaded files:
  • 1.jpg
  • 3.jpg

Mikä ilahduttaa? No se kun saa tuottaa toiselle orgasmin. Useimmiten sormetan kumppanilleni orgasmin, tuntuu että hän huipulla pitkään ihan kadehdin häntä kuinka kauan se hurmiossa olo kestää ja kestää. Joskus käsi ja sormet alkaa kramppaamaan mutta se huokailu auttaa minua jaksamaan kivuista huolimatta.  

Quote from Innokas on 4.8.2023, 12:56

Mikä ilahduttaa? No se kun saa tuottaa toiselle orgasmin. Useimmiten sormetan kumppanilleni orgasmin, tuntuu että hän huipulla pitkään ihan kadehdin häntä kuinka kauan se hurmiossa olo kestää ja kestää. Joskus käsi ja sormet alkaa kramppaamaan mutta se huokailu auttaa minua jaksamaan kivuista huolimatta.  

Siitä oon kyllä kateellinen naisille, että orgasmit kestää niin pitkään. Toisaalta taas tuntuu, että miehet on paljon seksuaalisempia. Naiset on usein hillitympiä.

Quote from Ulfberht on 11.10.2023, 15:30
Quote from Innokas on 4.8.2023, 12:56

Mikä ilahduttaa? No se kun saa tuottaa toiselle orgasmin. Useimmiten sormetan kumppanilleni orgasmin, tuntuu että hän huipulla pitkään ihan kadehdin häntä kuinka kauan se hurmiossa olo kestää ja kestää. Joskus käsi ja sormet alkaa kramppaamaan mutta se huokailu auttaa minua jaksamaan kivuista huolimatta.  

Siitä oon kyllä kateellinen naisille, että orgasmit kestää niin pitkään. Toisaalta taas tuntuu, että miehet on paljon seksuaalisempia. Naiset on usein hillitympiä.

Naiset on vaan mielestäni vähän hitaampia innostumaan, kun vaan jaksaa hitaasti oikealla tavalla lämmitellä niin kyllä vauhtia riittää.

Quote from Innokas on 11.10.2023, 16:38
Quote from Ulfberht on 11.10.2023, 15:30
Quote from Innokas on 4.8.2023, 12:56

Mikä ilahduttaa? No se kun saa tuottaa toiselle orgasmin. Useimmiten sormetan kumppanilleni orgasmin, tuntuu että hän huipulla pitkään ihan kadehdin häntä kuinka kauan se hurmiossa olo kestää ja kestää. Joskus käsi ja sormet alkaa kramppaamaan mutta se huokailu auttaa minua jaksamaan kivuista huolimatta.  

Siitä oon kyllä kateellinen naisille, että orgasmit kestää niin pitkään. Toisaalta taas tuntuu, että miehet on paljon seksuaalisempia. Naiset on usein hillitympiä.

Naiset on vaan mielestäni vähän hitaampia innostumaan, kun vaan jaksaa hitaasti oikealla tavalla lämmitellä niin kyllä vauhtia riittää.

Tarkoitin sitä, että eivät ole avoimesti niin seksuaalisia. Esimerkiksi netissä naiset on ujompia puhumaan seksistä, voimakkaiden orgasmien pitäisi pistää vauhtia heidän haluille? Mutta oon kans kuullu tosta, että naiset haluaa romantiikkaa! Jos harrastetaan seksiä niin ensin pitää olla teetä ja kynttilöitä. Yhdessä olemista. Sitten pikkuhiljaa siirytään harrastusten puolelle. Niinkuin sanoit, lämmitellään!

Quote from Ulfberht on 15.10.2023, 14:15
Quote from Innokas on 11.10.2023, 16:38
Quote from Ulfberht on 11.10.2023, 15:30
Quote from Innokas on 4.8.2023, 12:56

Mikä ilahduttaa? No se kun saa tuottaa toiselle orgasmin. Useimmiten sormetan kumppanilleni orgasmin, tuntuu että hän huipulla pitkään ihan kadehdin häntä kuinka kauan se hurmiossa olo kestää ja kestää. Joskus käsi ja sormet alkaa kramppaamaan mutta se huokailu auttaa minua jaksamaan kivuista huolimatta.  

Siitä oon kyllä kateellinen naisille, että orgasmit kestää niin pitkään. Toisaalta taas tuntuu, että miehet on paljon seksuaalisempia. Naiset on usein hillitympiä.

Naiset on vaan mielestäni vähän hitaampia innostumaan, kun vaan jaksaa hitaasti oikealla tavalla lämmitellä niin kyllä vauhtia riittää.

Tarkoitin sitä, että eivät ole avoimesti niin seksuaalisia. Esimerkiksi netissä naiset on ujompia puhumaan seksistä, voimakkaiden orgasmien pitäisi pistää vauhtia heidän haluille? Mutta oon kans kuullu tosta, että naiset haluaa romantiikkaa! Jos harrastetaan seksiä niin ensin pitää olla teetä ja kynttilöitä. Yhdessä olemista. Sitten pikkuhiljaa siirytään harrastusten puolelle. Niinkuin sanoit, lämmitellään!

Hmm… ehkäpä se yleisesti ottaen ja yleisellä tasolla on juurikin niin että naiset “lämpenevät” hitaammin ja kaipaavat myös romantiikkaa/tunteita ennen seksiä mutta kyllä niitä vain on myös sellaisia Naisia jotka kiihtyvät nollasta sataan miltei silmän räpäyksessä ja ovat valmiita seksiin enemmän kuin mielellään 😉

Ehkäpä tällaiset Naiset kuuluvat tosiaan kuitenkin vähemmistöön…

Voi että tänään Pia Pasasella on rintoja korostava pusero. 

Quote from Ulfberht on 23.10.2023, 21:19

No nyt on kissalla asennetta… syö itte rehus varmaankin on sanomana? 😉

Miesten välisessä osiossa tuli esiin Peili. Meillä on makkarissa peilejä joista voi seurata naintisessioitamme eri kulmista, ja sse kyllä lisää nautintoa ja innostaa yhä suurempiin nautintoihin.

Entä teillä?

Quote from Innokas on 25.10.2023, 08:44

Miesten välisessä osiossa tuli esiin Peili. Meillä on makkarissa peilejä joista voi seurata naintisessioitamme eri kulmista, ja sse kyllä lisää nautintoa ja innostaa yhä suurempiin nautintoihin.

Entä teillä?

Ei ole koskaan käynyt edes mielessä. Vois kyl joskus koittaa, että hankkis ison peilin!?

Quote from Ulfberht on 25.10.2023, 21:11
Quote from Innokas on 25.10.2023, 08:44

Miesten välisessä osiossa tuli esiin Peili. Meillä on makkarissa peilejä joista voi seurata naintisessioitamme eri kulmista, ja sse kyllä lisää nautintoa ja innostaa yhä suurempiin nautintoihin.

Entä teillä?

Ei ole koskaan käynyt edes mielessä. Vois kyl joskus koittaa, että hankkis ison peilin!?

Tuo naintisession seuraaminen peilistä voisi tosiaankin olla aikas kiimaista… joillakin taitaa olla peili ihan katossakin? 😉 Toisilla sitten taas on vaatekaapeissa peiliovet 😉

Itsellä ei ole kumpaistakaan 🙁

Siellä on täysikuu ja käytiin koiran kanssa lenkillä. Käveltiin keskellä peltoa kuun valossa ja tyttö tepasteli vapaana, ai että kun oli hieno elämys! 

Ihan perinteiseen tapaan ilahduttaa se, että on taas perjantai 😉

Vähemmän kuitenkin ilahduttaa se, että viikonloppuna rukataan taas kelloja 🙁

No onneksi mennään siinä kesää kohti eli saa nukkua tunnin pidempään eli ehkäpä sekin ilahduttaa 🙂

Quote from Pervo-mies on 27.10.2023, 07:36

Ihan perinteiseen tapaan ilahduttaa se, että on taas perjantai 😉

Vähemmän kuitenkin ilahduttaa se, että viikonloppuna rukataan taas kelloja 🙁

No onneksi mennään siinä kesää kohti eli saa nukkua tunnin pidempään eli ehkäpä sekin ilahduttaa 🙂

Tälleen alkutalvesta toi ajan muuttuminen on ihan jees! Muutenki tosi väsyny ni yks lisätunti piristää aika paljon!

Page 1 of 2Next


Seksifoorumi-Keskustelu.fi